http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::super market news:: Carrefour: Αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα το Q1.

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/carrefour007-big.jpg
της Αλεξάνδρας Γκίτση

Αύξηση αν και οριακή 0,6% πέτυχε το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης η Carrefour στην Ελλάδα με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να διαμορφωθούν στο ύψος των 676 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση αυτή αποδίδεται από τον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο ο οποίος ανακοίνωσε τα οικονομικά του μεγέθη για το πρώτο τρίμηνο της χρήσης στην ανάπτυξη του δικτύου.

Πέρυσι ο όμιλος Carrefour στην ελληνική αγορά (συμπεριλαμβάνεται και η Dia Hellas) παρουσίασε μείωση στις πωλήσεις του κατά 3,4% και 2,6% στο τέταρτο τρίμηνο του 2009.

Αποτέλεσμα αυτής της κάμψης ήταν και το γεγονός ότι οι πωλήσεις της Carrefour στην Ελλάδα να διαμορφωθούν πέρυσι στο ύψος των 2,836 δις. ευρώ από 2,934 δις. ευρώ στη χρήση του 2008. Σε ότι αφορά στο τέταρτο τρίμηνο η κάμψη των πωλήσεων του ομίλου στην ελληνική αγορά περιορίσθηκε στο -2,6% με αποτέλεσμα ο τζίρος να διαμορφωθεί στα 742 εκατ. ευρώ από 761 εκατ. ευρώ που ήταν το τέταρτο τρίμηνο του 2008.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγο διάστημα ανακοινώθηκε η ενσωμάτωση της Dia Hellas στην Carrefour Μαρινόπουλος αλλά και η δημιουργία κοινοπραξίας για την ανάπτυξη δικτύου υπερμάρκετ και σουπερμάρκετ Carrefour στα Βαλκάνια υπό τη μορφή franchise μεταξύ της «Carrefour» και της «Μαρινόπουλος».

Η νέα αυτή εταιρία θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη των καταστημάτων υπερμάρκετ και σουπερμάρκετ της Carrefour υπό τη μορφή franchise. To 60% της εταιρίας θα ανήκει στην «Μαρινόπουλος» και το 40% στην «Carrefour Μαρινόπουλος» (εταιρία που και αυτή αποτελεί κοινοπραξία της «Carrefour» και της «Μαρινόπουλος»).

Επίσης, η κοινή θυγατρική τους εταιρία στη Βουλγαρία (σήμερα 80% της Carrefour Μαρινόπουλος και 20% της Carrefour SA) θα ανήκει στη νέα αυτή εταιρία. Μέσω αυτής της κίνησης, θα επιδιωχθεί η επέκταση του δικτύου σε μια γεωγραφική περιοχή η οποία παρά τα όποια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει την περίοδο αυτή εξακολουθεί να είναι «παρθένα» και έχει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις να φέρει τα επιθυμητά μεγέθη και μερίδια στο άμεσο μέλλον.

euro2day.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr