http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Νέα προϊόντα και ενίσχυση εικόνας δρομολογεί η Κρι-Κρι

 
Νέα προϊόντα και ενίσχυση εικόνας δρομολογεί η Κρι-Κρι
 
Η εταιρεία Κρι-Κρι πραγματοποίησε το ετήσιο συνέδριο παγωτού το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου στις Σέρρες.
Η σύνθεση της ομάδας παγωτού της Κρι-Κρι αυτή την φορά ήταν διευρυμένη καθώς φιλοξένησε και την ομάδα παγωτού της Mars Hellas. Οι ομάδες παγωτού της Κρι-Κρι και της Mars έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους και για το καλοκαίρι του 2011 προγραμματίζουν νέα λανσαρίσματα και ενέργειες. Η Κρι-Κρι και για το 2011 θα προχωρήσει σε ενδυνάμωση όλων των προϊόντικών κατηγοριών και σε ανανέωση της εικόνας της.
Στα ατομικά παγωτά εμπλουτίζει τη γκάμα των παγωτών Master με το νέο ξυλάκι παρφέ σε λευκή

Η SantoWines στα Διονύσια 2011

 
Η SantoWines καλεί το κοινό αυτό το Σαββατοκύριακο 12 και 13 Φεβρουαρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην πιο μεγάλη, την πιο ενημερωμένη και… την πιο “happy” έκθεση κρασιού, τα ΔΙΟΝΥΣΙΑ 2011!
«Ελάτε να δοκιμάσετε μαζί μας τα κρασιά νέας εσοδείας της SantoWines... με «εκρηκτική» γεύση Σαντορίνης και φρέσκια ανανεωμένη εμφάνιση», τονίζει σε σχετική ανακοίνωση.
Ώρες λειτουργίας : 11.00 – 20.00
Περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση θα βρείτε στο http://www.dionysia.gr

Η ΕΒΟΛ ενισχύει την παρουσία της στην αγορά γάλακτος

http://www.evol-easvolou.gr/images/index.jpg 
Επένδυση 6,5 εκατ. ευρώ σε νέα μονάδα εμφιάλωσης


Νέα μονάδα εμφιάλωσης φρέσκου γάλακτος περατώνει στο επόμενο χρονικό διάστημα η γαλακτοβιομηχανία της Μαγνησίας ΕΒΟΛ, η οποία παράλληλα συμμετέχει στη νέα συνεταιριστική αλυσίδα σούπερ μάρκετ με το brand «Επιλογή».
Το καινούργιο εργοστάσιο, κόστους επένδυσης 6,5 εκατ. ευρώ, θα ολοκληρωθεί την άνοιξη. Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας «Επιλογή» θα λειτουργήσει στην περιοχή της Αργυρούπολης Αττικής, ενώ συνολικά εντός του 2011 προγραμματίζεται να ανοίξουν 15 παρόμοια καταστήματα στην περιοχή της πρωτεύουσας και κάθε μήνα θα ανοίγει και ένα νέο σε επαρχιακές πόλεις.
Το κεντρικό slogan της «Επιλογή» είναι από το «χωράφι» στο ράφι με στόχο τη συγκράτηση των τιμών και την προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Το δίκτυο συνεταιριστικών σούπερ-μάρκετ «Επιλογή» δημιουργείται από την Ελληνική Διατροφή - Coop, την ΠΑΣΕΓΕΣ και πλήθος

Ημερίδα ΣΕΒΙΤΕΛ: «Το ελληνικό ελαιόλαδο μπροστά στα ράφια της διεθνούς αγοράς»


 
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποιήσεως Ελαιολάδου διοργανώνει ημερίδα με θέμα «Το ελληνικό ελαιόλαδο μπροστά στα ράφια της διεθνούς αγοράς», την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου και ώρα 11:30πμ, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της 24ης Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων και ποτών, στο εκθεσιακό κέντρο METROPOLITAN EXPO στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην συνεδριακή αίθουσα C2.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της ημερίδας έχει ως εξής:

Στα enriched media εισέρχεται η Lacta

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZy_1UkgjqlOqDlpyXHlb-4TTVDM_E9lRb0CtYJ_6XkyI4xU0wag&t=1 
Η Lacta εισέρχεται στην εποχή των Enriched media και λανσάρει τις πρώτες ψηφιακά εμπλουτισμένες Edgar Freecards με την εφαρμογή CLIC2C, σε συνεργασία με την Edgar και τη Fast River και σε δημιουργικό της Bold Ogilvy.
Οι κάρτες κυκλοφορούν ήδη σε 500 Edgar points. Η ενέργεια γίνεται με αφορμή τον εορτασμό του Αγίου Βαλεντίνου και τις δράσεις της Lacta στο The Mall Athens με το MTV. Με αυτόν τον τρόπο η Lacta δίνει τη δυνατότητα στους φίλους της, σε όλη την Ελλάδα, να έχουν πρόσβαση μέσω των Edgar freecards και του κινητού τους τηλεφώνου, σε videos που αφορούν στον εορτασμό και τις ενέργειες που θα γίνουν από 11 Φεβρουαρίου μέχρι και 13 Φεβρουαρίου στο The Mall Athens.
Για να εκμεταλλευτεί το application CLIC2C ένας χρήστης κινητού τηλεφώνου, πρέπει αρχικά να το

Μεγάλες οι προοπτικές του ελληνικού ελαιολάδου στην Κίνα ως delicatessen

 
Ισχυρές προοπτικές στην αχανή αγορά της Κίνας διαμορφώνονται για το ελληνικό ελαιόλαδο, σύμφωνα με σχετική έρευνα αγοράς του γραφείου οικονομικών και εμπορικών υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Πεκίνο.
Σύμφωνα με την έρευνα τα μερίδια που κατέχει το ελληνικό προϊόν υπάρχει μεγάλη δυνατότητα να διευρυνθούν. Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της πρεσβείας μας στην πρωτεύουσα της Κίνας, το ελληνικό ελαιόλαδο ως συστατικό στοιχείο της μεσογειακής διατροφής μπορεί ν’ αναδειχθεί ως μια υγιεινή, καθημερινή «πολυτέλεια» για ένα μεγάλο κομμάτι Κινέζων, αλλά δεν μπορεί ν’ αποτελέσει καθημερινή διατροφική συνήθεια για την πλειονότητα, λόγω της υψηλής τιμής του.

Tο καλάθι του Ηπειρώτη – Απολογισμός

Μεγάλη επιτυχία της Λέσχης Γαστρονομίας Ηπείρου σε εκδήλωση στην Αθήνα, καθώς και της σύγχρονης παρουσίασης του καλαθιού του Ηπειρώτη, με προϊόντα μικρών παραγωγών απ’ όλη την Ήπειρο. Η παρουσία δημοσιογράφων απ’ όλα τα μεγάλα περιοδικά, αλλά και από εξειδικευμένες εκδόσεις, όπως η εφημερίδα αγροτικών θεμάτων Agrenda, μας επέτρεψε να επικοινωνήσουμε, επιτέλους, τον πλούτο της Ηπείρου και τις δραστηριότητες της λέσχης. Ήταν πραγματικό το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων, μια που σπανίως ακούγεται η Ήπειρος έξω από τα σύνορά της. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο “Κάπαρη”, όπου οι μάγειροι είχαν ετοιμάσει έναν

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr