http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Μεγάλη ιστορία... η τηλεοπτική διαφήμιση για το τσίπουρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Τυρνάβου.

::food marketing news:: Tribe | Νίκας Junior | Τηλεόραση

http://www.marketingweek.gr/files/_data/MarketingWeek/2010/1296/creativity/thumbs/nikas1_425x.jpg 
Η ΙΔΕΑ: Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του Nikas Junior με κεντρικό μήνυμα «Το καλό θα νικήσει» και υπογραφή της Tribe. Στη καμπάνια οι κόσμοι της φαντασίας και της πραγματικότητας συναντιούνται σε ένα παιδικό δωμάτιο. Μια παρέα παιδιών με σύμμαχο το Nikas Junior, αντιμετωπίζει με γέλια και αισιοδοξία όλους τους απειλητικούς «κακούς» και τους κινδύνους που έρχονται από τον κόσμο της φαντασίας. Η σχετική ανακοίνωση της Tribe καταλήγει ως εξής: «Οι στίχοι του τραγουδιού που δημιουργήθηκε ειδικά για την καμπάνια και η αποφασιστικότητα των παιδιών, φέρνει

Έγκριση επένδυσης 6,5 εκατ. ευρώ για την ΕΒΟΛ

 
Στην Αττική αλλά και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας θα επεκτείνει μέσα στους επόμενους μήνες τα δίκτυα διανομής των γαλακτοκομικών της προϊόντων η ΕΒΟΛ, μετά τις νέες προοπτικές που διανοίγονται για τη γαλακτοβιομηχανία από την κατασκευή του νέου εργοστασίου.

Όπως έκανε γνωστό ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βόλου και της ΕΒΟΛ κ. Νικήτας Πρίντζος, προχθές από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης εγκρίθηκε στο πρόγραμμα «Αλέξανδρος Μπαλτατζής»το επενδυτικό πρόγραμμα της ΕΒΟΛ ύψους 6,5 εκ. ευρώ.
Εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή, ο κ. Πρίντζος ανέφερε ότι στο ποσό αυτό

 Δωδέκατη στην ακρίβεια στα τρόφιμα η Ελλάδα

http://www.agronews.gr/images/stories/proionta/super-market-karotsi.jpg 
Στο 101% του μέσου κοινοτικού όρου κυμάνθηκαν το 2009 οι τιμές των τροφίμων και των μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, επίδοση που φέρνει τη χώρα μας στην 12η θέση της Ευρώπης, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, το καλάθι της νοικοκυράς στην χώρα μας κοστίζει περισσότερο όχι μόνο από εκείνο στη Βρετανία και την Ολλανδία αλλά και από την Πορτογαλία και την Ισπανία.
Συνολικά, οι τιμές των τροφίμων και των μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα ανήλθαν το 2009 στο 101% του μέσου όρου των 27 χωρών μελών της ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της κοινοτικής στατιστικής υπηρεσίας Eurostat, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες.
Παράλληλα, η χώρα μας συγκαταλέγεται στην κατηγορία των χωρών μελών της ΕΕ μαζί με τη

Στο Συμβούλιο υπουργών τα εμπόδια της Αργεντινής στα ελληνικά ροδάκινα

Οι εμπορικοί φραγμοί που έχει θέσει η Αργεντινή στις εισαγωγές ελληνικών κονσερβοποιημένων ροδάκινων περιλαμβάνονται στα θέματα του Συμβουλίου υπουργών Γεωργίας και Αλιείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο θα συνεδριάσει την Τρίτη 29 Ιουνίου στο Λουξεμβούργο. Το θέμα έχει τεθεί με σχετικό υπόμνημα από το ελληνικό υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και έχει εγγραφεί στην ημερήσια διάταξη από την προεδρεύουσα Ισπανίδα υπουργό Γεωργίας και Αλιείας, κα Elena Espinosa.

Στα υπόλοιπα θέματα του Συμβουλίου κυριαρχούν τα ζητήματα της αλιείας καθώς οι υπουργοί θα ξεκινήσουν με ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τις αλιευτικές δυνατότητες για το 201, καθώς και για τη μεταρρύθμιση της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής.
 Επίσης, κατά τη διάρκεια γεύματος εργασίας, οι υπουργοί θα έχουν μια συζήτηση σχετικά με τη

Η σταφίδα βάζει εμπόδια στο δρόμο του κρασιού





ImageΣε διαφορετικό μήκος κινούνται τον τελευταίο καιρό οι εμπλεκόμενοι στον τομέα του κρασιού, παρά τα θετικά σημάδια που φαίνεται να εκπέμπει η αγορά του προϊόντος και τις προοπτικές διείσδυσης του καλού ελληνικού κρασιού στις ξένες αγορές. Οι δύσκολες συνθήκες αγοράς και η χαμηλή ποιότητα της παραγωγής τον περασμένο χρόνο, υποχρέωσαν τις συνεταιριστικές οργανώσεις που λειτουργούν στις αντίστοιχες ζώνες του κρασιού να απορροφήσουν μεγάλες ποσότητες σταφυλιών, έναντι της «επιλεκτικής» στάσης που κράτησαν οι περισσότεροι ιδιώτες οινοποιοί.
Έτσι σήμερα, αρκετές Ενώσεις Αγροτικών Συνεταιρισμών εμφανίζονται με μεγάλα αποθέματα (το σύνολο των εγχώριων αποθεμάτων κρασιού ανέρχεται στους 250.000 τόνους), ενώ αντίθετα οι ιδιώτες οινοποιοί δείχνουν πιο ευέλικτοι στη διαχείριση της

Στην Ελλάδα η αποστολή Expedition 206 της Coca-Cola

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20100628/engine/2010062800437_48819908_type11585.jpg 
Η Coca-Cola, με την ομάδα Expedition 206, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο αναζητώντας την απάντηση στο ερώτημα «Τι κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους».
Η αποστολή έχει ως στόχο να ενώσει τους ανθρώπους γύρω από την αναζήτηση της ευτυχίας, και αποτελεί μέρος της παγκόσμιας εκστρατείας «Open Happiness». Από την 1η Ιανουαρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, μια ομάδα τριών νέων πρεσβευτών, επισκέπτεται τις 206 χώρες όπου δραστηριοποιείται η Coca-Cola, αναζητώντας και καταγράφοντας την ευτυχία. Στις 22 Ιουνίου, η ομάδα βρέθηκε στην Ελλάδα και με αφορμή πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία σε συνεργασία με τα Special Olympics, συνάντησε τους αθλητές.
Στο πλαίσιο της αποστολής, κάθε χώρα αναθέτει σε ένα καλλιτέχνη, το σχεδιασμό ενός μπουκαλιού

΄΄Έπεσε΄΄ η ζήτηση καρπουζιών.



Συνεχίστηκαν οι εξαγωγές οπωροκηπευτικών με χαμηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Η έξαρση της ζήτησης για τα καρπούζια αρχίζει να υποχωρεί. Η Κροατία σταματάει τις εισαγωγές καρπουζιών λόγω δικής...... της παραγωγής και το ίδιο αναμένεται να γίνει με την Ρουμανία. Μετά τις 15 Ιουλίου αναμένεται να «μπει» στην παραγωγή και η Ουγγαρία.
Μέχρι τότε οι εξαγωγές καρπουζιών εκτιμάται ότι θα γίνονται με υποτονικούς ρυθμούς, αλλά και με έντονη συνέχιση των «πειρατών» εμπόρων (Ιταλών και Βαλκάνιων), που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της τυποποίησης και ασφάλειας τροφίμων, καθώς και της φερεγγυότητας για την πληρωμή των παραγωγών.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι εξαγωγές ροδακινιών, κυρίως προς Ρωσία, με σχετικά καλούς ρυθμούς. Πάντως,  δεν εξηγείται πως ενώ ουσιαστικά έχουμε ολοκληρώσει τις εξαγωγές πορτοκαλιών, τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου να δείχνουν ότι μέσα σε μια εβδομάδα

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr