Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Νέα καμπάνια Mythos «Κανένα πρόβλημα»

Από την Leo Burnett και τον Γιώργο Λάνθιμο

http://www.mythosbeer.gr/Home/Images/Logo.png 
H μπύρα Mythos λανσάρει την νέα της ταινία και αναδεικνύει τις καλές πλευρές της καθημερινότητας και τη σημασία της θετικής σκέψης ως τρόπου ζωής.
«Ήρθε κάτι διαφορετικά από ότι το σχεδίαζες; Κανένα πρόβλημα!», είναι το μήνυμα της επικοινωνίας. Μια ευχάριστη παρέα χαλαρώνει σε ένα όμορφο παραλιακό μαγαζί και ένας μελλοντικός πατέρας συζητάει ενθουσιασμένος για τον γιο που θα κάνει, χωρίς να έχει σκεφτεί την πιθανότητα το παιδί να είναι κορίτσι.

Η φρέσκια ματιά του Γιώργου Λάνθιμου απέδωσε τον αυθορμητισμό και το αισιόδοξο και ανάλαφρο κλίμα μιας αληθινής παρέας, που την διακρίνει η θετική διάθεση. Η δημιουργική ιδέα της ταινίας ανήκει στην Leo Burnett.

Η κρίση ευνοεί τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

 
«Καταφύγιο» στα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα αναζητούν οι καταναλωτές προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη συνεχή αφαίμαξη των εισοδημάτων τους.
Αυξημένη φορολογία, "φουσκωμένοι" λογαριασμοί των ΔΕΚΟ ή τραπεζικά δάνεια, μοιάζουν εξαιρετικά δύσκολο να ελεγχθούν με άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Έτσι οι καταναλωτές στρέφονται στο "καλάθι του σούπερ μάρκετ", επιχειρώντας να πραγματοποιήσουν όσο το δυνατόν οικονομικότερες αγορές. Και φαίνεται ότι τα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα είναι μια συμφέρουσα λύση αφού μπορεί να μειώσουν έως και 50% το κόστος του "καλαθιού".
Η εποχή που τα ιδιωτικής ετικέτας ήταν απλώς μια "έξυπνη αγορά" για κάποιους ή μια αγορά για ιδιαίτερα χαμηλά εισοδήματα έχει παρέλθει. Το γεγονός ότι είναι φθηνότερα ανάλογα με το προϊόν κατά 20%, 30%, ή και 50% αφορά πια μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Και τη διαφορά κάνει η τιμή, αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που το 44% των καταναλωτών τα προτιμά ενώ το 55,3% από πλευράς ποιότητας θεωρεί ότι είναι εφάμιλλα των επωνύμων.
Κατά συνέπεια δεν είναι τυχαίο που οι πωλήσεις τους έχουν εκτοξευθεί στο 1,5 δισ. ευρώ σύμφωνα με υπολογισμούς λιανεμπορικών επιχειρήσεων, όταν το σύνολο της αγοράς κινείται στα 6,7 δις. ευρώ περίπου. Την ίδια ώρα ο τζίρος των επωνύμων προϊόντων συνεχώς διολισθαίνει και εκτιμάται ότι

Νέα καμπάνια των Τσακίρης Chips από τη Leon & Partners

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/41813_35412435915_8539_n.jpg 

Η Leon & Partners επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια των Τσακίρης chips, η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στις διαχρονικές της αξίες.
Η δημιουργική ιδέα αξιοποιεί την ιστορία της μάρκας, η οποία ξεκινά το 1954, με κύριο στόχο την προβολή της ελληνικότητας, φυσικότητας και παράδοσης των Τσακίρης chips. Η ταινία ήταν παραγωγή της Stefi Productions και σκηνοθετήθηκε από τον Γιώργο Πανουσόπουλο. Η εν λόγω στρατηγική εκτός από την ταινία, εφαρμόσθηκε ήδη στις νέες συσκευασίες αλάτι και ρίγανη, τις οποίες και επιμελήθηκε η Leon & Partners.

«Οδικός χάρτης για την εξωστρέφεια του ελληνικού οίνου» από την ΚΕΟΣΟΕ


 
 
Η ΚΕΟΣΟΕ προκειμένου να δημιουργήσει συνθήκες αξιοποίησης και συνέργειας των δράσεων που έχουν αναληφθεί από τον ΟΠΕ και την ΕΔΟΑΟ, κυρίως για τις αγορές Τρίτων χωρών, πραγματοποίησε ημερίδα για τα μέλη της, την Πέμπτη 17 Μαρτίου, στην αίθουσα συσκέψεων των γραφείων της με θέμα: «Στρατηγικό σχέδιο: οδικός χάρτης για την εξωστρέφεια του ελληνικού κρασιού».
Πρόθεση της τριτοβάθμιας αμπελοοινικής συνεταιριστικής οργάνωσης ήταν να αναδειχθεί, μέσω της ημερίδας, η συνάφεια και η βαρύτητα που έχει το Στρατηγικό Σχέδιο για τις αγορές των Τρίτων Χωρών αλλά και να αναπτυχτούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε να προσεγγιστούν οι αγορές της Ρωσίας και της Β. Αμερικής.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της ημερίδας, αυτά ήσαν απόλυτα επιτυχή καθώς παρουσιάστηκε μεγάλο ενδιαφέρον για τις οι εισηγήσεις των τριών ομιλητών κκ. Κώστα Αρκουμάνη, Bisso Atanassov

Λευτέρης Χαλουλάκος: Χτίζοντας τη νέα Kraft Foods

 
Λευτέρης Χαλουλάκος, Kraft Foods Hellas
 
Ανέλαβε τη διοίκηση της Kraft Foods Hellas σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις, έχοντας να διαχειριστεί όχι μόνο την οικονομική κρίση, αλλά και τη μετάβαση της εταιρείας στη νέα εποχή που σηματοδοτεί η διεθνής εξαγορά της Cadbury από την Kraft. Λίγο διάστημα μετά, οι εξελίξεις δείχνουν να δικαιώνουν τις επιλογές του Λευτέρη Χαλουλάκου και των συνεργατών του, όχι θεωρητικά, αλλά βάσει αποτελεσμάτων.
Ο Λευτέρης Χαλουλάκος ανέλαβε καθήκοντα Managing Director στην Kraft Foods Hellas τον Δεκέμβριο του 2010, μετακινούμενος από τη θέση του Country Director Ελλάδας και Κύπρου της Cadbury, θέση που κατείχε από το 2007. Ξεκίνησε στην Cadbury Ελλάδας τo 2003, ενώ ανέλαβε καθήκοντα Marketing Manager Gums το 2005. Πριν επιστρέψει στην Ελλάδα το 2007, το 2006 μετακινήθηκε στην Ισπανία ως Category Manager Gums & Mints Iberia & South Europe.

Η εμπειρία του ιδανική -θα έλεγε κανείς- για να χειριστεί τη μετάβαση στη νέα εποχή της Kraft Foods Hellas. Με τη συμπλήρωση ενός χρόνου από τη διεθνή εξαγορά της Cadbury από την Kraft, μιλήσαμε μαζί του τόσο για όλα όσα έγιναν το διάστημα αυτό, όσο και για αυτά που απομένουν ακόμα να γίνουν.

Marketing Week: Πώς εξελίσσεται η πορεία της συνένωσης Kraft και Cadbury στη χώρα μας κ. Χαλουλάκο;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Το έργο της συνένωσης έχει ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του

Οι εξαγωγές νωπών οπωροκηπευτικών για την εβδομάδα από 12 έως 18 Μαρτίου

 
Με υποτονικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εξαγωγές οπωροκηπευτικών ενώ καθοδική πορεία ακολουθεί και η ζήτηση στις καταναλωτικές αγορές. Μεγάλες ποσότητες ακατάλληλων πορτοκαλιών ποικιλίας Βαλέντσια, από την Λακωνία, που συγκομίσθηκαν και εξήχθησαν, είχαν σαν αποτέλεσμα την υποτονική ροή των εξαγωγών προς τις Βαλκανικές χώρες. Η Ισπανία εξακολουθεί να τροφοδοτεί τις ευρωπαϊκές αγορές με εσπεριδοειδή σε πολύ χαμηλές τιμές.
Πάντως αναμένεται ενόψει του Πάσχα των Καθολικών μια βελτίωση της ροής των εξαγωγών με την αύξηση της ζήτησης για οπωροκηπευτικά. Όσον αφορά τις φράουλες οι εξαγωγές τους κινήθηκαν με σχετικά καλούς ρυθμούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι εξαγωγές νωπών οπωροκηπευτικών για την εβδομάδα από 12 έως 18/3/2011, είναι οι εξής:

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr