http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Η Newton για το Amstel Eco

http://www.amstel-eco.gr/Amstel/el/images/allow.jpg 

Για δεύτερη χρονιά πραγματοποιήθηκε η ενέργεια content marketing Trash Stories, που σχεδίασε και υλοποίησε η Newton στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος Amstel Eco της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Τα Trash Stories είναι σύντομα διηγήματα, που βασίζονται στη φωτογραφία ενός σκουπιδιού σε μια παραλία και εξιστορούν το πώς, πότε και γιατί κατέληξε εκεί. Για το 2010, τα Trash Stories υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με γνωστούς Έλληνες συγγραφείς. Σε πέντε καλοκαιρινά τεύχη της Lifo, οι Α. Αντωνάς, Λ. Διβάνη, Α. Κορτώ, Ν. Παναγιωτόπουλος και Χ. Χωμενίδης, έγραψαν ιστορίες

ΠΑΣΕΓΕΣ: Συνεχίζονται οι δράσεις αντικατάστασης κυψελών και στήριξης της νομαδικής μελισσοκομίας


 
To Μελισσοκομικό Κέντρο ΠΑΣΕΓΕΣ-ΑΤΤΙΚΗΣ ενημερώνει τους μελισσοκόμους του Ν. Αττικής (Ν.Α. Αθηνών, Δυτ. Αττικής, Αν. Αττικής) ότι συνεχίζονται οι δράσεις «Αντικατάσταση κυψελών» και «Οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίας» στα πλαίσια υλοποίησης του Προγράμματος Βελτίωσης της Παραγωγής και Εμπορίας των Προϊόντων της Μελισσοκομίας 2011-2013.
Παρακαλούνται οι μελισσοκόμοι που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στις παραπάνω δράσεις να καταθέσουν τις αιτήσεις τους στο Μελισσοκομικό Κέντρο ΠΑΣΕΓΕΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ μέχρι 20

Έρχονται οι συμβάσεις για τα Συστήματα Ποιότητας



ImageΣτο τελικό στάδιο πριν την ένταξη των δικαιούχων βρίσκεται το Μέτρο 132 "Συμμετοχή των Γεωργών σε Συστήματα Ποιότητας Τροφίμων". Έχει ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση της αξιολόγησης που περιελάμβανε δειγματοληπτικούς ελέγχους και κατάθεση ενστάσεων από όσους παραγωγούς θεωρούσαν ότι αδικήθηκαν στην πρώτη φάση της αξιολόγησης. Στη συνέχεια συνεδρίασε η δεύτερη Γνωμοδοτική Επιτροπή και πλέον η αρμόδια αρχή για την υλοποίηση του Μέτρου (Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού) είναι έτοιμη να στείλει τις τελικές καταστάσεις των δικαιούχων στις κατά τόπους νομαρχίες.
Αμέσως μετά, οι δικαιούχοι θα κληθούν από τις Νομαρχίες να υπογράψουν τις συμβάσεις, για να ενταχθούν και ναξεκινήσουν να υλοποιούν το πρόγραμμα. Λόγω της καθυστέρησης στη διαδικασία της αξιολόγησης, τροποποιήθηκε η σχετική υπουργική απόφαση, ώστε να μην "χάσουν" την τρέχουσα χρονιά όσοι βρίσκονται υπό ένταξη και έχουν ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία πιστοποίησης κατά Agro ή βιολογικά. Επίσης, η ίδια απόφαση καθορίζει

McCann Erickson Athens | Fitness | Καμπάνια

http://www.marketingweek.gr/files/_data/MarketingWeek/2010/1309/creativity/thumbs/fitness_425x.jpg 
Η ΙΔΕΑ: Η McCann Erickson Athens δημιούργησε την επικοινωνία για τη χορηγία του «Greece-race for the cure» από τα δημητριακά ολικής αλέσεως Fitness της Nestle. Πρόκειται για έναν διεθνή αγώνα δρόμου ενάντια στον καρκίνο του μαστού, που στην Ελλάδα διοργανώνεται από τον πανελλήνιο σύλλογο γυναικών με καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής». Η καμπάνια συμπεριέλαβε tailor made συσκευασία, leaflet, καταχώριση, pop υλικά καθώς και branding στον χώρο διεξαγωγής του αγώνα. Με κεντρικό μήνυμα «Μαζί στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού!», η επικοινωνία στόχευσε στην ευαισθητοποίηση του κοινού απέναντι στο πρόβλημα, παροτρύνοντας σε συμμετοχή.

Τρύγος 2010: Μειωμένη παραγωγή και καθίζηση τιμών παρά την καλή ποιότητα


 
Με τους χειρότερους οιωνούς ξεκίνησε ο τρυγητός του 2010, εν μέσω της οικονομικής κρίσης, που έχει επηρεάσει αισθητά την κατανάλωση οίνου, από τις αρχές του έτους. Είναι ενδεικτικό ότι για πρώτη φορά καταγράφεται πτώση των πωλήσεων τυποποιημένων οίνων στα S/M. Στη δυσμενή αυτή εξέλιξη, εάν προστεθεί και η δυστοκία που υπάρχει σήμερα στις συναλλαγές (πιστωτικά όρια, ακάλυπτες επιταγές, ισχνή έως αναιμική δυνατότητα δανεισμού), διαμορφώνεται το πλαίσιο των αιτίων που έχουν οδηγήσει μικρά, αλλά και μεγάλα οινοποιεία στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.
Παρ' όλα αυτά στα ελληνικά ράφια, οι τιμές κυρίως των εμφιαλωμένων οίνων,παραμένουν με «μαρμαρωμένη επιμονή» υψηλές, κόντρα σε κάθε λογική λειτουργίας των κανόνων προσφοράς και ζήτησης. Ίδιο τοπίο και στις τιμές εστίασης εκεί όπου χρόνια τώρα το τυποποιημένο εμφιαλωμένο και μη ελληνικό κρασί, φιλοδοξεί να εμπεριέχει όλα τα περιθώρια κέρδους ενός γεύμα-τος ή ενός

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr