http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

:: M&Ms Marketing:: Joinandparty

Ενα πρωτότυπο "μαρκετίστικο" παιχνίδι που χαρίζει στους πρώτους 300 scorer -μετά από κλήρωση- 2 MMs αυτοκίνητα!!!

Ας παίξουμε...

http://joinandparty.gr/

SAXENBURG PRIVATE COLLECTION CHARDONNAY 2007

Περιοχή: Stellenbosch/Νότιος Αφρική
Ποικιλία: Chardonnay 100%

Η ιστορία του κτήματος ξεκινάει πίσω στο 1693 όταν ο Joachim Sax, ένας από τους 350 “free burgers”(ελεύθερους αγρότες), απέκτησε γη από τον 9ο Ολλανδό κυβερνήτη Simon van der Stel.
Το κτήμα σήμερα ανήκει στην οικογένεια Bührer από την Ελβετία. Το Saxenburg Chardonnay 2007 ζύμωσε και ωρίμασε για 12 μήνες σε γαλλικά δρύινα βαρέλια 20% καινούρια, 40% δεύτερης χρήσης και 40% τρίτης χρήσης, έχει χρώμα ελαφρύ λεμονοπράσινο και μύτη μέτριας αρωματικής έντασης με αρώματα λεμονιού, ροδάκινου, φουντουκιού και απαλό άγγιγμα ξύλου. Η μύτη προδιαθέτει για ένα ενδιαφέρον κρασί, αλλά το στόμα δε συμφωνεί. Μέτρια οξύτητα, μέτριο σώμα, αλκοόλ 14% οδηγούν σε μέτρια επίγευση με αίσθηση μεταλλικότητας.
Τιμή: 10€
Βαθμολογία:15-20

Πηγή: krasiagr.blogspot.com

::f&b industry news:: Craft: Είσοδος στην αγορά της Αυστραλίας.

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/beer009-big.jpg
Στην αγορά της Αυστραλίας εισήλθε η μπύρα Craft της Μικροζυθοποιίας Craft η οποία εισάγεται από τους κκ. Paul και George Iliopoulos.

Αυτήν την στιγμή κυκλοφορούν δύο από τους 6 τύπους μπύρας που έχει στην παλέτα της η μικροζυθοποιία Craft και συγκεκριμένα η ξανθιά Athens Lager και η καπνιστή Smoked Lager. Σε λιγότερο από 6 μήνες έχουν πουληθεί πάνω από 5.000 κιβώτια ενώ η πολύ θερμή υποδοχή προωθεί σχέδια επέκτασης με νέους κωδικούς, νέα σημεία και είσοδο σε super markets.

Η Craft έχει τοποθετηθεί σε μερικά από τα πιο γνωστά εστιατόρια της Μελβούρνης και του Σίδνεϋ όπως The Press Club, PhilHellene, Stalactites, Hellenic Republic, the Belgian Beer Garden, Beer Deluxe έχοντας εξίσου καλή υποδοχή σε εστιατόρια τόσο Ελληνικής όσο και Αυστραλέζικης και διεθνούς κουζίνας.

Πηγή: euro2day.gr

::food news:: Όχι από την Commission στην αναγραφή της προέλευσης του γάλακτος.


Απέρριψε, με χθεσινή απόφασή της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το αίτημα της Ελλάδας για την υποχρεωτική αναγραφή της χώρας προέλευσης του γάλακτος στις συσκευασίες των γαλακτοκομικών προϊόντων. Όπως αναφέρει σχετικά, οι ελληνικές αρχές δεν προέβαλαν καμία δικαιολογία η οποία να συνεπάγεται το συμπέρασμα ότι η καθιέρωση, γενικά, της υποχρέωσης αναφοράς της χώρας προέλευσης της πρώτης ύλης, δηλαδή του γάλακτος, είναι αναγκαία.
Πρόκειται για απόφαση της Επιτροπής, της 8ης Μαρτίου 2010, περί του σχεδίου διάταξης της Ελλάδας σχετικά με την αναγραφή ενδείξεων επί της συσκευασίας των πάσης φύσεως γαλακτοκομικών προϊόντων που υποδηλώνουν τη χώρα προέλευσης της πρώτης ύλης (γάλακτος) που χρησιμοποιείται.

Αναλυτικότερα, στο σκεπτικό της Επιτροπής αναφέρεται πως σύμφωνα με το άρθρο 3 παράγραφος 1 σημείο 8) της οδηγίας 2000/13/ΕΚ, η ένδειξη του τόπου καταγωγής ή προέλευσης του τροφίμου είναι υποχρεωτική μόνο «στις περιπτώσεις που η παράλειψη της ενδείξεως αυτής θα ήταν δυνατόν να δημιουργήσει στον καταναλωτή εσφαλμένη εντύπωση σχετικά με τον πραγματικό τόπο καταγωγής ή προελεύσεως του τροφίμου». Η διάταξη αυτή καθιερώνει έναν κατάλληλο μηχανισμό για την αντιμετώπιση του κινδύνου παραπλάνησης των καταναλωτών σε περιπτώσεις που ορισμένα στοιχεία μπορεί να οδηγήσουν στο συμπέρασμα ότι ένα δεδομένο τρόφιμο είναι καταγωγής ή προέλευσης διαφορετικής από την πραγματική.

Όμως «Oι ελληνικές αρχές δεν προέβαλαν καμία δικαιολογία η οποία να συνεπάγεται το συμπέρασμα ότι η καθιέρωση, γενικά, της υποχρέωσης αναφοράς της χώρας προέλευσης της πρώτης ύλης (γάλακτος) ή της συγκεκριμένης χώρας παραγωγής ή η ένδειξη «παραγωγής ΕΕ» είναι αναγκαία για την επίτευξη ενός από τους στόχους του άρθρου 18 παράγραφος 2 της οδηγίας 2000/13/ΕΚ». Η απόφαση υπογράφεται από τον Επίτροπο John Dalli και δημοσιεύθηκε στο τεύχος L 58/20 της Επίσημης Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στις 9 Μαρτίου. "Παρά την απόφαση της Κομισιόν, ο ΣΕΚ ζητάει από την ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει στην υποχρεωτική αναγραφή της χώρας προέλευσης του γάλακτος, και ας λυθεί το νομικό μέρος της υπόθεσης ανάλογα με τις εξελίξεις", δήλωσε στο paseges.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας κ. Τάκης Πεβερέτος.

Πηγή: paseges.gr

Για το πλήρες κείμενο της απόφασης, σε pdf μορφή, πιέστε εδώ:

::food news:: Προτείνουν ειδικό φόρο 18% σε ό,τι παχαίνει

Επιμέλεια: Γιάννης Δεβετζόγλου, gdevetzoglou@dolnet.gr

Ειδικό φόρο «παχυσαρκίας» προτείνουν ειδικοί επιστήμονες, εκτιμώντας πως η «εκτόξευση» της τιμής τροφίμων και ποτών που αυξάνουν το βάρος, θα συντελέσει στη μείωσή του κατά δύο κιλά σε κάθε ενήλικα. Τα αναψυκτικά και η πίτσα είναι τα πρώτα καταναλωτικά αγαθά που έχουν μπει στο μικροσκόπιο των επιστημόνων για αύξηση κατά 18% του φόρου κατανάλωσης. Με αυτόν τον τρόπο, εξηγούν οι ειδικοί πως θα περιορίσουν κατά 56 θερμίδες την ημερήσια λαμβανόμενη ενέργεια για κάθε άτομο, έχοντας ως τελικό αποτέλεσμα την μείωση του βάρους κατά δύο κιλά σε ένα χρόνο. Οι ερευνητές, από το πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, μετά από μελέτη θεωρούν ότι η φορολογία πρέπει να αποτελέσει «όπλο» για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας και ακολούθως του διαβήτη και του καρκίνου. Οι ερευνητές μελέτησαν τις διατροφικές συνήθειες και την υγεία πάνω από 5.100 ατόμων ηλικίας 18 έως 30 ετών, για 20 χρόνια (από το 1985-2006) και παράλληλα, σύγκριναν την εξέλιξη της πορείας των τιμών στα τρόφιμα και τα αναψυκτικά. Διαπίστωσαν στη διάρκεια της 20ετούς περιόδου, μια αύξηση κατά 10% στις τιμές συνδεόταν με μια μείωση κατά 7% στην ποσότητα θερμίδων από αναψυκτικά και σε μια μείωση κατά 12% στην κατανάλωση θερμίδων από πίτσα. Επιπλέον, η εφαρμογή του ειδικού φόρου, θα επιφέρει στις κυβερνήσεις σημαντικά έσοδα που θα διατεθούν στην παιδεία και την υγεία. Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση Archives of Internal Medicine.

Πηγή : Web Only (tanea.gr)

::food news:: Όλο και περισσότερο το εισαγόμενο κρέας εκτιμά η Icap Group


Το μερίδιο της εγχώριας παραγωγής στο σύνολο της κατανάλωσης μειώνεται διαχρονικά, ενώ η εισαγωγική διείσδυση αυξάνεται, κυμαινόμενη μεταξύ του 43%-48,5%, την τελευταία εξαετία, ήταν το συμπέρασμα, που προέκυψε από την κλαδική μελέτη "Κρέας" της Icap Group. Διαπίστωση της μελέτης αποτελεί η μείωση, που παρουσιάζεται την τελευταία δεκαετία, στην εγχώρια αγορά κρέατος.
Το κρέας αποτελεί βασικό είδος διατροφής στη χώρα μας και η ζήτηση του συνολικά χαρακτηρίζεται από χαμηλή ελαστικότητα ως προς την τιμή. Οι μεταβολές στην τιμή δεν επηρεάζουν δραστικά τη συνολική κατανάλωση κρέατος, ωστόσο μπορούν να καθορίζουν το βαθμό υποκατάστασης μεταξύ των διαφόρων ειδών κρέατος. Οι παράγοντες που επηρεάζουν περισσότερο τη ζήτηση είναι η αντίληψη περί ποιότητας του κρέατος, η οποία συνδέεται συχνά με την προέλευσή του, οι διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, τα έθιμα και οι παραδόσεις, τα οποία ευνοούν την κατανάλωση συγκεκριμένης κατηγορίας κρέατος σε συγκεκριμένες περιόδους κλπ.

Κύριο γνώρισμα του κλάδου είναι η πληθώρα επιχειρήσεων στον παραγωγικό τομέα. Στην αγορά του κρέατος, λειτουργούν λίγες μεγάλες βιομηχανίες, που λειτουργούν και ως σύνθετες καθετοποιημένες μονάδες, πλήθος χοιροτροφικών εκμεταλλεύσεων-μονάδων παραγωγής χοιρινού κρέατος και πτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων-μονάδων παραγωγής κρέατος πουλερικών, βοοτροφικές μονάδες κα. Επίσης, η επεξεργασία και τυποποίηση κρέατος αποτελεί το αντικείμενο πολλών εταιριών, οι οποίες διευρύνουν την παρουσία τους στην αγορά. Οι μονάδες αυτές προμηθεύονται κρέας είτε από την εγχώρια αγορά είτε από το εξωτερικό και αναλαμβάνουν τον τεμαχισμό, την αποστέωση, την τυποποίηση, σε συσκευασίες που προορίζονται είτε για "επαγγελματική" χρήση είτε για λιανική πώληση ή ακόμη την παραγωγή κρεατοσκευασμάτων.

Κατά το διάστημα 1986-2008, η εγχώρια ανθρώπινη κατανάλωση αυξήθηκε, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 0,67%, αν και παρουσίασε διακυμάνσεις. Ωστόσο, την τελευταία δεκαετία, η εξέλιξη ήταν φθίνουσα, όπως προαναφέρθηκε. Σε γενικές γραμμές, το μερίδιο της εγχώριας παραγωγής στην κατανάλωση μειώνεται διαχρονικά, ενώ η εισαγωγική διείσδυση αυξάνεται - κυμάνθηκε μεταξύ 43%-48,5% - την τελευταία εξαετία. Η άνοδος αυτή των εισαγωγών αποδίδεται στις εγγενείς αδυναμίες της πρωτογενούς εγχώριας παραγωγής και τη μειωμένη ανταγωνιστικότητα των εγχώριων προϊόντων. Από την άλλη πλευρά, οι εξαγωγικές επιδόσεις της εγχώριας παραγωγής παραμένουν εξαιρετικά χαμηλές. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής αγοράς απέσπασε το χοιρινό κρέας - ποσοστό 32,8%, το 2008, ενώ ακολουθεί το κρέας πουλερικών, με ποσοστό 26,8%, το 2008, και το βόειο κρέας, 18,3%.

Ο τομέας της εκτροφής και παραγωγής κρέατος αντιμετωπίζει προβλήματα, όσον αφορά την παραγωγική διαδικασία, αλλά και τον ανταγωνισμό από τα εισαγόμενα προϊόντα. Βασικό χαρακτηριστικό του κλάδου είναι ο κατακερματισμός της πρωτογενούς αγροτικής παραγωγής εν γένει και η ύπαρξη μεγάλου αριθμού κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων, συνήθως μικρής παραγωγικής δυναμικότητας και χαμηλού ή μέτριου επιπέδου οργάνωσης. Η ελλιπής οργάνωση των περισσότερων εκτροφικών μονάδων δημιουργεί το επιπλέον πρόβλημα της χαμηλής απόδοσης του ζωικού κεφαλαίου σε κρέας. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την καλή οργάνωση των εκτροφικών μονάδων και το χαμηλότερο κόστος παραγωγής σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των εγχωρίως παραγομένων και εισαγομένων προϊόντων, ο οποίος είναι εμφανής κυρίως στο επίπεδο των τιμών. Η εισαγωγική διείσδυση είναι μεγάλη στις κατηγορίες βοείου και χοιρινού κρέατος, ενώ στον τομέα της πτηνοτροφίας οι συνθήκες διαφέρουν και οι εισαγωγές παραμένουν σε περιορισμένα επίπεδα, λόγω του υψηλότερου επιπέδου οργάνωσης και του μεγάλου μεγέθους των κορυφαίων μονάδων.

Στο πλαίσιο της μελέτης συνετάχθη ομαδοποιημένος ισολογισμός των παραγωγικών επιχειρήσεων κρέατος, βάσει δείγματος 37 εταιριών, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα δημοσιευμένα στοιχεία τόσο για το 2006 όσο και για το 2007. Το σύνολο ενεργητικού των εταιριών αυτών αυξήθηκε κατά 4,52%, το 2007, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση των απαιτήσεων και των διαθεσίμων. Οι συνολικές πωλήσεις των 37 εταιριών του δείγματος αυξήθηκαν το 2007 κατά 25,14%. Τα EBITDA παρουσίασαν αύξηση 85,87%, το 2007, ωστόσο σε απόλυτο μέγεθος κυμάνθηκαν σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις. Το τελικό καθαρό αποτέλεσμα παρέμεινε ζημιογόνο και τα δύο έτη, με τις ζημίες να μειώνονται, το 2007. Ουσιαστικά, η ζημιογόνα κατάληξη είναι συνέπεια των υψηλών λειτουργικών εξόδων, που επιβαρύνουν δραστικά τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων του δείγματος. Περαιτέρω, από τον ομαδοποιημένο ισολογισμό των εισαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου του κρέατος, βάσει δείγματος 61 εταιριών, προέκυψαν τα εξής: Το σύνολο ενεργητικού αυξήθηκε κατά 13,3%, το 2007, σε σχέση με το 2006. Οι συνολικές πωλήσεις των εταιριών του δείγματος μειώθηκαν, το 2007, κατά 2,5%. Τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 1,8%, το 2007, και τελικά το κέρδος προ φόρου εισοδήματος διαμορφώθηκε στα 19,6 εκατ. ευρώ, το 2007, σημειώνοντας μείωση 11,7%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Πηγή: paseges.gr

::european food news:: Κάλυψη δίνει το Ευρωκοινοβούλιο στον Μπαρόζο για την πατάτα Amflora

Κάλυψη δίνει το Ευρωκοινοβούλιο στον Μπαρόζο για την πατάτα AmfloraΗ Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου απέρριψε μετά από ονομαστική ψηφοφορία (82 ψήφοι υπέρ, 182 κατά και 15 αποχές) το αίτημα της Ομάδας της Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς και της Ομάδας των Πρασίνων για να συζητηθεί η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχετικά με την πρόσφατη έγκριση της Γ.Τ.Ο. (μεταλλαγμένης) πατάτας Amflora. Το σχετικό αίτημα, που είχε καταθέσει η ευρωομάδα της Ενωτικής Αριστεράς μετά από πρωτοβουλία του ευρωβουλευτή Νίκου Χουντή, είχε ήδη απορρίψει την περασμένη Πέμπτη η Διάσκεψη των Προέδρων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Και στις δύο περιπτώσεις, ο Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Ομάδας αντιτάχθηκε έντονα κατά της διεξαγωγής συζήτησης για τους γενετικά μεταλλαγμένους οργανισμούς, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος.

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Χουντής, για τη συγκεκριμένη απόφαση τα εξής: «Χριστιανοδημοκράτες και Σοσιαλιστές κάλυψαν σήμερα τον κ. Μπαρόζο και τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίο μεθόδευσε την αδειοδότηση της μεταλλαγμένης πατάτας. Αρνήθηκαν τη διαφάνεια έναντι των πολιτών της Ευρώπης και μια ανοιχτή συζήτηση στο θέμα των μεταλλαγμένων, δίνοντας έτσι ένα σαφές δείγμα για το πώς πρόκειται να ασκήσουν πολιτική σε όλους τους τομείς. Πρέπει να ξέρουν όμως ότι η μάχη δεν έχει τελειώσει».

Πηγή: agrotypos.gr

ΜΕGΑ channel: Η αναζήτηση του καλύτερου σεφ

http://www.wpclipart.com/food/cooking/chef_says_okay.png
Τον Ελληνα κορυφαίο σεφ θα αναζητεί την επόμενη σεζόν το Μega που θα εντάξει στο πρόγραμμά του, από τον Οκτώβριο, το γαστριμαργικό τηλεριάλιτι «Μaster Chef». Το κανάλι της Μεσογείων συντηρεί με αυτόν τον τρόπο την παράδοση με εκπομπές μαγειρικής που δημιούργησε, στην αρχή με το «Μπουκιά και συχώριο» του Ηλία Μαμαλάκη και αργότερα με τις «Γλυκές αλχημείες» και τον Στέλιο Παρλιάρο. Στο «Μaster Chef» τρεις ερασιτέχνες μάγειροι θα διαγωνίζονται και ο νικητής θα προκύπτει μέσα από έναν γύρο εννέα εκπομπών. Θα ακολουθούν τρεις ημιτελικοί και οι επικρατέστεροι θα ξεδιπλώνουν τις μαγειρικές δεξιότητές τους σε μια τελική αναμέτρηση από την οποία θα προκύπτει ο κορυφαίος μάγειρας. Δουλειά των επίδοξων σεφ είναι να ετοιμάσουν ένα πλήρες γεύμα τριών πιάτων σε λιγότερο από δύο ώρες. Ο παρουσιαστής κάθε φορά θα έχει μαζί του δύο κριτές, έναν επαγγελματία σεφ κι ένα δημόσιο πρόσωπο. Το γκουρμέ τηλεριάλιτι «Μaster Chef», παραγωγή του ΒΒC, έκανε το ντεμπούτο του το 1990, συνεχίζει με επιτυχία και ανάλογα προγράμματα μεταδίδονται σε Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, ΗΠΑ.

Πηγή: tanea.gr

::f&b industry news::Coca-Cola 3Ε: Aγορά 36.529 ιδίων μετοχών

http://www.express.gr/images/stories/NEW/Xenes_etairies/coca_cola.jpg
Σε αγορά 36.529 ιδίων μετοχών με μέση τιμή κτήσης 19,9350 ευρώ ανά μετοχή, συνολικής αξίας 728.205,93 ευρώ, προέβη η Coca-Cola 3Ε στις 08/03. Η αγορά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, πραγματοποιήθηκε κατόπιν των αποφάσεων της από 27.4.2009 έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της και της από 30.4.2009 συνεδρίασης του διοικητικού της συμβουλίου, μέσω της Εθνικής Π&Κ Χρηματιστηριακής ΑΕΠΕΥ.

Πηγή: capital.gr

::f&b industry news:: 3E: Πάγωμα τιμών το 2010

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/hellenic_cocacola180-01_54926_196035.jpg
της Αλεξάνδρας Γκίτση

Την πρόθεση της Coca Cola 3E να μην προχωρήσει σε καμία αύξηση της τιμής στα προϊόντα που διαθέτει στην ελληνική αγορά μέσα στο έτος εξέφρασε πριν από λίγο κατά τη διάρκεια ενημέρωσης ο διευθυντής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της εταιρίας, Β. Λώλας.

Ωστόσο, σημείωσε ότι η εταιρία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσει την αύξηση του ΦΠΑ.

Ανέφερε δε, ότι θα συνεχιστούν και τη φετινή χρονιά οι προωθητικές ενέργειες με ακόμη πιο έντονο ρυθμό σε σχέση με πέρυσι, ενώ σε ό,τι αφορά την πορεία των μεριδίων της εταιρίας ανέφερε ότι θα πέρυσι κατεγράφη μια μικρή υποχώρηση της τάξεως του 0,6%.

Πηγή: euro2day.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr