http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Παξιμαδάκια ούζου

 
Είναι απολαυστικά, ευωδιαστά με ιδιαίτερη και κυρίως ξεχωριστή ελληνική γεύση. Έχουν άρωμα με πολύπλοκο χαρακτήρα, όπου η μαστίχα και το μαύρο σουσάμι συνοδεύουν αρμονικά το γλυκάνισο.
Η συνεύρεση του ούζου με το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Σητείας χαρίζει ένα γευστικό κράμα απαράμιλλης γεύσης, που “βαδίζει πάνω στα μονοπάτια” του Κρητικού πολιτισμού και της μακραίωνης ιστορίας του ούζου.
Τα παξιμαδάκια ούζου, πλούσια σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες με εξαιρετικά σημαντική ποσότητα σε διαιτητικές ίνες, σε μέταλλα όπως ποτάσιο, σίδηρο και ασβέστιο, αλλά και χαμηλή χοληστερόλη, γίνονται απαραίτητα για την καθημερινή μας διατροφή.
Η γλυκιά αλλά ταυτόχρονα επιθετική γεύση του ούζου στα παξιμαδάκια κερδίζει καθημερινά φανατικούς οπαδούς.

μόνο από την ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ Α.Ε. !!!

Λαίλαπα αυξήσεων μέχρι 25% στα τρόφιμα

Εν μέσω οικονομικής κρίσης και ύφεσης, επιχειρήσεις επιδιώκουν να ανεβάσουν τις τιμές σε τυροκομικά και γαλακτοκομικά μέχρι 12,7%, σε ζαχαρωτά, σνακς και καφέδες έως 8,6%, σε οινοπνευματώδη μέχρι 25% και σε είδη καθαριότητας μέχρι 8,6%. 

Ομοβροντία αυξήσεων τιμών μέχρι 25% σε τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά των νοικοκυριών σπεύδει να προλάβει το υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Βιομηχανίες και προμηθευτικές επιχειρήσεις έχουν αποστείλει αυτόν τον μήνα στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και λιανικού εμπορίου αλλά και στη γενική γραμματεία Εμπορίου νέους τιμοκαταλόγους με τους οποίους γνωστοποιούν ότι θα κάνουν ανατιμήσεις τις επόμενες μέρες σε περίπου 800 κωδικούς προϊόντων.

Εν μέσω οικονομικής κρίσης και ύφεσης, επιχειρήσεις επιδιώκουν να ανεβάσουν τις τιμές σε τυροκομικά και γαλακτοκομικά μέχρι 12,7%, σε ζαχαρωτά, σνακς και καφέδες έως 8,6%, σε οινοπνευματώδη μέχρι 25% και σε είδη καθαριότητας μέχρι 8,6%.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας έχει σημάνει συναγερμό... στις αρμόδιες διευθύνσεις της γενικής γραμματείας Εμπορίου αλλά και στην Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς (ΥΠΕΑ). Σύμφωνα με έγκυρες πηγές η υπουργός Λ. Κατσέλη έχει δώσει σαφές εντολές στον γενικό γραμματέα Εμπορίου Σ. Κομνηνό να «στηθεί ανάχωμα στις ανατιμήσεις».
Οι... καυτές- για την τσέπη των καταναλωτών- προθέσεις των επιχειρήσεων έχουν γίνει γνωστές στην ηγεσία του υπουργείου πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων. Υψηλόβαθμο στέλεχος έλεγε στο «Έθνος» πως «υπάρχουν ανατιμήσεις που είναι αδικαιολόγητες μέσα στην περίοδο της κρίσης. Είναι προφανές ότι επιχειρήσεις λόγω της πτώσης του τζίρου προσπαθούν να... ρεφάρουν με τις αυξήσεις τιμών».
Στην Πλατεία Κάνιγγος (γενική γραμματεία Εμπορίου) ο κ. Κομνηνός έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με επιχειρηματίες και με «όπλα» τους κοστολογικούς ελέγχους, την απειλή για παραπομπή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και τους αγορανομικούς ελέγχους της ΥΠΕΑ πιέζει για μειώσεις τιμών και για «ψαλίδισμα» των ανατιμήσεων. Πηγή μάλιστα του υπουργείου ανέφερε ότι «μπορούμε να πετύχουμε ακόμη και μειώσεις τιμών και σύντομα αυτό θα γίνει ορατό στον καταναλωτή».
Ανάμεσα στα είδη που θέλουν βιομηχανίες και άλλες επιχειρήσεις να ανεβάσουν τις τιμές είναι:
·        Τυροκομικά γαλακτοκομικά: Πρόβειο γιαούρτι (3,97% έως 12,7%), φέτα (3% έως 10,5%), τυρί πεκορίνο 10,5%, άλλα κίτρινα τυριά (2,68% έως 10,5%), βούτυρα (4,42% έως 8%), γραβιέρα (5,65%), ανθότυρο (4,86%), βιολογικά αβγά (4,12%), αλλαντικά (4%), επιδόρπια (3,91%), γάλα εβαπορέ και παιδικές τροφές (3,19%).
·        Οινοπνευματώδη ποτά: Ούζο (25,3%), κρασιά (2 έως 7,7%).
·        Ζαχαρωτά-σνακς ? καφέδες: Καραμέλες (8,6%), ροφήματα (6,5%), χαλβάς (5,94%), τσίχλες (5,75%), στιγμιαίος καφές (4,77%), καφέδες (3,6% έως 4%), σοκολάτες (3,5%), πατατάκια (3,1%), κρουασάν, μαρμελάδες, σνακς και βάσεις τούρτας (2,6%).
·        Άλλα προϊόντα: Είδη καθαριότητας (8,6%), γραφική ύλη (5,4% έως 7,2%) συσκευές και φυαλίδια υγραερίου (5,8%), καλλυντικά (2,6% έως 5,6%), αξεσουάρ αυτοκινήτου (4,4%), ξύδι 3%.
Βέβαια υπάρχουν και μειώσεις τιμών: CDROM (-57,17%), βαφές μαλλιών (-17%), φωτογραφικές μηχανές (-16%).
Χρήστος Κολώνας
Πηγή: imerisia.gr

Coca-Cola 3E: Αύξηση 3% στα ετήσια κέρδη

Αύξηση 3% σημείωσαν το 2009 τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της Coca Cola σε σύγκριση με το 2008 φθάνοντας τα 437 εκατ. ευρώ. Αύξηση 3% σημείωσαν και τα κέρδη ανά μετοχή σε σύγκριση με το 2008 φθάνοντας το 1,20 ευρώ, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.
Κατά τη χρήση του 2009,
* οι ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες συνυπολογιζόμενης της επίδρασης των καθαρών κεφαλαιουχικών δαπανών έφτασαν τα 546 εκατ. ευρώ το 2009, αυξημένες κατά 284 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2008.
* Ο όγκος των πωλήσεων διαμορφώθηκε σε 2.069 εκατ. κιβώτια, σημειώνοντας πτώση 2% σε σχέση με το 2008 (εξαιρουμένων των αποτελεσμάτων της Socib S.p.A., ο όγκος πωλήσεων ανήλθε σε 2.010 εκατ. κιβώτια σημειώνοντας πτώση 5% σε σχέση με το 2008). Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε €6.544 εκατ., σημειώνοντας μείωση 6% σε σχέση με το 2008.
* Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη (EBIT) διαμορφώθηκαν σε €651 εκατ., σημειώνοντας πτώση 1% σε σχέση με το 2008.
«Σε μια χρονιά σημαντικών εξωγενών προκλήσεων, καταφέραμε να προσαρμόσουμε με επιτυχία τις δραστηριότητές μας στην οικονομική πραγματικότητα, διατηρώντας ταυτόχρονα την επιδίωξή μας για την ενίσχυση της παρουσίας μας στην αγορά σε μακροχρόνια βάση. Το γεγονός αυτό επέτρεψε την επίτευξη ισχυρών ταμειακών ροών δίνοντας την δυνατότητα κατά τη διάρκεια της χρονιάς να προχωρήσουμε σε επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους μας και να βελτιώσουμε την κεφαλαιακή μας επάρκεια», δήλωσε ο κ. Δώρος Κωνσταντίνου, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα.
«Παραμένουμε επιφυλακτικοί όσον αφορά τις συνθήκες στις αγορές μας βραχυπρόθεσμα καθώς η ψυχολογία των καταναλωτών παραμένει εύθραυστη, και η αγοραστική δύναμη εξακολουθεί να επηρεάζεται αρνητικά από το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον. Θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε σε πρωτοβουλίες που θα επιτρέψουν την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητάς μας, τη μείωση του κεφαλαίου κίνησης και την ενδυνάμωση της παρουσίας μας στην αγορά. Αυτή η πρακτική μας δίνει την αυτοπεποίθηση ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις ταμειακές μας ροές. Έτσι, αναμένουμε τη δημιουργία ταμειακών ροών από λειτουργικές δραστηριότητες συνυπολογιζόμενης της επίδρασης των καθαρών κεφαλαιουχικών δαπανών ύψους €1,5 δισεκατομμυρίων περίπου μέχρι το τέλος του 2012. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να κινούμαστε με γνώμονα το μακροπρόθεσμο συμφέρον της επιχείρησής μας, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον μας στην αναγνώριση νέων μακροπρόθεσμων ευκαιριών ανάπτυξης.»
Πηγή: nooz.gr

Kαι επισήμως στην Kraft περνάει η Cadbury

ImageΟ μεγαλύτερος όμιλος ζαχαρωτών παγκοσμίως είναι και επισήμως πλέον γεγονός, αφού την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου το 71,73% των μετόχων της Cadbury αποδέχτηκαν την προσφορά της Kraft ύψους 18,6 δις δολάρια.
Παράλληλα, αν και ο αμερικανικός όμιλος δεν δεσμεύτηκε ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί την Cadbury Plcfrom Britain, τον τομέα δηλαδή των συσκευασιών της Cadbury, υποσχέθηκε ότι οι θέσεις εργασίας στον εν λόγω τομέα θα αυξηθούν στο άμεσο μέλλον.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Βρετανού υπουργού Επιχειρήσεων, Peter Mandelson, η πρόεδρος της Kraft, Irene Rosenfeld –με την οποία είχε συνάντηση- άφησε να εννοηθεί ότι οι παγκόσμιες δραστηριότητες της Cadbury δε θα ελέγχονται πλέον από την Μεγάλη Βρετανία, τόνισε όμως ότι η συσκευασία θα συνεχίσει να γίνεται στη χώρα και ότι η χώρα θα βγει κερδισμένη σε θέσεις εργασίας.
Ο Βρετανός υπουργός θα συνεχίσει πάντως να βρίσκεται σε διαρκή επαφή με τη διοίκηση της Kraft στην προσπάθειά του να διασφαλίσει ότι οι συνολικά 4500 θέσεις εργασίας της Cadbury θα παραμείνουν ανέπαφες.
Πηγή: agronews.gr 
Με μείωση κερδών και πωλήσεων ολοκλήρωσε το τέταρτο τρίμηνο χρήσης η Unilever, λόγω των δυσμενών συνθηκών, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ξένα πρακτορεία.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη περιορίστηκαν κατά 24% καθώς διαμορφώθηκαν στα 906 εκατ. ευρώ, έναντι 1,19 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 5% στα 9,66 δισ. ευρώ. Οι συνθήκες στην αγορά ήταν δύσκολες, ωστόσο η εταιρεία σημείωσε ικανοποιητική πρόοδο, σύμφωνα με τον Paul Polman, διευθύνων σύμβουλο της Unilever.
«Αναμένουμε να συνεχιστούν οι πιέσεις στις καταναλωτικές δαπάνες καθώς επίσης και υψηλότερα επίπεδα ανταγωνιστικής δραστηριότητας το 2010», πρόσθεσε ο Polman.
Η Unilever θα συνεχίζει να εστιάζει στην ανάπτυξη των όγκων και στην εμφάνιση σταθερής και συνεχιζόμενης ετήσιας βελτίωσης των λειτουργικών περιθωρίων και των ισχυρών ταμειακών ροών, κατέληξε.

Πηγή: capital.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr