
Ανακαλύψτε τώρα μία απίθανη γευστική εμπειρία που θα σας κάνει να θέλετε να τη ζήσετε ξανά και ξανά! Αναζητήστε το τώρα σε προσφορά 3+1 δώρο!!!
ΤΟ ΝΟ 1 BLOG ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ.
Ανακαλύψτε τώρα μία απίθανη γευστική εμπειρία που θα σας κάνει να θέλετε να τη ζήσετε ξανά και ξανά! Αναζητήστε το τώρα σε προσφορά 3+1 δώρο!!!
«Προϊοντική καινοτομία με παράδοση στην ποιότητα, από τις αγαπημένες σειρές ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΖΩΗ και ΚΑΤΣΕΛΗΣ DELIGHTS, συνεχίζουν να σηματοδοτούν τη νέα εποχή της Nutriart
Με νέα προϊόντα στην αγαπημένη οικογένεια ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΖΩΗ και στη νέα σειρά ΚΑΤΣΕΛΗΣ DELIGHTS, η Nutriart αποδεικνύει ότι συνεχίζει τις επενδύσεις της στην προϊοντική καινοτομία, εισάγοντας στην αγορά πρωτότυπους συνδυασμούς αγαπημένων γεύσεων.
«Η Nutriart στηρίζει την επιτυχημένη πορεία της στην πελατοκεντρική πολιτική της και με εστίαση στην καινοτομία. Διατηρώντας την κληρονομιά και αφοσίωση των εταιρειών από τις οποίες προέρχεται, στην ποιότητα, την καινοτομία και την ευρύτητα των επιλογών, επενδύουμε σε νέα προϊόντα, πιστεύοντας ότι το καταναλωτικό κοινό θα ανταμείψει τις προσπάθειές μας», αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Μιχάλης Οικονομάκης.
Το ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΖΩΗ plus με 7 Βιταμίνες, που είναι το μοναδικό ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες τους συμπλέγματος Β και σίδηρο, έρχεται να προστεθεί στην ήδη επιτυχημένη σειρά της οικογένειας, ενώ καινοτομικά είναι τα δύο νέα προϊόντα ΚΑΤΣΕΛΗΣ DELIGHTS που συνδυάζουν δύο από τις πιο αγαπημένες γεύσεις, την σοκολάτα και τη σταφίδα, με το ψωμί, δημιουργώντας δύο ακαταμάχητους «πειρασμούς»: Το «Σοκολατόψωμο», με τη μοναδική γεύση της βελγικής σοκολάτας γάλακτος και το «Σταφιδόψωμο», με σταφίδα και κανέλα, σε συνδυασμό με τα ευεργετικά πλεονεκτήματα των φυτικών ινών στον οργανισμό.
Με όχημα τα νέα μέλη των δημοφιλών brand της, η Nutriart συνεχίζει τη διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας της και απαντά στην ανάγκη των καταναλωτών για πιο εκλεπτυσμένες γεύσεις και υγιεινές προτάσεις.
«Στόχος της εταιρείας είναι να διατηρεί την ποιότητα των προϊόντων που έχουν κερδίσει τους καταναλωτές για την υψηλή ποιότητά τους, αλλά ταυτόχρονα, να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες. Σήμερα που οι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες επιλογές, η ανανεωμένη σειρά προϊόντων της εταιρείας έρχεται να αναδείξει τη δέσμευση της Nutriart στον στόχο αυτό», αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μιχάλης Οικονομάκης.
Σύντομο Προφίλ: NUTRIART
H εταιρεία Nutriart δημιουργήθηκε το 2009 από τη συγχώνευση των εταιρειών ΚΑΤΣΕΛΗΣ, ΑΛΛΑΤΙΝΗ και ΕΛΒΙΠΕΤ, εταιρειών που είχαν ηγετική θέση στο χώρο τους, μεγάλη ιστορία στην ελληνική αγορά και ισχυρή προϊοντική παρουσία. Δραστηριοποιείται στον κλάδο των καταναλωτικών και κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής για καταναλωτές και επαγγελματίες, καθώς και στον κλάδο των αλεύρων.
Διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις 85.000 τ.μ. με 4 εργοστάσια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, απασχολεί 850 εργαζόμενους και παράγει 725 κωδικούς προϊόντων. Η εταιρεία επίσης δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό, με δύο εργοστάσια και κέντρα διανομής στη Νιγηρία.
Πηγή: epr.gr
Ο πιο αγαπημένος φίλος των παιδιών τώρα και online!!
Όλα αυτά τα χρόνια o Junior της ΦΑΓΕ, ο ήρωας όλων των παιδιών, τα συντροφεύει με τις φανταστικές του γεύσεις αλλά και το παιδαγωγικό και ψυχαγωγικό υλικό που τους αποστέλει.
Από σήμερα όμως ο JUNIOR επικοινωνεί με τους λιλιπούτειους φίλους του και διαδικτυακά!
Στο νέο site του, www.junior-fage.gr τα παιδιά αλλά και οι γονείς τους μπορούν να βρουν ότι επιθυμούν για τον JUNIOR μαζί με πολλά παιχνίδια, ιδέες για δημιουργική απασχόληση και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό!
Τώρα το να γίνει κάποιος μέλος του JUNIOR CLUB και να λάβει την αφίσα JUNIOR είναι τόσο απλό όσο ένα κλικ!!
Επισκεφτείτε το www.junior-fage.gr και διασκεδάστε, μάθετε, εξερευνήστε!
Παιδιά, ο JUNIOR σας περιμένει στο διαδίκτυο!
Η ενίσχυση των διμερών επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας και η υποστήριξη των επιχειρηματιών, κυρίως μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στη δραστηριοποίησή τους σε νέες αγορές αποτελούν στόχους του Επιχειρηματικού Φόρουμ και της Eκθεσης Τροφίμων και Ποτών που διοργανώνουν ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος και το Ελληνο-Ρουμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στο Βουκουρέστι στις 24 και 25 Φεβρουαρίου 2010. Υποστηρικτής της πρωτοβουλίας είναι και η Eurobank EFG, ως μέρος της ευρύτερης συνεργασίας που έχει αναπτύξει με τον ΣΕΒΕ. Κατά τη διάρκεια του διημέρου, όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ Βασίλης Θωμαΐδης, θα διεξαχθεί έκθεση των ελληνικών προϊόντων με ατομικά περίπτερα για την κάθε επιχείρηση, όπου θα λαμβάνουν χώρα οι επιχειρηματικές συναντήσεις και οι πράξεις γευσιγνωσίας. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί ημερίδα, στην οποία έχουν προσκληθεί και εξετάζουν θετικά την παρουσία τους ο υφυπουργός Εξωτερικών, Σπύρος Κουβέλης και ο υφυπουργός Οικονομίας, Ναυτιλίας και Ανταγωνιστικότητας, Μάρκος Μπόλαρης, με θέμα: «Ελληνο-Ρουμανική συνεργασία και οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που διανοίγονται στη Νοτιοανατολική Ευρώπη».
Ευκλείδης Καραγιαννίδης
Τη δυσπιστία του για την αποτελεσματικότητα του νέου ευρωπαϊκού σήματος βιολογικών προϊόντων εκφράζει με δηλώσεις του ο πρόεδρος του Οργανισμού Ελέγχου και Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων ΔΗΩ, Σπύρος Σγούρος.
Ο κύριος Σγούρος σημειώνει ότι «Η πρόβλεψη για υποχρεωτική χρήση του νέου λογότυπου είναι γνωστό ότι συνάντησε την αντίθεση των οργανώσεων της βιολογικής γεωργίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς δεν συνδυάζεται με μια ευρύτατη καμπάνια προώθησης του. Η υποχρεωτική εφαρμογή απαλλάσσει σε κάποιο βαθμό την ΕΕ και τα κράτη μέλη από τις υποχρεώσεις τους, ενώ η εναλλακτική πρόταση που είχε τεθεί προς συζήτηση, που ήταν η ενίσχυση των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τον νέο λογότυπο θα μπορούσε να έχει πολύ περισσότερα θετικά αποτελέσματα.
Το νέο σήμα, είναι τουλάχιστον καλύτερο από το προηγούμενο, καθώς διαφοροποιείται από σύμβολα, παρεμφερή με άλλα Ευρωπαϊκά λογότυπα, όπως είναι το Π.Ο.Π. και το Π.Γ.Ε. Ωστόσο, η τελική επιλογή λογοτύπου δεν παρέχει ποιοτική διαφοροποίηση στα βιολογικά προϊόντα».
Την αντίρρησή του είχε εκφράσει κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού και ο εξειδικευμένος σε θέματα βιολογικής γεωργίας δικηγόρος κ. Hanspeter Schmidt, ο οποίος θεωρεί ότι αφενός κανένα από τα τρία σχέδια που μετείχαν στον διαγωνισμό δεν επικοινωνεί τη βιολογικότητα των προϊόντων, αφετέρου δεν θα είναι ευκρινή εάν τυπωθούν σε μικρότερο μέγεθος σε συσκευασίες προϊόντων.
Πέρα από την επιλογή συγκεκριμένου συμβόλου, σημασία έχει και ο τρόπος χρήσης του νέου λογοτύπου καθώς η προαιρετική χρήση του για προϊόντα προερχόμενα από χώρες εκτός ΕΕ, στην πράξη σημαίνει ότι δεν θα διαφοροποιούνται τα Ευρωπαϊκά από τα εισαγόμενα προϊόντα. Αναμένεται να δούμε την αντίδραση σε ευρωπαϊκό επίπεδο, από παραγωγούς, φορείς, αλλά και τους καταναλωτές.
Πηγή: agronews.gr
![]() |
Για τη διετία 2009 - 2010 η «Μετρό» θα έχει επενδύσει συνολικά ποσό υψηλότερο των 80 εκατ. ευρώ. |
Με κέρδη και αυξημένο κύκλο εργασιών κατά 3% έκλεισε για τη «Μετρό» το 2009 έναντι του 2008, όπως και με επενδύσεις υψηλού κόστους, οι οποίες συνεχίζονται και φέτος παρά τις οικονομικές αντιξοότητες της περιόδου. Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην οργανωμένη λιανική με τα My Market και στη χονδρική με τα Μετρό Cash & Carry, πέτυχε πέρυσι αύξηση του κύκλου εργασιών στα περίπου 670 εκατ. ευρώ, στηριζόμενη σε μεγάλο βαθμό και στα νέα καταστήματα που σε αριθμό ήταν πέντε (Χανιά, Κόρινθο, Λιβαδειά, Καλαμάτα και Πρέβεζα). Πρόκειται για cash & carry μονάδες οι οποίες στήριξαν τη γενικότερη προσπάθεια της εταιρείας να διατηρήσει τις ανοδικές τάσεις των εσόδων της. Σε ό,τι αφορά το καθαρό αποτέλεσμα έτους, η Μετρό αναμένει για ένα ακόμη 12μηνο κέρδη, που όμως θα είναι μειωμένα έναντι του 2008, καθότι τη χρονιά αυτή η κερδοφορία της είχε κινηθεί σε πολύ υψηλά επίπεδα, από τα υψηλότερα του οργανωμένου λιανεμπορίου. Το καθαρό αποτέλεσμα του 2008 ήταν για την εταιρεία 24,8 εκατ. ευρώ. Για το 2010 η Μετρό προσδοκά και σε νέα αύξηση του κύκλου εργασιών, στην οποία συμμετοχή θα έχουν και πάλι τα νέα καταστήματα, που βάσει αρχικού σχεδιασμού αναμένεται να είναι επτά, περίπου μοιρασμένα μεταξύ σούπερ μάρκετ και cash & carry. Σύμφωνα με την εταιρεία, ήδη από το 2009 δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα των επενδύσεων για την επέκταση του δικτύου με νέα σημεία πώλησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τη διετία 2009 - 2010 η Μετρό θα έχει επενδύσει συνολικά ποσό υψηλότερο των 80 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα επισημαίνεται ότι, το 2009 οι επενδύσεις της κινήθηκαν σε επίπεδα άνω των 40 εκατ. ευρώ, ενώ ανάλογη αναμένεται να είναι η αξία τους και φέτος.
Στο real estate Έχοντας διαπιστώσει ότι ο τομέας του real estate προσφέρεται το διάστημα αυτό για επενδύσεις, η Μετρό προχώρησε σε σημαντικές αγορές οικοπέδων βασιζόμενη στα διαθέσιμά της, τα οποία εξάντλησε, ενώ για πρώτη φορά προχώρησε και σε μικρό τραπεζικό δανεισμό ώστε να χρηματοδοτήσει τις σχεδιαζόμενες επενδύσεις. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η εταιρεία, σήμερα, έχει εξασφαλισμένα τα νέα καταστήματα της επόμενης διετίας, καθότι διαθέτει 14 οικόπεδα που βρίσκονται σε διάφορες φάσεις κατασκευής. Όπως προαναφέρθηκε, φέτος, καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να υπάρξει πλήρης εκμετάλλευση των επτά οικοπέδων, με τη λειτουργία ισάριθμων καταστημάτων. Σήμερα η Μέτρο λειτουργεί σε σύνολο 79 καταστήματα, εκ των οποίων τα 45 είναι σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα 34 cash & carry.
ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΤΣΟΥΛΟΣ
Πηγή: naftemporiki.gr
Με την επισήμανση «η κρίση που προκάλεσε η χαμηλή κατανάλωση κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει» έδωσε το στίγμα της αγοράς γάλακτοκομικών για το 2010 ο διευθύνων σύμβουλος της Danone, Franck Riboud.
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, ο ισχυρός άνδρας του γαλλικού κολοσσού των τροφίμων (πρώτος στον κλάδο των γιαουρτιών) έδωσε τις προβλέψεις του για τα κέρδη και την ανάπτυξη του ομίλου για το 2010, οι οποίες απογοήτευσαν τους αναλυτές.
Σύμφωνα με τον κ. Riboud τα λειτουργικά κέρδη της Danone δε θα αυξηθούν φέτος, αφενός λόγω της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών αφετέρου λόγω της συνεχιζόμενης επιφυλακτικότητας των καταναλωτών που έχουν να ανησυχούν και για την αύξηση της ανεργίας στην Ε.Ε. Παράλληλα, προειδοποίησε και για μικρή αύξηση στην τιμή παραγωγού του γάλακτος μέσα στους επόμενους μήνες.
Υπενθυμίζεται ότι οι μειώσεις τιμών στις οποίες προχώρησε η Danone κατάφεραν να δώσουν ώθηση στις πωλήσεις γιαουρτιού στο τελευταίο τρίμηνο του 2009. Ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής εταιρείας είπε ότι ο όμιλος θα εξακολουθήσει να δίνει βάρος στην μεγαλύτερη παραγωγικότητα καθώς και στην τιμολογιακή ευελιξία.
Σύμφωνα με την Danone, η κατανάλωση θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με το 2009, ενώ στις αυξήσεις πρώτων υλών όπως το γάλα και το πλαστικό θα πρέπει να προστεθεί και ο αστάθμητος παράγοντας που λέγεται «ευρώ», η ισοτιμία του οποίου με άλλα νομίσματα παίζει σημαντικό ρόλο στις εξαγωγές.
Ο γαλλικός όμιλος προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα ενισχυθούν κατά 5% αυτή τη χρονιά, θα δώσει όμως ιδιαίτερη έμφαση στην εξασφάλιση ρευστού. Σημειώνεται ότι το 2009, για πρώτη μετά από 22 χρόνια, η Danone προχώρησε σε αύξηση κεφαλαίου μέσω της οποίας άντλησε 3,05 δις ευρώ για την μείωση του χρέους της.
Για τη φετινή χρονιά, η εταιρεία δήλωσε ότι θα προχωρήσει σε επαναγορά μετοχών και θα αναζητήσει εξαγορές μέσα από τις οποίες θα προκύψουν συνέργιες. .
Σύμφωνα με τον κ. Franck Riboud, οι παιδικές τροφές, τα εξειδικευμένα (π.χ. για ιατρικούς σκοπούς) τρόφιμα και τα φρέσκα προϊόντα θα είναι οι πιο πρόσφοροι για ανάπτυξη τομείς. Μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, επίσης, προκύπτουν από τις αναδυόμενες αγορές στις οποίες, άλλωστε, η Danone ήδη πραγματοποιεί το 42% των πωλήσεών της.
Σημειώνεται ότι με τζίρο 26,4 δις ευρώ, η Danone ανταγωνίζεται τους άλλους δύο κολοσσούς των τροφίμων, Nestle και Unilever.
Πηγή: agrosnews.gr
Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες μας, το ΥΠΑΑΤ έχει δώσει εντολή στον ΕΦΕΤ να εντείνει τους ελέγχους και προς αυτό το πεδίο της ορθής επισήμανσης των διακινούμενων ελαιολάδων.
Στις συσκευασίες που κυκλοφορούν στο λιανικό εμπόριο σύμφωνα με τον κοινοτικό κανονισμό ( Καν. (ΕΚ) 1019/2002 (άρθρο 4) πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται:
1) στα εξαιρετικά παρθένα ή τα παρθένα ελαιόλαδα, εάν είναι ελληνικής καταγωγής ή καταγωγής από κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή από μία Τρίτη - εκτός Ε.Ε - χώρα, με αναφορά της συγκεκριμένης χώρας.
2) στα μείγματα εξαιρετικών παρθένων ή παρθένων ελαιολάδων:
α) «μείγμα ελαιολάδων Ευρωπαϊκής Κοινότητας» ή αναφορά στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, όταν αυτά προέρχονται από περισσότερα του ενός κράτη - μέλη.
β) «μείγμα ελαιολάδων εκτός Ευρωπαϊκής Κοινότητας» ή αναφορά στη χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Κοινότητας, όταν πρόκειται για εκτός Ε-Ε χώρες.
γ) «μείγμα ελαιολάδων Ευρωπαϊκής Κοινότητας και μη» ή αναφορά στην καταγωγή Ευρωπαϊκής Κοινότητας και μη, όταν τα ελαιόλαδα προέρχονται από χώρες εντός και εκτός της Ε-Ε) στις περιοχές προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης (ΠΟΠ) ή προστατευόμενης γεωγραφικής ένδειξης (ΠΓΕ), θα ακολουθείται η ειδική νομοθεσία αυτών των κατηγοριών, όπως προβλέπεται στον Καν.(ΕΚ) 510/2006.
Διευκρινίζεται ότι στις ποιοτικές κατηγορίες «ελαιόλαδο – αποτελούμενο από εξευγενισμένα ελαιόλαδα και παρθένα ελαιόλαδα» και «πυρηνέλαιο» (όπως αυτές ορίζονται στα σημεία 3 και 6 του Παραρτήματος XVI του Καν.(ΕΚ) 1234/2007), ο προσδιορισμός της καταγωγής δεν επιτρέπεται να αναγράφεται στη σήμανση.
Τέλος υπενθυμίζεται ότι απαγορεύεται η πώληση χύμα ελαιολάδων. Τα ελαιόλαδα μπορούν να κυκλοφορούν στον τελικό καταναλωτή, αλλά και στα εστιατόρια, τα νοσοκομεία, τις καντίνες και γενικά σε όλα τα σημεία μαζικής εστίασης μόνο προσυσκευασμένα, σε επώνυμες συσκευασίες το ανώτερο μέχρι 5 λίτρα και να αναγράφουν στην συσκευασία τους όλες τις υποχρεωτικές ενδείξεις.
Πηγή: agrotypos.gr