Ανακαλύψτε τώρα μία απίθανη γευστική εμπειρία που θα σας κάνει να θέλετε να τη ζήσετε ξανά και ξανά! Αναζητήστε το τώρα σε προσφορά 3+1 δώρο!!!
Follow us -Twitter
Νέο Crema Mia Kidos από τη ΦΑΓΕ!!!
Νέα Βarilla Ολικής Αλέσεως
Η νέα σειρά Barilla Ολικής Αλέσεως περιλαμβάνει 4 σχήματα ζυμαρικών:
και σας δίνει την επιλογή να απολαμβάνετε τις αγαπημένες
σας συνταγές ζυμαρικών με όλη τη θρεπτική αξία του σιταριού!
Η Barilla ως ο απόλυτος πρεσβευτής της Ιταλικής Γαστρονομίας με τη σειρά ζυμαρικών Ολικής Αλέσεως προσφέρει μια μοναδική υγιεινή απόλαυση καθιστώντας το καθημερινό μας τραπέζι μια γευστική εμπειρία...
Τρία νέα, πρωτοποριακά προϊόντα από τη NUTRIART
«Προϊοντική καινοτομία με παράδοση στην ποιότητα, από τις αγαπημένες σειρές ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΖΩΗ και ΚΑΤΣΕΛΗΣ DELIGHTS, συνεχίζουν να σηματοδοτούν τη νέα εποχή της Nutriart
Με νέα προϊόντα στην αγαπημένη οικογένεια ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΖΩΗ και στη νέα σειρά ΚΑΤΣΕΛΗΣ DELIGHTS, η Nutriart αποδεικνύει ότι συνεχίζει τις επενδύσεις της στην προϊοντική καινοτομία, εισάγοντας στην αγορά πρωτότυπους συνδυασμούς αγαπημένων γεύσεων.
«Η Nutriart στηρίζει την επιτυχημένη πορεία της στην πελατοκεντρική πολιτική της και με εστίαση στην καινοτομία. Διατηρώντας την κληρονομιά και αφοσίωση των εταιρειών από τις οποίες προέρχεται, στην ποιότητα, την καινοτομία και την ευρύτητα των επιλογών, επενδύουμε σε νέα προϊόντα, πιστεύοντας ότι το καταναλωτικό κοινό θα ανταμείψει τις προσπάθειές μας», αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Μιχάλης Οικονομάκης.
Το ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΖΩΗ plus με 7 Βιταμίνες, που είναι το μοναδικό ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες τους συμπλέγματος Β και σίδηρο, έρχεται να προστεθεί στην ήδη επιτυχημένη σειρά της οικογένειας, ενώ καινοτομικά είναι τα δύο νέα προϊόντα ΚΑΤΣΕΛΗΣ DELIGHTS που συνδυάζουν δύο από τις πιο αγαπημένες γεύσεις, την σοκολάτα και τη σταφίδα, με το ψωμί, δημιουργώντας δύο ακαταμάχητους «πειρασμούς»: Το «Σοκολατόψωμο», με τη μοναδική γεύση της βελγικής σοκολάτας γάλακτος και το «Σταφιδόψωμο», με σταφίδα και κανέλα, σε συνδυασμό με τα ευεργετικά πλεονεκτήματα των φυτικών ινών στον οργανισμό.
Με όχημα τα νέα μέλη των δημοφιλών brand της, η Nutriart συνεχίζει τη διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας της και απαντά στην ανάγκη των καταναλωτών για πιο εκλεπτυσμένες γεύσεις και υγιεινές προτάσεις.
«Στόχος της εταιρείας είναι να διατηρεί την ποιότητα των προϊόντων που έχουν κερδίσει τους καταναλωτές για την υψηλή ποιότητά τους, αλλά ταυτόχρονα, να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες. Σήμερα που οι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες επιλογές, η ανανεωμένη σειρά προϊόντων της εταιρείας έρχεται να αναδείξει τη δέσμευση της Nutriart στον στόχο αυτό», αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μιχάλης Οικονομάκης.
Σύντομο Προφίλ: NUTRIART
H εταιρεία Nutriart δημιουργήθηκε το 2009 από τη συγχώνευση των εταιρειών ΚΑΤΣΕΛΗΣ, ΑΛΛΑΤΙΝΗ και ΕΛΒΙΠΕΤ, εταιρειών που είχαν ηγετική θέση στο χώρο τους, μεγάλη ιστορία στην ελληνική αγορά και ισχυρή προϊοντική παρουσία. Δραστηριοποιείται στον κλάδο των καταναλωτικών και κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής για καταναλωτές και επαγγελματίες, καθώς και στον κλάδο των αλεύρων.
Διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις 85.000 τ.μ. με 4 εργοστάσια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, απασχολεί 850 εργαζόμενους και παράγει 725 κωδικούς προϊόντων. Η εταιρεία επίσης δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό, με δύο εργοστάσια και κέντρα διανομής στη Νιγηρία.
Πηγή: epr.gr
Deloitte: Αύξηση πωλήσεων για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανεμπορίου το 2008
Ωστόσο, η κερδοφορία τους μειώθηκε στο 2,4% από 3,7% το 2007, δίνοντας τέλος στην αυξητική τάση κερδοφορίας που παρουσίαζε ο κλάδος τα τελευταία χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα δύο τρίτα των 184 επιχειρήσεων λιανικής που γνωστοποίησαν τα κέρδη μετά φόρων το 2008, παρουσίασαν πτώση του περιθωρίου καθαρού κέρδους, ενώ 30 κατέγραψαν ζημίες, αριθμός υπερδιπλάσιος σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος (14). Η πτωτική αυτή τάση επηρέασε σχεδόν όλες τις γεωγραφικές περιοχές και κατηγορίες λιανεμπορίου. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι οι επιχειρήσεις στην Ευρώπη παρουσίασαν πτώση της κερδοφορίας τους από 4,1% το 2007 στο 2,7% το 2008, ενώ η κερδοφορία των εταιριών στη Βόρεια Αμερική έπεσε στο 2,4% το 2008 από 3,6%. Μόνο οι εταιρίες στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή σημείωσαν αύξηση κερδοφορίας.
Το περιθώριο κέρδους των Hardlines (καταστήματα που το εμπόρευμά τους αποτελείται κυρίως από προϊόντα όπως οικιακά είδη, αθλητικά είδη, είδη αυτοκινήτου, ηλεκτρονικά, παιχνίδια, κ.α.) και των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης προϊόντων ψυχαγωγίας και ελεύθερου χρόνου σημείωσε μεγάλη πτώση από 6,8% στο 3,1%, ενώ και τα κέρδη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μόδας μειώθηκαν κατά το ήμισυ στο 4,1%. Ακόμη και ο τομέας των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης, ο οποίος περιλαμβάνει τα σούπερ μάρκετ και άλλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης τροφίμων, παρουσίασε πτώση της κερδοφορίας στο 2,2% από 3%, παρότι κατέγραψε μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων (8,6%) από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις λιανικής.
Ο κ. Γιώργος Καμπάνης, National Consumer Business Leader της Deloitte στην Ελλάδα, δήλωσε: "Η παγκόσμια οικονομική κρίση όπως ήταν φυσικό είχε αρνητικές συνέπειες και στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, επιβραδύνοντας την αύξηση των πωλήσεων και επηρεάζοντας τα κέρδη των εταιριών του κλάδου.
Ειδικότερα για την Ελλάδα, οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα, λόγω της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης των καταναλωτών και της έντονης αβεβαιότητάς τους για το μέλλον, με αποτέλεσμα πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να βάλουν λουκέτο, ενώ αρκετές από τις μεγαλύτερες να αναγκαστούν να αναβάλλουν τα επενδυτικά τους πλάνα για το μέλλον. Το 2010 αναμένεται ότι θα είναι ένα εξίσου δύσκολο έτος για την αγορά, ενώ η ανάκαμψη της οικονομίας σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα καθυστερήσει ακόμα."
Οι μεγαλύτεροι λιανέμποροι του 2008
Η έρευνα κατατάσσει τις 250 μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στον κόσμο, με βάση τον κύκλο εργασιών του οικονομικού έτους 2008. Στην κορυφή της κατάταξης, η οποία δε διαφοροποιήθηκε ιδιαίτερα σε σχέση με την περυσινή, παρέμεινε η Wal-Mart ($401,244 εκατ.), ακολουθούμενη από τον Όμιλο Carrefour ($127,958 εκατ.). Η Metro ($99,004 εκατ.) κέρδισε μία θέση λόγω της ανόδου του ευρώ έναντι του δολαρίου φτάνοντας στην τρίτη θέση, ενώ η Tesco ($96,210 εκατ.) έπεσε στην τέταρτη θέση παρότι είχε μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης πωλήσεων.
Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε η Schwartz ($79,924 εκατ.), ακολουθούμενη από τις Kroger ($76,000 εκατ.), Home Depot ($71,288 εκατ.), CostCo ($70,977 εκατ.), Aldi ($66,063 εκατ.) και Target ($62,884 εκατ.) (πινάκας 1).
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 10 αυτές εταιρίες αντιπροσωπεύουν πλέον πάνω από το 30% των συνολικών λιανικών πωλήσεων των 250 μεγαλύτερων εταιριών.
Πηγή: capital.gr
Μακεδονικός Χαλβάς
Μακεδονικός χαλβάς με μέλι
Kraft: Αύξηση κερδών και εσόδων το δ΄τρίμηνο
Πηγή: capital.gr
THE FACTOR 2002 TORBRECK VINTNERS
Περιοχή:Barossa/Aυστραλία
Ποικιλία:Shiraz 100%
Ότι πιο ενδιαφέρον που μου συνέβη το Σαββατοκύριακο, ήταν μια φιάλη The Factor 2002 που μου έφερε ο φίλος μου Ευριπίδης ο οποίος μόλις γύρισε από την Αυστραλία.
Μια από τις δέκα ετικέτες του οινοποιείου Torbreck που παράγεται σε 18.000 φιάλες ετησίως. Η φιλοσοφία του οινοποιείου δε διαφέρει από την αντίληψη των μεγάλων κτημάτων παγκοσμίως:τα μεγάλα κρασιά
γίνονται στο αμπέλι και μετά "διαπλάθονται"στη φιάλη. Το όνομα Torbreck βγήκε από ένα δάσος στη Σκωτία όπου εργαζόταν ο ιδιοκτήτης του κτήματος David Powell.
Τα σταφύλια που χρησιμοποιεί προέρχονται από μερικά από τα παλαιότερα κλήματα της Αυστραλίας και ολόκληρου του κόσμου με μέσο όρο ηλικίας τα 60 χρόνια!
Το κρασί ωρίμασε για 24 μήνες σε Γαλλικά δρύινα βαρέλια(30% καινούρια, 70% παλιά) και εμφιαλώθηκε αφιλτράριστο.
Οπάκ πορφυρό με φαρδύ βιολετί μηνίσκο. Μεθυστικά αρώματα υπερώριμων μούρων, kirsch, μελάσας, σοκολάτας,καπνού, βιολέτας και βανίλιας. Συγκλονιστικό βάθος, εκπληκτική συγκέντρωση και πολυπλοκότητα στην παλέτα, όπου μέτρια+ οξύτητα, μεταξένιες τανίνες, αλκοόλ 14,5% και γεμάτο σώμα οδηγούν σε μια ατελείωτη φρουτώδη,γλυκιά επίγευση. Τεράστια δύναμη με απίθανη αγνότητα σε ένα εξαιρετικό κρασί, ατόφιο δείγμα ενός υπέροχου Barossa shiraz-αν και βρήκα αρκετά κοινά στοιχεία με το έτερο μεγάλο shiraz του κτήματος το Runrig-. Καλύτερο μέχρι το 2020.
Τιμή: 120€
Βαθμολογία:19-20
από τον expert του είδους
krasiagr.blogspot.com
Special Kellogg's Stracciatella!!!
Νέο site JUNIOR !
Ο πιο αγαπημένος φίλος των παιδιών τώρα και online!!
Όλα αυτά τα χρόνια o Junior της ΦΑΓΕ, ο ήρωας όλων των παιδιών, τα συντροφεύει με τις φανταστικές του γεύσεις αλλά και το παιδαγωγικό και ψυχαγωγικό υλικό που τους αποστέλει.
Από σήμερα όμως ο JUNIOR επικοινωνεί με τους λιλιπούτειους φίλους του και διαδικτυακά!
Στο νέο site του, www.junior-fage.gr τα παιδιά αλλά και οι γονείς τους μπορούν να βρουν ότι επιθυμούν για τον JUNIOR μαζί με πολλά παιχνίδια, ιδέες για δημιουργική απασχόληση και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό!
Τώρα το να γίνει κάποιος μέλος του JUNIOR CLUB και να λάβει την αφίσα JUNIOR είναι τόσο απλό όσο ένα κλικ!!
Επισκεφτείτε το www.junior-fage.gr και διασκεδάστε, μάθετε, εξερευνήστε!
Παιδιά, ο JUNIOR σας περιμένει στο διαδίκτυο!
Ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ οι άμεσες ελληνικές επενδύσεις στη Ρουμανία
Η ενίσχυση των διμερών επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας και η υποστήριξη των επιχειρηματιών, κυρίως μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στη δραστηριοποίησή τους σε νέες αγορές αποτελούν στόχους του Επιχειρηματικού Φόρουμ και της Eκθεσης Τροφίμων και Ποτών που διοργανώνουν ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος και το Ελληνο-Ρουμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στο Βουκουρέστι στις 24 και 25 Φεβρουαρίου 2010. Υποστηρικτής της πρωτοβουλίας είναι και η Eurobank EFG, ως μέρος της ευρύτερης συνεργασίας που έχει αναπτύξει με τον ΣΕΒΕ. Κατά τη διάρκεια του διημέρου, όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ Βασίλης Θωμαΐδης, θα διεξαχθεί έκθεση των ελληνικών προϊόντων με ατομικά περίπτερα για την κάθε επιχείρηση, όπου θα λαμβάνουν χώρα οι επιχειρηματικές συναντήσεις και οι πράξεις γευσιγνωσίας. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί ημερίδα, στην οποία έχουν προσκληθεί και εξετάζουν θετικά την παρουσία τους ο υφυπουργός Εξωτερικών, Σπύρος Κουβέλης και ο υφυπουργός Οικονομίας, Ναυτιλίας και Ανταγωνιστικότητας, Μάρκος Μπόλαρης, με θέμα: «Ελληνο-Ρουμανική συνεργασία και οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που διανοίγονται στη Νοτιοανατολική Ευρώπη».
Ευκλείδης Καραγιαννίδης
Premier Foods: Αύξηση κερδών 4,5% στο έτος χρήσης
Αύξηση κερδών 4,5% στο έτος χρήσης εμφάνισε η Premier Foods, ο μεγαλύτερος όμιλος παραγωγής και διάθεσης τροφίμων της Μ. Βρετανίας, ενώ προβλέπει περαιτέρω αύξηση το 2010 στις πωλήσεις επώνυμων προϊόντων και στα λειτουργικά της κέρδη.
Η εταιρεία, ανέφερε ότι για το έτος χρήσης που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου τα κέρδη διαμροφώθηκαν στις 323 εκατ. λίρες, επιβεβαιώνοντας την πρόβλεψη της εταιρείας για κέρδη περί 320 εκατ. λιρών, όπως αναφέρουν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία.
Οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου, αυξήθηκαν 2,2% στις 2,66 δισ. λίρες, ενώ σε επίπεδο εταιρείας αυξήθηκαν 6,5%.
Ωστόσο, το υψηλό κόστος παραγωγής και η αύξηση δαπανών για διαφήμιση, καθώς η επιχείρηση αντέδρασε στις μειώσεις των τιμών από τους ανταγωνιστές οι οποίοι προκάλεσαν την πτώση του μικτού περιθωρίου κέρδους, άφησαν το κέρδος στο τμήμα τροφίμων της Premier Foods, αμετάβλητο.
Η Premier Foods, η οποία πέρυσι επαναδιαπραγματεύτηκε τις τραπεζικές της διευκολύνσεις και συγκέντρωσε κεφάλαια της τάξης των 379 εκατ. λιρών, έκλεισε το 2009 με το καθαρό χρέος να ανέρχεται στις 1,37 δισ. λίρες.
Πηγή: capital.gr
Δυσπιστία εκφράζει η ΔΗΩ για το Ευρωφύλλο
Τη δυσπιστία του για την αποτελεσματικότητα του νέου ευρωπαϊκού σήματος βιολογικών προϊόντων εκφράζει με δηλώσεις του ο πρόεδρος του Οργανισμού Ελέγχου και Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων ΔΗΩ, Σπύρος Σγούρος.
Ο κύριος Σγούρος σημειώνει ότι «Η πρόβλεψη για υποχρεωτική χρήση του νέου λογότυπου είναι γνωστό ότι συνάντησε την αντίθεση των οργανώσεων της βιολογικής γεωργίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς δεν συνδυάζεται με μια ευρύτατη καμπάνια προώθησης του. Η υποχρεωτική εφαρμογή απαλλάσσει σε κάποιο βαθμό την ΕΕ και τα κράτη μέλη από τις υποχρεώσεις τους, ενώ η εναλλακτική πρόταση που είχε τεθεί προς συζήτηση, που ήταν η ενίσχυση των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τον νέο λογότυπο θα μπορούσε να έχει πολύ περισσότερα θετικά αποτελέσματα.
Το νέο σήμα, είναι τουλάχιστον καλύτερο από το προηγούμενο, καθώς διαφοροποιείται από σύμβολα, παρεμφερή με άλλα Ευρωπαϊκά λογότυπα, όπως είναι το Π.Ο.Π. και το Π.Γ.Ε. Ωστόσο, η τελική επιλογή λογοτύπου δεν παρέχει ποιοτική διαφοροποίηση στα βιολογικά προϊόντα».
Την αντίρρησή του είχε εκφράσει κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού και ο εξειδικευμένος σε θέματα βιολογικής γεωργίας δικηγόρος κ. Hanspeter Schmidt, ο οποίος θεωρεί ότι αφενός κανένα από τα τρία σχέδια που μετείχαν στον διαγωνισμό δεν επικοινωνεί τη βιολογικότητα των προϊόντων, αφετέρου δεν θα είναι ευκρινή εάν τυπωθούν σε μικρότερο μέγεθος σε συσκευασίες προϊόντων.
Πέρα από την επιλογή συγκεκριμένου συμβόλου, σημασία έχει και ο τρόπος χρήσης του νέου λογοτύπου καθώς η προαιρετική χρήση του για προϊόντα προερχόμενα από χώρες εκτός ΕΕ, στην πράξη σημαίνει ότι δεν θα διαφοροποιούνται τα Ευρωπαϊκά από τα εισαγόμενα προϊόντα. Αναμένεται να δούμε την αντίδραση σε ευρωπαϊκό επίπεδο, από παραγωγούς, φορείς, αλλά και τους καταναλωτές.
Πηγή: agronews.gr
Με κέρδη έκλεισε το 2009 για τη «Μετρό»!!!
Για τη διετία 2009 - 2010 η «Μετρό» θα έχει επενδύσει συνολικά ποσό υψηλότερο των 80 εκατ. ευρώ. |
Με κέρδη και αυξημένο κύκλο εργασιών κατά 3% έκλεισε για τη «Μετρό» το 2009 έναντι του 2008, όπως και με επενδύσεις υψηλού κόστους, οι οποίες συνεχίζονται και φέτος παρά τις οικονομικές αντιξοότητες της περιόδου. Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην οργανωμένη λιανική με τα My Market και στη χονδρική με τα Μετρό Cash & Carry, πέτυχε πέρυσι αύξηση του κύκλου εργασιών στα περίπου 670 εκατ. ευρώ, στηριζόμενη σε μεγάλο βαθμό και στα νέα καταστήματα που σε αριθμό ήταν πέντε (Χανιά, Κόρινθο, Λιβαδειά, Καλαμάτα και Πρέβεζα). Πρόκειται για cash & carry μονάδες οι οποίες στήριξαν τη γενικότερη προσπάθεια της εταιρείας να διατηρήσει τις ανοδικές τάσεις των εσόδων της. Σε ό,τι αφορά το καθαρό αποτέλεσμα έτους, η Μετρό αναμένει για ένα ακόμη 12μηνο κέρδη, που όμως θα είναι μειωμένα έναντι του 2008, καθότι τη χρονιά αυτή η κερδοφορία της είχε κινηθεί σε πολύ υψηλά επίπεδα, από τα υψηλότερα του οργανωμένου λιανεμπορίου. Το καθαρό αποτέλεσμα του 2008 ήταν για την εταιρεία 24,8 εκατ. ευρώ. Για το 2010 η Μετρό προσδοκά και σε νέα αύξηση του κύκλου εργασιών, στην οποία συμμετοχή θα έχουν και πάλι τα νέα καταστήματα, που βάσει αρχικού σχεδιασμού αναμένεται να είναι επτά, περίπου μοιρασμένα μεταξύ σούπερ μάρκετ και cash & carry. Σύμφωνα με την εταιρεία, ήδη από το 2009 δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα των επενδύσεων για την επέκταση του δικτύου με νέα σημεία πώλησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τη διετία 2009 - 2010 η Μετρό θα έχει επενδύσει συνολικά ποσό υψηλότερο των 80 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα επισημαίνεται ότι, το 2009 οι επενδύσεις της κινήθηκαν σε επίπεδα άνω των 40 εκατ. ευρώ, ενώ ανάλογη αναμένεται να είναι η αξία τους και φέτος.
Στο real estate Έχοντας διαπιστώσει ότι ο τομέας του real estate προσφέρεται το διάστημα αυτό για επενδύσεις, η Μετρό προχώρησε σε σημαντικές αγορές οικοπέδων βασιζόμενη στα διαθέσιμά της, τα οποία εξάντλησε, ενώ για πρώτη φορά προχώρησε και σε μικρό τραπεζικό δανεισμό ώστε να χρηματοδοτήσει τις σχεδιαζόμενες επενδύσεις. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η εταιρεία, σήμερα, έχει εξασφαλισμένα τα νέα καταστήματα της επόμενης διετίας, καθότι διαθέτει 14 οικόπεδα που βρίσκονται σε διάφορες φάσεις κατασκευής. Όπως προαναφέρθηκε, φέτος, καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να υπάρξει πλήρης εκμετάλλευση των επτά οικοπέδων, με τη λειτουργία ισάριθμων καταστημάτων. Σήμερα η Μέτρο λειτουργεί σε σύνολο 79 καταστήματα, εκ των οποίων τα 45 είναι σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα 34 cash & carry.
ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΤΣΟΥΛΟΣ
Πηγή: naftemporiki.gr
Συγκρατημένες οι προβλέψεις της Danone
Με την επισήμανση «η κρίση που προκάλεσε η χαμηλή κατανάλωση κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει» έδωσε το στίγμα της αγοράς γάλακτοκομικών για το 2010 ο διευθύνων σύμβουλος της Danone, Franck Riboud.
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, ο ισχυρός άνδρας του γαλλικού κολοσσού των τροφίμων (πρώτος στον κλάδο των γιαουρτιών) έδωσε τις προβλέψεις του για τα κέρδη και την ανάπτυξη του ομίλου για το 2010, οι οποίες απογοήτευσαν τους αναλυτές.
Σύμφωνα με τον κ. Riboud τα λειτουργικά κέρδη της Danone δε θα αυξηθούν φέτος, αφενός λόγω της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών αφετέρου λόγω της συνεχιζόμενης επιφυλακτικότητας των καταναλωτών που έχουν να ανησυχούν και για την αύξηση της ανεργίας στην Ε.Ε. Παράλληλα, προειδοποίησε και για μικρή αύξηση στην τιμή παραγωγού του γάλακτος μέσα στους επόμενους μήνες.
Υπενθυμίζεται ότι οι μειώσεις τιμών στις οποίες προχώρησε η Danone κατάφεραν να δώσουν ώθηση στις πωλήσεις γιαουρτιού στο τελευταίο τρίμηνο του 2009. Ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής εταιρείας είπε ότι ο όμιλος θα εξακολουθήσει να δίνει βάρος στην μεγαλύτερη παραγωγικότητα καθώς και στην τιμολογιακή ευελιξία.
Σύμφωνα με την Danone, η κατανάλωση θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με το 2009, ενώ στις αυξήσεις πρώτων υλών όπως το γάλα και το πλαστικό θα πρέπει να προστεθεί και ο αστάθμητος παράγοντας που λέγεται «ευρώ», η ισοτιμία του οποίου με άλλα νομίσματα παίζει σημαντικό ρόλο στις εξαγωγές.
Ο γαλλικός όμιλος προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα ενισχυθούν κατά 5% αυτή τη χρονιά, θα δώσει όμως ιδιαίτερη έμφαση στην εξασφάλιση ρευστού. Σημειώνεται ότι το 2009, για πρώτη μετά από 22 χρόνια, η Danone προχώρησε σε αύξηση κεφαλαίου μέσω της οποίας άντλησε 3,05 δις ευρώ για την μείωση του χρέους της.
Για τη φετινή χρονιά, η εταιρεία δήλωσε ότι θα προχωρήσει σε επαναγορά μετοχών και θα αναζητήσει εξαγορές μέσα από τις οποίες θα προκύψουν συνέργιες. .
Σύμφωνα με τον κ. Franck Riboud, οι παιδικές τροφές, τα εξειδικευμένα (π.χ. για ιατρικούς σκοπούς) τρόφιμα και τα φρέσκα προϊόντα θα είναι οι πιο πρόσφοροι για ανάπτυξη τομείς. Μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, επίσης, προκύπτουν από τις αναδυόμενες αγορές στις οποίες, άλλωστε, η Danone ήδη πραγματοποιεί το 42% των πωλήσεών της.
Σημειώνεται ότι με τζίρο 26,4 δις ευρώ, η Danone ανταγωνίζεται τους άλλους δύο κολοσσούς των τροφίμων, Nestle και Unilever.
Πηγή: agrosnews.gr
Νέο ειδικό κωδικό θα φέρουν όλα τα ελαιόλαδα από το καλοκαίρι
Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες μας, το ΥΠΑΑΤ έχει δώσει εντολή στον ΕΦΕΤ να εντείνει τους ελέγχους και προς αυτό το πεδίο της ορθής επισήμανσης των διακινούμενων ελαιολάδων.
Στις συσκευασίες που κυκλοφορούν στο λιανικό εμπόριο σύμφωνα με τον κοινοτικό κανονισμό ( Καν. (ΕΚ) 1019/2002 (άρθρο 4) πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται:
1) στα εξαιρετικά παρθένα ή τα παρθένα ελαιόλαδα, εάν είναι ελληνικής καταγωγής ή καταγωγής από κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή από μία Τρίτη - εκτός Ε.Ε - χώρα, με αναφορά της συγκεκριμένης χώρας.
2) στα μείγματα εξαιρετικών παρθένων ή παρθένων ελαιολάδων:
α) «μείγμα ελαιολάδων Ευρωπαϊκής Κοινότητας» ή αναφορά στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, όταν αυτά προέρχονται από περισσότερα του ενός κράτη - μέλη.
β) «μείγμα ελαιολάδων εκτός Ευρωπαϊκής Κοινότητας» ή αναφορά στη χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Κοινότητας, όταν πρόκειται για εκτός Ε-Ε χώρες.
γ) «μείγμα ελαιολάδων Ευρωπαϊκής Κοινότητας και μη» ή αναφορά στην καταγωγή Ευρωπαϊκής Κοινότητας και μη, όταν τα ελαιόλαδα προέρχονται από χώρες εντός και εκτός της Ε-Ε) στις περιοχές προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης (ΠΟΠ) ή προστατευόμενης γεωγραφικής ένδειξης (ΠΓΕ), θα ακολουθείται η ειδική νομοθεσία αυτών των κατηγοριών, όπως προβλέπεται στον Καν.(ΕΚ) 510/2006.
Διευκρινίζεται ότι στις ποιοτικές κατηγορίες «ελαιόλαδο – αποτελούμενο από εξευγενισμένα ελαιόλαδα και παρθένα ελαιόλαδα» και «πυρηνέλαιο» (όπως αυτές ορίζονται στα σημεία 3 και 6 του Παραρτήματος XVI του Καν.(ΕΚ) 1234/2007), ο προσδιορισμός της καταγωγής δεν επιτρέπεται να αναγράφεται στη σήμανση.
Τέλος υπενθυμίζεται ότι απαγορεύεται η πώληση χύμα ελαιολάδων. Τα ελαιόλαδα μπορούν να κυκλοφορούν στον τελικό καταναλωτή, αλλά και στα εστιατόρια, τα νοσοκομεία, τις καντίνες και γενικά σε όλα τα σημεία μαζικής εστίασης μόνο προσυσκευασμένα, σε επώνυμες συσκευασίες το ανώτερο μέχρι 5 λίτρα και να αναγράφουν στην συσκευασία τους όλες τις υποχρεωτικές ενδείξεις.
Πηγή: agrotypos.gr