
Με την ελπίδα ότι το 2013 μπορεί να είναι μια καλύτερη,
τουριστικά, χρονιά από το 2012, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη
άνοιξε την ημερίδα με θέμα την αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για
μια στοχευμένη στρατηγική Μάρκετινγκ, «Re-Thinking Greece», που
διοργάνωσε σήμερα το ΥΠΟΤ, στο μουσείο της Ακρόπολης.
Κεντρικός στόχος της νέας στρατηγικής του -αυτόνομου πλέον-
υπουργείου Τουρισμού για το 2013, είναι η επανατοποθέτηση της Ελλάδος
στην παγκόσμια τουριστική σκηνή και η αναρρίχησή της στις υψηλότερες
θέσεις μεταξύ των χωρών με τη μεγαλύτερη