http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Αφρός και Φυσαλλίδες: Η πιο «γαργαλιστική» γευσιγνωσία οίνων προ των πυλών!


 
Τις αισθήσεις τους πρέπει να ακονίσουν οι οινόφιλοι που θα βρίσκονται στην Αθήνα το Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010, αφού μπορούν να επισκεφθούν την πιο λαμπερή και φινετσάτη οινική εκδήλωση της χρονιάς, «Αφρός και Φυσαλλίδες», αποκλειστικά για αφρώδεις οίνους και φυσικά, τη «βασίλισσά» τους, τη σαμπάνια. Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο King George (Πλατεία Συντάγματος) από τις 13:00 έως τις 20:00.
Δεκάδες ξένοι και Έλληνες παραγωγοί αφρωδών οίνων, δια αντιπροσώπων τους ή αυτοπροσώπως θα παρουσιάσουν 100 περίπου αφρώδη κρασιά, από διάφορα μέρη του κόσμου (π.χ. Moscato d’Asti από την Ιταλία, Cava από την Ισπανία, Crémants από τη Γαλλία, κ.ά.). Διαθέσιμα προς δοκιμή κρασιά θα είναι από ξηρά λευκά που κόβουν την ανάσα, ελαφρά έως ρωμαλέα ροζέ και παιχνιδιάρικα κόκκινα,

Ελαΐς-Unilever: Αντεπίθεση μακράς διαρκείας

 
 
Η νέα παραγωγική μονάδα μαργαρίνης στο Ρέντη
 
Την έναρξη λειτουργίας της νέας μονάδας παραγωγής μαργαρίνης, στις εγκαταστάσεις της στο Ρέντη, ανακοίνωσε η Ελαΐς-Unilever Hellas. Στη νέα αυτή παραγωγική μονάδα θα παράγονται πλέον τα προϊόντα Βιτάμ, Becel, Pro-Activ, Super Fresco και Άλτις Soft.
Mε τη νέα επένδυση δημιουργούνται 120 νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες 850 στη χώρα μας. Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της Ελαΐς-Unilever Hellas, Σπύρος Δεσύλλας «με την έναρξη της λειτουργίας της νέας μονάδας μαργαρίνης εγκαινιάζεται και η παραγωγή τροφίμων της Ελαΐς-Unilever Hellas στον χώρο αυτό, στον οποίο μέχρι τώρα κυρίαρχη θέση είχαν τα προϊόντα οικιακού καθαρισμού. Με την επένδυση αυτή, συνολικού ύψους 14 εκατ. ευρώ, επεκτείνεται η παραγωγική βάση της εταιρείας στο Ρέντη, ενώ το συγκεκριμένο εργοστάσιο εκσυγχρονίζεται και

Συνεργασία ΕΒΓΑ και Efrata

 
 
Η ΕΒΓΑ ανέθεσε την προβολή του brand κρουασάν Folie, στο χώρο των social media, στην Efrata.
H πρώτη φάση προβολής του προγράμματος αφορά στην παρουσία του κρουασάν Folie στο Facebook, με μια σελίδα που δημιουργήθηκε ειδικά για την οικογένεια των προϊόντων Folie. Η σελίδα στο Facebook «Folie by Evga» στοχεύει στην προσέγγιση των φίλων των προϊόντων της μέσω των νέων τρόπων επικοινωνίας.

Με την ευκαιρία της δημοσιοποίησης της συνεργασίας αυτής, η Τέση Βαλσαμίδου, Senior Consultant της Efrata δήλωσε: «Είναι σαφές ότι μια τέτοια συνεργασία μας τιμά ιδιαίτερα. Ευχαριστούμε την ΕΒΓΑ για την επιλογή και την εμπιστοσύνη της». H Efrata δραστηριοποιείται στο χώρο της επικοινωνίας και του Digital PR, με γραφεία στην Αθήνα και παρουσία στο Λονδίνο και στο Μπαχρέιν.

Τα 60 χρόνια της γιορτάζει η Melissa

 
Τα 60 χρόνια της γιορτάζει η Melissa
 
Η Melissa γιορτάζει τα 60 χρόνια της και στο πλαίσιο αυτό, λανσάρει μεγάλη διαφημιστική καμπάνια. Ήδη, από τις 16 Οκτωβρίου είναι στον αέρα το νέο διαφημιστικό με θέμα «60 χρόνια Μέλισσα» και γενικό μήνυμα « Η Γεύση που αγαπούν γενιές Ελλήνων μακαρονάδων».
Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλος διαγωνισμός, ο οποίος θα χαρίσει δώρα συνολικής αξίας 60.000  ευρώ.Συγκεκριμένα 300 νικητές θα κερδίσουν τα ζυμαρικά τους για 1 χρόνο (24κιλά), 180 από μια δωροεπιταγή αξίας 200 ευρώ για αγορές από τα καταστήματα cook-shop και 2 θα κερδίσουν από μια δωροεπιταγή αξίας 3000 ευρώ για αγορές αγαθών από καταστήματα της επιλογής τους. Ο διαγωνισμός από τις 10 Νοεμβρίου επικοινωνείται τηλεοπτικά και υποστηρίζεται με προωθητικό υλικό

Τα προϊόντα στα σήριαλ

Νόμιμη πλέον από χθες η “τοποθέτηση προϊόντος” στην τηλεόραση. Η ελληνική νομοθεσία εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή και έτσι για παράδειγμα οι τηλεοπτικοί σταθμοί στα σήριαλ που μεταδίδουν θα μπορούν να έχουν τη δυνατότητα αναφοράς σε επώνυμες μάρκες, ή στην εμφάνιση συγκεκριμένων προϊόντ

Τα προϊόντα στα σήριαλ Η οδηγία περιλαμβάνει διατάξεις και για μια σειρά από άλλα θέματα, όπως είναι η έμμεση διαφήμιση, ή τα τηλεοπτικά δικαιώματα. 

Η εργασία για τη σύνταξη της ξεκίνησε επί ημερών Πρ. Παυλόπουλου, χωρίς το κείμενο που κατατέθηκε από την ομάδα εργασίας να γίνει αποδεκτό. 

Στη συνέχεια παρέμεινε στο “ράφι” για ένα χρόνο και ενεργοποιήθηκε από τον Τ. Χυτήρη, ο οποίος  μαζί με  τους υπουργούς, Χυτήρη, Χρυσοχοϊδη, Ραγκούση και Παπακωνσταντίνου, υπογράφει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. Θα

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr