http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Tesco: Το πρώτο Σουπερμάρκετ με ταμεία εξόδου χωρίς προσωπικό λειτουργεί στην Βρετανία

 
                          


Ένα πειραματικό κατάστημα της Tesco στην Βρετανία, του μεγαλύτερου λιανοπωλητή της χώρας και τρίτου σε μέγεθος σε ολόκληρο τον κόσμο με 4.300 συνολικά καταστήματα, λειτουργεί εδώ και λίγες εβδομάδες με πέντε αυτόματα ταμεία εξόδου … χωρίς προσωπικό!

Πρόκειται για το Tesco Express το οποίο βρίσκεται στο King's Langley του Northampton – η αλυσίδα ήδη λειτουργεί παρόμοια καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με το σήμα Fresh & Easy στην Καλιφόρνια, την Νεβάδα και στην Αριζόνα.

Το πειραματικό κατάστημα στην Βρετανία διαθέτει ένα άτομο για την βοήθεια των πελατών που πρέπει να πληρώσουν τα ψώνια τους μέσα από τα πέντε αυτόματα ταμεία εξόδου, αλλά η αλυσίδα επιμένει πως το νέο σύστημα δεν πρόκειται να μειώσει το προσωπικό των καταστημάτων αυτών αλλά να «ελευθερώσει προσωπικό για την εξυπηρέτηση των πελατών μέσα στα καταστήματα».  


                    


Οι αντιδράσεις που σημειώθηκαν στην Βρετανική αγορά από το νέο πείραμα της Tesco διακρίνονται για την μεγάλη τους ποικιλία:

Το συνδικάτο των εργαζομένων στις αλυσίδες Usdaw, εκφράζει επιφυλάξεις για το νέο σύστημα και φοβάται πως θα οδηγήσει στην περικοπή θέσεων εργασίας μέσα στα καταστήματα των αλυσίδων λιανικής, αφού η Tesco αποτελεί τον μεγαλύτερο «εργοδότη» στον τομέα των αλυσίδων λιανικής απασχολώντας 220.000 περίπου άτομα σε σύνολο 750.000 περίπου ατόμων που απασχολούνται στις αλυσίδες λιανικής.

Αντίθετα ο Σύνδεσμος Λιανοπωλητών Αγγλίας (British Retail Consortium) θεωρεί πως η κίνηση αυτή μπορεί να αποτελέσει την αρχή μιας νέας τεχνολογικής επανάστασης στις αλυσίδες λιανικής και να σημάνει την αρχή του τέλους για τα συνηθισμένα σήμερα σημεία εξόδου – ταμεία των καταστημάτων που έχουν οπωσδήποτε προσωπικό.

Ο τοπικός Liberal Democrat County Coordinator του Northampton δήλωσε πως δεν εντυπωσιάστηκε καθόλου με το νέο κατάστημα αυτό-εξυπηρετούμενης εξόδου και αναρωτήθηκε τι θα γίνει όταν φύγουν οι ευγενικοί υπάλληλοι που σήμερα σε καθοδηγούν πως θα περάσεις μέσα από τα αυτόματα μηχανήματα.

Οι ανταγωνιστές της Tesco ήταν επίσης δεικτικοί: Εκπρόσωπος της Asda δήλωσε πως η αλυσίδα δεν έχει την διάθεση να ακολουθήσει το μοντέλο αυτό ενώ από την Sainsbury's τονίστηκε ότι είναι καλύτερο το σύστημα που προσφέρει την επιλογή τόσο των επανδρωμένων με προσωπικό όσο και των αυτόματων σημείων εξόδου στα καταστήματα της.

Ανεξάρτητοι πάντως παρατηρητές σημειώνουν πως ο εξοντωτικός «πόλεμος τιμών» των Βρετανικών αλυσίδων προϋποθέτει οπωσδήποτε την μείωση του κόστους και το προσωπικό αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα του….


K  Analysis
12 Δεκεμβρίου 2009 /k1023

Amstel Bock


Είδος Μπίρας: Stout

Δυνατή μαύρη Bock. Ζυμώνεται με καβουρντισμένη βύνη και φίνο αρωματικό λυκίσκο. Περιέχει 7% αλκοόλ και έχει πικρίζουσα και γεμάτη γεύση.

athenianbrewery.gr

Τα αναψυκτικά της Tahitian Noni International.


Πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία που βοηθούν στην τόνωση και διατήρηση ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος, το TaHIRO™ Vitalise είναι τέλειο για το ταξίδι, τη δουλειά, τις διακοπές και για όλες τις συνθήκες που είναι απαραίτητη η ενδυνάμωση του οργανισμού. Το Noni (νόνι), πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλα σάς βοηθά να διατηρήσετε την υγιή σας κατάσταση.
Ο σημερινός γρήγορος ρυθμός της ζωής απαιτεί απ'τον οργανισμό μας να αποδόσει υπό αγχωτικές καταστάσεις και 'εχθρικές' για αυτόν συνθήκες που καταβάλλουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Το TaHIRO™ Vitalise της Tahitian Noni International δεν είναι ένα απλό αναψυκτικό αφού περιέχει τις βιταμίνες και τα βότανα που βοηθούν τον οργανισμό να καταπολεμήσει τα συμπτώματα του στρες.
Κατάκτησε τον κόσμο σου!
Τα πλεονεκτήματα
1. Περιέχει Noni (Νόνι) το οποίο βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και με την τακτική κατανάλωση, αυξάνει την ενέργεια του οργανισμού.
2. Περιέχει βιταμίνες και μέταλα καθώς και ένα μοναδικό μίγμα από βότανα, ισχυρά αντιοξειδωτικά και ginseng. Συμβάλει έτσι στη διατήρηση της υγείας και ευεξίας του ανθρώπου.
4. Δεν περιέχει ζάχαρη.
5. Περιέχει μόλις 5,5 θερμίδες ανά κουτί!

  Έχει τέλεια γεύση!

powerdrink.gr

Μην χάσετε το επόμενο επεισόδιο της εκπομπής "Εφιάλτης στην Κουζίνα".




Την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου, ο Έκτορας Μποτρίνι επισκέπτεται ένα μεζεδοπωλείο στη Καστέλλα. O ιδιοκτήτης του εστιατορίου, ο τριαντάχρονος Δημήτρης, επέλεξε για προσωπικό στην επιχείρηση του φίλους με τους οποίους είχε δουλέψει στο παρελθόν. Η φιλική σχέση του Δημήτρη μαζί τους και ειδικά με τον Νάσο τον σερβιτόρο είναι τόσο δυνατή που υπερνικά την σχέση Εργοδότη – Υπαλλήλου. Τους τελευταίους μήνες η πελατεία στο μεζεδοπωλείο έχει μειωθεί δραματικά. Ο Δημήτρης είναι χρεωμένος. Θα καταφέρει ο σεφ μας να πείσει τον Δημήτρη ότι η δουλειά δεν μπορεί να είναι παιχνίδι; Τη μεγάλη βραδιά που το εστιατόριο ξανανοίγει ανάμεσα στους πελάτες βρίσκεται και μια μεγάλη κυρία του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, η Λίτσα Διαμάντη. 
efialtisstinkouzina.gr

Παστέλι Σύκο



Παστέλι σύκο με ξηρούς καρπούς από την Εύβοια .
Συσκευασία 100 γρ.

Το βρήκαμε στο μπακάλικο της γιαγιάκας μας και μας άρεσε πάρα πολύ... αλλά δεν το συνιστούμε σε όσους δεν έχουν καλά δοντάκια!

Νέα προϊόντα από τη McCain

 

Μετά από πολύμηνη ερευνητική προσπάθεια στους χώρους της αγρονομίας και της φυσικής επεξεργασίας, η McCain κυκλοφορεί τώρα και στην Ελληνική Αγορά την σειρά Original Nature που αποτελείται από πρωτοπόρα κατεψυγμένα μη προτηγανισμένα προϊόντα.
Η καινούργια αυτή σειρά σκοπεύει να καλύψει ισορροπημένα, αφενός την ανάγκη του επαγγελματία για σταθερότητα ποιότητας και κόστους και αφετέρου τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή για υγιεινότερη και πιο παραδοσιακή απόλαυση.

Πηγή: www.reporter.gr

ΜΕΤΡΟ: Επενδύσεις 25 εκατ. για την επέκταση του δικτύου της

<b>ΜΕΤΡΟ:</b> Επενδύσεις 25 εκατ. για την επέκταση του δικτύου της
Επτά νέα καταστήματα θα δημιουργήσει το 2010 η εταιρεία η οποία προχωρεί στην αυτόνομη ανάπτυξή της.

Γιώργου Μανέττα

Με αμείωτη ένταση αναμένεται να συνεχίσει και το 2010 την επέκταση του δικτύου της η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΜΕΤΡΟ», προσθέτοντας 7 νέα καταστήματα (3 Cash & Carry και 4 My Market) σε διάφορα σημεία της Ελλάδας.


Στρατηγική που όπως δηλώνει στην «Η» ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Αριστοτέλης Παντελιάδης αποτελεί μονόδρομο προκειμένου η εταιρεία να συνεχίσει να βρίσκεται σε τροχιά ανόδου και παράλληλα να αντιμετωπίσει καλύτερα τις συνέπειες της κρίσης.

Στρατηγική
Ανάλογη στρατηγική υιοθετήθηκε και το 2009, στη διάρκεια του οποίου προστέθηκαν 5 νέα καταστήματα Cash & Carry. Η ΜΕΤΡΟ, δεν προτίθεται να προχωρήσει σε εξαγορές για την επέκτασή της, αν και όπως παραδέχεται ο κ. Παντελιάδης υπάρχουν αρκετές αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τζίρο που δεν υπερβαίνει τα 100 εκατ. ευρώ, οι οποίες σε βρίσκονται σε αναζήτηση συμμαχιών σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Ισχυρές πιέσεις, εκτιμά πως δέχονται και τα υπερμάρκετ καθώς από τα ράφια τους πωλούνται και άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων όπως λευκές συσκευές, ηλεκτρονικές συσκευές τα οποία είναι περισσότερα ευάλωτα σε περιόδους ύφεσης.
Και συμπληρώνει πως «η ΜΕΤΡΟ θα παραμείνει πιστή στο δόγμα της αυτόνομης οργανικής ανάπτυξης, επενδύοντας στη δημιουργία των 7 νέων καταστημάτων το 2010, περίπου 25 εκατομμυρίων ευρώ».
Πωλήσεις
Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα για το 2009, οι πωλήσεις εκτιμάται πως θα ανέλθουν στα 670 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένες κατά 3% ακολουθώντας τους ρυθμούς του εννεαμήνου ενώ τα κέρδη θα πιεστούν και θα υποχωρήσουν σε επίπεδα κάτω των 24 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν το 2008.
Στόχοι 
Να σημειωθεί επίσης πως η εταιρεία έχει βάλει ψηλά τον πήχυ για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label), με στόχο να φθάσουν μέσα τα επόμενα τρία χρόνια το 25% του συνολικού τζίρου από 9,3% σήμερα.
Για τον σκοπό αυτό έχει αποφασίσει την επέκταση των PL σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα γαλακτοκομικά, τα κατεψυγμένα θαλασσινά, τα σπορέλαια, τα ζυμαρικά, τα δημητριακά, τα είδη καθαρισμού κ.α.
Προφίλ
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως και το διακριτικό τίτλο METRO. Προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών, ενώ ήταν από την αρχή και παραμένει ελληνικών συμφερόντων.
Ο κύκλος εργασιών της προέρχεται από δύο βασικές κατηγορίες καταστημάτων: τις πωλήσεις λιανικής μέσα από τα My Market, το δίκτυο των οποίων αριθμεί 45 σημεία και τις πωλήσεις χονδρικής μέσα από τα METRO Cash & Carry, με 30 σημεία.
www.imerisia.gr

Ρεβίθια χοντρά Λάρισας



Δοκιμάστε ρεβίθια από την Λάρισα, πλούσια σε φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο καθώς και σε βιταμίνες.

Τόπος Παραγωγής:
Λάρισα
Ποσότητα Συσκευασίας:
Καθαρό Βάρος 500 g
Συστατικά:
Θρεπτική αξία ανα 100 g: Ενέργεια 353 Kcal / Πρωτείνες 19,5 g / Υδατάνθρακες 58,0 g / Λιπαρά 4,8 g
Χρήσεις:
Τα ρεβίθια είναι πλούσια σε φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο καθώς και βιταμίνες Β, Κ, Ε, και C.

Για πολύ καλά αποτελέσματα στη μαγειρική σας, χρησιμοποιείτε Ρύζια και Όσπρια που επιλέγει η "Αγροτύπ" για σας γιατί επεξεργάζονται και συσκευάζονται με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές υγιεινής.
Πρόσθετα:
Η ημερομηνία λήξης ισχύει εφ'όσον τηρούνται οι παραπάνω συνθήκες συντήρησης. Σε περίπτωση που δεν βρεθούν στην φυσική τους κατάσταση, παρακαλούμε επιστρέψτε το προϊόν για την αντικατάσταση του.
Παραγωγός:
ΑΓΡΟΤΥΠ

Φακές ψιλές Λάρισας


Τόπος Παραγωγής:
Λάρισα
Ποσότητα Συσκευασίας:
Καθαρό Βάρος 500 g
Συστατικά:
Θρεπτική αξία ανά 100 g : Ενέργεια 340 Kcal / Πρωτείνες 24,1 g / Υδατάνθρακες 59,0 g / Λιπαρά 0,8 g
Χρήσεις:
Οι φακές είναι ένα όσπριο με μεγάλη θρεπτική αξία. Αποτελούν πλούσια πηγή σύνθετων υδατανθράκων βραδείας απορρόφησης, φυτικών πρωτεϊνών, φυτικών ινών, βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.
Οι φακές είναι επίσης πλούσιες σε διάφορες βιταμίνες, αλλά κυρίως σε αυτές του συμπλέγματος Β.
Επιπλέον, αποτελούν πολύ καλή πηγή ασβεστίου και σιδήρου, ο οποίος απορροφάται καλύτερα όταν συνδυάζεται με κάποια πηγή βιταμίνης C (πορτοκάλι), β-καροτενίου (καρότο), ή μηλικού οξέος (λευκό κρασί).
Πρόσθετα:
Η ημερομηνία λήξης ισχύει εφ'όσον τηρούνται οι παραπάνω συνθήκες συντήρησης. Σε περίπτωση που δεν βρεθούν στην φυσική τους κατάσταση, παρακαλούμε επιστρέψτε το προϊόν για την αντικατάσταση του.
Παραγωγός:
ΑΓΡΟΤΥΠ


Ψιλές φακές από την Λάρισα με μεγάλη θρεπτική αξία και υψηλή περιεκτικότητα βιταμινών, ασβεστίου και σιδήρου.

Προσπάθεια δημιουργίας υγιεινού παγωτού από Αμερικανούς ερευνητές


Λίγη υπομονή και το υγιεινό παγωτό θα είναι γεγονός

health.in.gr
Αθήνα: Θα ήταν το όνειρο κάθε ανθρώπου -μικρού και (κυρίως) μεγάλου: η απόλαυση χωρίς ενοχές ενός παγωτού που δεν θα είναι λίγο- πολύ ανθυγιεινό όπως τα σημερινά, αλλά το οποίο, αντίθετα, θα κάνει καλό στην υγεία, επειδή θα περιέχει ωφέλιμα και θρεπτικά συστατικά.
Αν οι Aμερικανοί ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Χημείας Τροφίμων Ίνγκολφ Γκρούεν του Πανεπιστημίου του Μισούρι-Κολύμπια, σύμφωνα με το Live Science, πετύχουν το φιλόδοξο σχέδιό τους, τότε το παγωτό τους αναμένεται να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές.
Οι ερευνητές προσπαθούν να εμπλουτίσουν το παγωτό κυρίως με διαιτητικές ίνες, αντιοξειδωτικά (προστατεύουν τα κύτταρα από τις βλάβες που προκαλούν οι λεγόμενες «ελεύθερες ρίζες») και προβιοτικά (εντερικά βακτήρια που βοηθάνε στην πέψη).
Οι επιστήμονες ευελπιστούν ότι θα έχουν έτοιμο ένα δοκιμαστικό παγωτό σε έξι μήνες, ενώ σε περίπου δύο χρόνια υπολογίζουν ότι ένα τέτοιο παγωτό μπορεί να βγει στην αγορά.
Βέβαια, όπως και οι ίδιοι παραδέχονται, αν και όταν το παγωτό φθάσει στα καταστήματα, δεν θα πρέπει οι καταναλωτές εγκαταλείψουν την υγιεινή διατροφή τους με φρούτα και λαχανικά και να «το ρίξουν» μόνο στα παγωτά.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι άνθρωποι αγοράζουν κάτι για να φάνε, είτε γιατί τους αρέσει η γεύση, είτε γιατί το θεωρούν καλό για την υγεία τους. Αν κάτι συνδυάζει και τα δύο, τότε ακόμα καλύτερα.
Πάντως οι Αμερικανοί επιστήμονες προβλέπουν ότι το υγιεινό παγωτό τους, όταν θα είναι έτοιμο, δεν θα έχει άσχημη γεύση, αλλά πιθανότατα δεν θα έχει και τη σούπερ-γεύση που ονειρεύεται κανείς σε ένα παγωτό, παρόλα αυτά οι καταναλωτές θα το αγοράσουν.
Ο στόχος δεν είναι πάντως εύκολο να επιτευχθεί, επειδή οι υγιεινές νέες ουσίες που πρέπει να προστεθούν, έχουν συχνά πικρή ή γενικά δυσάρεστη γεύση και επιπλέον επηρεάζουν την υφή του παγωτού.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr