http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Kορυφαία Διαφήμιση...το είπαμε, το λεμε και θα το ξαναπουμε!!!

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLItaNtIl_nUoTqKHmeED0b5dKNsjZ6hkbkJmFULApOy9lHon0QBNyCZPjGg 

Pizzboxx καμπάνια στην Pizza Hut για το Tabasco

 
Pizzboxx καμπάνια στην Pizza Hut για το Tabasco
 
«Pizza loves Tabasco» είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας Pizzboxx καμπάνιας που τρέχει για λογαριασμό του Tabasco. Τα κουτιά της πίτσας διακινούνται στην Ελλάδα από την αλυσίδα Pizza Hut. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η ενέργεια αποτελεί τη μεγαλύτερη πανευρωπαϊκή ambient media καμπάνια που τρέχει παράλληλα σε 13 χώρες. Επιπλέον, καλεί τους καταναλωτές να επισκεφθούν τον ιστότοπο www.pizzalovestabasco.com ώστε να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό και να κερδίσουν, μετά από κλήρωση, ένα ταξίδι σε ένα διάσημο ποδοσφαιρικό προορισμό.
Για τις παραγγελίες στο σπίτι, η Pizza Hut δίνει ένα δείγμα κόκκινης πιπεριάς Tabasco 1,5ml πάνω στο Pizza loves Tabasco κουτί για άμεση γευστική δοκιμή.

Ναι στην απόφαση για τους κανόνες σήμανσης των τροφίμων από τις Copa-Cogeca

 
Οι Copa-Cogeca υποδέχθηκαν με ικανοποίηση την πολιτική συμφωνία των υπουργών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στις 8 Δεκεμβρίου, σχετικά με τους κανόνες επισήμανσης των τροφίμων, η οποία ασχολείται με ορισμένες από τις κύριες ανησυχίες των δύο κεντρικών αγροτοσυνδικαλιστικών οργανώσεων.
Η νέα νομοθεσία έχει ως στόχο να παρέχει στους καταναλωτές περισσότερο ενημερωτικούς κανόνες επισήμανσης τροφίμων. Ο Γενικός Γραμματέας των δύο οργανώσεων, κ. Pekka Pesonen. δήλωσε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την πολιτική συμφωνία που επιτεύχθηκε από το Συμβούλιο των υπουργών για τα δικαιώματα των καταναλωτών της ΕΕ Υπουργών αυτή την εβδομάδα, ιδίως για τα αποτελέσματα σχετικά με τη διατροφική δήλωση σχετικά με τα τρόφιμα. Αυτή δίνει προτεραιότητα στην έκφραση του διατροφικού περιεχομένου ανά 100 g ή ανά 100 ml του προϊόντος, αν και η έκφραση ανά μερίδα, είναι ακόμα δυνατή σε ορισμένες περιπτώσεις».
«Χαιρετίζω επίσης το γεγονός ότι οι υπουργοί συμφώνησαν να εξαιρέσουν ορισμένα αλκοολούχα ποτά (όπως κρασιά, προϊόντα που παράγονται από αρωματισμένους οίνους, υδρόμελι, μπίρα,

ΠΣΕ: Αυξάνονται οι ελληνικές εξαγωγές

 
''Εάν η αυξητική αυτή πορεία των εξαγωγών συνεχιστεί και τους επόμενους 2 μήνες οι ελληνικές εξαγωγές θα σημειώσουν αύξηση κατά τουλάχιστον 3,5% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τα 15 δισ. ευρώ έναντι 14,2 δισ. ευρώ το 2009. Υπενθυμίζεται ότι οι ελληνικές εξαγωγές είχαν μειωθεί κατά 17% το 2009, έναντι του 2008''.
Αυτό προκύπτει από έρευνα του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων ενώ σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, από τις αρχές του έτους έχει αυξηθεί κατά 10% ο αριθμός των επιχειρήσεων που έχουν εγγραφεί στο Μητρώο Εξαγωγέων του συνδέσμου, καθώς και αντίστοιχη αύξηση προκύπτει από τις εγγραφές επιχειρήσεων στα Εξαγωγικά Μητρώα των κατά τόπους Επιμελητηρίων.
Περιθώρια αισιοδοξίας για θετικό πρόσημο στην πορεία των εξαγωγών το 2010, σε σχέση με το 2009,

ΟΙΩΝΟΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ



Αγαπητοί φίλοι,

Το “Il Salumaio d’Atene”, στην Κηφισιά, σάς καλεί

την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου στις 13:30 μ.μ.

να δοκιμάσετε και να γνωρίσετε τις αυθεντικές γεύσεις του, που παράγονται από τη μητρική εταιρία ΟΙΩΝΟΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΕΠΕ και προορίζονται για το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, με ιδιαίτερη έμφαση στις εξαγωγές.
Πρόκειται αρχικά για πέντε σάλτσες που, για περισσότερο από μία δεκαετία, συνοδεύουν μερικές από τις best selling σαλάτες που έχουν αγαπηθεί και καθιερωθεί από τους πελάτες μας.
Η μακρόχρονη παρουσία του “Il Salumaio d’Atene” στον χώρο του ποιοτικού και

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr