http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Η Amita λανσάρει παιδικό χυμό καρότο

Η συσκευασία εμπλουτίζεται με παιχνίδια στο πίσω μέρος της

 http://www.amitafun.gr/images/logo_amita_fun.gif

Η παιδική σειρά της Amita, η Amita Fun!, εμπλουτίζεται με το νέο, 100% φυσικό χυμό Amita Fun! Κοκτέϊλ Καρότο.
Ο νέος χυμός συστήνει στα παιδιά έναν νέο ήρωα, τον ΜαστροΚαρότο, τον πρώτο μάστορα του Funοχωριού. Ο Μαστροκαρότος, εμφανίζεται στη συσκευασία του νέου χυμού και στο

Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος εισέρχεται στην ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία

 
Δημήτρης Δασκαλόπουλος, 
Damma Holdings S.A.
 
Άμεσα επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που δημοσίευσε προχθές το Daily Fax σχετικά με το ενδεχόμενο εισόδου του Δημήτρη Δασκαλόπουλου στο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία, αφού η τελευταία επιβεβαίωσε πριν λίγη ώρα την εξέλιξη αυτή με επίσημη ανακοίνωση.
Σύμφωνα με αυτή, στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΕΖΑ που πραγματοποιήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου, αποφασίσθηκε η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 2,5 εκατ. ευρώ με παραίτηση του δικαιώματος συμμετοχής των παλαιών μετόχων και απευθείας κάλυψη

Προϊόν της χρονιάς 2013: AMITA 100% ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΥΜΟΣ ΜΗΛΟ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ – ΚΑΡΟΤΟ

 
Ο νέος 100% φυσικός χυμός Amita Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο συγκεντρώνει πολύτιμα συστατικά φρούτων και λαχανικών για τον οργανισμό, δημιουργώντας παράλληλα μια μοναδικά απολαυστική γεύση. Μπορείτε να απολαύσετε την ξεχωριστή αυτή γεύση κατά

Προϊόν της χρονιάς 2013:ΝΕΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ

 

Είναι γεύσεις που έχουν δημιουργηθεί από συστατικά και συνταγές από δημοφιλείς περιοχές της Ελλάδας. Υπάρχει το Θαλασσινό Αλάτι Μυτιλήνης, μια γεύση κλασική αλλά ιδιαίτερα εκλεκτή. Τα Μυρωδικά Αιγαίου με ιδιαίτερο άρωμα και μια πολύ «φρέσκια γεύση». Έχει μέσα θυμάρι, δυόσμο, βασιλικό, μαϊντανό και ρίγανη. Μια άλλη πρωτοποριακή γεύση

Προϊόν της χρονιάς 2013:KAISER BLONDE

 

H νέα Kaiser Blonde αποτελεί μια ξεχωριστή καινοτομία της οικογένειας Kaiser: η ζυθοποίηση της σε χαμηλή θερμοκρασία δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα μοναδικό υγρό Kaiser. Με φρουτώδες άρωμα, περισσότερο γλυκιά και λιγότερη πικρή και απαλή βελούδινη γεύση. Η νέα εναλλακτική, ξανθιά, καθημερινή και ευκολόπιοτη Kaiser

Προϊόν της χρονιάς 2013: ΦΡΕΣΚΟ ΓΑΛΑ ΔΕΛΤΑ

 
Η Δελτα παρουσιάζει το Φρέσκο Γάλα Δέλτα σε νέα επετειακή 
συσκευασία για τα 60 χρόνια Δέλτα,  με νέο μοναδικό Easy Grip για πιο εύκολο κράτημα

Προϊόν της χρονιάς 2013: NESTEA

 

30% λιγότερα σάκχαρα, Νέα υπέροχη γεύση!
Τώρα το Nestea βελτιώνει όλες τις γεύσεις που σου προσφέρει, προσθέτοντας το γλυκαντικά φυσικής προέλευσης από το φυτό στέβια. Mειώνει έτσι κατά 30% τα σάκχαρα και άρα τις θερμίδες, έχοντας νέα υπέροχη δροσιστική γεύση! Διατίθεται στις φανταστικές

Καλλιμάνης: Νέα Εποχή για την Κατηγορία των Ψαριών



Η εταιρία ξαναβάζει το ψάρι στο καλάθι του καταναλωτή
Σε σημαντική επένδυση που αφορά στο επαναλανσάρισμα των προϊόντων της και αναμένεται να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για την κατηγορία των ψαριών στην Ελλάδα προχώρησε η εταιρία Καλλιμάνης. Πρόκειται για μια επένδυση που θα επιφέρει όχι απλά ανανέωση στην κατηγορία των κατεψυγμένων αλιευμάτων αλλά και περαιτέρω ώθηση της κατανάλωσης, αφού βοηθά το σημερινό καταναλωτή στο πλαίσιο της μειωμένης αγοραστικής του δύναμης να συμπεριλάβει το ποιοτικό ψάρι στην εβδομαδιαία του διατροφή.


Ντίνα Καλλιμάνη
Κεντρικός άξονας της συγκεκριμένης επένδυσης αποτελεί η απόφαση της εταιρίας να θέσει ως προτεραιότητά της, εν καιρώ οικονομικής κρίσης, την ανάδειξη της ποιότητας των προϊόντων της αλλά και την ενίσχυση της προσιτότητάς τους στο ευρύ κοινό. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία -πρώτη στην Ελλάδα αλλά και από τις πρώτες παγκοσμίως- τοποθετεί στο ράφι του λιανεμπορίου φιλέτα

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ-ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2013




ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ-ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2013
(1-3 Μαρτίου) Πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο-Ελληνικό
Με την βράβευσή σας ανοίγετε αγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Έχετε την δυνατότητα να "ΑΚΟΥΣΤΕΙΤΕ και εκτός Ελλάδας".

Food & Wine matching MENU στο Bungalow White με οινοποιία Tsantali 21/2/2013

 
tsantali
Το Oinos and more σας προσκαλεί σε ένα ξεχωριστό Food & Wine matching MENU, με κρασιά της οινοποιίας TSANTALI, της Santo Wines και του ΑΣΕΠ Αμυνταίου, στο all day & night club-restaurantBungalow White.
Το γευστικό μας ταξίδι με θέα την πόλη της Θεσσαλονίκης και τον κόλπο του Θερμαϊκού,  περιλαμβάνει τη δοκιμή της καινούριας σοδειάς Σαντορίνη Ασύρτικο Santo Wines 2012, την πολυαναμενόμενη καινούρια σοδειά ροζέ Kanenas 2012, την all time classic Ραψάνη επιλεγμένη , σοδειά 2008, το ασύγκριτο Σαντορίνη Vinsanto Santo Wines 2004, ενώ το κρασί που θα μας υποδεχτεί σ’ αυτή τη ξεχωριστή βραδιά, θα είναι το

"Ε-λαδι-οίνος 2013" , 12 -14 Απριλίου

Επισκεφτείτε την έκθεση "Ε-λαδι-οίνος 2013" , 12 -14 Απριλίου 2013 και δείτε από κοντά εταιρείες στο χώρο του λαδιού και του κρασιού.
Ενημερωθείτε και για το Διαγωνισμό Κότινος 2013.

5ο ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2013




1-3 Μαρτίου, 5ο ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2013
Σας περιμένει μια θέση στους διαγωνισμούς ελαιολάδου.

Δηλώστε συμμετοχή στο:
http://www.eleotexnia.gr/dkotinos.html

Πληροφορίες 210 7568888

Διαγωνισμός "Γίνε Οικοδέσποινα με Στόχο"


                                                                                                                                      
 
 
 Αγαπητή φίλη,
 
 
Πεποίθησή μας είναι πώς γνωρίζετε τη διεθνή Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια, έχοντας προσφέρει περισσότερα από 1.000.000€ σε προγράμματα πρόληψης της ασθένειας.
 
Η νέα μας δράση «Γίνε Οικοδέσποινα με Στόχο» βασίζεται σε μια φρέσκια ιδέα η οποία έχει σχέση και με τη μαγειρική. Πρόκειται για ένα κάλεσμα προς τις γυναίκες

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr