http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::food marketing news::Τηλεοπτική καμπάνια της Tasty Foods για τα Quaker

http://www.tastycareers.gr/images/logo.jpg

H Tasty Foods προχώρησε στο λανσάρισμα της πρώτης τηλεοπτικής καμπάνιας για τα δημητριακά Quaker.

To σποτ έχει ενημερωτικό χαρακτήρα, προσπαθώντας να εξηγήσει στους καταναλωτές τις ευεργετικές συνέπειες των δημητριακών και της βρώμης στον ανθρώπινο οργανισμό. Η βρώμη αποτελεί το βασικό συστατικό των δημητριακών Quaker. «Αντιοξειδωτικά, διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, πρωτείνες, υδατάνθρακες, βιταμίνες, κρύβονται μέσα στη βρώμη περιμένοντας τη στιγμή που θα την καταναλώσουμε για να προσφέρουν τις ευεργετικές τους αξίες στον οργανισμό μας» αναφέρεται χαρακτηριστικά στο σποτ. Κεντρικό μήνυμα του σποτ είναι το «Quaker, απολαύστε ζωή». Το σποτ έκανε πρεμιέρα στις 23 Απριλίου, έχει διάρκεια 34 δευτερολέπτων και είναι επιμέλειας ΒΒDO Athens. Υπενθυμίζεται ότι τη διανομή των Quaker στην ελληνική αγορά ανέλαβε η Tasty Foods το 2007.

Marketing Week Online
marketingweek.gr

::food news:: Οι Copa-Cogeca ζητούν να παραμείνει η στήριξη των οργανώσεων παραγωγών οπωροκηπευτικών και μετά το 2013

Υπέρ της διατήρησης της υποστήριξης των οργανώσεων παραγωγών οπωροκηπευτικών, ιδίως των συνεταιριστικών, και μετά το 2013 τάχθηκαν οι επικεφαλής των ευρωπαϊκών αγροτικών οργανώσεων εγκρίνοντας ένα έγγραφο θέσεων για την στήριξη του τομέα, στα πλαίσια της μελλοντικής Κοινής Αγροτικής Πολιτικής.

Μιλώντας από τις Βρυξέλλες, στις 22 Απριλίου, ο Γενικός Γραμματέας των δυο κεντρικών αγροτοσυνεταιριστικών οργανώσεων Copa και Cogeca, κ. Pekka Pesonen τόνισε «Ο τομέας των οπωροκηπευτικών έχει ζωτικής σημασίας ρόλο, συμβάλλοντας στην υγιεινή διατροφή των 500 εκατομμυρίων καταναλωτών της ΕΕ και στην διατήρηση της απασχόλησης στις αγροτικές περιοχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντιπροσωπεύει περίπου το 17% της συνολικής αξίας της γεωργικής παραγωγής στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το προηγούμενο έτος, ο τομέας πλήγηκε σοβαρά, με την αξία της παραγωγής για τα λαχανικά να σημειώνει πτώση κατά μέσο όρο έως και 10,8% και εκείνος των φρούτων κατά 13,6%, σε σύγκριση με το 2003. Η κρίση του τομέα, δεν μπορεί να εξηγηθεί από τις συνήθεις διακυμάνσεις της προσφοράς και της ζήτησης. Κατά συνέπεια οι Copa και Cogeca ζητούν να βελτιωθούν θεαματικά τα μέτρα διαχείρισης κρίσεων και πρόληψης για όλους τους παραγωγούς μετά το 2013, σε μια προσπάθεια διασφάλισης επαρκούς εφοδιασμού τροφίμων σε λογικές τιμές για τους καταναλωτές».

«Επιπλέον, πρέπει να ενισχυθεί η διαπραγματευτική ισχύς των παραγωγών στην εφοδιαστική αλυσίδα τροφίμων, ώστε να μπορούν να επιτύχουν μεγαλύτερο και δικαιότερο μερίδιο εισοδήματος από την αγορά. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη συγκέντρωση των προσφερόμενων προϊόντων μέσω των οργανώσεων παραγωγών, ιδιαίτερα των συνεταιρισμών. Η στήριξη των οργανώσεων παραγωγών, μέσω των επιχειρησιακών ταμείων πρέπει να συνεχίσει μετά το 2013 στο πλαίσιο του πρώτου πυλώνα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ). Οι Copa-Cogeca αντιτίθεται σε οποιαδήποτε μεταφορά του προϋπολογισμού για τις οργανώσεις παραγωγών στον δεύτερο πυλώνα της ΚΑΠ. Επιπλέον, οι οργανώσεις παραγωγών οπωροκηπευτικών, που είναι μέλη ορισμένων ενώσεων οργανώσεων παραγωγών (ΕΟΠ), θα πρέπει να μπορούν να υπερβούν το όριο του 4,6% αν θέλουν στο πλαίσιο της ΕΟΠ.
Οι προσπάθειες προώθησης των οπωροκηπευτικών πρέπει επίσης να ενταθούν και οι εισαγωγές προς την ΕΕ πρέπει να σέβονται υψηλές προδιαγραφές της, όσον αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια και το περιβάλλον».

paseges.gr

::f&b-gr reader:: ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ΙΟΝ

http://www.ion.gr/_tb/logo.gif
Η σοκολατοποιία ΙΟΝ ανήκει ακόμα σε Έλληνα επιχειρηματία. Η ιστορία των τελευταίων ετών παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Πολλές φορές τον πλησίασαν μεγάλες πολυεθνικές για να αγοράσουν την επιχείρηση, η απάντηση του ήταν άμεση και χωρίς δεύτερη σκέψη. Μάλιστα λέγεται ότι κάποια στιγμή τον πίεσαν υπερβολικά, τότε αυτός τους είπε να του κάνουνε την προσφορά γραπτώς. όπως και τους απάντησε γραπτώς. «Η προσφορά σας δεν με ενδιαφέρει». Επενδύει μόνο στην παραγωγή, τα έπιπλα των γραφείων είναι από την 10ετία του 60, θυμίζουν κάτι από ταινίες του Κωνσταντάρα...
Η ποιότητα όμως των υλικών για αυτόν δεν χωράει συμβιβασμούς στο κόστος. 85 χρονών σήμερα ο επιχειρηματίας είναι κάθε μέρα μέχρι τις 6 το απόγευμα στο γραφείο και μέχρι πέρσι οδηγούσε μόνος του κάθε μέρα μέχρι την δουλειά, γνωρίζει προσωπικά και είναι φίλος με όλους τους εργαζόμενους στην επιχείρησή του οι οποίοι βέβαια πίνουν νερό στο όνομά του.
Δεν προσλαμβάνει αλλοδαπούς αλλά μόνο Έλληνες και όσες φορές, αν του προτάθηκε συνεργασία με τούρκικη επιχείρηση, απλά δεν ασχολήθηκε.
Επειδή ποτέ δεν του άρεσε η δημοσιότητα, δεν δίνω το ονομά του,
Ας μάθουμε να χρησιμοποιούμε τα Ελληνικά προιόντα. Δεν είναι κακό.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

::Taste Advisor news:: To 10o Τεύχος είναι πραγματικότητα!!!

Αγαπητοί μας φίλοι,

Τα παιδιά του Taste Advisor βγάλανε πινέλα και ζωγραφίσανε για σας :

  • Τα λουλούδια του Μαΐου
  • Το καλάθι του πικ-νίκ
  • 7 προορισμούς
  • Video, βασικής συνταγής για κρέπες
  • Κτήμα Ντούγκου : Σύμπλεγμα πεπονιού, μελιού και πορτοκαλόφλουδας στη μύτη
Με διάθεση, όρεξη, αισιοδοξία, γιατί και εκείνοι αλλά και εμείς ξέρουμε να περνάμε καλά...


Κατεβάστε το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
10 τεύχος του Taste Advisor: http://public.me.com/tasteadvisor

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr