http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

16ος Διεθνής διαγωνισμός βιολογικού ελαιολάδου BIOL INTERNAΤIONAL 2011

 
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις συμμετοχής στον 16ο Διεθνή διαγωνισμό βιολογικού ελαιολάδου BIOL INTERNAΤIONAL 2011, που θα διεξαχθεί στην Ιταλία, από τις 25 Απριλίου έως την 1η Μαΐου 2011.
Ο Οργανισμός ΔΗΩ στα πλαίσια του προγράμματος Biolmed, σκοποί του οποίου είναι “η εγκαθίδρυση διακρατικού δικτύου για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του βιολογικού ελαιολάδου της Μεσογείου“ και η στήριξη του διαγωνισμού Biol Price, θα συγκεντρώσει παράλληλα δείγματα βιολογικού ελαιολάδου στο τοπικό γραφείο Biolmed το οποίο στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού.
Με την ολοκλήρωση της συγκέντρωσης όλων των δειγμάτων τόσο από τα γραφεία της BIOL στην Ελλάδα όσο και από άλλους φορείς, θα ακολουθήσει γευσιγνωσία για την πρόκριση των καλύτερων ελαιολάδων σε εθνικό επίπεδο.
Η γευσιγνωσία θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του ΣΕΒΙΤΕΛ και της οργανοληπτικής ομάδας

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για το ενιαίο μητρώο εμπόρων αγροτικών προϊόντων

 
Προς επεξεργασία στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής βρίσκεται το σχέδιο νόμου με τον γενικό τίτλο «Ενιαίο Μητρώο Εμπόρων Αγροτικών Προϊόντων, Εφοδίων και Εισροών και άλλες διατάξεις». Όπως επισημαίνεται στην εισηγητική του έκθεση στόχοι του είναι η διασφάλιση της πληρωμής των αγροτών για την πώληση των προϊόντων τους, η διατήρηση αλώβητης της ποιότητας που διαθέτει το προϊόν στο χωράφι μέχρι να φτάσει αυτό στον καταναλωτή και η διαφάνεια στην αλληλουχία των προσώπων που μεσολαβούν.
Με το εν λόγω σχέδιο νόμου θεσπίζονται αυστηρές προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος του εμπόρου αγροτικών προϊόντων και την εγγραφή τους στο μητρώο. Επίσης, υιοθετούνται ελάχιστα κριτήρια από την πλευρά του κεφαλαίου, των επαγγελματικών εγκαταστάσεων και των εγγυήσεων που διαθέτουν, επιβάλλονται αυστηρές κυρώσεις σε όποιον δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του απέναντι στο

Θετική πορεία βλέπει ο όμιλος Καλλιμάνης

http://www.kallimanis.gr/web/images/logo1.jpg 
Αύξηση τζίρου 22% στην αγορά της μαζικής εστίασης και σχεδόν διπλασιασμό του τζίρου της επώνυμης επαγγελματικής σειράς προϊόντων Kallimanis Food Service ανακοίνωσε ο Όμιλος Καλλιμάνη στο πλαίσιο του 2ου Συνεδρίου ειδικών συνεργατών για το δίκτυο μαζικής εστίασης.
Κατά το 2010 ο τζίρος της μητρικής εταιρείας στο συγκεκριμένο κανάλι σημείωσε ανάπτυξη 22% σε σχέση με το 2009 με ταυτόχρονη σημαντική αύξηση του μεριδίου αγοράς. Παράλληλα, η επώνυμη σειρά Kallimanis Food Service κατέγραψε αύξηση 89%, μετατρέποντας τη συμμετοχή των επώνυμων προϊόντων που διακινεί ο Όμιλος στο συγκεκριμένο κανάλι έναντι των ανώνυμων από 42% προς 58% το 2009 σε 61% προς 39% για το 2010.

Η Ντίνα Καλλιμάνη, μια εκ των δυο Εντεταλμένων Συμβούλων του Ομίλου, ανέφερε ότι τα πλάνα του Ομίλου περιλαμβάνουν την ανάπτυξη καινοτόμων επώνυμων προϊόντων υψηλής ποιότητας, την ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών, εξάπλωση της διανομής των κωδικών σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες κάθε γεωγραφικής περιοχής, διαρκή ενημέρωση και εκπαίδευση του τελικού σημείου και ανάπτυξη και

ΣΕΒΙΤΕΛ: Αξιοποιώντας τη συμμετοχή μας σε Διεθνείς Διαγωνισμούς Ποιότητας, προβάλλουμε τα ελληνικά ελαιόλαδα

 
Ο 15ος Διεθνής Διαγωνισμός Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου (Extra Virgin Olive Oil Quality Prize) θα πραγματοποιηθεί και φέτος, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης EXPOLIVA 2011 (International Fair of Olive oil and allied industries) που πραγματοποιείται στη Χαέν της Ισπανίας μεταξύ 11 και 1 4 Μαΐου 2011. Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής είναι 8 Μαρτίου, όπως αναφέρει ο ΣΕΒΙΤΕΛ.
Με την ευκαιρία ο Σύνδεσμος υπενθυμίζει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία υποβολής των δειγμάτων ελαιολάδου για την φετινή Ελληνική συμμετοχή στον διεθνώς καταξιωμένο και μεγαλύτερο παγκοσμίως διαγωνισμό βιολογικών ελαιολάδων "BIOL INTERNATIONAL 2011", που διοργανώνεται επίσημα και φέτος υπό την αιγίδα του ΣΕΒΙΤΕΛ και της οργανοληπτικής ομάδας "ΚΟΤΙΝΟΣ" της Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου ΦΙΛΑΙΟΣ, με την  σύμπραξη και φυσική παρουσία της

Ο Νίκος Κουμέττης Πρόεδρος της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης

 
Ο Νίκος Κουμέττης Πρόεδρος της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης
 
O Νίκος Κουμέττης αναλαμβάνει την 1η Απριλίου τη θέση του νέου Προέδρου της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (23 χώρες), με έδρα την Αθήνα.
Ο Νίκος Κουμέττης διαδέχεται τον Michael Holm Johansen, ο οποίος αποφάσισε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά από 14 χρόνια στη The Coca-Cola Company, εκ των οποίων 10 χρόνια στην Ελλάδα. Ο Νίκος Κουμέττης επιστρέφει στην Αθήνα και αναλαμβάνει την υψηλότερη θέση που κατείχε ποτέ Έλληνας στη The Coca-Cola Company, προερχόμενος από τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου στον Καναδά. Κατά τη διάρκεια της τριετούς Προεδρίας του, η Coca-Cola στον Καναδά ανέκαμψε και κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια,

Βελτιωμένη ενεργοποίηση αποθεματοποίησης ελαιολάδου ζητά ο ΣΕΔΗΚ


Την βελτίωση και ενεργοποίηση του μέτρου της ιδιωτικής αποθεματοποίησης, ως μοναδικού τρόπου για να σταματήσει η κατρακύλα των τιμών στο ελαιόλαδο, καλεί ο Σύνδεσμος Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης να ζητήσει από την Ε.Ε. Πρόκειται για μια από σειρά ενεργειών που αποφάσισε το νεοσύστατο διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΔΗΚ, στις 15 Φεβρουαρίου, για την προώθηση της κατανάλωσης ελαιολάδου και την αναστροφή της κρίσιμης κατάστασης που βρίσκεται η αγορά του τομέα.
Στο σχετικό υπόμνημα τονίζεται πως τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί στον τομέα της ελαιοκομίας της Κρήτης με αποκορύφωμα τη συνεχή πτώση των τιμών του ελαιολάδου που έφτασαν στο χαμηλότερο ιστορικό επίπεδο της τελευταίας 12ετίας, συνεχώς επιδεινώνονται, οδηγώντας τους ελαιοπαραγωγούς σε απόγνωση και η μερική η ολική εγκατάλειψη της ελαιοκαλλιέργειας κατά περιοχές είναι πλέον γεγονός. Όπως αναφέρεται, η εξέλιξη αυτή έχει σοβαρές γενικότερες

«Πας μαγειρεύοντας» από την OgilvyOne

Η OgilvyOne μπαίνει στην κουζίνα και δημιουργεί το νέο cooking show στο Facebook για λογαριασμό της Hellmann’s.
Η online καμπάνια με τίτλο «Πας Μαγειρεύοντας» παρουσιάζει 12 νέες συνταγές, οι οποίες έχουν ως βασικό συστατικό τα προϊόντα της Hellmann’s. Οικοδέσποινα είναι η γνωστή food blogger Σοφία Γκιούσου, η οποία μαγειρεύει και εξηγεί με το προσωπικό της ύφος για το πώς απλές, καθημερινές συνταγές μπορούν να ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς.

Το «Πας Μαγειρεύοντας» αποτελείται από σύντομα «webisodes», τα οποία προβάλλονται στη σελίδα της Hellmann’s στο Facebook, στο κανάλι της καμπάνιας στο YouTube, αλλά και στο επίσημο website της Hellmann’s στην Ελλάδα. Η πρεμιέρα έγινε στις 14 Φεβρουαρίου με τη Σοφία Γκιούσου να μαγειρεύει «Ερωτευμένες Φτερούγες», ένα πιάτο εμπνευσμένο από την γιορτή των ερωτευμένων.

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr