http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Ενιαίο σήμα για την προβολή της Κρητικής διατροφής

 
Υπό την προεδρία του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη συνεδρίασε στις 10 Μαρτίου η επιτροπή του Κρητικού Συμφώνου Ποιότητας, που στοχεύει στην διάσωση προβολή και διάδοση του προτύπου της Κρητικής διατροφής αλλά και την πιστοποίηση χώρων εστίασης που προσφέρουν Κρητική Κουζίνα. Στην σύσκεψη κυριάρχησε το ζήτημα για την υιοθέτηση ενός ενιαίου σήματος για την προβολή της Κρητικής διατροφής και των προϊόντων της.
«Πρέπει να κατανοήσουν όλοι, τόνισε ο Περιφερειάρχης, την αναγκαιότητα υιοθέτησης ενός και μοναδικού σήματος, για την διαφήμιση και προβολή της Κρητικής διατροφής στην εσωτερική και κυρίως στην διεθνή αγορά. Η πολιτική μας βούληση είναι να ενώσουμε όλα τα σήματα και να μην

Στο Facebook το λανσάρισμα της νέας Heinz

Τα πρώτα 3.000 μπουκάλια διατέθηκαν αποκλειστικά online

http://sharegreen.ca/wp-content/uploads/2010/08/Heinz-logo-Hi-Res.jpg 
Η Heinz λανσάρισε αυτήν την εβδομάδα μία νέα limited edition κέτσαπ με βαλσάμικο, πουλώντας τα πρώτα 3.000 μπουκάλια αποκλειστικά σε χρήστες του Facebook που ήταν διατεθειμένοι να κάνουν «like» και να προτείνουν το προϊόν και σε φίλους τους.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Επίσης, η Heinz έστειλε μπουκάλια σε 57 δημοφιλείς bloggers και VIPs. Σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη ενέργεια του brand στα Social Media, ο Neil Kleiner, Head of Social Media στη Media Contacts της Havas, ανέφερε σχετικά: «Ήταν κάτι αναπάντεχο για τη Heinz και έχει δημιουργήσει πολύ θόρυβο. Ο κόσμος μπαίνει στο Facebook για να έρθει σε επαφή με φίλους. Ενδιαφέρονται, λοιπόν, για brands κυρίως όταν υπάρχει κάτι εκεί γι’ αυτούς, όπως έκπτωση, κουπόνια ή αποκλειστικότητες».

Οι τιμές των τροφίμων "θα συνεχίσουν να αυξάνονται" προειδοποιεί οικονομολόγος.

 
Καναδός οικονομολόγος προειδοποιεί τους "αγανακτισμένους" καταναλωτές πως οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ-μάρκετ δεν θα διορθωθούν προς τα κάτω, αντίθετα θα συνεχίσουν την ανιούσα πορεία τους. Ο Ντέρεκ Χολτ, αντιπρόεδρος της Scotia Capital Economics, σημειώνει πως οι τιμές των τροφίμων σημείωναν πτώση επί χρόνια λόγω της παγκοσμιοποίησης της αγοράς. Αλλά είναι η ίδια η παγκοσμιοποίηση που προκαλεί πλέον την άνοδό τους.
"Η εποχή των φτηνών τροφίμων παρήλθε" δήλωσε ο οικονομολόγος. "Έχουμε περάσει περίπου ενάμισι αιώνα κατά τον οποίο σημειωνόταν πτώση στις τιμές των τροφίμων. Αλλά από την περασμένη δεκαετία κι εντεύθεν υπάρχουν δυνάμεις που θα μεταβάλλουν την κατάσταση, κυρίως οι αναπτυσσόμενες αγορές".
Καθώς οι αγορές στην Κίνα και την Ινδία έχουν αναπτυχθεί την τελευταία δεκαετία, τα εισοδήματα των πολιτών τους έχουν ανεβεί, επιτρέποντας στη μεγάλη μάζα να αγοράζει κρέας και ψυγεία--

"Carrefour" - Μεσσηνιακά προϊόντα από Απρίλη σε όλη την Ελλάδα


Στα ράφια καταστημάτων του «Carrefour Μαρινόπουλος» σε όλη την Ελλάδα μπαίνουν από την 1η Απριλίου τυποποιημένα μεσσηνιακά αγροτικά προϊόντα, εκ των οποίων τα πιο πολλά συνεταιριστικά.
Αυτό αποφασίστηκε χθες σε συνάντηση που είχαν με την κεντρική διοίκηση της εταιρείας στην Αθήνα εκπρόσωποι αγροτικών συλλόγων της Μεσσηνίας, ως συνέχεια σχετικής επαφής που είχε γίνει πριν από λίγο καιρό σε κατάστημα της «αλυσίδας» στη Καλαμάτα.
«Από την 1η του ερχόμενου μήνα θα πρέπει τα πράγματα να είναι στα ράφια» σημείωσε χθες στο «Θ» ο γραμματέας του Αγροτικού Συλλόγου Γαργαλιάνων Ηλίας Μπουντουβάς, ο οποίος συμμετείχε στη χθεσινή συνάντηση.
«Τελικά, συμφωνήσαμε για προώθηση των προϊόντων σε όλη τη χώρα και όχι μόνο στη Μεσσηνία ή σε κάποια μαγαζιά της Αθήνας και της Βόρειας Ελλάδας. Δέχθηκαν όλα τα προϊόντα που τους πήγαμε,

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr