http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Η Kraft αναθέτει στην CP+B

http://www.livetradingnews.com/wp-content/uploads/kraft.jpg 
Η Kraft Foods επέλεξε την Crispin Porter + Bogusky για τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της σοκολάτας Milka.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Όπως ανέφερε η Laurie M. Guzzinati, Director of Communications, «σε ένα ανταγωνιστικό spec, οι προτάσεις της Crispin ήταν οι πιο σχετικές, οι πιο καινοτόμες και έδειξαν πώς μπορούμε να συνδεθούμε ουσιαστικά με τους καταναλωτές. Η ιδέα τους ήταν πραγματικά σπουδαία. Θα προσφέρουν μία φρέσκια προοπτική στο brand της Milka». Την ευθύνη του λογαριασμού είχε η Ogilvy & Mather, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η ανάθεση ενισχύει σημαντικά τα πλάνα της CP+B για διεθνή επέκταση και

36 οινοποιεία στη Βόρεια Ελλάδα προσφέρουν ξενάγηση σε "μυημένους" και μη λάτρεις του κρασιού

 
Ούτε πέντε, ούτε δέκα, αλλά συνολικά 36 οινοποιεία στη Βόρεια Ελλάδα ανοίγουν σχεδόν καθημερινά τις "πύλες" τους και προσφέρονται για ξενάγηση στους απλούς πολίτες, που θέλουν να "ανακαλύψουν" τα μυστικά του κρασιού.
Από το βουνό των Θεών, τον Όλυμπο, μέχρι και το Μέτσοβο, από την Καστοριά και το Νυμφαίο μέχρι τα Άβδηρα Ξάνθης και το Κοκκινοχώρι Καβάλας και από τη Γουμένισσα Κιλκίς μέχρι και τη Ραψάνη Λάρισας, δεκάδες οινοποιεία κάθε χρόνο "μυούν" χιλιάδες επισκέπτες στις διαδρομές του κρασιού και την τέχνη της παραγωγής του.
Παράλληλα, προσφέρουν πολλά μαθήματα γευσιγνωσίας και οινογεύσης. Η ξενάγηση στα περισσότερα απ' αυτά αποτελεί μια μεγάλη εμπειρία, που σε συνδυασμό με σειρά από διάφορες εκδηλώσεις, δίνουν άλλο τόνο στην καθημερινότητα, αλλά και πολλές στιγμές χαλάρωσης.
Τα οινοποιεία, που είναι ανοιχτά για το κοινό και προσφέρουν τις γνώσεις τους σε όλους όσοι επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για το κρασί είναι: Οινοποιείο Μυλοποτάμου (Αγ. Ορος), Μετόχι της Χρωμίτσας (Ι.Μ. Αγ. Παντελεήμονα, Αγ. Ορος), Κτήμα Παπαγιάννη (Αρναία Χαλκιδικής), Πόρτο Καρράς (Μαρμαρά Χαλκιδικής), Κτήμα Βουρβουκέλη (Αβδηρα Ξάνθης), Κτήμα τέχνη του Οίνου

Στη Solid τα αλλαντικά Brelle

http://www.brelle.gr/images/products/1252932878-b-245.jpg 
Η Solid έχει αναλάβει το σύνολο της επικοινωνίας της εταιρείας αλλαντικών Brelle.
Στον αέρα βρίσκεται ραδιοφωνικό σποτ αναφορικά με το Παριζάκι Brelle, το οποίο τοποθετείται ως το «Παριζάκι των φιλάθλων», καθώς πέντε ελληνικές ομάδες, Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Άρης, έχουν τοποθετήσει το σήμα τους στη συσκευασία του.

Η Brelle ξεκίνησε δραστηριότητα το 1985 στο Περιστέρι και ανήκει στη Νίκας Συμμετοχών του επιχειρηματία Παναγιώτη Νίκα. Η οικογένεια Brelle περιλαμβάνει τα αλλαντικά Privilege, Quattro Vernier, καθώς επίσης και τα προϊόντα catering αλλαντικά Primo, σαλάτες Primo και γαλακτοκομικά Primo.

Κάστανο, μία από τις γεύσεις της Θεσσαλίας

ImageΜοναδικές πληροφορίες για τις φαρμακευτικές ιδιότητες του κάστανου, αλλά και πρωτότυπες συνταγές δίνει ο δήμος Καστανιάς στο νομό Τρικάλων, με ένα καλαίσθητο φυλλάδιο, που αποτελεί "καρπό" της δράσης "οι γεύσεις της Θεσσαλίας".

Ο Δήμος Καστανιάς βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα του Νομού Τρικάλων και στο πέρασμα προς Ασπροπόταμο. Η περιοχή κατακλύζεται από δάση ελάτης, οξιάς και καστανιάς, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τη φύση σε όλο της το μεγαλείο.
Τα χωριά της Καστανιάς είναι πνιγμένα στο πράσινο, με φιλόξενους ανθρώπους, που ασχολούνται κυρίως με την

Από τη V+O το «σπίτι» του Nescafe Dolce Gusto

http://www.singleservecoffeedeals.com/wp-content/uploads/2009/08/Krups-Nescafe-Dolce-Gusto-Lungo-Decaffeinato.JPG 
Ένα διαφορετικό concept για την παρουσίαση της μηχανής πολλαπλών ροφημάτων Nescafe Dolce Gusto, ανέπτυξε και υλοποίησε η V+O.
Στις 19 Οκτωβρίου, ένα loft στου Φιλοπάππου μεταμορφώθηκε σε σπίτι της Nescafe Dolce Gustο. Οι οικοδεσπότες Σίσσυ Χρηστίδου και Παύλος Σταματόπουλος κέρασαν τους καλεσμένους ροφήματα της Nestle όπως Nescafe Classic, Cappuccino, Espresso, ζεστή σοκολάτα, κρύο τσάι Nestea και Latte Macchiato, συνοδευόμενα από cupcakes και cookies.

Το concept της εκδήλωσης σχεδίασε, ανέπτυξε και υλοποίησε η V+O αναλαμβάνοντας παράλληλα και

Στο άρθρο 99 μπαίνει η Ατλάντικ




ImageΔεκτή έκανε το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών την αίτηση της Ατλάντικ για
άνοιγμα της διαδικασία συνδιαλλαγής σύμφωνα με το άρθρο 99 ΕΠ. του Νόμου 3588/2007.
Το εν λόγω άρθρο του πτωχευτικού κώδικα ουσιαστικά προσφέρει στην αλυσίδα (όπως και στον κάθε υπαγόμενο) προσωρινή προστασία από τις απαιτήσεις των πιστωτών της.

Οι κανόνες τυποποίησης κατά την διακίνηση και εμπορία εσπεριδοειδών


 
Την προσοχή των μελών του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής και Διακίνησης φρούτων, λαχανικών και χυμών Incofruit Hellas στην τυποποίηση των διακινούμενων εσπεριδοειδών επισημαίνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου, κ. Γ. Φραγκίστας, σύμφωνα με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία.
Προς το σκοπό αυτό κοινοποιεί σχετικό έγγραφο της η Διεύθυνσης Μεταποίησης, Τυποποίησης και Ποιοτικού Ελέγχου του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με θέμα «Εφαρμογή τυποποίησης κατά την διακίνηση και εμπορία εσπεριδοειδών» Συγκεκριμένα, στο έγγραφο

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr