http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Έρχεται εικονικό μουσείο Κυπριακών τροφίμων




ImageΈνα διαφορετικό και πρωτότυπο μουσείο, το Εικονικό Μουσείο Κυπριακών Τροφίμων και Διατροφής ετοιμάζει το Πανεπιστήμιο Κύπρου, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν σε σχετική συνέντευξη Τύπου.

Το μουσείο είναι το επιστέγασμα ερευνητικής εργασίας ομάδας επιστημόνων του Πανεπιστημίου, που συγχρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας Κύπρου και τα Διαρθρωτικά Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σκοπός του μουσείου είναι να αναδείξει ένα σημαντικό μέρος του πολιτισμού της Κύπρου και συγκεκριμένα τον πολιτισμό, που αφορά στα τρόφιμα και στα διατροφικά πρότυπα των Κυπρίων.
Το "Εικονικό Μουσείο" θα συγκεντρώσει, θα οργανώσει και θα διασώσει υλικό από τα παλαιότερα χρόνια σχετικά με το γαστρονομικό πολισμό της Κύπρου και θα το εντάξει σε μια βάση δεδομένων, η οποία θα είναι προσβάσιμη από το ευρύ κοινό, τους επιστήμονες-ερευνητές, τους τουρίστες και όλους τους ενδιαφερόμενους. Το υλικό θα

::food marketing news:: McCann Erickson Athen | Amita | Καμπάνια

http://www.marketingweek.gr/files/_data/MarketingWeek/2010/1295/creativity/thumbs/amita1_425x.jpg
Το λανσάρισμα των νέων χυμών Amita πορτοκάλι χαμηλή οξύτητα και Amita πορτοκάλι έξτρα βιταμίνη C, ανέλαβε η McCann Erickson. Καθώς στόχος των νέων brands είναι να καλύψουν -μαζί με την κλασική και το νέκταρ πορτοκάλι- κάθε ξεχωριστή ανάγκη των καταναλωτών, η McCann Erickson στήριξε ακριβώς σε αυτό το σημείο την επικοινωνία. Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει χιλιάδες πορτοκάλια με ονόματα επάνω τους, ένα για κάθε καταναλωτή και κάθε ανάγκη ξεχωριστά. Στο πλαίσιο του

::food industry news:: Κίνηση-ματ στη Ρωσία από την Danone




ImageΣτη δημιουργία μιας κοινοπραξίας που θα ελέγχει το 21% της ρωσικής αγοράς γάλακτος προχώρησε η Danone συγχωνεύοντας τις δραστηριότητες φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων που διαθέτει στη χώρα με εκείνες της εγχώριας επιχείρησης Unimilk.
Η νέα εταιρεία εκτιμάται ότι θα έχει ετήσιες ενοποιημένες πωλήσεις της ταξης των 1,5 δισ. ευρώ και ο γαλλικός κολοσσός θα ελέγχει το 57,5% του ομίλου, ενώ οι μέτοχοι της Unimilk το υπόλοιπο.
Με την αξιοποίηση των 28 εργοστασίων παραγωγής της Unimilk σε Ρωσία, Ουκρανία και

::στο ράφι::Κατσέλης Super Σάντουιτς, νέο προϊόν από την Nutriart

 
Κατσέλης Super Σάντουιτς, νέο προϊόν από την Nutriart
 
To λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος στην κατηγορία του τυποποιημένου ψωμιού, με την επωνυμία Κατσέλης Super Σάντουιτς ανακοίνωσε η Nutriart σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου.
Το Κατσέλης Super Σάντουιτς δεν περιέχει συντηρητικά και διατίθεται σε δύο γεύσεις, σίτου και ολικής άλεσης. Κυκλοφορεί σε διπλή συσκευασία - με 10 φέτες και βάρος 400 γρ.-, ειδικά  σχεδιασμένη για να διατηρεί το προϊόν φρέσκο για 14 μέρες. Όπως αναφέρθηκε, η κατηγορία τυποποιημένου ψωμιού αναπτύσσεται από την αρχή του 2010 με ρυθμούς 10%, κάτι όμως που

::food industry news::Vivartia: Ανοικτή σε εξαγορές

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/vivartia001-big.jpg 
Ανοικτή σε εξαγορές με στόχο την ενίσχυση των μεριδίων της και των μεγεθών της είναι η Vivartia, όπως αποκάλυψε πριν από λίγο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Διονύσης Μαλαματίνας στο περιθώριο της τακτικής γενικής συνέλευσης της. Για να συμπληρώσει ότι πραγματοποιεί επαφές, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει περισσότερα.
Στα θέματα της συνέλευσης εγκρίθηκε η δημιουργία ειδικού αποθεματικού 15,635 εκατ. ευρώ,

::wine news:: Οι Copa-Cogeca εκφράζουν την λύπη τους για την ανάκληση του σχεδίου πρότασης για το βιολογικό κρασί


Οι αγροτοσυνεταιριστικές οργανώσεις Copa - Cogeca εξέφρασαν την λύπη τους για την απόσυρση, στις 16 Ιουνίου, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδίου πρότασης για εισαγωγή κανόνων στην παραγωγή βιολογικών οίνων. Παράλληλα, καλούν την Επιτροπή και τα κράτη μέλη να συνεργαστούν για τον καθορισμό των κανόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη βιολογική παραγωγή κρασιών.
Μιλώντας από τις Βρυξέλλες, ο Γενικός Γραμματέας των δύο οργανώσεων, κ. Pekka Pesonen, τόνισε «Είμαι πραγματικά απογοητευμένος από την κίνηση. Για τις Copa - Cogeca, η Ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με βιολογικό κρασί απαιτεί επειγόντως την εναρμόνιση των κανόνων σε επίπεδο ΕΕ ώστε να αναπτυχθεί η αγορά για το προϊόν αυτό, δεδομένου μάλιστα ότι υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση και επειδή υπάρχουν ήδη πολλά ιδιωτικά πρότυπα που κάλυψη της οινοποιίας.
«Πιστεύουμε ότι ο ορισμός του βιολογικού κρασιού πρέπει να

Το ΄΄ελληνικό δαιμόνιο΄΄ κοιτάζει απο μακριά τις εξαγωγές.




Την ώρα που ψάχνουμε πελάτες στο εξωτερικό για να στείλουμε τα Ελληνικά προϊόντα το Υπουργείο Μεταφορών αρνείται να χορηγήσει κάρτες σε αυτοκίνητα φορτηγά και ψυγεία τρίτων χωρών για μεταφορά φρούτων και λαχανικών προς χώρες διάφορες της εθνικότητας τους, λόγω μη..... επάρκειας ελληνικών μεταφορικών μέσων εξ αιτίας της μη ύπαρξης φορτίων επιστροφής. Αυτό το γεγονός όπως τονίζει ο κ. Γ. Πολυχρονάκης, ειδικός Σύμβουλος του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών INCOFRUIT – HELLAS έδωσε το έναυσμα στους Έλληνες μεταφορείς για υπέρμετρη αύξηση των ναύλων στα προσφερόμενα αυτοκίνητα καθιστώντας μέρα με την μέρα μη ανταγωνιστικά τα ελληνικά νωπά οπωροκηπευτικά .Εάν συνεχισθεί,τονίζει αυτή η υπέρμετρη απαίτηση των μεταφορέων και η ανεξήγητη αδράνεια των αρμοδίων για αντιμετώπιση της κατάστασης , ελλοχεύει ο κίνδυνος να μείνουν αδιάθετα αρκετά

::milk news::5,5% μείωση στην τιμή του αγελαδινού γάλακτος


 
Μικρή κάμψη της τάξης του 5,55% παρουσίασε η τιμή παραγωγού στο αγελαδινό γάλα τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2010, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2009, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΕΛΟΓΑΚ.

Η μέση τιμή παραγωγού το πρώτο τετράμηνο του 2009 ήταν 0,3951 ευρώ το κιλό, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2010 έπεσε στα 0,3731 ευρώ/κιλό, σημειώνοντας πτώση 5,55%.
Παρομοίως, πτωτικά κινήθηκε και η παραγωγή του προϊόντος, αφού το ίδιο διάστημα του 2009 ανήλθε

Σπάει ο πάγος στις τιμές των αγροτικών προϊόντων





ImageΒελτιώνεται άρδην το κλίμα στις αγορές των αγροτικών προϊόντων σαν αποτέλεσμα της υποχώρησης που παρουσιάζει τον τελευταίο καιρό η ισοτιμία του ευρώ σε σχέση με το δολάριο, της διατροφικής επάρκειας που θέτει πλέον ως στόχο η Ευρωπαϊκή Ένωση και της αναπτυξιακής προοπτικής που παρουσιάζει  και πάλι τον τελευταίο καιρό η παγκόσμια οικονομία.
Έτσι, παρά τις γνωστές στρεβλώσεις της εγχώριας αγοράς και την απουσία οργανωμένης βάσης από την πλευρά των παραγωγών, οι τιμές πολλών αγροτικών προϊόντων κινούνται ήδη με θετικό πρόσημο, διευκολύνοντας τον επιχειρηματικό προσανατολισμό των αγροτικών εκμεταλλεύσεων, σε μια εποχή δύσκολη, που χαρακτηρίζεται από χρηματοπιστωτική ασφυξία, καθώς δημόσιο και τράπεζες «κλείνουν τις στρόφιγγες», ενώ οι επιχειρήσεις δίνουν καθημερινό αγώνα

::food news:: Συνεχίζουν να μεταφέρουν φρούτα χωρίς ελέγχους.




Συνεχίστηκαν οι εξαγωγές καρπουζιών  με τις τιμές «καθηλωμένες» στα χαμηλά. Παρά την αποστολή εγκυκλίου από το Υπουργείου προς τις Νομαρχιακές Δ/νσεις Αγροτικής Ανάπτυξης για αυστηρή εφαρμογή των κανόνων ποιότητας , τυποποίησης υγιεινής και...... ασφάλειας των προϊόντων και των καταναλωτών εξακολουθούν να διακινούνται ατυποποίητα καρπούζια χύμα εντός των μεταφορικών μέσων (ακόμη και σε φορτηγά που έχουν μεταφέρει οικοδομικά υλικά ) και οι τοπικές αρχές αρνούνται να εφαρμόσουν την εγκύκλιο
Πρέπει να γίνει γνωστό ότι η τυχόν ανταπόκριση από «κάποιους εμπόρους» εμπεριέχει τον κίνδυνο μη πληρωμής της αξίας των προϊόντων. Εφιστάται στους αρμοδίους η προσοχή διότι οι ενδείξεις είναι ότι ενώ οι τιμές στις καταναλωτικές αγορές είναι «ασυνήθιστα σταθερές» και οι τιμές παραγωγού χαμηλές ,κάποιοι πρόθυμοι έμποροι που είναι πρόθυμοι για υπέρογκους ναύλους, προσφέρουν περιέργως και τιμές

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr