http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

6η ΕΚΘΕΣΗ ΛΑΚΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


 
 
ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΡΟ
ΑΠΟ 28 ΕΩΣ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 

        

Σαρακοστή με αυθεντικές γεύσεις



Νηστεύουμε νόστιμα στο εστιατόριο ΤΟ ΣΤΑΧΥ

Το εστιατόριο ΤΟ ΣΤΑΧΥ, στο ξενοδοχείο ELEFSINA HOTEL, σας προσκαλεί την Καθαρά Δευτέρα 18 Μαρτίου και τη Δευτέρα 25 Μαρτίου να γευτείτε σαρακοστιανές δημιουργίες με καθαρά ελληνική ταυτότητα, βασισμένες στην παράδοση. Αφήστε τις γεύσεις και τα αρώματα να σας παρασύρουν σε ένα ταξίδι εδεσμάτων!

Ο chef Αντώνης Μελάς και η ομάδα του εμπνέονται από την ελληνική κουζίνα και

On air το «οισυνταγέςμου.gr»

Site μαγειρικής με την υπογραφή του Α. Πετρετζίκη


oisyntagesmou.gr logo
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του website «οισυνταγέςμου.gr», το οποίο υπογράφει ο Chef Άκης Πετρετζίκης. Το λανσάρισμα έγινε με πάρτι από την Off The Record Consulting στο ξενοδοχείο Metropolitan, με την υποστήριξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Ο Πέτρος Τριανταφύλλου Managing Director του OtrcGroup One Network μέλος του οποίου είναι το οισυνταγέςμου.gr δήλωσε: «Δημιουργήσαμε ένα μοναδικό νέο μέσο, το οποίο, πριν ακόμη το επίσημο λανσάρισμα του έχει ξεπεράσει τους 80.000 επισκέπτες ανά

«Πολυχώρο υγείας» δημιουργεί η Παυλίδης

Στην οδό Ερμού, με πλήθος δραστηριότητες και events

 
Από το Σάββατο 9 ως και την Παρασκευή 22 Μαρτίου, η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη διαμορφώνει τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη στην οδό Ερμού.
Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει σε σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες, να παρακολουθήσει την ιστορία του Σπυρίδωνα Παυλίδη, καθώς και να προτείνει πρόσωπα που το εμπνέουν μέσω εφαρμογής της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στο facebook. Στον πολυχώρο θα λειτουργήσει επίσης ανταλλακτική βιβλιοθήκη. Για κάθε βιβλίο, η σοκολάτα

Η καμπάνια «Dole Earth» και στην Ελλάδα

Η Dole Ευρώπης αποκαλύπτει το «ίχνος» των προϊόντων της

 Dole

Η Dole Ευρώπης δημιούργησε μια νέα ιστοσελίδα που επιτρέπει στους καταναλωτές να ανακαλύψουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τις μπανάνες.
Η καμπάνια «Dole Earth», η οποία απέσπασε το βραβείο «HAMMA Award» για την πιο δημιουργική καμπάνια μάρκετινγκ του 2012, λανσάρεται πλέον και στην Ελλάδα. Στη νέα ετικέτα πάνω στις μπανάνες Dole, υπάρχει ένας μοναδικός κωδικός. Ο χρήστης μπορεί να τον εισάγει στο www.dole-earth.com και να ανιχνεύσει τη φυτεία στην οποία μεγάλωσε η

Όλγα Κεφαλογιάννη: Πολύ σύντομα θα υπάρξει αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Ιαπωνία


ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ - Α. ΥΠ. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ YOSUKE TSURUHO
ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ – Α. ΥΠ. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ YOSUKE TSURUHO


ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ - ΥΦ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ MINORU KIUCHI
ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ – ΥΦ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ MINORU KIUCHI
Η προβολή της Ελλάδας στην Ιαπωνική αγορά, η αύξηση των επισκεπτών προς τη χώρα μας και η δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων σε τουριστικό, οικονομικό και εμπορικό επίπεδο, συζητήθηκαν στις διαδοχικές  συναντήσεις που είχε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, με εκπροσώπους της Ιαπωνικής κυβέρνησης.
 
Η υπουργός συναντήθηκε  με τον υφυπουργό Εξωτερικών της Ιαπωνίας κ. Minoru Kiuchi

Kα Υπουργέ, οι εποχές που η προώθηση των προορισμών γινόταν μέσα από ταξίδια δημοσίων σχέσεων, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί….


Letters to the editor 

Με σκεπτικισμό βλέπει, το ταξίδι της Υπουργού Τουρισμού Κας Κεφαλογιάννη στο Τόκυο, ο κ. Γ.Καραγιάννης, Γεν. Δντης του JTB GREECE, με περισσότερα από 23 χρόνια εμπειρίας στην Ιαπωνική Αγορά.
Μήπως θα έπρεπε να κάνει μια συνάντηση η Κα Κεφαλογιάννη και με τους επαγγελματίες που γνωρίζουν καλά την Ιαπωνική αγορά, για την αρτιότερη προετοιμασία της επίσκεψης της στο Τόκυο??

Ποιους μετρήσιμους στόχους, έχει θέση το Υπουργείο ως προς αυτό το ταξίδι?? 

Αυτά είναι τα ερωτήματα που θέτει ο κ. Γ.Καραγιάννης, σε επιστολή του προς το Travelling

Αναβάλλεται ο τελικός του Master Chef!

Το Mega με επίσημο δελτίο Τύπου ανακοινώνει ότι ο τελικός του Master Chef αναβάλλεται.
Αναβάλλεται ο τελικός του Master Chef!

Η ανακοίνωση αναφέρει:

"Αναβάλλεται η διεξαγωγή και η μετάδοση του τελικού του Master Chef.
Οι συζητήσεις με την εταιρεία παραγωγής και τους εργαζόμενους στην εκπομπή

Η Καραμολέγκος λανσάρει τις «Φωλιές»

Καινοτόμο ψωμί για σάντουιτς, με καμπάνια της Gnomi+DraftFCB


Το «μπαράζ» νέων κινήσεων στην αγορά του τυποποιημένου άρτου δεν σταματάει με την είσοδο σε αυτή της Ε.Ι.Παπαδοπούλου, αλλά έχει και συνέχεια.
Έτσι, η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος λανσάρει το ψωμί για σάντουιτς «Φωλιές», ένα καινοτόμο προϊόν που ουσιαστικά ανοίγει ένα νέο segment στην αγορά αυτή, αφού δεν υπάρχει αντίστοιχο προϊόν στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για αφράτο ψωμί για

Ευχαριστήριο... ΙΩΝΙΚΗΣ ΣΦΟΛΙΑΤΑΣ.

Με αέρα επιτυχίας & μοναδικό στοίχημα την εξωστρέφεια, ολοκληρώθηκε η 22η έκθεση DETROP. Η ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ συμμετείχε στην έκθεση και συγκεκριμένα με τον Σύνδεσμο Ομογενών Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων και Ποτών Εξωτερικού (ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ). Από την πρώτη κιόλας μέρα το πλήθος επισκεπτών ήταν μεγάλο.Το stand και την μοναδική

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr