Ανοδικά ο όμιλος Carrefour στην Ελλάδα
Μικρή άνοδο τζίρου, παρά τις δυσκολίες της περιόδου, πέτυχε ο όμιλος Carrefour στη χώρα μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο όμιλος στην ιστοσελίδα του, στο διάστημα 1η Ιανουαρίου – 31η Μαρτίου 2010 οι θυγατρικές εταιρείες του, Carrefour Μαρινόπουλος και Dia Hellas, κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων 0,6%. Στο εξεταζόμενο διάστημα η αξία του τζίρου του διαμορφώθηκε στα 676 εκατ. ευρώ. Σε συγκρίσιμα μεγέθη, ο γαλλικός όμιλος είχε στη χώρα μας πτώση πωλήσεων κατά 3,6%, ενώ από την επέκταση του δικτύου του πέτυχε αύξηση εσόδων κατά 4,3%, έναντι πάντα του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, οι επενδύσεις ενίσχυσης του δικτύου με νέα super market και hypermarket, είναι αυτές που μέσα στην κρίση, εξασφαλίζουν στο γαλλικό όμιλο έστω και μικρή ανάπτυξη στη χώρα μας.
marketingweek.gr


Στην ανάγκη δημιουργίας μιας Διεπαγγελματικής οργάνωσης γάλακτος αναφέρθηκε η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κατά την διάρκεια της σύσκεψης που είχε με τους εκπροσώπους των βιομηχανιών γάλακτος .Στόχος της συγκεκριμένης οργάνωσης είναι όπως τόνισε να...... διασφαλίσει την άριστη ποιότητα του προϊόντος που προορίζεται για τον καταναλωτή και ταυτόχρονα να στηρίξει τη βιωσιμότητα του κλάδου των παραγωγών γάλακτος και των γαλακτοβιομηχανιών καθώς και η προώθηση του φρέσκου γάλακτος και πιστοποιημένων τοπικών γαλακτοκομικών προϊόντων. 

