http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::super market news::Ανοδικά ο όμιλος Carrefour στην Ελλάδα


Ανοδικά ο όμιλος Carrefour στην Ελλάδα

Μικρή άνοδο τζίρου, παρά τις δυσκολίες της περιόδου, πέτυχε ο όμιλος Carrefour στη χώρα μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο όμιλος στην ιστοσελίδα του, στο διάστημα 1η Ιανουαρίου – 31η Μαρτίου 2010 οι θυγατρικές εταιρείες του, Carrefour Μαρινόπουλος και Dia Hellas, κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων 0,6%. Στο εξεταζόμενο διάστημα η αξία του τζίρου του διαμορφώθηκε στα 676 εκατ. ευρώ. Σε συγκρίσιμα μεγέθη, ο γαλλικός όμιλος είχε στη χώρα μας πτώση πωλήσεων κατά 3,6%, ενώ από την επέκταση του δικτύου του πέτυχε αύξηση εσόδων κατά 4,3%, έναντι πάντα του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, οι επενδύσεις ενίσχυσης του δικτύου με νέα super market και hypermarket, είναι αυτές που μέσα στην κρίση, εξασφαλίζουν στο γαλλικό όμιλο έστω και μικρή ανάπτυξη στη χώρα μας.

marketingweek.gr

::crete news::Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας - Cretan Quality Agreement

Πρόσφατα ξεκίνησε μια ακόμη προσπάθεια για την προβολή τοπικών προιόντων και γαστρονομίας. Όταν αυτή η προσπάθεια γίνεται στην Κρήτη, με την τόσο μεγάλη δυναμική, αυτόματα γίνεται και αξιοσημείωτη. Η γνωριμία όμως με τους ανθρώπους που ''τρέχουν'' την εν λόγω προσπάθεια τTELIKO_OK_KreaQuality.pngην καθιστούν αυτόματα αξιόλογη! Είχα την ευκαιρία να βρεθώ με την Ζωή Νόβακ και τους συνεργάτες της και να κουβεντιάσουμε λιγάκι. Η ομάδα ξεχειλίζει από διάθεση για δουλειά και κέφι για ωραία πράγματα. Ήδη στον οργανωτικό τομέα έχουν πετύχει πολλά. Τους εύχομαι κουράγιο ώστε να συγκεράσουν όλες τις δυνάμεις που εκπροσωπούν και υπηρετούν (παραγωγικές, τοπική αυτοδιοίκηση, μαζική εστίαση, κτλ) για να δώσουν στην Κρητική Γαστρονομία την διάσταση που οραματίστηκαν. Μας λένε λοιπόν πως τα Κρητικά προϊόντα και η Κρητική κουζίνα διεκδικούν σημαντική θέση στην διεθνή γαστρονομία λόγω της αναγνωρισμένης υψηλής τους ποιότητας και των ευεργετικών επιδράσεων στην ανθρώπινη υγεία. Δημιούργησαν έτσι Το Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας που στοχεύει σε συμμετοχή εστιατορίων από όλα τα σημεία του νησιού (αλλά και εκτός στο μέλλον) και στην δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, ούτως ώστε να παίξει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση του νησιού ως γαστρονομικό προορισμό. Καλό ταξίδι παιδιά! Διαβάστε περισσότερα : www.cretan-nutrition.gr

foodsafety.pblogs.gr

::super market news::Δίκαιο για την ΑΒ το τίμημα από Delhaize

ImageΩς απολύτως δίκαιο χαρακτηρίζει το προσφερόμενο από την Delhaize The Lion τίμημα για την αγορά του συνόλου των κοινών ονομαστικών μετοχών (προαιρετική δημόσια πρόταση) της AB Βασιλόπουλος με ανακοίνωσή του το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.

Το Δ.Σ. στην αιτιολογημένη έκθεσή του θα εισηγηθεί την αποδοχή της πρότασης.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η Delhaize προτίθεται να καταβάλει τοις μετρητοίς το Προσφερόμενο Τίμημα, για κάθε μετοχή της Δημόσιας Πρότασης, για την οποία η Δημόσια Πρόταση γίνεται νομίμως και εγκαίρως αποδεκτή.

Το ανωτέρω Προσφερόμενο Τίμημα είναι:

• ανώτερο κατά 1,73 Ευρώ από την χρηματιστηριακή τιμή κλεισίματος στις 11 Μαρτίου 2010,

• ανώτερο κατά 1,73 Ευρώ από την ανώτατη τιμή που κατέβαλε ο Προτείνων για την απόκτηση Μετοχών εντός της περιόδου των τελευταίων δώδεκα μηνών που έληξε στις 11 Μαρτίου 2010, και

• ίσο προς το σταθμισμένο κατ’ όγκο συναλλαγών μέσο όρο της χρηματιστηριακής τιμής κλεισίματος της περιόδου των τελευταίων έξι μηνών που έληξε στις 11Μαρτίου 2010

agronews.gr

::food news::Μικροί ρυθμοί αλλά καλύτερες τιμές η εικόνα της εβδομάδας που πέρασε.

Συνεχίστηκαν με μικρούς ρυθμούς οι εξαγωγές οπωροκηπευτικών προς τρίτες χώρες, με τις τιμές να είναι σχετικά καλές. Η ζήτηση στις αγορές καθώς και η ροή των ...... εξαγωγών για τις φράουλες, τα ακτινίδια και τα σπαράγγια, είναι σχετικά καλές προς τις χώρες της Ε.Ε. και την αγορά της Ρωσίας.

Μετά τις κινητοποιήσεις των γεωπόνων ελεγκτών του δημοσίου της προηγούμενης εβδομάδας, υπήρξαν και δύο ημέρες απεργίας λόγω «Καλλικράτη» και ΑΔΕΔΥ και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη μη συνέπεια των Ελλήνων παραγωγών και εμπόρων στις ανειλημμένες υποχρεώσεις τους στο προς τις αγορές του εξωτερικού.

Στο μεταξύ επαναπιστοποιήθηκε - αναγνωρίστηκε το ιδιωτικό εργαστήριο αναλύσεων υπολειμμάτων που είχε το περασμένο φθινόπωρο απορριφθεί από τις ρωσικές αρχές. Έτσι μετά από αυτήν την απόφαση θα διαθέτουμε τρία κρατικά και έξι ιδιωτικά εργαστήρια για την καινούργια σεζόν των εξαγωγών προς την αγορά της Ρωσίας.

Τέλος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των φορέων του εμπορίου, το μήνα Μάιο αναμένεται να υπάρξει βελτίωση της ζήτησης για τα πορτοκάλια ποικιλίας Βαλέντσια (Valencia).

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι εξαγωγές νωπών οπωροκηπευτικών για την εβδομάδα 17 - 23/4/2010, είναι οι εξής:

  • Μανταρίνια: 30.859 τόνοι έναντι αντίστοιχων περσινών 20.578 τόνων

  • Πορτοκάλια: 210.602 τόνοι έναντι αντίστοιχων περσινών 179.345 τόνων

  • Λεμόνια: 292 τόνοι έναντι αντίστοιχων περσινών 300 τόνων

  • Γκρέιπ Φρούτ: 289 τόνοι έναντι αντίστοιχων περσινών 267 τόνων

  • Ακτινίδια: 44.126 τόνοι έναντι αντίστοιχων περσινών 35.370 τόνων

  • Αγγούρια: 19.062 τόνοι έναντι αντίστοιχων περσινών 19.749 τόνων

  • Μήλα: 10.675 τόνοι έναντι αντίστοιχων περσινών 5.574 τόνων

agroschannel.com

Κινέζικο ενδιαφέρον για ελληνικά αγροτικά προϊόντα



Νέους ορίζοντες για την ανάδειξη και προώθηση των κρητικών προϊόντων στην αχανή αγορά της Κίνας συνεχίζει να διανοίγει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηρακλείου μέσω των κυβερνητικών και επιχειρηματικών επαφών των μελών της αντιπροσωπείας της με Κινέζους αξιωματούχους στη Σαγκάη.

Τα μέλη της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηρακλείου βρίσκονται στη Σαγκάη στα πλαίσια της συμμετοχής της Νομαρχίας Ηρακλείου με δικό της περίπτερο στη διεθνή έκθεση ελαιολάδου Oil China 2010 που πραγματοποιείται στη Σαγκάη από τις 24 έως τις 26 Απριλίου.

Η Νομαρχία Ηρακλείου συνεχίζει να δραστηριοποιείται γύρω από την προβολή του Νομού και της Κρήτης, στηριζόμενη τόσο στις πολύ καλές σχέσεις φιλίας και συνεργασίας που έχει αναπτύξει με την Κίνα, όσο και στα μνημόνια συνεργασίας που έχει υπογράψει η Νομάρχης Ηρακλείου κ. Βαγγελιώ Σχοιναράκη - Ηλιάκη με τις κυβερνήσεις Κινέζικων επαρχιών, έπειτα και από τις συνεχείς επισκέψεις Κινέζων κυβερνητικών παραγόντων στο Νομό.

Συγκεκριμένα στη Σαγκάη βρίσκονται ο Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ηρακλείου, κ. Γιώργος Αλεξάκης, ο αντινομάρχης κ. Γιώργος Μαρής, η νομαρχιακή σύμβουλος και αντιπρόεδρος του Κέντρου Αγροτικής Ανάπτυξης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Νομαρχίας Ηρακλείου κ. Πόπη Δασκαλάκη, οι νομαρχιακοί σύμβουλοι, κ. Χαράλαμπος Φραγκιαδάκης και Γιώργος Μπαμιεδάκης και η Γενική Γραμματέας της Νομαρχίας Ηρακλείου κ. Μαρία Δαμιανάκη.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη Σαγκάη συναντήθηκαν με τον κ. Sha Hailin, Αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα του Δήμου της Σαγκάης, τον κ. Wang Lie Αντιπρόεδρο του Συμβουλίου της Σαγκάης για την προώθηση του Διεθνούς Εμπορίου, τον κ. Sun Lei, Γενικό Διευθυντή της Επιτροπής Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου της Σαγκάης και την κα. Wu Jinlan, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του Γραφείου Διεθνών Σχέσεων του Δήμου της Σαγκάης.

Στα πλαίσια των επαφών της με τους Κινέζους αξιωματούχους η αντιπροσωπεία της Νομαρχίας Ηρακλείου ενημερώθηκε για το ρυθμό, τις τάσεις ανάπτυξης, καθώς και τις διεθνείς δυνατότητες εμπορίου της Σαγκάης, της οποίας η έκταση είναι 8.500 τ.χλμ. και ο πληθυσμός της ανέρχεται στα 20.000.000 άτομα. Διοικητικά αποτελεί ένα Δήμο που χωρίζεται σε 70 δημοτικά διαμερίσματα. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι τη Σαγκάη έχουν επιλέξει ως έδρα τους 473 διεθνείς επιχειρήσεις. Με βάση τα παραπάνω η Σαγκάη συναγωνίζεται το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη ως μία από τις τρεις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου και πολυδύναμες επιχειρηματικές περιοχές.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων τα μέλη της Νομαρχίας Ηρακλείου αναφέρθηκαν εκτενώς στον τουρισμό και τα αγροτικά προϊόντα του τόπου μας, δύο τομείς που χαρακτήρισαν ως «τη βαριά βιομηχανία της οικονομίας του Νομού μας». Τόνισαν ότι το ελαιόλαδο, που αποτελεί τη βασική πηγή λίπους στην κρητική διατροφή, είναι ξακουστό για τη μοναδική γεύση του, τη χαμηλή οξύτητα του, το υπέροχο άρωμά του και ότι το έδαφος και το κλίμα του νησιού μας ευνοούν τόσο τη μεγάλη απόδοση ελαιόκαρπου από τις ελιές, όσο και την υψηλή ποιότητα και εκλεκτή γεύση του κρητικού ελαιολάδου.

Στα πλαίσια αυτά, διαπιστώθηκε το ενδιαφέρον της κινεζικής πλευράς για θέματα όπως η εισαγωγή και προώθηση των αγροτικών προϊόντων και ιδιαίτερα της βιολογικής καλλιέργειας. Οι Κινέζοι αξιωματούχοι ενημέρωσαν ότι η Σαγκάη σημειώνει μεγάλο έλλειμμα σε αγροτικά προϊόντα, καθώς η βιομηχανική χρήση της γης απειλεί και περιορίζει συνεχώς τη γεωργική γη, απευθύνοντας ανοιχτό κάλεσμα για επενδύσεις και δίνοντας κατευθύνσεις ανάπτυξης των εξαγωγών στην Κίνα και ειδικά στη Σαγκάη. Συγκεκριμένα:

? Συνεχή συμμετοχή σε εκθέσεις για να γνωρίσουν οι Κινέζοι τα κρητικά προϊόντα, ιδιαίτερα τα βιολογικά, στα οποία δίνουν πολύ σημασία, εις γνώσιν τους ότι κοστίζουν ακριβότερα.

? Δημιουργία μόνιμου εκθεσιακού χώρου και μόνιμης αποθήκης προϊόντων, ενέργεια στην οποία έχουν ήδη προχωρήσει άλλες χώρες όπως η Ιταλία

? Συνεργασία με Κινεζικές εταιρείες εισαγωγών - εξαγωγών.

Παράλληλα, οι Κινέζοι αξιωματούχοι εξήραν την πρωτοβουλία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηρακλείου για συμμετοχή στη διεθνή έκθεση Oil China 2010, καθώς αποτελεί τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση για το ελαιόλαδο και το εδώδιμο λάδι στην Κίνα, και μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις όλης της Ασίας, προσφέροντας τη δυνατότητα ανάδειξης και προώθησης του ελαιολάδου, ως βασική διατροφική αξία. Η Oil China ως η μόνη επαγγελματική έκθεση για το ελαιόλαδο στην Κίνα, αποτελεί μια καλή ευκαιρία για την προώθηση του κρητικού ελαιολάδου και την εξεύρεση συνεργασιών για εξαγωγή του στην Κίνα, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αναδυόμενη καταναλωτική αγορά του πλανήτη. Όπως σημείωσαν, η πρωτοβουλία της Νομαρχίας Ηρακλείου για άνοιγμα στην αγορά της Κίνας παρέχει μεγάλες δυνατότητες στα κρητικά προϊόντα., πρωτοβουλία για την επιτυχία της οποίας απαιτείται συνεχής και συλλογική προσπάθεια.

Η αντιπροσωπεία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης απεύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στους Κινέζους αξιωματούχους να επισκεφθούν το Νομό μας για να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την κουλτούρα του λαού μας, να μπολιαστούν με τις πτυχές του πολιτισμού μας και να γευτούν την κρητική διατροφή. Η συνεργασία λοιπόν θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα με επισκέψεις Κινέζων κυβερνητικών στελεχών και επιχειρηματιών στο Νομό.

Ιδιαίτερα θετικά χαρακτήρισαν τα αποτελέσματα αυτών των επαφών οι επιχειρηματίες του Νομού μας που συμμετέχουν στο περίπτερο της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηρακλείου στην Oil China, καθώς εμφανές ήταν το ενδιαφέρον της κινεζικής πλευράς για την εδραίωση εμπορικών συνεργασιών και τη διάθεση των κρητικών προϊόντων στην Κίνα. Οι επιχειρηματίες μας κάλεσαν τη Νομαρχιακή Αρχή Ηρακλείου να συνεχίσει τις συντονισμένες ενέργειές της για την ανάδειξη και την προβολή της Κρήτης και των προϊόντων της με την ίδια ευαισθησία και το ίδιο σθένος και στο μέλλον.

paseges.gr

::bottled water news::Ξανά πρωτιά για το Ζαγόρι στα Famous Brands

http://www.agronews.gr/images/stories/logotypa/zagori.jpg
Για τρίτη συνεχή χρονιά το νερό Ζαγόρι καταλαμβάνει την πρώτη θέση της κατηγορίας του στα «Famous Brands», την ετήσια θεσμοθετημένη έρευνα που διεξάγει η Tradelink Reputation Research για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα από το 2005, σε συνεργασία με τον έγκριτο διεθνή οργανισμό Reputation Institute, όπου το κοινό επιλέγει αυθόρμητα τις μάρκες της αρεσκείας του, χωρίς ενδεδειγμένη λίστα απαντήσεων.

Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, η διάκριση αυτή κάνει τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ιδιαίτερα υπερήφανη, καθώς αποτελεί μία ακόμη έμπρακτη απόδειξη εμπιστοσύνης και αφοσίωσης των καταναλωτών. Η πιστότητα του κοινού σε μια μάρκα (brand loyalty) αποτελεί «δώρο» για τις επιχειρήσεις, αναδεικνύοντας τη στήριξή του για την πορεία και τις επιλογές τους. Γι’ αυτό και για τη ΧΗΤΟΣ αποτελεί τη μεγαλύτερη αναγνώριση τόσο για την ποιότητα και ασφάλεια του προϊόντος της όσο και για τα κοινωνικά προγράμματα, που με αφοσίωση υλοποιεί.

Η διοίκηση της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ευχαριστεί θερμά τους καταναλωτές για αυτό το βραβείο και δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει με την ίδια θέληση και συνέπεια, βάση των αξιών που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής της φιλοσοφίας.

agronews.gr

Μέσω διεπαγγελματικής ...συμβόλαια στο γάλα.

Στην ανάγκη δημιουργίας μιας Διεπαγγελματικής οργάνωσης γάλακτος αναφέρθηκε η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κατά την διάρκεια της σύσκεψης που είχε με τους εκπροσώπους των βιομηχανιών γάλακτος .Στόχος της συγκεκριμένης οργάνωσης είναι όπως τόνισε να...... διασφαλίσει την άριστη ποιότητα του προϊόντος που προορίζεται για τον καταναλωτή και ταυτόχρονα να στηρίξει τη βιωσιμότητα του κλάδου των παραγωγών γάλακτος και των γαλακτοβιομηχανιών καθώς και η προώθηση του φρέσκου γάλακτος και πιστοποιημένων τοπικών γαλακτοκομικών προϊόντων.

Μέσα από τη συγκεκριμένη οργάνωση θα προωθηθούν προγράμματα ενημέρωσης των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, προκειμένου να αναδειχθεί η ποιότητα του φρέσκου γάλακτος και η ονομασία προέλευσης των γαλακτοκομικών προϊόντων της χώρας μας.

Σχετικά με τα συμβόλαια μεταξύ των παραγωγών και των βιομηχανιών γάλακτος, η κ. Μπατζελή σημείωσε ότι, η Διεπαγγελματική οργάνωση θα διασφαλίσει την ύπαρξη συμβολαίων μεταξύ παραγωγών και μεταποιητών με στόχο την προώθηση ποιοτικών προϊόντων αλλά και την βιωσιμότητα των φορέων, χωρίς ωστόσο να ορίζει τις τελικές τιμές.

Σε ότι αφορά τα προβλήματα αθέμιτου ανταγωνισμού από τις εισαγωγές γάλακτος η Υπουργός δήλωσε ότι θα αντιμετωπισθούν από εντατικούς ελέγχους που θα διενεργήσουν ο ΕΛΟΓΑΚ και ο ΕΦΕΤ από τα σημεία συλλογής του γάλακτος μέχρι και τον τελικό καταναλωτή, ενώ η επισήμανση της προέλευσης της πρώτης ύλης αποτελεί προτεραιότητα τόσο της διαμορφούμενης ευρωπαϊκής πολιτικής όσο και της εθνικής στρατηγικής.

agroschannel.com

::food news:: Επισήμανση Τροφίμων - Ετικέτες - Food Labelling

Οι καταναλωτές σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν στη διάθεσή τους μια ολοένα αυξανόμενη ποικιλία τροφίμων, κυρίως σε ό,τι αφορά βιομηχανικά επεξεργασμένα και προπαρασκευασμένα προϊόντα. Επομένως, καθίσταται ολοένα και πιο δύσκολο να κάνει κάποιος υγιεινές επιλογές, οι οποίες βασίζονται σε ορθή ενημέρωση, τη στιγμή που βρίσκεται στους διαδρόμους των σουπερμάρκετ. Η επισήμανση των τροφίμων ίσως είναι ένας γρήγορος οδηγός ενημέback_top_title.gifρωσης των καταναλωτών σε σχέση με το θρεπτικό περιεχόμενο διαφόρων προϊόντων και όχι μόνο. Πληροφορίες για την ασφάλεια των καταναλωτών (συνθήκες διατήρησης, οδηγίες προετοιμασίας, αλλεργιογόνα, κτλ). Παρ'; όλα αυτά, η σημερινή χρήση τους και τα πραγματικά αποτελέσματα που έχουν στη διαμόρφωση των τελικών επιλογών που φτάνουν στο καλάθι του σουπερμάρκετ, παραμένουν άγνωστα. Επιπλέον, οι διαφορετικοί τρόποι ενημέρωσης των καταναλωτών (πίνακες διατροφής, η «σήμανση των φαναριών», οι Ενδεικτικές Ημερήσιες Προσλήψεις (GDA), λογότυπα που αφορούν την υγεία, κ.ά.) μπορούν να επιφέρουν διαφορετικά αποτελέσματα. Διαβάστε περισσότερα σε μια ειδική έρευνα στο: http://flabel.org/en/upload/WP1%20first%20FLABEL%20results.pdf

foodsafety.pblogs.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr