Συνεχίζεται η καμπάνια του Johnnie Walker με τίτλο Walk With Giants, με τη συμμετοχή νέων προσωπικοτήτων, διεθνούς κύρους.
Η καμπάνια παρουσιάζει αληθινές ιστορίες ανθρώπων που σε εμπνέουν για το επόμενο βήμα σου, ενώ για πρώτη φορά, η φετινή καμπάνια περιλαμβάνει τη συμμετοχή ενός διεθνούς κύρους Έλληνα, του Γιώργου Χωραφά.Βασισμένη στις θεμελιώδεις αξίες του Keep Walking, η καμπάνια, που ξεκίνησε να προβάλλεται χθες, εξελίσσεται με κέντρο της τον άνθρωπο και χρησιμοποιεί το ταξίδι ως μεταφορά για να μεταδώσει αληθινές ιστορίες προόδου και επιτυχίας μέσα από την πορεία σημαντικών προσωπικοτήτων απ’ όλο τον κόσμο και την Ελλάδα, με έναν τόνο αισιόδοξο και ανθρώπινο. Κάθε προσωπικότητα περιγράφει
Ο Λειβαδίτης της Ξάνθης θα είναι ο τόπος συνάντησης των μανιταρόφιλων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την 5η Πανελλήνια φθινοπωρινή συνάντησή τους, το τελευταίο σαββατοκύριακο (30-31) του Οκτωβρίου.
Αναγέννηση συντελείται στην καλλιέργεια της ροδιάς στη χώρα μας την τελευταία δεκαετία, καθώς όλο και περισσότερες χώρες θέλουν να εισάγουν τα κορυφαίας ποιότητας ελληνικά ρόδια. Μέχρι και τις αρχές της νέας χιλιετίας, η ροδιά δεν καλλιεργούταν συστηματικά στην Ελλάδα, παρά μόνο υπό μορφή διάσπαρτων δέντρων, σε όλες σχεδόν τις πεδινές και ημιορεινές περιοχές, κυρίως σε κήπους και υπό μορφή μεμονωμένων οπωρώνων σε πεδινές περιοχές. Σταδιακά όμως αναπτύχθηκε η φιλοσοφία εκσυγχρονισμού της καλλιέργειας, χρησιμοποιώντας νέες ποικιλίες τοπικές και εισαγωγής, οι οποίες προέρχονταν από φυτώρια και διατηρούσαν μια ομοιομορφία στα τελικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκαν νέες τεχνικές καλλιέργειας, δημιουργήθηκαν μονάδες παραγωγής χυμού ροδιού, οι εξαγωγές αυξήθηκαν και προσφέρθηκε εξασφαλισμένο εισόδημα στον παραγωγό μέσα από συμβόλαια.

