http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Νέο concept για την καμπάνια της Domino's Pizza

http://foodoo.gr/images/ShopLogos/dominos-pizza.png 
Με ανανεωμένο concept ξεκίνησε η νέα καμπάνια της αλυσίδας Domino’s Pizza, η οποία για 3η χρονιά συνεχίζει την συνεργασία της με την Dart Communications.
Δημιουργός του νέου concept της Domino’s είναι ο Άγγελος Χασάπογλου, Δημιουργικός Διευθυντής της Dart Communications, ενώ την παραγωγή έχει επιμεληθεί η Art Factory. Η καμπάνια θα «τρέξει» στην τηλεόραση με 3 σποτ, στα ραδιόφωνα με 2 σποτ, ενώ αποτυπώνεται και στα door to door leaflets που διανέμει η Domino’s Pizza.

«Καμπανάκι» για νέα παγκόσμια κρίση τροφίμων από τον FAO


 
Η άνοδος των τιμών των τροφίμων σε παγκόσμια κλίμακα αυξάνει τον κίνδυνο επανάληψης της κρίσης των τροφίμων της περιόδου 2007-2008 στις αναπτυσσόμενες χώρες, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών.
Το «άλμα» των τιμών του πετρελαίου και η γρήγορη πρόσφατη εξάντληση των παγκόσμιων αποθεμάτων σιτηρών μπορεί να αποτελούν προάγγελο μίας κρίσης προσφοράς, δήλωσε στο Reuters ο γενικός διευθυντής του FAO, Jacques Diouf, στο πλαίσιο επίσκεψής του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
«Οι αυξημένες τιμές εγείρουν ανησυχίες και τα αποθέματα μειώνονται σημαντικά». «Εδώ και χρόνια έχουμε προειδοποιήσει ότι αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη παραγωγή και επενδύσεις στη γεωργία».
Ο Diouf εξάλλου τόνισε ότι μέχρι πριν λίγους μήνες, τα παγκόσμια αποθέματα σιτηρών ήταν σε πολύ

Την δημιουργία παγκόσμιας αγροτικής πλατφόρμας θα ανακοινώσουν οι Copa - Cogeca

 
Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εντεινόμενη ανησυχία σχετικά με την παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια, εθνικές αγροτικές οργανώσεις καθώς και συνεταιριστικές οργανώσεις από όλο τον κόσμο, εργάστηκαν από κοινού δημιουργώντας μια παγκόσμια αγροτική πλατφόρμα. Η πλατφόρμα αυτή αποσκοπεί στην βελτίωση των μέσων διαβίωσης των αγροτών και στην βιωσιμότητα των αγροτικών κοινοτήτων και θα παρουσιαστεί στις 29 Μαρτίου, κατά την διάρκεια σχετικής συνέντευξης τύπου που έχει προγραμματιστεί στα γραφεία των κεντρικών ευρωπαϊκών αγροτοσυνεταιριστικών οργανώσεων Copa και Cogeca, στις Βρυξέλλες.
Επίσης, στους σκοπούς της εν λόγω πλατφόρμας περιλαμβάνονται η συμβολή σστην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια, η βελτίωση της θέσης των αγροτών στην εφοδιαστική αλυσίδα τροφίμων, καθώς και η εξασφάλιση της συνοχής με άλλες γεωργικές δραστηριότητες, όπως η δασοκομία, το περιβάλλον, το εμπόριο, η έρευνα και την εκπαίδευση.
Υψηλού επιπέδου διεθνείς ομιλητές και εκπρόσωποι αγροτικών οργανώσεων θα είναι παρόντες στη συνέντευξη Τύπου, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 29 Μαρτίου, στις 18.00 η ώρα, για να σηματοδοτήσουν τη δημιουργία αυτής της πλατφόρμας, μετά την πρώτη ιδρυτική συνεδρίαση.

Δίαυλος επιχειρήσεων τροφίμων με ελληνικά εστιατόρια του εξωτερικού

Με επιτυχία στέφθηκε η πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Σ.ΕΛ.Ε.ΤΡΟ.Π.Ε (Σύνδεσμος Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων & Ποτών του Εξωτερικού), στο πλαίσιο της διεθνούς κλαδικής έκθεσης Detrop, η οποία έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της Helexpo στη Θεσσαλονίκη.
Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, δόθηκε η δυνατότητα σε 52 ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο παραγωγής και μεταποίησης παραδοσιακών τροφίμων και ποτών, να προβληθούν και να αναπτύξουν δίαυλους επικοινωνίας με επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.

Ειδικότερα, μέσα στο Σαββατοκύριακο 12-13 Μαρτίου πολλοί έλληνες εστιάτορες από διάφορες πόλεις της Γερμανίας, επισκέφθηκαν και ήρθαν σε άμεση επαφή με τις ελληνικές επιχειρήσεις, που φιλοξενήθηκαν στον εκθεσιακό χώρο, τον οποίο δημιούργησε εντός της Detrop ο Σ.ΕΛ.Ε.ΤΡΟ.Π.Ε για την προβολή τους.

Αυξάνονται οι αγορές μέσω ίντερνετ


 
''Οι καταναλωτές προσπαθούν να αμυνθούν στον υψηλότατο φορολογικό πληθωρισμό της χώρας μας, με αγορές μέσω Internet ή ακόμη και από γειτονικές χώρες, αφαιρώντας συνεχώς πελάτες από το ελληνικό στεγασμένο εμπόριο, συντηρώντας όμως και τον φαύλο κύκλο της υποκατανάλωσης, που οδηγεί σε ανεργία και περαιτέρω ύφεση την εθνική μας οικονομία'', σημειώνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με την ευκαιρία του εορτασμού της 15ης Μαρτίου ως «Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή».
Οι εξελίξεις στην οικονομία έχουν αναδείξει τον σημαντικό βαθμό αλληλεξάρτησης μεταξύ εμπορίου και κατανάλωσης, τονίζει ο ΕΣΠ σημειώνοντας ότι την ώρα που τα λουκέτα στα καταστήματα αυξάνονται καθημερινά και οι έμποροι είναι ανήμποροι να αντιμετωπίσουν ακόμη και τα λειτουργικά έξοδά τους, που συνεχώς διογκώνονται, η υποκατανάλωση προσλαμβάνει κρίσιμες διαστάσεις και η κακή ψυχολογία που έχει δημιουργηθεί στους καταναλωτές κυριαρχεί, αφού κανείς δεν έχει διάθεση να αγοράσει, πολλές φορές, ακόμη και αγαθά πρώτης ανάγκης.

Στο πλαίσιο του αρνητικού αυτού σκηνικού, όπου έμποροι και καταναλωτές αργοπεθαίνουν, αναφέρεται ότι το πειραϊκό εμπόριο δίνει την μάχη του και αγωνίζεται να επιβιώσει, στηρίζοντας τους

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr