http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Eπενδύσεις 50 εκατ. ευρώ από τη Μύθος Ζυθοποιία

http://www.agronews.gr/images/stories/proionta/beer1.jpg
Να διπλασιάσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά μπίρας στοχεύει μέσα στην επόμενη πενταετία η Μύθος Ζυθοποιία και για το σκοπό αυτό δρομολογεί επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ μέσα στο διάστημα αυτό.
 
Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Soren Brink στο πλαίσιο συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου τη Δευτέρα 14 Ιουνίου, η Μύθος Ζυθοποιία κατάφερε να ενισχύσει τη θέση της πουλώντας αυτή τη στιγμή το 11% της μπίρας που διακινείται στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα, μάλιστα, με τα στοιχεία που παρέθεσε ο κ. Brink,  οι εγχώριες κατ’ όγκον πωλήσεις της ενισχύθηκαν την περασμένη χρονιά κατά 2%. Εάν ληφθεί υπόψη ότι η αγορά μπίρας συνολικά κινήθηκε πτωτικά κατά 5%, το μερίδιο της Μύθος Ζυθοποιία αυξήθηκε κατά σχεδόν 3%.
Ο κύκλος εργασιών διευρύνθηκε επίσης φτάνοντας τα 64,580 εκατ. ευρώ έναντι 61,054 εκατ. ευρώ το 2008 (αύξηση 5,75%).
Ακόμα καλύτερη η επίδοση στο μέτωπο της κερδοφορίας, με τα κέρδη προ φόρων της

Ζητάει ελέγχους τώρα το Υπουργείο μετά τις καταγγελίες .




Αυστηρούς ελέγχους συμμόρφωσης (κανονικούς και έκτακτους) οι οποίοι θα επικεντρώνονται στα συσκευαστήρια, στα σημεία φόρτωσης των προϊόντων, καθώς και στα σημεία εξόδου από τη χώρα ζητάει με έγγραφο του το υπουργείο αγροτικής Ανάπτυξης απο τις Νομαρχίες . Σύμφωνα με πληροφορίες που περιήλθαν στην υπηρεσία μας όπως αναφέρετε παρατηρείται και....... φέτος διακίνηση νωπών οπωροκηπευτικών από τη χώρα μας προς χώρες της Ε.Ε. , κυρίως Βαλκανικές, τα οποία είναι ατυποποίητα και φορτώνονται απευθείας από το χωράφι σε επαναχρησιμοποιημένα μέσα συσκευασίας ή ακόμη και χύμα στα μέσα μεταφοράς με αποτέλεσμα εκτός την καταστρατήγηση των εθνικών και κοινοτικών διατάξεων, τη δυσφήμηση των ελληνικών προϊόντων στις αγορές των κοινοτικών χωρών και ενδεχομένως τον κίνδυνο της υγείας των καταναλωτών στις χώρες αυτές.
Παρακαλούνται οι επόπτες των Π.Κ.Π.Φ. κ Π.Ε. σε συνεργασία με τους ποιοτικούς ελεγκτές των Δ/νσεων Αγροτικής Ανάπτυξης των Ν.Α. και σε εφαρμογή της Κοινοτικής και Εθνικής Νομοθεσίας, να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διενεργηθούν αυστηροί έλεγχοι

Οι αυξήσεις σε ΕΦΚ και ΦΠΑ "πνίγουν" το ούζο




Image«Φαρμάκι» για τους καταναλωτές, «πικρό ποτήρι» για τους παραγωγούς: Οι απανωτές αυξήσεις στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και τον ΦΠΑ θέτουν πλέον σε κίνδυνο σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή ούζου. Μόνο στο διάστημα των τελευταίων 15 μηνών, ο ΕΦΚ στο ποτό-σήμα κατατεθέν της χώρας μας στο εξωτερικό αυξήθηκε κατά 124%. Το …κερασάκι στην τούρτα ήταν φυσικά η τελευταία αύξηση 30% που ανακοίνωσε η κυβέρνηση τον περασμένο Μάιο.
Και, βέβαια, έπεται συνέχεια με την νέα αύξηση του ΦΠΑ στο 23% (από 19% που ήταν πριν από μερικούς μήνες πριν αυξηθεί στο 21%) η οποία θα τεθεί σε ισχύ από τον Ιούλιο. Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον οι φόροι έχουν φθάσει σε ορισμένες περιπτώσεις να αποτελούν ή ακόμα και να ξεπερνούν το 70%-80% της λιανικής τιμής των προϊόντων.
Όπως επισήμανε το προεδρείο του ΣΕΑΟΠ (Σύνδεσμος Ελληνικών Αποσταγμάτων Οινοπνευματωδών Ποτών) στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου την Τετάρτη 16 Ιουνίου, οι νέες αυξήσεις δημιουργούν πρόσθετη επιβάρυνση στους παραγωγούς. Όπως είναι γνωστό, ο ΕΦΚ αποδίδεται σε περίοδο 30 ημερών τη στιγμή που οι επιχειρήσεις πληρώνονται με επιταγές 180 ημερών. Την κατάσταση επιδεινώνει η «σφικτή» πολιτική των τραπεζών που έχουν κλείσει τις στρόφιγγες χρηματοδότησης.
ImageΠαρά τις υψηλές πληθωριστικές πιέσεις, οι επιχειρήσεις του κλάδου καταβάλλουν συστηματική προσπάθεια τους τελευταίους μήνες να συγκρατήσουν τις τιμές απορροφώντας τις αυξήσεις. Ωστόσο, ο αντίκτυπος στις πωλήσεις και την κατανάλωση είναι εμφανής: Μέχρι τον περασμένο Απρίλιο (πριν δηλαδή τεθεί σε εφαρμογή η τελευταία αύξηση του ΕΦΚ) ο ΣΕΑΟΠ υπολόγιζε την πτώση της κατανάλωσης στο 20%. Οι νέες εκτιμήσεις χαμηλώνουν ακόμα περισσότερο τον πήχη, κοντά στο 30%.
Το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον, όπως είναι λογικό, επηρεάζει και την πολύ σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα του κλάδου που παίζει κομβικό ρόλο στην αναπτυξιακή του πορεία. Τα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν ότι η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των μεσογειακών χωρών στον ΕΦΚ στο αλκοόλ και την Πέμπτη μεταξύ των χωρών της Ε.Ε.
Ο κ. Χάρης Μαυράκης, γραμματέας του ΣΕΑΟΠ δηλώνει σχετικά: « Ως σύνδεσμος αλλά και ως

10.000 τόνοι λαδιού στην Κίνα.



Σύμφωνα με την συνέντευξη που έδωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών Σπύρος Κουβέλης στον ραδιοφωνικό σταθμό ΑΝΤ-1, η Ελλάδα υπέγραψε 4 συμφωνίες για εξαγωγή μεγάλης ποσότητας ελαιολάδου στην Κίνα. Οι εξαγωγές αυτές...... θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικές από οικονομικής πλευράς.
Ακολουθεί το απόσπασμα της εκπομπής.
Συνέντευξη ΥΦΥΠΕΞ κ. Σ. Κουβέλη στο ρ/σ «ΑΝΤ - 1»

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Καλημέρα. Νομίζω ότι είστε σε θέση να μας πείτε πώς σας φάνηκε η επίσκεψη των Κινέζων στην Ελλάδα ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Και μάλιστα σε ανώτατο επίπεδο.

ΣΠ. ΚΟΥΒΕΛΗΣ:Κοιτάξτε, κατ' αρχήν ήδη από τη χθεσινή επίσκεψη έγιναν πολλά. Δηλαδή το ότι υπογράφηκαν 14 συμφωνίες μεταξύ επιχειρήσεων ή μάλλον μία συμφωνία από τις 13 είναι

Περιπτώσεις εισαγωγής μαϊμού – φέτας στη Σουηδία διερευνά η ελληνική πρεσβεία της Στοκχόλμης

 
Η προτίμηση των Σουηδών για κατανάλωση φέτας γίνεται εντονότερη με την πάροδο του χρόνου, εντασσόμενη στη γενικότερη στροφή προς υγιεινότερες διατροφικές συνήθειες (μεσογειακή κουζίνα, ελαιόλαδο, κ.λπ.) και προς νέες κουζίνες και γεύσεις (π.χ. εξωτικά μη ευρωπαϊκά είδη). Η ελληνική φέτα κερδίζει μερίδια στη σουηδική αγορά, ωστόσο δεν λείπουν φαινόμενα εισαγωγής στη χώρα λευκών τυριών από άλλες χώρες, με την επωνυμία φέτα.

Η εισαγωγή φέτας γίνεται κυρίως από τις ομογενειακές επιχειρήσεις εισαγωγής ελληνικών τροφίμων (Fontana Food κ.ά.), ενώ η λιανική διακίνηση γίνεται από τις μεγάλες ολιγοπωλιακές αλυσίδες σούπερ-μάρκετ ειδών διατροφής στη Σουηδία (ICA, COOP κ.λπ.), επισημαίνει σε σχετική έκθεση το γραφείο οικονομικών & εμπορικών υποθέσεων Στοκχόλμης
Κατοχύρωση ονομασίας προέλευσης
Όλο και συχνότερο είναι το ενδιαφέρον Ελλήνων παραγωγών για

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr