http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Αιωνόβιες ελιές στο ίντερνετ



ImageΈκθεση με θέμα "Ο αρχαίος ελαιώνας της Κρήτης στο βάθος του χρόνου" διοργανώνουν το ΤΕΙ Κρήτης και το Δίκτυο Πολιτιστικών Συλλόγων Κρήτης στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για τη σωτηρία και την ανάδειξη των αρχαίων και των ιστορικών ελαιόδεντρων του νησιού.
Τα έργα της έκθεσης είναι πλέον προσβάσιμα στο κοινό μέσω διαδικτύου, στον  ιστότοπο του ΤΕΙ Κρήτης, στη διεύθυνση: http://www.teicrete.gr/olivegrove/index.php?option=com_collector&view=collection&id=2&Itemid=54
Η πρόδρομη έκθεση βρίσκεται σε εξέλιξη στη νέα αίθουσα τέχνης του ΤΕΙ Κρήτης και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο 10 Ιουλίου.
Το σύνολο των έργων τέχνης (314) θα παρουσιαστεί στην έκθεση που θα γίνει στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης (πρώην βάση Γουρνών, Ηράκλειο) το διάστημα από 25 Ιουλίου έως 31 Αυγούστου. Το στήσιμο της έκθεσης θα γίνει από την κριτικό τέχνης κα Μαρία Μαραγκού. 


http://www.agronews.gr/content/view/58621/46/lang,el/ 

Θετική πορεία για το Eco Bar της Amstel

http://resources.sport-fm.gr/supersportFM/images/news/10/07/07/110323.jpg 
Θετικός είναι για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία ο απολογισμός της δράσης Amstel Eco Bar, με στόχο την εκπαίδευση, ευαισθητοποίηση και αφύπνιση στη διατήρηση καθαρών ακτών και στην ανακύκλωση.
Συγκεκριμένα, το Σαββατοκύριακο 3-4 Ιουλίου το Amstel Eco Bar βρέθηκε στις παραλίες του Σχοινιά και της Παλαιάς Φώκαιας, προσκαλώντας το κοινό να συμμετάσχει στη συλλογή απορριμάτων και σε διαδραστικά παιχνίδια γνώσεων. Στις δράσεις συμμετείχαν πάνω από 3.500 λουόμενοι, ενώ συγκεντρώθηκαν 36 σακούλες απορριμμάτων με πλαστικά, χάρτινα, γυάλινα σκουπίδια καθώς και 5 σακούλες αποτσίγαρα. Παράλληλα, πάνω από 50 εργαζόμενοι της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας συμμετείχαν στον καθαρισμό της παραλίας και του πευκοδάσους του Σχοινιά μαζεύοντας 32 ακόμα σακούλες απορριμάτων.

Η περιοδεία περιλαμβάνει 10 από τις πλέον πολυσύχναστες παραλίες και ολοκληρώνεται την 1η Αυγούστου.


Helloo! για το ελληνικό ελαιόλαδο και την επιτραπέζια ελιά




ImageΤο μελλοντικό portal για την προβολή του ελληνικού ελαιολάδου και της ελιάς παρουσιάστηκε στην ετήσια γενική συνέλευση της ΕΔΟΕΕ (Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Ελαιολάδου και Ελιάς), στις 7 Ιουλίου. Το πόρταλ με την επωνυμία «Helloo!» αποτελεί μέρος ευρύτερης μελέτης για την προβολή του ελληνικού ελαιολάδου στο εξωτερικό, την οποία η ΕΔΟΟΕ ανέθεσε σε ιδωτική εταιρεία (DASC Branding), και η οποία πραγματοποιήθηκε με χορηγία της Marfin. Στόχος είναι το ελληνικό ελαιόλαδο και η ελληνική επιτραπέζια ελιά να κατακτήσουν τη θέση που τους αξίζει ως επώνυμες μάρκες στις διεθνείς αγορές. Στα πλαίσια της μελέτης ερευνήθηκαν πιλοτικά οι αγορές της Γερμανίας και των ΗΠΑ όσον αφορά τις προοπτικές του ελληνικού ελαιολάδου. Παρά τις διαφορές των δύο αγορών και στις δύο παρατηρείται θετική εικόνα για την ελληνική ελιά και το ελαιόλαδο κυρίως λόγω της ποιότητας του προϊόντος και  παρά την παντελή απουσία εθνικής πολιτικής στο θέμα αυτό.
Όπως τονίστηκε, οι προοπτικές είναι σημαντικές αρκεί η Ελλάδα να προχωρήσει άμεσα σε ολοκληρωμένη πολιτική προβολής, όπως κάνουν συστηματικά εδώ και χρόνια οι κύριοι ανταγωνιστές της, Ιταλία και Ισπανία.
Στο πλαίσιο αυτό, καίριας σημασίας η δημιουργία ενός διαδικτυακού κόμβου για το ελληνικό ελαιόλαδο και την ελληνική επιτραπέζια ελιά. Το δίγλωσσο portal «Helloo!» (από τα αρχικά Hellenic Olive Oil) που παρουσιάστηκε στα μέλη της ΕΔΟΕΕ θα απευθύνεται τόσο στον

::Στο ράφι:: Νέα σειρά παιδικών χυμών ΗΒΗ G! από την PepsiCo-Ήβη

http://www.pepsico-ivi.gr/webtop/modules/_repository/images/logo.gif 
Η PepsiCo-Ήβη εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της με τη νέα σειρά παιδικών χυμών Ήβη G! Superheroes.
Η σειρά αποτελείται από 2 νέους χυμούς που περιέχουν extra σίδηρο: Spiderman, φυσικός χυμός 4 φρούτων με γεύσεις όπως ροδάκινο και βερίκοκο και Iron Man, φυσικός χυμός 8 φρούτων από κόκκινα φρούτα. Μάλιστα, όπως αναφέρει η εταιρεία, ένας χυμός Ήβη G! Superheroes 330ml περιέχει το 50% της συνιστώμενης ημερησίας πρόσληψης (ΣΗΠ) σιδήρου. Τα δύο προϊόντα κυκλοφορούν σε συσκευασία TetraPak 330ml. Οι χυμοί Ήβη G! Superheroes υποστηρίζονται επικοινωνιακά με τηλεοπτική καμπάνια που βρίσκεται ήδη στον αέρα, καθώς επίσης μέσω ραδιοφώνου, περιοδικών και internet. Την καμπάνια επιμελείται η BBDO.
Marketing Week Online( 7 Ιουλίου 2010)
 

Μνημόνιο διάσωσης για το κρασί προτείνει η ΚΕΟΣΟΕ






ImageΜέτρα, με τη μορφή μνημονίου, μεταξύ πολιτείας, οινοποιών και αμπελουργών, προτείνει η Κεντρική Συνεταιριστική Ένωση Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ), τα οποία θα βοηθήσουν στην απορρόφηση της φετινής παραγωγής και θα διαμορφώσουν τις συνθήκες για την επιβίωση και ανάπτυξη του κλάδου στο μέλλον. Ως άμεσο μέτρο προστασίας του αμπελοοινικού τομέα από τα πολύ υψηλά αποθέματα για την περίοδο που διανύουμε ο πρόεδρος της ΚΕΟΣΟΕ, Χρήστος Μάρκου, ζήτησε να εφαρμοστεί σε εκτεταμένο βαθμό η απόσταξη κρίσης.
Στη συνέχεια ενθάρρυνε τους παρευρισκόμενους συνεταιριστικές-οινοποιούς να προχωρήσουν σε διαβάθμιση τιμής στα οινοστάφυλα ανάλογα με την ποιότητα του προϊόντος, ενώ ζήτησε από τους αμπελουργούς να δίνουν την καλύτερη ποιότητα στα συνεταιριστικά οινοποιεία.
Τα μέτρα που ζήτησε ο κ. Μάρκου από την πολιτεία, με σημαντικότερα την ταυτοποίηση του αμπελουργικού μητρώου με το ΟΣΔΕ και τους αυστηρούς ελέγχους σε όλη την αλυσίδα παραγωγής και διάθεσης του κρασιού, θα περιλαμβάνονται σε μια πλατφόρμα «τίμιας πολιτικής συμφωνίας με την κυβέρνηση», όπως την χαρακτήρισε.
ImageΜία πρόταση που έγινε αποδεκτή από τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μιχάλη Καρχιμάκη, ο οποίος προέβαλε την πολιτική βούληση του υπουργείου για αλλαγές, ανέλυσε τα οφέλη από τη διαμόρφωση μίας εθνικής καταναλωτικής συνείδησης και ξεκαθάρισε ότι θέλει τη βοήθεια του κλάδου ώστε να αντιμετωπίσει δραστικά τη νοθεία και την ελληνοποίηση των κρασιών.
Σε επίπεδο μεταποίησης, ο κ. Μάρκου πρότεινε τη δημιουργία Ισοζυγίου Οίνου και την επιβολή της χρήσης οινικής αλκοόλης στο ούζο, ενώ έθεσε και το πλαίσιο μίας επικερδούς – για όλους – και τίμιας διεπαγγελματικής συμφωνίας αμπελουργών και οινοποιών, που θα προάγει το ποιοτικό προϊόν και όχι «τις ελληνοποιήσεις και τα απόρρωγα», όπως είπε.
Στη συνέχεια παρουσίασε τα παρακάτω στοιχεία για την

Τζ. Καραμίχας: Το μάρκετινγκ είναι το κρισιμότερο σημείο για το εισόδημα των παραγωγών


 
«Το κρίσιμο σημείο για τον ελαιοκομικό τομέα, είτε αφορά το ελαιόλαδο, είτε τις βρώσιμες ελιές, είναι το μάρκετινγκ, αλλιώς δεν πρόκειται να βελτιωθεί ούτε το εισόδημα του παραγωγού. Εάν δηλαδή δεν διευρύνουμε τις αγορές μας σε τυποποιημένο ελαιόλαδο, αν δεν αναστρέψουμε το ισοζύγιο μεταξύ χύμα και τυποποιημένων –προϊόντων να μην περιμένουμε ότι ο κλάδος θα έχει μέλλον» τόνισε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Eθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Ελαιολάδου και Ελιάς, κ. Τζανέτος Καραμίχας, στην εναρκτήρια ομιλία του κατά την διάρκεια των εργασιών της ετήσιας τακτική Γενικής Συνέλευσης των μελών της Διεπαγγελματικής, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΠΑΣΕΓΕΣ στην Αθήνα.

Απευθυνόμενος προς τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργο Κανελλόπουλο, που παρίστατο εκπροσωπώντας την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, ο κ. Καραμίχας τόνισε πως απαιτείται μια μακροπρόθεσμη πολιτική προώθησης του ελαιολάδου και των βρώσιμων ελιών, παράλληλα με την δημιουργία μητρώου όλων των εμπλεκομένων στον ελαιοκομικό τομέα, ώστε να υπάρξει καθολικό νοικοκύρεμα του κλάδου και να πάψει η εσωτερική αγορά να είναι «ξέφραγο αμπέλι» σε ζητήματα ποιότητας και νοθείας των προϊόντων.
Επίσης, στα επείγοντα θέματα του κλάδου, που άπτονται των ζητημάτων της προώθησης ποιοτικών ελαιοκομικών προϊόντων, ο κ. Καραμίχας έθεσε το ζήτημα της γρήγορης διόρθωσης του φακέλου για

Αγορανομική διάταξη για τις προωθητικές ενέργειες για συσκευασμένα προϊόντα





Αγορανομική διάταξη, με την οποία καθιερώνονται νέοι κανόνες διαφάνειας στις προωθητικές ενέργειες από επιχειρήσεις λιανικής πώλησης για συσκευασμένα προϊόντα, με γνώμονα τη διασφάλιση των οικονομικών συμφερόντων του καταναλωτικού κοινού, υπέγραψε σήμερα η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κ. Λούκα Τ. Κατσέλη. Η Διάταξη τίθεται σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου, ώστε να δοθεί εύλογος χρόνος προσαρμογής στις επιχειρήσεις. Στόχος του ΥΠΟΙΑΝ με την Α.Δ. 6/2010 είναι οι «καθαρές» τιμές στο ράφι, ώστε να διασφαλίζεται ότι πράγματι προκύπτει εμφανές όφελος για τον καταναλωτή από κάθε προωθητική ενέργεια κατά την πώληση συσκευασμένων προϊόντων. Τίθενται επίσης κανόνες για τη χρονική διάρκεια των προωθητικών ενεργειών, αλλά και για την ορθολογική τιμολόγηση των ανόμοιων προϊόντων – δώρων. Επιπλέον, απαγορεύονται οι προωθητικές ενέργειες, για προϊόντα των οποίων οι τιμές έχουν αυξηθεί έως και τρεις μήνες νωρίτερα, όπως και η διαμόρφωση υψηλότερων  τιμών ανά μονάδα προϊόντος κατά τη διάθεση με προωθητική ενέργεια, από τις τιμές που εφαρμόζονται κατά τη μεμονωμένη πώληση των ίδιων προϊόντων. Ειδικότερα, με τη νέα Α.Δ. ορίζεται ότι:
- Κάθε προωθητική ενέργεια κατά τη διάθεση προϊόντων (τροφίμων, ποτών και μη εδωδίμων πλην

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr