«Το κρίσιμο σημείο για τον ελαιοκομικό τομέα, είτε αφορά το ελαιόλαδο, είτε τις βρώσιμες ελιές, είναι το μάρκετινγκ, αλλιώς δεν πρόκειται να βελτιωθεί ούτε το εισόδημα του παραγωγού. Εάν δηλαδή δεν διευρύνουμε τις αγορές μας σε τυποποιημένο ελαιόλαδο, αν δεν αναστρέψουμε το ισοζύγιο μεταξύ χύμα και τυποποιημένων –προϊόντων να μην περιμένουμε ότι ο κλάδος θα έχει μέλλον» τόνισε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Eθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Ελαιολάδου και Ελιάς, κ. Τζανέτος Καραμίχας, στην εναρκτήρια ομιλία του κατά την διάρκεια των εργασιών της ετήσιας τακτική Γενικής Συνέλευσης των μελών της Διεπαγγελματικής, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΠΑΣΕΓΕΣ στην Αθήνα.
Απευθυνόμενος προς τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργο Κανελλόπουλο, που παρίστατο εκπροσωπώντας την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, ο κ. Καραμίχας τόνισε πως απαιτείται μια μακροπρόθεσμη πολιτική προώθησης του ελαιολάδου και των βρώσιμων ελιών, παράλληλα με την δημιουργία μητρώου όλων των εμπλεκομένων στον ελαιοκομικό τομέα, ώστε να υπάρξει καθολικό νοικοκύρεμα του κλάδου και να πάψει η εσωτερική αγορά να είναι «ξέφραγο αμπέλι» σε ζητήματα ποιότητας και νοθείας των προϊόντων.
Επίσης, στα επείγοντα θέματα του κλάδου, που άπτονται των ζητημάτων της προώθησης ποιοτικών ελαιοκομικών προϊόντων, ο κ. Καραμίχας έθεσε το ζήτημα της γρήγορης διόρθωσης του φακέλου για