Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Η LGM λανσάρει το «Κασέρι Λεβέτι» της QBI

 
Η LGM λανσάρει το «Κασέρι Λεβέτι» της QBI
 
Η νέα διαφημιστική εταιρεία LGM λανσάρει το νέο προϊόν της Quality Brands International, «Κασέρι Λεβέτι».
Πρόκειται για παραδοσιακό κασέρι ΠΟΠ, το οποίο παράγεται στην Ελασσόνα και τοποθετείται ως το αυθεντικό κασέρι που τιμά τις αξίες της ελληνικής τυροκομικής παράδοσης. Το νέο προϊόν τοποθετείται ως το κασέρι που επαναφέρει στη μνήμη των καταναλωτών την αυθεντική γεύση του κασεριού από το παρελθόν και σε αυτό το πνεύμα κινείται και η καμπάνια λανσαρίσματος.
Με νοσταλγική διάθεση, η LGM έχει δημιουργήσει το τηλεοπτικό σποτ που βρίσκεται ήδη στον αέρα με κεντρικό μήνυμα «Αυτό είναι κασέρι» και κλείνει με το μήνυμα «Λεβέτι, Επιλέγει αυθεντικές

Παγκόσμια Τράπεζα: Νέοι κίνδυνοι από τον πληθωρισμό των τιμών τροφίμων


 
Ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας, Robert Zoellick προειδοποίησε την Πέμπτη πως ο αυξανόμενος πληθωρισμός τροφίμων και οι υψηλές τιμές πετρελαίου μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, καθώς απειλούν να σπρώξουν περισσότερους ανθρώπους στη φτώχεια.
"Είμαστε σε σημείο καμπής σε όρους τιμών τροφίμων", δήλωσε ο Zoelick σε συνέντευξη Τύπου κάτα την έναρξη του συνεδρίου της Παγκόσμιας Τράπεζας και του ΔΝΤ.
O ίδιος επικαλέστηκε τα υψηλά χρέη ορισμένων ανεπτυγμένων οικονομιών ως άλλο ένα κίνδυνο για το

Λαζαράκια (Σκοπελίτικα)


Υλικά
- 500 γρ. αλεύρι
- 1 φακελάκι μαγιά
- 1 φλυτζανάκι ζάχαρη
- 1 κ.γ. αλάτι
- 250 γρ. νερό (περίπου)
- 5 φύλλα δάφνης
- 5-6 μοσχοκάρφια
- 2 κ.σ. ελαιόλαδο
Υλικά για το στόλισμα
- φύλλα δάφνης
- μοσχοκάρφια
- σουσάμι
- λίγο ελαιόλαδο για να τα αλλείψετε

Εκτέλεση

Προβλέψεις για περαιτέρω ανάπτυξη στο παγκόσμιο εμπόριο οίνου


Συνέχεια στην ανάπτυξη αναμένει το 2011 το παγκόσμιο εμπόριο οίνου, καταρρίπτοντας ένα ακόμα ρεκόρ. Το 2010, οι παγκόσμιες εισαγωγές οίνου έφτασαν τα 4.4 δισεκατομμύρια λίτρα, αυξημένες κατά 7% από την προηγούμενη χρονιά, εξαιτίας ως επί το πλείστον της αυξημένης ζήτησης από την Ρωσία, την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ. Μετά από μία μικρή κάμψη το 2008 και το 2009 εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης, η παγκόσμια
αγορά παρουσιάζει τάση ανάπτυξης.
Η ΕΕ παραμένει ο μεγαλύτερος προμηθευτής, καταναλωτής, εισαγωγέας και εξαγωγέας κρασιού παγκοσμίως. Το 2011, οι εισαγωγές αναμένεται να αυξηθούν λόγω της εντονότερης ζήτησης φθηνών κρασιών εισαγωγής.
Το 2010 οι εισαγωγές στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 3%, σε 1.3 δισεκατομμύρια λίτρα, με τη ζήτηση να

Ο Κόπολα προσέλαβε οινοποιό από το Μπορντό για το Inglenook

Ο οινοποιός του Chateau Margaux, Philippe Bascaules, εντάχθηκε στο πρόσφατα μετονομασθέν Inglenook Winery του Francis Ford Coppola στην Καλιφόρνια.
Ο Κόπολα ανακοίνωσε χθες ότι απέκτησε το όνομα Inglenook από την Wine Group για ένα αξιοσέβαστο ποσό, καθώς και ότι το Rubicon estate στο Rutherford θα μετονομαστεί πλέον εκ νέου σε Inglenook.
Ταυτόχρονα ο Κόπολα διόρισε τον οινοποιό του Margaux Bascaules ως  μάνατζερ και οινοποιό. Θα αντικαταστήσει τον Scott Macleod , ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε πέρυσι.
Ο Bascaules υπήρξε διευθυντής στο Margaux για 11 χρόνια, αναφερόμενος στον διευθύνοντα σύμβουλο Paul Pontallier.

Ο Coppola είπε: «Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα ιδέα ότι ο ιδιοκτήτης ενός κτήματος κρασιού είναι μέρος του terroir, και με αυτό το φρόνημα έχω περάσει τον τελευταίο χρόνο στην αξιολόγηση των

Αύξηση εξαγωγών πέτυχε η ΕΟΣ Σάμου

Αύξηση των εξαγωγών στις ΗΠΑ και Κίνα πέτυχε η Ένωση Οινοποιητικών Συνεταιρισμών Σάμου, σε ποσοστό που φτάνει το 73% και 79% αντίστοιχα, όπως κάνει γνωστό ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Ιωάννης Κουτσούκος με έγγραφο του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, μετά από ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κώστα Αϊβαλιώτη.
Όπως ενημερώνει τον βουλευτή, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, σύμφωνα με το Εθνικό Πρόγραμμα Στήριξης του Αμπελοοινικού Τομέα 2009-2013, τέθηκε σε
εφαρμογή η δράση «Προώθηση οίνων σε αγορές Τρίτων Χωρών. Για την τετραετία 2010-2013, ο προϋπολογισμός για τη συγκεκριμένη δράση, ανέρχεται σε 36,3 εκατομμύρια ευρώ και κατά 50% επιδοτείται από κοινοτικούς πόρους, 30% από εθνικούς και το 20% αποτελεί την ιδία συμμετοχή των δικαιούχων.
Το ελληνικό κρασί προβάλλεται οριζόντια στις διεθνείς αγορές, με τα προγράμματα του ΟΠΕ και της ΕΔΟΑΟ, τα οποία έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τους βασικούς άξονες του Εθνικού Στρατηγικού

Μύρισε Άνοιξη και η Γιώτης σας προτείνει..



ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ....
http://www.jotis.gr/cookbook-easter/

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr