Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

H Coca-Cola λανσάρει το «Journey»

Νέο εταιρικό site σε μορφή διαδραστικού, ψηφιακού περιοδικού

Η The Coca-Cola Company αντικαθιστά το εταιρικό της website με το Coca-Cola Journey, μια πλούσια σε περιεχόμενο ψηφιακή πλατφόρμα η οποία αξιοποιεί τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
(ΑΤΛΑΝΤΑ) Το Coca-Cola Journey είναι ένα ψηφιακό περιοδικό που επικεντρώνεται σε θέματα παγκόσμιου ενδιαφέροντος, κοινωνικούς σκοπούς και εταιρικά νέα. Δημοσιεύοντας πρωτότυπο περιεχόμενο και φιλοξενώντας επιλεγμένη αρθρογραφία και απόψεις, έχει σχεδιαστεί για να προκαλέσει δημιουργικό διάλογο και να διηγείται την ιστορία της

Στην Mcgarrybowen η Toblerone παγκοσμίως

Η λονδρέζικη εταιρεία επεκράτησε της Wieden & Kennedy

 
Η Mcgarrybowen, η οποία αποτελεί τη μετεξέλιξη της Dentsu Λονδίνου, επεκράτησε στην τελική φάση του spec της Toblerone για την ανάθεση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της.

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η εταιρεία διαγωνίσθηκε στην τελική φάση με την Wieden & Kennedy Λονδίνου, ενώ η Ogilvy & Mather που χειριζόταν το λογαριασμό, δεν συμμετείχε στο δεύτερο γύρο του spec. Είναι η δεύτερη μεγάλη επιτυχία της Mcgarrybowen, από τη στιγμή

Στα 250 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις της Ελαϊς-Unilever Hellas την τελευταία 4ετία

Ολοκληρώθηκε πριν λίγη ώρα η ξενάγηση που διοργάνωσε η Ελαϊς–Unilever Hellas στο νέο Κέντρο Αποθήκευσης & Διανομής της, στο Σχηματάρι, η οποία αφορούσε στους εκπροσώπους των MME. Το νέο Κέντρο Αποθήκευσης αποτελεί έργο ύψους 11 εκατ. ευρώ και με αυτό ολοκληρώνεται το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας στην Ελλάδα για την περίοδο 2008 -2012, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ.
Ο σχεδιασμός του επενδυτικού προγράμματος της Ελαϊς -Unilever Hellas ξεκίνησε πριν την έλευση της κρίσης και υλοποιήθηκε στο ακέραιο χωρίς να επηρεαστεί από την άσχημη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών. Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει τη σημασία που εξακολουθεί να έχει η ελληνική αγορά για τον παγκόσμιο όμιλο. Αφετηρία του προγράμματος των επενδύσεων αποτελεί η εξαγορά του συνόλου των μετοχών της Ελαϊς A.E. από την Ελαϊς-Unilever Hellas το 2008, την οποία ακολούθησαν σειρά επενδύσεων αναδιάρθρωσης των εργοστασίων της, καθώς και εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες επέκτασης του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου.

Οι κινήσεις που έγιναν Το 2010 η Unilever εξαγοράζει, σε παγκόσμιο επίπεδο, μεγάλο μέρος των προϊόντων προσωπικής και βρεφικής φροντίδας της Sara Lee, ενισχύοντας έτσι το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Ελαϊς-Unilever Hellas στη χώρα μας με ισχυρές μάρκες όπως Proderm, Fissan, Badedas κ.ά. Την ίδια χρονιά, το εργοστάσιο της εταιρείας στο Ρέντη, με την ολοκλήρωση της επέκτασής του – επένδυση αξίας 14 εκατ. ευρώ – , αποκτά στρατηγική σημασία για τη Unilever. Πλέον παράγονται εκεί, σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, οι μαργαρίνες, μαγιονέζες, μουστάρδες και άλλα προϊόντα της εταιρείας.

Παράλληλα, μετά τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού της γραμμής της Χλωρίνης, επεκτείνονται και οι εξαγωγές εξειδικευμένων προϊόντων σε εργοστάσια της Unilever σε 10 χώρες. Το 2011 επιτυγχάνεται στρατηγική συνεργασία με την ΕΒΓΑ, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την εξαγορά της σειράς παγωτών της, γεγονός που φέρνει την Ελαϊς -Unilever Hellas στην κορυφή της κατηγορίας. Με τη συμφωνία αυτή, όχι μόνο επιτυγχάνεται η παραμονή της παραγωγής των παγωτών ΕΒΓΑ στην Ελλάδα, αλλά μεταφέρεται και μέρος της παραγωγής των προϊόντων Algida από εργοστάσια του εξωτερικού στο εργοστάσιο της ΕΒΓΑ, το οποίο παραμένει στην ιδιοκτησία της οικογένειας Φιλίππου.
 
Το 2012 δε, τίθεται σε λειτουργία το Νέο Κέντρο Αποθήκευσης & Διανομής Τροφίμων στο Σχηματάρι. Το έργο αυτό συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας της εταιρείας, προσφέροντας καλύτερη πρόσβαση των καταναλωτών στα προϊόντα της, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί μία ακόμη επιχειρηματική επιλογή, που όχι μόνο διατηρεί αλλά και δημιουργεί θέσεις εργασίας. Το νέο Κέντρο Αποθήκευσης & Διανομής, στο οποίο εργάζονται 70 άτομα, έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε τόσο η κατασκευή όσο και η λειτουργία του να βασίζονται στη λογική της ελαχιστοποίησης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Το συνολικό εμβαδόν του χώρου είναι πάνω από 18.000 τ.μ. Από αυτά, περισσότερα από

Ανακαλείται σαλάμι αέρος με λιστέρια

Ανακαλείται σαλάμι αέρος με λιστέρια 

Την ύπαρξη του παθογόνου μικροοργανισμού Listeria monocytogenes σε έτοιμο προς κατανάλωση προϊόν με βάση το κρέας διαπίστωσε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).Πρόκειται για σαλάμι αέρος Λευκάδος, με την εμπορική ονομασία Ντελημάρη Σαλάμι Αέρος Λευκάδος, σε ατομικές συσκευασίες των 225 γρ., με ημερομηνία λήξης 4-12-2012, το οποίο παράγεται από την εταιρεία

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: Σούπερ μάρκετ έβαλε αντικλεπτικό στη... φέτα!

Στην Ελλάδα της κρίσης σημειώνονται κλοπές ειδών πρώτης ανάγκης σε σούπερ μάρκετ.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: Σούπερ μάρκετ έβαλε αντικλεπτικό στη... φέτα!
Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων τοποθετούν πλέον αντικλεπτικά συστήματα ακόμα και σε τρόφιμα για να αποτρέψουν τις κλοπές.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ALPHA:

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr