
Σύμφωνα με τη δεύτερη έκδοση της κλαδικής μελέτης για την αγορά εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης, την οποία εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, η αξία της εγχώριας αγοράς παρουσίασε ανοδικές τάσεις την περίοδο 1992-2008, ενώ το 2009 και 2010 κινείται με πτωτικούς ρυθμούς, ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης.
Τη μεγαλύτερη συμμετοχή στην αγορά είχαν οι αλυσίδες εστιατορίων με βάση το burger, ακολούθησε η κατηγορία snack-sandwich, η κατηγορία pizza και η κατηγορία σουβλάκι-ethnic. Ο κλάδος, τέλος, χαρακτηρίζεται από την παρουσία ισχυρών ομίλων επιχειρήσεων. Στην ανάπτυξη της αγοράς τα προηγούμενα χρόνια βοήθησε εκτός από την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών, λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων των μελών της σύγχρονης οικογένειας και ο θεσμός της