Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

ICAP: Πτωτική πορεία για την αγορά εστιατορίων Γρηγόρης Εξυπηρέτησης

http://www.neolaia.gr/wordpress/wp-content/uploads/2009/10/fastfood.jpg 
Σύμφωνα με τη δεύτερη έκδοση της κλαδικής μελέτης για την αγορά εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης, την οποία εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, η αξία της εγχώριας αγοράς παρουσίασε ανοδικές τάσεις την περίοδο 1992-2008, ενώ το 2009 και 2010 κινείται με πτωτικούς ρυθμούς, ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης.
Τη μεγαλύτερη συμμετοχή στην αγορά είχαν οι αλυσίδες εστιατορίων με βάση το burger, ακολούθησε η κατηγορία snack-sandwich, η κατηγορία pizza και η κατηγορία σουβλάκι-ethnic. Ο κλάδος, τέλος, χαρακτηρίζεται από την παρουσία ισχυρών ομίλων επιχειρήσεων. Στην ανάπτυξη της αγοράς τα προηγούμενα χρόνια βοήθησε εκτός από την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών, λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων των μελών της σύγχρονης οικογένειας και ο  θεσμός της

Πρωταγωνιστές τα τρόφιμα στην αύξηση των ελληνικών εξαγωγών

 
Τα φάρμακα σε επίπεδο προϊόντων και τα τρόφιμα-ποτά σε επίπεδο κλάδου, κατέχουν τις πρωτιές για το 2010 όπως καταγράφει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων, στην ετήσια ανακοίνωση των 100 πιο εξαγώγιμων ελληνικών προϊόντων.
Στη λίστα, που δεν συμπεριλαμβάνονται τα πετρελαιοειδή, τα φάρμακα που προορίζονται για λιανική πώληση βρίσκονται για δεύτερη συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση της κατάταξης, με αξία εξαγωγών ύψους 555 εκατ. ευρώ περίπου. Ακολουθούν τα ιχθυηρά (νωπά ή διατηρημένα σε απλή ψύξη), με εξαγωγές αξίας 405 εκατ. ευρώ και στην τρίτη θέση βρίσκονται τα «εμπιστευτικά προϊόντα» (προϊόντα μονοπωλίων, προστατευόμενα από πατέντες κ.α.), με 392 εκατ. ευρώ.

Την πεντάδα συμπληρώνουν βαμβάκι (368 εκατ. ευρώ) και οι πλάκες αργιλίου (340 εκατ. ευρώ). Τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδες, εκτός της 6ης (σωλήνες, με 289 εκατ. ευρώ) κατακτούν αγροτικά, διατροφικά προϊόντα: λαχανικά διατηρημένα (238 εκατ. ευρώ), βερύκοκα-ροδάκινα-κεράσια (234 εκατ. ευρώ), τυριά (216 εκατ. ευρώ) και το παρθένο λάδι (198 εκατ. ευρώ).

Όπως δήλωσε η Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων, κυρία Χριστίνα Σακελλαρίδη

2ο Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού απο το Κορπή

http://www.kavadas.eu/images/products/korpi.jpg 
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού, το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή της Nestle διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού στο εργοστάσιο Κορπή στη Βόνιτσα.
Κεντρικός άξονας και στόχος του φεστιβάλ ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών αναφορικά με τη σημασία της ενυδάτωσης για τον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς επίσης και την προστασία των πολύτιμων υδάτινων πόρων και του περιβάλλοντος, μέσα από ειδικά σχεδιασμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και την ίδια την επαφή τους με το νερό.

Οι δραστηριότητες του Φεστιβάλ έχουν επιλεγεί από την ομάδα Κορπή σε συνεργασία με τη Nestle Waters, η οποία έχει υλοποιήσει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε παγκόσμιο επίπεδο, στο πλαίσιο του Προγράμματος WET. Τη διενέργεια των δραστηριοτήτων ανέλαβαν ειδικά εκπαιδευμένοι εργαζόμενοι στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή, ενώ ενεργή συμμετοχή είχαν και οι δάσκαλοι των μαθητών.

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr