http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Ικανοποίηση Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου για τις μείωσεις των τιμών των τροφίμων


 
«Η δέσμευση των λιανεμπορικών επιχειρήσεων τροφίμων,για απορρόφηση της αύξησης του ΦΠΑ από το 11% στο 13% που θα ισχύσει από το νέο έτος σε περισσότερα από 1.500 προϊόντα είναι σημαντικό όφελος για τα ελληνικά νοικοκυριά, με δεδομένο ότι η αύξηση του ΦΠΑ της μεσαίας κατηγορίας κατά 2 μονάδες σημαίνει μια επιβάρυνση της τάξης του 1 δισ. ευρώ ετησίως» σημειώνει η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), σε ανακοίνωσή της.
«Για τον λόγο αυτό, η πρωτοβουλία του υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μ. Χρυσοχοϊδη πρέπει να επεκταθεί σε πολλά ακόμη καταναλωτικά αγαθά και κυρίως σε τρόφιμα επώνυμης και ιδιωτικής ετικέτας» τονίζει δηλώνοντας την ικανοποίησή της για τη δέσμευση μεγάλων επιχειρήσεων για δραστική μείωση των τιμών των τροφίμων.
Η ΕΣΕΕ δηλώνει ότι συμμετέχει δυναμικά στο κάλεσμα κοινωνικής αλληλεγγύης και ευθύνης για τη
μείωση των τιμών και στηρίζει τη συμφωνία του υπουργού με τις μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου

Ευρωπαϊκή διάκριση για το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό»

http://www.dbm.cz/pimages/cena_eea_web.jpg 
Μια σημαντική ευρωπαϊκή διάκριση προστέθηκε στο portfolio της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola Hellas, με τη βράβευση του προγράμματος Αποστολή Νερό, στο πλαίσιο του θεσμού European Excellence Awards.
Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στην Πράγα, το καινοτόμο περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» αναδείχθηκε πρώτο στην κατηγορία «Εθνικές και Τοπικές καμπάνιες Επικοινωνίας», σε ένα διαγωνισμό, όπου συμμετείχαν 1.400 ευρωπαϊκές υποψηφιότητες συνολικά, σε 58 κατηγορίες.
Όπως είναι γνωστό, μέσα από το εν λόγω πρόγραμμα, που υλοποιείται από το 2006, στόχος είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των Ελλήνων σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση αλλά και με τρόπους εύκολους και καθημερινούς για τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων. Με άξονα το σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό» και με ποικίλα και ενδιαφέροντα επικοινωνιακά εργαλεία,

Υπαίθρια διαφήμιση της FCB/Γνώμη για το μπισκότο Oreo

Αφορά σε 4 διαφημίσεις στις στάσεις λεωφορείων

H FCB/Γνώμη προχώρησε στη δημιουργία υπαίθριας διαφήμισης, στις στάσεις των λεωφορείων, για το μπισκότο Oreo.
Με πρωταγωνιστή τη συσκευασία και με τη βοήθεια ενός απλού, καθαρού σκίτσου, προβάλλεται η διαφορετική χρήση και ξεχωριστή απόλαυση του κάθε πακέτου. Το κλασικό μπισκότο Oreo κυκλοφορεί σε τέσσερις πρακτικές συσκευασίες για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις. H καμπάνια περιελάμβανε τέσσερα δημιουργικά Oreo bus stops.

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr