http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Το Martini σε πανευρωπαϊκο spec

http://www.hoslotcarracing.com/billboard/Martini.jpg 
Η Bacardi-Martini πραγματοποιεί spec για τον πανευρωπαϊκό λογαριασμό του brand Martini, με τη συμμετοχή μιας σειράς από network agencies.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Όσο για την απόφαση, αυτή αναμένεται να παρθεί στις αρχές του νέου έτους. Το agency που θα επιλεγεί θα δημιουργεί καμπάνιες για σημαντικές αγορές όπως αυτές της Ιταλίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας. Η πλέον πρόσφατη καμπάνια του Martini περιλάμβανε ένα σποτ διάρκειας 90 δευτερολέπτων που δημιουργήθηκε ενδοεταιρικά. Πρωταγωνιστούσε η Monica Belucci, το σκηνοθέτησε ο Jonas Akerlund -έχει γυρίσει βίντεο κλιπ, μεταξύ άλλων, για τις Madonna και Lady Gaga- και το στυλ του έμοιαζε με τρέιλερ ταινίας.

Νέοι οργανισμοί πιστοποίησης στην αγορά βιολογικών προϊόντων

 
 
Δύο νέοι οργανισμοί πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων αναμένεται να αναλάβουν σχετική δράση στην ελληνική αγορά καθώς με ισάριθμες υπουργικές αποφάσεις, μετά από θετικές αξιολογήσεις του ΟΠΕΓΕΠ, έλαβαν αντίστοιχες εγκρίσεις ο πιστοποιητικός οργανισμός TÜV HELLAS, θυγατρικός του TÜV NORD Group, και η ελληνοκυπριακών συμφερόντων εταιρία Q−CERT EΠΕ.
Πρόκειται για τις με αριθμό 290904 και 290903 αποφάσεις του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κ. Σκανδαλίδη, οι οποίες υπεγράφησαν στις 2 Νοεμβρίου και δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, στις 18 του ιδίου μήνα.

«Μάχη χαρακωμάτων» στην αγορά αλλαντικών

 
«Μάχη χαρακωμάτων» στην αγορά αλλαντικών
Σε νέα φάση αναβρασμού φαίνεται ότι εισέρχεται η αγορά αλλαντικών, μετά την σημαντική πρωτοβουλία που ανακοίνωσε χθες η Creta Farm, η οποία αφορά στη μείωση κατά 30% των τιμών της σειράς προϊόντων «Εν Ελλάδι».
Η παραπάνω εξέλιξη αιφνιδίασε την αγορά και εκτιμάται ότι πρόκειται για απάντηση στην εταιρεία Υφαντής, η οποία με την εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια του Gummy Bear για το παριζάκι Υφαντής, πέρασε στην πρώτη θέση των μεριδίων αγοράς με 24%, αφήνοντας την Creta Farm στην δεύτερη, με μερίδιο 19%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Νίκας με μερίδιο αγοράς 12%.

Στο πλαίσιο της νέας επιθετικής πολιτικής της, η Creta Farm ετοιμάζει και νέα διαφημιστική καμπάνια,

Ευρωπαϊκό Σεμινάριο EBEA «Βιολογικά Προϊόντα: Προοπτικές και τάσεις του κλάδου»

 
Ενημερωτική ημερίδα - σεμιναρίου διοργανώνεται από το ΕΒΕΑ, με θέμα «Βιολογικά Προϊόντα: Προοπτικές και τάσεις του κλάδου». Η συνάντηση θα λάβει χώρα στο κεντρικό κτήριο του ΕΒΕΑ, την 1η Δεκεμβρίου, από τις 17:00 έως τις 20:00, με τη συμμετοχή επιστημόνων του κλάδου και πολλών Ελληνικών Εταιρειών, αποτελώντας μοναδική ευκαιρία δικτύωσης και ενημέρωσης των επιχειρήσεων σχετικά με τις σύγχρονες τάσεις, ευκαιρίες και προκλήσεις του κλάδου των βιολογικών προϊόντων.
Oι ενδιαφερόμενες συμμετέχουσες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να παρευρεθούν σε μελλοντικές δράσεις επιχειρηματικής δικτύωσης με επιχειρήσεις του κλάδου από την Νοτιοανατολική Ευρώπη (Ιταλία, Αυστρία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Βουλγαρία κ.α.), με τα έξοδα καλυμμένα από το ΕΒΕΑ, με σκοπό τη σύναψη επιχειρηματικών και τεχνολογικών συνεργασιών.
Η ατζέντα του σεμιναρίου, περιληπτικά, περιλαμβάνει:
• Βιολογικά προϊόντα: η εξέλιξή τους στην Ελλάδα

Το Johnnie Walker αναζητά προσωπικές ιστορίες προόδου

http://photo.kathimerini.gr/kathnews/photos/15-11-10/15-11-10_1293280_11.jpg 
Το Johnnie Walker ξεκίνησε τον online διαγωνισμό Your Keep Walking Film, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να αφηγηθούν μέσα από ένα film μικρού μήκους μια πορεία προόδου ή ένα βήμα που έκανε την διαφορά, προσωπικό ή κάποιου αγαπημένου προσώπου, που έχει σταθεί πηγή έμπνευσης.
Η συμμετοχή γίνεται μέσα από τη σελίδα του Johnnie Walker στο Facebook www.facebook.com/johnniewalker.gr και αφορά σε films διάρκειας μέχρι 5 λεπτών από οποιοδήποτε μέσο εγγραφής εικόνας, με καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής την 4η Ιανουαρίου 2011.

Οι συμμετοχές θα τεθούν στην κρίση επιτροπής που αποτελείται από καταξιωμένα πρόσωπα των μέσων και της τέχνης, όπως ο Γ. Χωραφάς -που θα προεδρεύει-, ο Κ. Βήτα, συνθέτης και μουσικός, ο Φ. Γεωργελές (Athens Voice), ο Σ. Σοφιανός (Βημαgazino), Σ. Καζόνι (Nitrο), Δ. Παναγιωτάτος (New York College) και εκπρόσωπος της Diageo Hellas. Οι δέκα κορυφαίες συμμετοχές θα παρουσιαστούν

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr