http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Νέα διεθνής καμπάνια Fanta από την Bold

http://1.bp.blogspot.com/_iqTvaU6Irr4/TIfgOiQpu5I/AAAAAAAAAtk/_15uoc7kd7w/s1600/fanta_01.jpg 
Στον αέρα βρίσκεται ήδη σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, όπως και στην Ελλάδα, η νέα, διεθνής καμπάνια της Fanta.
Πρόκειται για ένα concept που γεννήθηκε και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, από τη The Coca Cola Company, την Bold Ogilvy και την εταιρεία παραγωγής Nomint. «Πρόκειται για ένα ταξίδι σε ένα χαρούμενο κόσμο δροσιάς, απόλαυσης και φυσικότητας, ένα ταξίδι στον πορτοκαλένιο κόσμο της Fanta».
Όλοι οι χαρακτήρες είναι φτιαγμένοι από πορτοκάλια και αναδεικνύουν τη φυσική γεύση της Fanta. Το

Μέτρα για την ακρίβεια των τροφίμων και το αγροτικό εισόδημα ζητά το Ευρωκοινοβούλιο

 
Με αφορμή την συνεχή άνοδο των διεθνών τιμών των τροφίμων τους τελευταίους επτά μήνες, που προκάλεσε εκδηλώσεις οργής του πληθυσμού αναπτυσσόμενων χωρών και διεθνή ανησυχία για μια νέα επισιτιστική κρίση, καθώς και το γεγονός πως ότι οι διακυμάνσεις των τιμών των βασικών προϊόντων ενδέχεται να αποτελέσουν εντονότερο και μονιμότερο χαρακτηριστικό της παγκόσμιας αγοράς, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο καλεί τη διεθνή κοινότητα και την Κομισιόν σε συνεργασία και λήψη απαραίτητων μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Επίσης, τονίζει πως οι υψηλότερες τιμές στα τρόφιμα δεν μεταφράζονται αυτομάτως σε υψηλότερα γεωργικά εισοδήματα, λόγω της πολυπλοκότητας και της αδιαφάνειας της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων.
Όπως δηλώνουν οι ευρωβουλευτές σε κοινό ψήφισμά τους, που αναμένεται να εγκριθεί σήμερα από την ολομέλεια στο Στρασβούργο, η παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια αποτελεί εξαιρετικά επείγον ζήτημα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον αναπτυσσόμενο κόσμο και ζητούν άμεση και αδιάλειπτη δράση για την κατοχύρωση της επισιτιστικής ασφάλειας τόσο των πολιτών της ΕΕ, όσο και σε

Καμπάνια Γιώτης από τη Solid

H Solid ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια της Γιώτης, άνθος Αραβοσίτου, τούρτες και μπεσαμέλ.
Με τρόπο συναισθηματικό και άμεσο, τρεις καθημερινοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας προτείνουν ποιότητα και ευκολία στην κουζίνα σε προσιτές τιμές, επιλέγοντας «ποιότητα Γιώτης …σε τιμές Γιώτης», όπως αναφέρει το μήνυμα που υπογράφει την καμπάνια. Το ύφος της κινηματογράφησης είναι χαρούμενο, συναισθηματικό και ζεστό. Η παραγωγή είναι της Feel Me.

Γ. Παπαστάμκος: Συγκυριακοί παράγοντες, κερδοσκοπία και ολιγοπώλια αυξάνουν τις τιμές των τροφίμων

 
 
Υιοθετήθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Κοινό Ψήφισμα έξι πολιτικών ομάδων σχετικά με τις "αυξανόμενες τιμές των τροφίμων". Μεταξύ των συντακτών του Ψηφίσματος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος είναι και ο Ευρωβουλευτής της ΝΔ Καθηγητής κ. Γιώργος Παπαστάμκος.
Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO), ο δείκτης τιμών τροφίμων κινήθηκε ανοδικά για έβδομο συναπτό μήνα, αγγίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα από το 1990. Κατά το διάστημα μεταξύ Δεκεμβρίου 2010-Ιανουαρίου 2011 σημειώθηκε αύξηση 3,4%.
Το ευμετάβλητο των τιμών είναι εγγενές χαρακτηριστικό των γεωργικών αγορών. Ωστόσο, έχει εκλάβει ανησυχητικές διαστάσεις, λειτουργώντας αποσταθεροποιητικά όχι μόνο για την παγκόσμια οικονομία, αλλά και για την κοινωνική συνοχή, καθώς πλήττει πρωτίστως τις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναπτυσσόμενες χώρες. Υπογραμμίζεται ότι στην ΕΕ 79 εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, ενώ 16

Η βότκα Serkova στη Frank

 
Η βότκα Serkova στη Frank
Η Frank ανέλαβε τον διαφημιστικό λογαριασμό της βότκας Serkova, που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Άμβυξ, μετά από spec. Η ανάθεση αφορά μόνον στο δημιουργικό. Το συνολικό λογαριασμό media της Άμβυξ χειρίζεται η Equinox και το δημιουργικό η Lowe Athens. Η Serkova υπήρξε ανενεργή διαφημιστικά τα τελευταία 10 χρόνια περίπου.

Μείωση 2-3% το χρόνο στα γαλακτοκομικά το 2010 – 2011, “βλέπει” η ICAP

 
Ετήσια μείωση 2%-3% σε όγκο θα σημειώσει η εγχώρια αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων τη διετία 2010-2011, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας της Icap Group. Επιπλέον, τα φαινόμενα υποκατάστασης μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών γαλακτοκομικών προϊόντων θα συνεχιστούν, ενώ τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας θα παρουσιάσουν περαιτέρω ανοδική πορεία.
Η συνολική εγχώρια κατανάλωση γάλακτος παρουσίασε ανοδική πορεία την περίοδο 1999-2009, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 2,5%. Το φρέσκο παστεριωμένο γάλα εξακολουθεί να αποτελεί την κυριότερη κατηγορία γάλακτος, καθώς το ποσοστό συμμετοχής στο σύνολο της κατανάλωσης,

ΛΕΣΧΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

Αγαπητά Μέλη και Φίλοι της Λέσχης.
Σχετικά με το 12ο Συμπόσιο το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011, στις 21.00 μ.μ. στο ΕΣΤΙΑΤΌΡΙΟ «Η ΦΗΓΟΣ», Πανεπιστημιούπολη Ιωαννίνων, σε συνεργασία με τον Ροταριανό Όμιλο Ιωαννίνων και του οποίου τα έσοδά θα διατεθούν στο ΚΕΘΕΑ Ιωαννίνων για την ενίσχυση των δράσεών του, σας ενημερώνουμε ότι το κόστος συμμετοχής κατ' άτομο είναι 20 ευρώ.

Σας ενημερώνουμε επίσης ότι θα είναι ένα εορταστικό δείπνο, οπότε σας προτρέπουμε να έρθετε μασκαρεμένοι διότι θα ακολουθήσει διασκέδαση με χορό!
Ας γιορτάσουμε όλοι μαζί την Αποκριά, ακόμη κι ως αντίδραση στην κατήφεια των ημερών κι ας

Spec 4 εκατ. ευρώ απο τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης

Spec 4 εκατ. ευρώ απο τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης
 
Ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου που θα αναλάβει το έργο προώθησης ΠΟΠ - ΠΓΕ και βιολογικών προϊόντων ως υγιεινών σνακ σε τρίτες χώρες (ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία).
Το έργο αποτελείται από ένα ολοκληρωμένο σύνολο ενεργειών προώθησης και ενημέρωσης για τις θρεπτικές αξίες και τη διαφορετικότητα αυτών των προϊόντων σε σχέση με τα συμβατικά και χαμηλής θρεπτικής αξίας προϊόντα τα οποία καταναλώνονται ως σνακ στις χώρες- στόχους. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 4 εκατ. ευρώ. Η προθεσμία για την υποβολή των προσφορών λήγει στις 21 Μαρτίου.

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr