http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

ΕΞΩΡΑΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΚΛΗΘΡΙΩΤΩΝ : 3η Γιορτή Μανιταριού

Την 3η ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΝΙΤΑΡΙΟΥ διοργανώνει την Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010 ο Eξωραϊστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Σκληθριωτών, σε συνεργασία με τον σύλλογο «Φίλοι του Δάσους & της Μυκητοχλωρίδας (Μανιταρόφιλοι Θεσσαλίας)», την υποστήριξη της ΤΕΔΚ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ και του Δήμου Μελιβοίας, στο γήπεδο του χωριού (ο χώρος θα είναι στεγασμένος) .

Το Σκλήθρο ανήκει στον Δήμο Μελιβοίας του Ν. Λάρισας «πνιγμένο» στο πράσινο του Μαυροβουνίου και θέα το Αιγαίο.
Για 3η χρονιά μανιταρόφιλοι από την ευρύτερη περιοχή, αλλά και από άλλες περιοχές θα συγκεντρωθούν στο Σκλήθρο, για να ανταλλάξουν γνώσεις και εμπειρίες για τα μανιτάρια, να δοκιμάσουν μανιταρογεύσεις και να απολαύσουν τις φυσικές ομορφιές της περιοχής.
Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει:

Τριήμερη Γιορτή Μελιού και Προϊόντων Κυψέλης, από 8 έως 10 Οκτωβρίου, στην Θεσσαλονίκη


 
Κυψέλες με ζωντανές μέλισσες, τα διάφορα είδη μελιού που παράγονται στην Ελλάδα, τα προϊόντα της μέλισσας, γύρη, βασιλικό πολτό, κερί, πρόπολη και ποτά από μέλι, τρόπους συλλογής και χρήσης των προϊόντων κυψέλης, επίδειξη τρύγου σε παραδοσιακή μελισσοκομική σκηνή καθώς και καλλυντικά από τα προϊόντα της μέλισσας και συνταγές θα έχουν τη δυνατότητα να δουν όσοι επισκεφθούν την τριήμερη Γιορτή Μελιού και Προϊόντων Κυψέλης, που διοργανώνεται από την Παρασκευή 8 έως και την Κυριακή 10 Οκτωβρίου, στο πάρκο του Πεδίου του Άρεως, στην Θεσσαλονίκη.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα προϊόντα της μέλισσας από ειδικούς

Λανσάρισμα της Magner για την Αττική Πίττας

http://www.magnetad.gr/blog/wp-content/uploads/2010/10/nektarposidon.jpg 

Με κεντρικό μήνυμα «Το πήραν οι άνθρωποι, τα πήραν οι θεοί» ξεκίνησε η νέα τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας Αττική-Πίττας για το μέλι Νέκταρ, που επιμελήθηκε η Magnet.
Ο στόχος της επικοινωνίας είναι να δημιουργηθεί διαφοροποιημένη εικόνα για τη νέα σειρά μελιών της Αττική.
Το concept της επικοινωνίας είναι «ο θυμός των θεών καθώς το νέκταρ γίνεται η καθημερινή απόλαυση για τους ανθρώπους». Το Νέκταρ κυκλοφορεί σε 2 ξεχωριστές ποικιλίες, Πευκόμελο και Ανθόμελο.

Ενημερωτική εκστρατεία για τα οφέλη της γυάλινης συσκευασίας στην υγεία από τους "Φίλους του Γυαλιού"

 
Τη γυάλινη συσκευασία προτιμά η πλειοψηφία των ευρωπαίων καταναλωτών, αλλά δύσκολα τη βρίσκει σε όλα τα καταστήματα. Το γεγονός αυτό θέτει θέμα ελευθερίας επιλογής και γι' αυτό οι ευρωπαίοι καταναλωτές δίνουν ένα δυνατό μήνυμα και ένα ποσοστό 84%, το οποίο στην Ελλάδα ανέρχεται σε 97%, ζητούν να έχουν το δικαίωμα ν' αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε γυάλινη συσκευασία.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ευρωπαϊκής έρευνας γυάλινης συσκευασίας (European Glass Packaging Survey) η οποία πραγματοποιήθηκε από την TNS τον Σεπτέμβριο 2010, οι άνθρωποι ζητούν να έχουν το δικαίωμα στην επιλογή γυάλινης συσκευασίας, γιατί νοιάζονται για την υγεία τους και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η γυάλινη συσκευασία γίνεται από φυσικά υλικά και δεν χρειάζεται χημικά πρόσθετα ή πλαστικές

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr