http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::kariera.gr:: Ημέρες Καριέρας Θεσσαλονίκης!!!


Λιμάνι – Αποθήκη Γ’
Ώρες: 12:00 – 18:00


Η μεγαλύτερη συνάντηση νέων κι επιχειρήσεων!
Για 7η φορά στη Θεσσαλονίκη το kariera.gr διοργανώνει τις «Ημέρες Καριέρας» στις 20 και 21 Μαρτίου 2010 στο Λιμάνι – Αποθήκη Γ’, κατά τις ώρες 12:00 – 18:00.

Στόχος της εκδήλωσης είναι να φέρει σε επικοινωνία τους υποψηφίους με τις εταιρίες και τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς που απαρτίζουν την αγορά εργασίας.

Οι υποψήφιοι που θα παρευρεθούν, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τις εταιρίες που θα συμμετάσχουν, να συζητήσουν με τους υπευθύνους προσωπικού, να προωθήσουν το βιογραφικό τους και να πραγματοποιήσουν συνεντεύξεις.

Τέλος, θα μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν παράλληλες εκδηλώσεις όπως σεμινάρια, ομιλίες και επιμορφωτικά προγράμματα που θα διεξαχθούν σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες στο χώρο της εκδήλωσης.

Περισσότερες πληροφορίες: www.kariera.gr και 210 81.15.300

Είσοδος Ελεύθερη

::wine news:: Ξεκινά αύριο η Οινόραμα 2010!!!


Η έκθεση Οινόραμα είναι το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό ραντεβού του ελληνικού αμπελοοινικού κλάδου. Είναι η μοναδική επαγγελματική έκθεση του κλάδου, που διοργανώνεται από την εταιρεία Vinetum κάθε ζυγή χρονιά, Φεβρουάριο ή Μάρτιο, από το 1994.


Το Οινόραμα είναι μια έκθεση σχεδιασμένη για όσους έχουν επαγγελματική σχέση με το κρασί, αλλά μπορούν να την επισκεφτούν και οι οινόφιλοι καταναλωτές. Στο Οινόραμα μπορείτε να δοκιμάσετε κρασιά από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό και να δείτε μηχανήματα και εφόδια για την αμπελουργία και την οινοποίηση.


Το Οινόραμα 2010 θα λειτουργήσει για πρώτη φορά 4 ημέρες, από Παρασκευή 12, έως και Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010 (Παρασκευή 17:00 – 20:00, Σάββατο και Κυριακή 10:00 – 19:00 και Δευτέρα 10:00 – 18:00), δίνοντας την ευκαιρία να το επισκεφτούν περισσότεροι επαγγελματίες που τους εξυπηρετεί η Δευτέρα.


Οι επαγγελματίες του χώρου θα εισέρχονται δωρεάν στο Οινόραμα 2010, με απλή επίδειξη της επαγγελματικής κάρτας τους. Το ίδιο ισχύει και για τους φοιτητές Οινολογίας και Γεωπονικής με την επίδειξη της φοιτητικής κάρτας τους. Για τους υπόλοιπους επισκέπτες η είσοδος στην έκθεση θα γίνεται με πρόσκληση ή με εισιτήριο, που κοστίζει 15 ευρώ και ισχύει για όλες τις ημέρες λειτουργίας της. Κάθε επισκέπτης, επαγγελματίας ή μη, θα παραλαμβάνει στην υποδοχή μία μόνιμη καρτέλα εισόδου (badge), που θα εκδίδεται επι τόπου, θα πρέπει να επιδεικνύεται κατά την είσοδο στην έκθεση και θα ισχύει έως το πέρας αυτής.


Το Οινόραμα φιλοξενείται και φέτος στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας, που ανακαινίσθηκε και εκσυγχρονίσθηκε πολύ πρόσφατα και έχει εύκολη πρόσβαση και σχετικά ικανοποιητικούς χώρους στάθμευσης. Σας προτρέπουμε να χρησιμοποιήσετε το μετρό ή τον προαστιακό σιδηρόδρομο, αφού από τη στάση Παιανία-Κάντζα θα υπάρχει συνεχής εξυπηρέτηση με mini-bus από και προς το εκθεσιακό κέντρο, το οποίο απέχει λίγες εκατοντάδες μέτρα.


Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά μέσα στην έκθεση.


Σας ευχόμαστε μία επιτυχημένη και ευχάριστη επίσκεψη στο Oινόραμα 2010!

Τα καλύτερα Ελληνικά Κρασιά στην πλατεία Γευσιγνωσίας

::food idustry news:: Νέες απολύσεις εργαζομένων ... στα super markets «ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ» στα Γιάννενα!!!

Σε νέες απολύσεις καταφεύγει η διοίκηση της επιχείρησης «ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ» super-markets στα Γιάννενα. Χθες προχώρησε στην απόλυση τεσσάρων ακόμα εργαζομένων, εκ των οποίων οι τρεις είναι γυναίκες.
Άμεση ήταν η αντίδραση και του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων του Νομού, που έκανε εξόρμηση στο κατάστημα όπου έγιναν οι απολύσεις, καλώντας τους εργαζόμενους να παλέψουν ενωμένα και μαζί με το σωματείο για την άμεση ανάκληση των απολύσεων, κόντρα στην εργοδοτική τρομοκρατία.
«Η δράση μας εξαρτάται και διαμορφώνεται από την όξυνση των προβλημάτων, την υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών τους. Εργοδότες όπως και ο «ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ» που εκμεταλλεύεται τους χιλιάδες εργαζόμενους θα μας βρίσκουν μπροστά τους», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Για μια ακόμη φορά όμως,η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Ιωαννίνων σιωπά...

Πηγή:
epirusgate.blogspot.com

::wine news:: MALAGOUZIA 2009 GEROVASSILEIOU

Περιοχή:Επανωμή
Ποικιλία:Μαλαγουζιά 100%

Μία σπουδαία Ελληνική λευκή ποικιλία σε μία από τις εκφραστικότερες εκδοχές της. Δυστυχώς το Κτήμα Γεροβασσιλείου παράγει ελάχιστες φιάλες Μαλαγουζιάς-λιγότερες από 2.000- τις οποίες διοχετεύει στην αγορά του εξωτερικού.
Η Μαλαγουζιά του 2009 έχει χρώμα ελαφρύ λεμονοπράσινο και έντονη αρωματικά μύτη με σαγηνευτικά αρώματα ροδάκινου, βερίκοκου, γκρέιπφρουτ,αχλαδιού, ξύσματος πορτοκαλιού και

γιασεμιού. Στόμα ξηρό, ισορροπημένο, αναζωογονητική οξύτητα, αλκοόλ 12,5% και μακριά φρουτώδης επίγευση με υποψία πράσινου πιπεριού. Μέχρι το 2011.
Τιμή:ΝΑ
Βαθμολογία:17-20

Πηγή: krasiagr.blogspot.com ... ο expert του είδους!!!

::food industry news:: Μέσα σε 12 μήνες χάσαμε όσο έδαφος είχαμε κερδίσει με κόπο μέσα σε 6 χρόνια.

Σε επίπεδα πριν του 2005 υποχώρησαν σε αξία οι ελληνικές εξαγωγές, μετά τις ισχυρές πιέσεις που δέχθηκαν κατά το 2009. Σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών , με βάση τα προσωρινά στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος οι........ ελληνικές εξαγωγές το 2009 μειώθηκαν κατά -17,5% σε σχέση με το 2008 και διαμορφώθηκαν στα 14,4 δις ευρώ, όταν το 2005 είχαν διαμορφωθεί στα 14,7 δις ευρώ.

Η μείωση είναι ακόμη πιο έντονη (-21,6%) αν η αξία των εμπορευματικών συναλλαγών υπολογισθεί στο υποτιμημένο σε σχέση με το ευρώ αμερικανικό δολάριο.

«Μέσα σε 12 μήνες χάσαμε όσο έδαφος είχαμε κερδίσει με κόπο μέσα σε 6 χρόνια», δήλωσε χαρακτηριστικά η Πρόεδρος του ΠΣΕ, κυρία Χριστίνα Σακελλαρίδη, για να συμπληρώσει ότι «τα στοιχεία αποδεικνύουν και υποδεικνύουν την ανάγκη μίας επιθετικής Εθνικής Στρατηγικής Εξωστρέφειας και την άμεση ενεργοποίηση μέτρων στήριξης της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας, από την πλευρά της Επίσημης Πολιτείας. Μετά το Δημόσιο Έλλειμμα, πρέπει να καλύψουμε άμεσα τα Ελλείμματα Ανταγωνιστικότητας και Εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας».

Να σημειωθεί ότι κατά την περυσινή χρονιά –όπως το 2004 και το 2008- οι ελληνικές εξαγωγές δεν κατάφεραν να καλύψουν ούτε το 30% του συνόλου των εισαγωγών (2009: 29,9%, 2008: 28,6%, 2004: 29,1%).

Οι συνέπειες της διεθνούς οικονομικής κρίσης και το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας και εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας, αποτυπώνονται ακόμα πιο εμφατικά από το γεγονός ότι το 2009 είναι η πρώτη χρονιά με μείωση συνολικών εξαγωγών της χώρας από το 2003, καθώς και από τη γενικευμένη υποχώρηση σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες (με μοναδική εξαίρεση τον κλάδο των Ποτών-Καπνού, όπου σημειώθηκε άνοδος 1,6%).

Πτωτική ήταν η πορεία των εξαγωγών προς όλες σχεδόν τις γεωγραφικές περιοχές του κόσμου, με μόνη εξαίρεση τις εξαγωγές προς τις χώρες της Μ.Ανατολής & Β.Αφρικής (αύξηση 2,6%). Οι εξαγωγές προς τους εταίρους μας στην Ε.Ε.(15), στην Ε.Ε.(25) και στην Ε.Ε.(27) υποχώρησαν σημαντικά, κατά -18,5%, -18,4% και -19,6% αντιστοίχως, γεγονός που αποδεικνύει την ισχυρή και γενικευμένη πτώση των ελληνικών εξαγωγών προς τους παραδοσιακά μεγαλύτερους πελάτες της χώρας μας.

Χαρακτηριστικό της γενικής υποχώρησης των εξαγωγών είναι και το στοιχείο της μείωσης του αριθμού των χωρών, στις οποίες η Ελλάδα πραγματοποιεί εξαγωγές αξίας άνω των 100 εκατ. δολ. (από 37 χώρες το 2008, σε 32 χώρες το 2009). Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η Γερμανία προσπέρασε και πάλι την Ιταλία στην πρώτη θέση των χωρών προορισμού των ελληνικών προϊόντων, ενώ από την πρώτη δεκάδα απουσιάζει για πρώτη φορά η Ισπανία. Αντίθετα, μεγάλη άνοδος –αναλογικά- προκύπτει για Ελβετία, την Αλγερία και την Αίγυπτο.

Σε ό,τι αφορά τις εισαγωγές, και αυτές κινήθηκαν πτωτικά (κατά -21,1%, ή κατά 25,1% αν χρησιμοποιηθεί ως βάση το δολάριο), ωστόσο το 2009 καταγράφηκε η τρίτη χειρότερη επίδοση από πλευράς του λόγου των ελληνικών εξαγωγών προς τις συνολικές εξαγωγές (μόλις 29,9%), καλύπτοντας μόνο ένας μέρος της επέκτασης του εμπορικού ελλείμματος της χώρας κατά τα προηγούμενα έτη.

Πηγή: agroschannel.gr

:: vodka news:: Νέα εμφάνιση για τη Νο 1 Ρωσική βότκα στον κόσμο

Η Stolichnaya παρουσιάζει τη νέα της εμφάνιση: Η Νο 1 Ρωσική βότκα του κόσμου προχώρησε σε ανανέωση της φιάλης και ετικέτας της με μια σειρά νέων, υψηλής αισθητικής στοιχείων που έρχονται να υπογραμμίσουν τον premium χαρακτήρα, την αυθεντικότητα αλλά και τη μοντέρνα προσωπικότητά της.
Ο επανασχεδιασμός αποτελεί

μέρος της νέας στρατηγικής επικοινωνίας της μάρκας που ξεκίνησε πριν από ένα περίπου χρόνο και απευθύνεται στη νέα γενιά των εκλεπτυσμένων καταναλωτών βότκας του κόσμου. Στο πλαίσιο αυτό η φιάλη – σύμβολο της Stoli έγινε ψηλότερη και κομψότερη και η ετικέτα ανανεώθηκε οπτικά με τη χρήση premium στοιχείων όπως ανάγλυφη κυριλλική γραφή, χρυσοτυπία κ.α. Βασικό στοιχείο της ανανέωσης αποτελεί και το πρωτοποριακό, λείο μεταλλικό πώμα, σε χρυσό χρώμα, με το κεφαλαίο, καμπυλόγραμμο “S”, το πρώτο γράμμα του ονόματος της Stoli, που έχει σχεδιαστεί ειδικά και κατοχυρωθεί αποκλειστικά για χρήση από τη Stolichnaya.

Η νέα παγκόσμια στρατηγική αναπτύσσεται σε όλες τις διεθνείς αγορές της Stolichnaya, ανάμεσά τους και η Ελλάδα. Μέρος της αποτελεί και η διαφημιστική εκστρατεία που παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά μέσα στο 2009 συστήνοντας μας το «νέο, μυστηριώδες και ατμοσφαιρικό, μητροπολιτικό σύμπαν της Stoli» και ανάλογες προωθητικές ενέργειες. Στόχος της νέας στρατηγικής και του διεθνούς ομίλου – ιδιοκτήτη της Stolichnaya, SPI Group, είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις της βότκας μέσα στην επόμενη πενταετία.

Πηγή: krasiagr.blogspot.com

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr