
Follow us -Twitter
Tα Mastihashop λανσάρουν το Παραδοσιακό Ελληνικό Παντοπωλείο
Μέσα από τα ανανεωμένα καταστήματά τους

Tα Mastihashop λανσάρουν το Παραδοσιακό Ελληνικό Παντοπωλείο
Tα Mastihashop λανσάρουν το Παραδοσιακό Ελληνικό Παντοπωλείο, μέσα από τα ανανεωμένα καταστήματά τους.
Τα νέου concept Mastihashop μετεξελίσσονται σε εστίες φιλοξενίας και προβολής κορυφαίων ελληνικών προϊόντων σε ιδιαίτερα φιλικές τιμές. Πρόκειται για προϊόντα όπως βότανα, όσπρια, ζυμαρικά, τυριά, ελαιόλαδο, ελιές, αλμυρά και γλυκά αλείμματα, σάλτσες, μαρμελάδες και άλλα αγνά προϊόντα από όλη την ελληνική περιφέρεια. Φυσικά, παραμένουν στα καταστήματα όλα τα χιώτικα προϊόντα, η παρουσία των οποίων αναβαθμίζεται περαιτέρω.Τα καταστήματα επικοινωνούνται με έντυπη επικοινωνία της Looking. Tίτλος της καμπάνιας είναι «Επιμένουμε Ελληνικά».
Το μυστικό στα σαλιγκάρια είναι η πιστοποίηση

Συνοψίζοντας τα συμπεράσματα της εκδήλωσης, σε ανακοίνωσή του το παράρτημα του ΓΕΩΤΕΕ σημειώνει τα εξής: Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή στους υποψήφιους επενδυτές στον κλάδο της σαλιγκαροτροφίας που θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις κινήσεις τους, έτσι ώστε να επιτύχουν αποκομίζοντας υψηλά κέρδη για την επένδυση τους και όχι να προβούν σε περιττά έξοδα που θα τους
Ομάδες Παραγωγών και στο γάλα προτείνει η Κομισιόν

Στην πρόταση της Κομισιόν δίνεται το δικαίωμα να υπάρξουν ενδιάμεσες τροποποιήσεις ή
Coffee at home: Μια νέα αγορά γεννιέται

Coffee at home: Μια νέα αγορά γεννιέται
Η αγαπημένη ελληνική συνήθεια του καφέ γίνεται πλέον οικιακή υπόθεση, καθώς Nestle και Kraft σερβίρουν ποιοτικά ροφήματα μέσα από τα εξειδικευμένα συστήματα οικιακής χρήσης, που λάνσαραν πρόσφατα στην αγορά.
Την τάση του cocooning που συνοδεύει (και) την οικονομική κρίση, έρχονται να αξιοποιήσουν και στην Ελλάδα Nestle και Kraft, φέρνοντας στο σπίτι μας την αγαπημένη ελληνική συνήθεια, του καφέ έξω και εντείνοντας ακόμα περισσότερο τον ήδη οξυμένο ανταγωνισμό στην αγορά. Βεβαίως, τα νέα αυτά συστήματα δεν φτιάχνουν μόνο καφέ, καθώς δίνουν τη δυνατότητα παρασκευής μίας μεγάλης γκάμας ροφημάτων, από τσάι μέχρι σοκολάτα.«Επιστροφή στο σπίτι» για τους καταναλωτές
«Staying in is the new going out», «sofa-lizing»,«cocooning», από όποια πλευρά και αν το δει κανείς είναι γεγονός πως ο χρόνος που περνά ο έλληνας καταναλωτής τα τελευταία χρόνια στο σπίτι αυξάνεται σημαντικά, αλλάζοντας τον χάρτη της κατανάλωσης και προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες για
25.000 σακουλάκια σταφίδας στα σχολεία από την ΚΣΟΣ
Την σταφίδα θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και βέβαια να δοκιμάσουν οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αφού η Κοινοπραξία Συνεταιριστικών Οργανώσεων Σουλτανίνας (ΚΣΟΣ) θα προσφέρει 25.000 σακουλάκια, στα σχολεία. Με μια καλαίσθητη συσκευασία που κατασκεύασε η ΚΣΟΣ, επιχειρεί σε συνεργασία με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηρακλείου και την Περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης Κρήτης, να προσεγγίσει τους μικρούς μαθητές και να τους μάθει να καταναλώνουν σουλτανίνα, αντί διαφόρων άλλων σνάκς που βρίσκουν στα σχολικά κυλικεία.
Με στόχο πλέον την υλοποίηση της υπόσχεσης που δόθηκε πριν από λίγο καιρό, ο πρόεδρος της ΚΣΟΣ κ. Μανόλης Γαβαλάς, παρουσίασε στη Νομάρχη κυρία Σχοιναράκη και τον περιφερειάρχη εκπαίδευσης κ. Κλινάκη το αποτέλεσμα της προσπάθειας .
"Είμαστε έτοιμοι να μοιράσουμε σε όλους τους μικρούς μαθητές από ένα κουτάκι με σταφίδα, να τη
"Είμαστε έτοιμοι να μοιράσουμε σε όλους τους μικρούς μαθητές από ένα κουτάκι με σταφίδα, να τη
Το Kit Kat στα social media

Η Nestle Hellas ανέθεσε στη The Flying Pot το στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση της παρουσίας στα social media του brand Kit Kat.
Η fan page με τίτλο «Kit Kat Greece» (http://www.facebook.com/KitKatGreece) εγκαινιάστηκε την 1η Νοεμβρίου, με tailor-made διαγωνισμό «Γράψε μας το ιδανικό σου διάλειμμα και κέρδισε!», που συνεχίζεται για 4η εβδομάδα και μοιράζει κάθε μέρα μεγάλα δώρα.Για τη σελίδα «Kit Kat Greece», που ήδη μετράει 11.668 fans, η The Flying Pot σχεδίασε και υλοποίησε ειδικά διαμορφωμένα custom tabs με όλη τη σειρά των προϊόντων Kit Kat, τις χρονολογίες-σταθμούς στην ιστορία της με αφορμή τα 75α της γενέθλια, καθώς και το Welcome tab του διαγωνισμού.
H Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ και το Κτήμα Αβαντίς εγκαινιάζουν τη συνεργασία τους.
Ο κ. Χρήστος Αργυρού, Διευθύνων Σύμβουλος της Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ, δήλωσε σχετικά: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την συνεργασία μας με το Κτήμα Αβαντίς. Η ποιοτική δουλειά του Αποστόλη Μούντριχα και της συζύγου του Λένγκας, έχουν
καταξιώσει τα κρασιά του κτήματος στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή».
Το Κτήμα Αβαντίς αποτελεί ένα από τα ποιοτικότερα οινοποιεία της Ελλάδας και αυτό που ανέδειξε
«Ποδοσφαιρική» καμπάνια Smirnoff

Τρεις διάσημοι ποδοσφαιριστές της Manchester United πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της Smirnoff, παίζοντας ένα σουρεαλιστικό αγώνα ποδοσφαίρου πάνω και κάτω από το νερό.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η διαφήμιση την οποία έχει δημιουργήσει η JWT Sydney και γυρίστηκε στο Μάντσεστερ με τεχνολογία 3D, παρουσιάζει τους Rio Ferdinand, Ji-sun Park και Ryan Giggs να παίζουν έναν παράξενο αγώνα ποδοσφαίρου πριν εμφανιστεί ένα μπουκάλι Smirnoff από το νερό. Κεντρικό μήνυμα του σποτ είναι το «Discover Extraordinary Purity».Η καμπάνια θα ξεκινήσει αυτόν τον μήνα στην περιφέρεια Ασίας/Ειρηνικού και θα περιλαμβάνει τηλεόραση και ψηφιακά Μέσα.
ΤHE MET CHAN sharing set menu Παραμονή Χριστουγέννων

90€ κατ' άτομο(φαγητό/per person)
21:00 - 02:00
Καπουτσίνο με "edamame" και ‘’dim sum’’ από καβούρι και τζίντζερ
Edamame cappuccino with crab and ginger dim sum
Τηγανητά χτένια με πουρέ από τρούφα και παστινάκι, ντρέσινγκ κολίαντρου και καραμελωμένα φύκια “wakame”
Pan fried scallops with parsnip and truffle puree,coriander dressing and
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τρόφιμα και Ποτά

by foodandbeverage-gr & kariera.gr