http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Το μέλλον της αγοράς των FMCG από τον CEO της Tesco.



Τη Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009, από τις 8 πμ-10.30 πμ, η ελληνική αγορά επιστρατεύει το... βαρύ πυροβολικό της για να συνομιλήσει με έναν από τους πιο επιτυχημένους εν ενεργεία retail managers στον κόσμο, τον Sir Terry Leahy. Ο Chief Executive Officer της Tesco, του 3ου μεγαλύτερου ομίλου λιανικών πωλήσεων στον κόσμο, θα απαντήσει στο πλαίσιο της εκδήλωσης με τίτλο "The Future of Selling Consumer Goods" σε όλες τις ερωτήσεις που θα του υποβάλουν 'Ελληνες CEO's και θα αποκαλύψει τις εμπειρίες, σκέψεις και προτάσεις του για τα φλέγοντα θέματα που απασχολούν τα σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές τους. Η εκδήλωση διοργανώνεται από την Boussias Communications στο ξενοδοχείο Grande Bretagne.
Μετά από την εισαγωγική παρουσίασή του ο Chief Executive Officer της Tesco θα απαντήσει στις ερωτήσεις που θα του υποβάλουν οι κκ Σπύρος Δεσύλλας, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Ελαΐς-Unilever Hellas και Manager of the Year 2007, Βασίλης Στασινούλιας, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος, Νίκος Βερόπουλος, πρόεδρος του ομίλου Βερόπουλος και μέλος του Executive Board του ECR Europe και Laurent Dereux, διευθύνων σύμβουλος της Nestle Greece & South Eastern Europe.
Ο Sir Terry Leahy θα μιλήσει και θα είναι στη διάθεση του πάνελ και των σύνεδρων για να καλύψει όλα τα επίκαιρα θέματα, συμπεριλαμβανομένων των:
  • ηγεσία, μάνατζμεντ, εταιρική διαφάνεια
  • στρατηγικές εξόδου από την κρίση
  • πώς αλλάζουν τα σούπερ μάρκετ, η δημιουργία νέων τύπων καταστημάτων
  • branded products vs own-label products
  • επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων
  • ριζοσπαστικό μάρκετινγκ
  • καινοτομίες στο Key Account Management
  • μειώσεις τιμών και προσφορές-πόσο συχνά, σε ποια έκταση και ένταση
Χάρη στην καινοτόμο ηγεσία του Sir Terry Leahy, η Tesco ξεκίνησε από μια μεγάλη αλυσίδα τροφίμων της Βρετανίας και επεκτάθηκε σε νέες κατηγορίες προϊόντων, στη δημιουργία νέων προϊόντων και νέων τύπων καταστημάτων. Σήμερα διαθέτει 3 σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και 6 τύπους καταστημάτων, και έχει παρουσία σε 14 χώρες εκτός Μ. Βρετανίας. Ο Sir Leahy εμπνεύστηκε και υλοποίησε το πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας πελατών, που αποτελεί έκτοτε σημείο αναφοράς.
Ο Sir Terry Leahy αποφεύγει τις συνεντεύξεις. Γι' αυτό και πολλά από τα μυστικά της επιτυχίας του δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Το "The Future of Selling Consumer Goods, with Terry Leahy" θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης και προβληματισμού. Αποτελεί, επίσης, μια καλή ευκαιρία επιβράβευσης και παρακίνησης των στελεχών, στους οποίους στηρίζουν το μέλλον τους οι επιχειρήσεις
 Για περισσότερες πληροφορίες: Ανδρέας Μαυρομμάτης, διευθυντής marketing της Boussias Communications, τηλ. 210 6617777 (εσωτ. 148), email: amavrommatis@boussias.com

greekretail.gr

Χατζησαλάτας Α.Ε.- Φρουτέλειον: Νέο brand name και τηλεοπτική καμπάνια.



Πηγή: COMCENTER

H Euro RSCG δημιούργησε ένα νέο brand name, το Φρουτέλειον, και μαζί με αυτό την τηλεοπτική καμπάνια για την προώθηση και εδραίωση της μάρκας στον χώρο των φρέσκων φρούτων. Διαφημιζόμενος η εταιρεία Χατζησαλάτας ΑΕ με πολυετή δραστηριότητα στην εμπορία φρέσκων ελληνικών φρούτων εντός και εκτός Ελλάδας. "Η εταιρεία", δηλώνει ο κ. Τάκης Θεοφιλόπουλος, business development manager της Euro RSCG, "έχει έδρα στην Αγιά Λάρισας, διαθέτει νέες εγκαταστάσεις και λειτουργεί με τις πιο σύγχρονες μεθόδους διατήρησης, διαλογής, συσκευασίας και μεταφοράς φρέσκων φρούτων. Οι υποδομές, οι χώροι, ο εξοπλισμός, τα μέσα και οι εργαζόμενοι της Χατζησαλάτας ΑΕ καλύπτονται από ένα πλαίσιο αυστηρών στάνταρ υγιεινής και ασφάλειας και προμηθεύουν τον τελικό καταναλωτή με προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Με στόχο πάντα τη βελτίωση και παρακολουθώντας τα νέα τεχνολογικά δεδομένα και τις επιστημονικές εξελίξεις, η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα σε επέκταση των ψυκτικών χώρων της, κατασκευή σύγχρονου συσκευαστηρίου, εξοπλισμό με σύγχρονα μηχανήματα διαλογής, συσκευασίας και μικροσυσκευασίας. Είναι σε θέση να ικανοποιήσει όλες τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού και των πελατών της".
Σχετικά με τη δημιουργία του νέου brand name και της καμπάνιας που το υποστηρίζει, o κ. Θεοφιλόπουλος τονίζει: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που σε μία περίοδο που η αξία της μάρκας «δοκιμάζεται» δημιουργήσαμε ένα τόσο ενδιαφέρον brand.

H λέξη-δημιούργημα «φρουτέλειον» αναφέρεται στο ίδιο το προϊόν, αλλά ταυτόχρονα εκφράζει και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εταιρεία Χατζησαλάτας. Δηλαδή, επιλέγει και προσφέρει τα τέλεια φρούτα. Καθένα από αυτά, για να φέρει επάνω του το σηματάκι με το ανθρωπάκι από φύλλα, τηρεί όλες τις προδιαγραφές ποιότητας. Ως προς την τηλεοπτική καμπάνια, αυτή προβάλλει έντονα και δημιουργικά τις αξίες της φυσικότητας και της ιδιαίτερης γνώσης στην επιλογή του φρέσκου ελληνικού φρούτου. Αξίες μοναδικές που κι εμείς ανακαλύψαμε μέσα από αυτή τη συναρπαστική συνεργασία με τη Χατζησαλάτας ΑΕ».

fandb-gr Group: Η εταιρεία Χατζησαλάτας Α.Ε. εδρεύει στην Αγιά Λάρισας και έχει παρουσία στο χώρο του εμπορίου εδώ και 3 γενιές.

Γιαουρτάκι CHOBANI σαρώνει στην Αμερική.



Το thegroceryboy παρουσίασε σήμερα ένα γιαουρτάκι ξεχωριστό από τα άλλα δείτε το γιατί...

Ποιος θα το περίμενε ότι ένα γιαούρτι ελληνικού τύπου φτιαγμένο από ένα Κούρδο με το όνομα CHOBANI (ναι!! προέρχεται από την ελληνική λέξη τσομπάνης!!!) θα ήταν ανάμεσα στα γιαούρτια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην αγορά των Η.Π.Α.! Συγκεκριμένα, στα ελληνικού τύπου γιαουρτιού πίσω από το total της ΦΑΓΕ βρίσκεται το CHOBANI! Πάντως για Chobaniς έχει πολύ ωραία αισθητική, αν κρίνουμε από τις συσκευασίες του.

5η Μεσογειακή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών και Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού, 13-15.11.2009

Διοργανώνεται από τις 13-15 Νοεμβρίου 2009 η 5η Διεθνής Μεσογειακή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών “Mediterranean Food and Drinks” με ειδική ενότητα για τον Ξενοδοχειακό Εξοπλισμό και Εφοδιασμό, η οποία θα πραγματοποιηθεί στους εκθεσιακούς χώρους της Αρχής Κρατικών Εκθέσεων στη Λευκωσία.


Στόχος της αξιόλογης αυτής προσπάθειας, η πρωτοβουλία της οποίας ανήκει στο Κυπριακό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο (ΚΕΒΕ) σε συνεργασία με την εταιρεία «DISPLAY ART LTD» και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού της Κύπρου, είναι η προσέλκυση εκθετών ως επίσης και αγοραστών / επισκεπτών του κλάδου τροφίμων και ποτών, καθώς και ξενοδοχειακού εξοπλισμού και εφοδίων από τις χώρες της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου.
Η στήριξη της έκθεσης εκ μέρους του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, εντάσσεται στα πλαίσια της πολιτικής της Κυπριακής Κυβέρνησης για ανάπτυξη του εμπορίου και των συνεργασιών στην περιοχή της Μεσογείου και ιδιαίτερα της Μέσης Ανατολής.

Σκοπός των διοργανωτών είναι η καθιέρωση της έκθεσης αυτής σαν μιας καθαρά περιφερειακής εμπορικής έκθεσης που να εξυπηρετεί όχι μόνο τον Κύπριο επιχειρηματία, αλλά και τον επιχειρηματικό κόσμο του γεωγραφικού μας περίγυρου, με απώτερο στόχο την επίτευξη εμπορικών συναλλαγών και συμφωνιών μεταξύ των εκθετών και των εμπορικών επισκεπτών / αγοραστών τόσο από την Κύπρο, όσο και από το εξωτερικό.

Για περισσότερες λεπτομέρειες για την έκθεση μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τη διεύθυνση των διοργανωτών :
DISPLAY ART LTD
Τηλ.: 00357 22 485420
Φαξ : 00357 22 485933
E – mail : info@displayart-ltd.com
Web site : www.medfood-drinks.com

Στα 120 ευρώ ο τόνος το καλαμπόκι.

 
 
H Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αμυνταίου ενημερώνει, τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους της περιοχής της, ότι η τιμή του καλαμποκιού διαμορφώνεται στα 120 € ανά τόνο.


Σύμφωνα με την Ένωση προβλέπεται ανοδική τάση της τιμής.

Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2009: Κυκλοφόρησε!





Πέτρος Κρυσταλάκος

Πτώση κατά 10,59% (-15,69 εκατ. ευρώ) κατέγραψαν τα αθροιστικά προ φόρων κέρδη των 10 μεγαλύτερων ομίλων και εταιρειών του κλάδου των σούπερ μάρκετ το 2008 σε σύγκριση με το 2007, για να περιοριστούν σε 132,43 εκατ. ευρώ, ύστερα από αξιόλογη διεύρυνση των καθαρών πωλήσεών τους κατά 7,68% (+604,53 εκατ. ευρώ). Το στοιχείο αυτό προκύπτει από την επεξεργασία των ισολογισμών των εν λόγω επιχειρήσεων, στο πλαίσιο της έκδοσης «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2009», όπου παρουσιάζονται αναλυτικά οι εξελίξεις των οικονομικών μεγεθών του κλάδου για το 2008, βάσει δείγματος 74 εταιρικών ισολογισμών.

Τις εξελίξεις επηρέασε δυσμενώς η υποχώρηση κατά 9,02 εκατ. ευρώ της κερδοφορίας του ομίλου Α-Β Βασιλόπουλος -παραμένοντας, όμως, η μεγαλύτερη, σε απόλυτες αξίες (40,98 εκατ. ευρώ), μεταξύ αυτών- πτώση που αντιστοιχεί στο 57,48% της καθαρής συνολικής μείωσης των προ φόρων κερδών των 10 μεγαλύτερων σε κύκλο εργασιών ομίλων και εταιρειών. Την ισχυρή προ φόρων κερδοφορία 25,16 εκατ. ευρώ (+1,03%) της Καρφούρ Μαρινόπουλος υποβοήθησαν σημαντικά τα καθαρά διάφορα (οργανικά) έσοδα 9,65 εκατ. ευρώ, παρά την ύπαρξη αξιόλογων χρεωστικών τόκων και συναφών εξόδων 13,67 εκατ. ευρώ (-2,15%).

Παρά την ευπρόσδεκτη βελτίωση κατά 48,35% των προ φόρων αποτελεσμάτων του ομίλου Πέντε στην παρελθούσα χρήση, αυτά παραμένουν σε αρνητικό πεδίο, όπως και στην περίπτωση της Dia, οι προ φόρων ζημίες της οποίας διευρύνθηκαν κατά 195,98%, για να επιδεινωθούν σε 8,45 εκατ. ευρώ στο τέλος 2008.

Οι 74 υπό εξέταση εταιρείες του κλάδου εμφάνισαν οριακά αμετάβλητη (-0,97%) προ φόρων κερδοφορία, η οποία διαμορφώθηκε στα 170,06 εκατ. ευρώ, γεγονός που περιόρισε σε 77,87% (από 86,26%) το επί του συνόλου μερίδιο των κερδών των 10 μεγαλύτερων επιχειρήσεων. Το καθαρό προ φόρων περιθώριο των τελευταίων υποχώρησε σε 1,56% (από 1,88% το 2007), καταγράφοντας μεγαλύτερη πτώση, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περιορισμό του καθαρού περιθωρίου για το σύνολο των υπό εξέταση εταιρειών (1,66%, από 1,81%). Μεταξύ των 10 ηγετών του κλάδου, τον υψηλότερο αντίστοιχο δείκτη κατέγραψαν η Μετρό (3,80%, από 3,50% το 2007) και ο όμιλος Πέντε (3,66%, από 4,12%).

Με το επί συνόλου παθητικού μερίδιο των ιδίων κεφαλαίων να ποικίλλει σημαντικά στο τέλος του 2008 μεταξύ 2,57% (Dia) και 47,56% (όμιλος Πέντε), την κορυφαία προ φόρων αποδοτικότητα ιδίων κεφαλαίων πραγματοποίησε ο όμιλος Μασούτης (32,62%, από 35,35%), τον οποίο ακολούθησε ο όμιλος Α-Β Βασιλόπουλος (30,17%, από 44,15%). Ο συνδυασμός του περιορισμού της κερδοφορίας των 10 μεγαλύτερων επιχειρήσεων (ομίλων και εταιρειών) το 2008 κατά 10,59%, με την αύξηση των ιδίων κεφαλαίων τους κατά 12,15% (βλ. παρακάτω), προκάλεσε, βεβαίως, την αξιόλογη υποχώρηση σε 12,13% (από 15,22%) της αποδοτικότητας της καθαρής τους θέσης. Αυτή διαμορφώθηκε σε υψηλότερο επίπεδο (13,58%, από 15,56%) για το σύνολο των 74 υπό εξέταση εταιρειών.

Οριακή βελτίωση σε 22,18% (από 21,95%) παρουσίασε για το 2008 το συνολικό μικτό περιθώριο των 10 μεγάλων, με την αντίστοιχη κερδοφορία να βελτιώνεται κατά 8,81%, εν μέσω ανόδου των αθροιστικών καθαρών πωλήσεών τους στα 8,48 δισ. ευρώ (+7,68%).

Ενίσχυση των εξόδων λειτουργίας διάθεσης

Η ένταση του ανταγωνισμού στον κλάδο αποτυπώνεται, μεταξύ άλλων, και στην ενίσχυση των εξόδων λειτουργίας διάθεσης των 10 μεγάλων κατά 10,75% στην παρελθούσα χρήση, που «ευθύνονται» για το 85,11% της ανόδου των συνολικών τους δαπανών κατά 164,66 εκατ. ευρώ (+10,56%). Το λειτουργικό περιθώριο των εξεταζόμενων 10 επιχειρήσεων περιορίστηκε σε 1,86% (από 2,16%) και, πλέον, βρίσκεται στο επίπεδο του συνόλου του δείγματος (1,87%, από 2,02% το 2007).

Το 2008, η Dia πραγματοποίησε το τρίτο μεγαλύτερο συνολικό μικτό περιθώριο μεταξύ των 10 μεγαλύτερων σε κύκλο εργασιών ομίλων και εταιρειών (23,89%), αλλά η αναλογία των συνολικών της δαπανών ως προς τις πωλήσεις ανήλθε στο κορυφαίο -μεταξύ αυτών- ποσοστό 26,06% (από 25,20% το 2007). Τελικά, η Dia, η Μάκρο και ο όμιλος Ατλάντικ ήταν το 2008 ζημιογόνοι ήδη από το επίπεδο των λειτουργικών τους αποτελεσμάτων. Αν η Μάκρο απέφυγε τελικά την πραγματοποίηση προ φόρων ζημιών για το 2008, αυτό το οφείλει κυρίως στην αντιστροφή προβλέψεων προηγουμένων χρήσεων αξίας 3,48 εκατ. ευρώ (από 840,14 χιλ. ευρώ το 2007). Μεταξύ των 10 μεγάλων, το κορυφαίο λειτουργικό περιθώριο στην παρελθούσα χρήση καταγράφηκε από την Καρφούρ Μαρινόπουλος (3,86% από 4,08%).

Η διεύρυνση κατά 21,99% των εξόδων διοικητικής λειτουργίας της Μετρό ήταν η δυναμικότερη μεταξύ των 10 μεγάλων, έχοντας προφανώς επηρεαστεί σημαντικά από την έναρξη λειτουργίας -το 2008- του μεγαλύτερου, μέχρι στιγμής, κέντρου logistics στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.

Αν και σε απόλυτες αξίες τα κορυφαία διοικητικά έξοδα (73,46 εκατ. ευρώ) κατέγραψε η μεγαλύτερη των υπό εξέταση εταιρειών, Καρφούρ Μαρινόπουλος, η αναλογία των δαπανών διοικητικής λειτουργίας ως προς τον τζίρο των 10 μεγάλων για το 2008 έλαβε τη μέγιστη τιμή της στις περιπτώσεις του ομίλου Σκλαβενίτη -έχοντας περιοριστεί σε 4,70%, από 4,91%- και της Μάκρο (4,25%, από 4,04%). Στον αντίποδα βρέθηκαν ο όμιλος Πέντε (μόλις 1,37%, από 1,35%) και η Μετρό (1,47%, από 1,31%).

«Δυσβάσταχτος», όπως αποτυπώνεται στις λειτουργικές της ζημίες, είναι ο κορυφαίος μεταξύ των 10

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr