http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::Στο ράφι:: Ήβη Fruitea: Αναψυκτικό, χυμός και τσάι «φυσικά μαζί»


Το Ήβη Fruitea αποτελεί τη νέα πρόταση της Pepsico-Ήβη, συνδυάζοντας τις ευεργετικές ιδιότητες των κόκκινων φρούτων και του τσαγιού, με τη γεύση, τη δροσιά και την απόλαυση. Η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μίας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και η συνεχής ανανέωση και εξέλιξη της μάρκας Ήβη οδήγησαν την Pepsico-Ήβη να επενδύσει σε μία νέα προϊοντική σειρά, την Ήβη Fruitea, η οποία συνδυάζει χυμό, αναψυκτικό και τσάι σε ένα προϊόν.

Η νέα σειρά αποτελείται από δύο προϊόντα, ρόδι και φράουλα, και αυτές τις μέρες τοποθετείται στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Παράλληλα, ξεκινά η επικοινωνιακή του δραστηριότητα, με ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών, τις οποίες υποστηρίζει η «πρέσβειρα» της μάρκας Έλενα Παπαρίζου. Την καμπάνια αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος έχει επιμεληθεί η Lowe Athens.

Η Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Ιnnovation & Consumer Insights και η Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks της Pepsico-Ήβη μιλούν στο Marketing Week για τη νέα επένδυση της εταιρείας, για τους στόχους που βρίσκονται πίσω από το λανσάρισμα του νέου προϊόντος, αλλά και για την ανάγκη «σεβασμού» της δύσκολης οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής από τις εταιρείες, με προϊόντα που υπηρετούν το «value for money».

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας Ήβη. Σε τι αφορά το προϊόν και ποιο είναι το target group του;

Μαρία Γεωργίτση:
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Το target group του είναι αρκετά ευρύ γιατί αφορά τόσο σε όσους ψάχνουν για διαφορετικές γεύσεις, όσο και σε αυτούς που θέλουν πιο «υγιεινές» εναλλακτικές, δεδομένου ότι τα κόκκινα φρούτα και το τσάι φημίζονται για την αντιοξειδωτική τους δράση.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι στόχοι σας από το λανσάρισμα του Ήβη Fruitea και τη διεύρυνση της γκάμας της Ήβη;

Μαρία Γεωργίτση:
Οι πρωταρχικοί στόχοι μας με αυτήν την επέκταση της γκάμας της Ήβη είναι η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μιας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και -ως μέρος της προσπάθειάς μας για τη συνεχή ανανέωση της μάρκας- να φέρουμε εξελίξεις στην Ήβη.

Marketing Week: Σε ποια κατηγορία κατατάσσεται το Ήβη Fruitea, δεδομένου ότι συνδυάζει χαρακτηριστικά τριών κατηγοριών (χυμοί, αναψυκτικά, τσάι);

Μαρία Γεωργίτση:
Ακριβώς επειδή συνδυάζει χαρακτηριστικά πολλών κατηγοριών, η σειρά Ήβη Fruitea είναι δύσκολο να καταταχθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία.

Βέβαια, όπως και να το χαρακτηρίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, οι οποίοι δεν οριοθετούν τις κατηγορίες τόσο αυστηρά όσο εμείς του κλάδου, αλλά βάση της ανάγκης που τους καλύπτει το κάθε προϊόν, είναι εκείνοι που τελικά θα το κατατάξουν.

Άλλωστε η Ήβη είναι μια μεγάλη μάρκα που εμπεριέχει πολλές κατηγορίες όπως αναψυκτικά, χυμούς και νερό, και από έρευνες οι καταναλωτές μας έχουν δείξει ότι είναι πολύ θετικοί σε νέες προτάσεις από την Ήβη, αρκεί να μην ξεφεύγουν από τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, τα οποία είναι η φυσικότητα και η απόλαυση.


Marketing Week: Πώς διαφοροποιείται το προϊόν από τον ανταγωνισμό του;

Μαρία Γεωργίτση:
Το βασικό σημείο διαφοροποίησης του Ήβη Fruitea από τον ανταγωνισμό του είναι η διαφορετικότητα των γεύσεών του αλλά επιπλέον η ανάμειξη χυμού με τσάι αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση από την Ήβη, η όποια πιστεύουμε ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Η νέα σειρά αποτελείται από δύο προϊόντα, ρόδι και φράουλα, και αυτές τις μέρες τοποθετείται στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Παράλληλα, ξεκινά η επικοινωνιακή του δραστηριότητα, με ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών, τις οποίες υποστηρίζει η «πρέσβειρα» της μάρκας Έλενα Παπαρίζου. Την καμπάνια αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος έχει επιμεληθεί η Lowe Athens.

Η Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Ιnnovation & Consumer Insights και η Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks της Pepsico-Ήβη μιλούν στο Marketing Week για τη νέα επένδυση της εταιρείας, για τους στόχους που βρίσκονται πίσω από το λανσάρισμα του νέου προϊόντος, αλλά και για την ανάγκη «σεβασμού» της δύσκολης οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής από τις εταιρείες, με προϊόντα που υπηρετούν το «value for money».

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας Ήβη. Σε τι αφορά το προϊόν και ποιο είναι το target group του;

Μαρία Γεωργίτση:
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Το target group του είναι αρκετά ευρύ γιατί αφορά τόσο σε όσους ψάχνουν για διαφορετικές γεύσεις, όσο και σε αυτούς που θέλουν πιο «υγιεινές» εναλλακτικές, δεδομένου ότι τα κόκκινα φρούτα και το τσάι φημίζονται για την αντιοξειδωτική τους δράση.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι στόχοι σας από το λανσάρισμα του Ήβη Fruitea και τη διεύρυνση της γκάμας της Ήβη;

Μαρία Γεωργίτση:
Οι πρωταρχικοί στόχοι μας με αυτήν την επέκταση της γκάμας της Ήβη είναι η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μιας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και -ως μέρος της προσπάθειάς μας για τη συνεχή ανανέωση της μάρκας- να φέρουμε εξελίξεις στην Ήβη.

Marketing Week: Σε ποια κατηγορία κατατάσσεται το Ήβη Fruitea, δεδομένου ότι συνδυάζει χαρακτηριστικά τριών κατηγοριών (χυμοί, αναψυκτικά, τσάι);

Μαρία Γεωργίτση:
Ακριβώς επειδή συνδυάζει χαρακτηριστικά πολλών κατηγοριών, η σειρά Ήβη Fruitea είναι δύσκολο να καταταχθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία.

Βέβαια, όπως και να το χαρακτηρίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, οι οποίοι δεν οριοθετούν τις κατηγορίες τόσο αυστηρά όσο εμείς του κλάδου, αλλά βάση της ανάγκης που τους καλύπτει το κάθε προϊόν, είναι εκείνοι που τελικά θα το κατατάξουν.

Άλλωστε η Ήβη είναι μια μεγάλη μάρκα που εμπεριέχει πολλές κατηγορίες όπως αναψυκτικά, χυμούς και νερό, και από έρευνες οι καταναλωτές μας έχουν δείξει ότι είναι πολύ θετικοί σε νέες προτάσεις από την Ήβη, αρκεί να μην ξεφεύγουν από τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, τα οποία είναι η φυσικότητα και η απόλαυση.


Marketing Week: Πώς διαφοροποιείται το προϊόν από τον ανταγωνισμό του;

Μαρία Γεωργίτση:
Το βασικό σημείο διαφοροποίησης του Ήβη Fruitea από τον ανταγωνισμό του είναι η διαφορετικότητα των γεύσεών του αλλά επιπλέον η ανάμειξη χυμού με τσάι αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση από την Ήβη, η όποια πιστεύουμε ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Marketing Week: Θα λέγατε ότι το εν λόγω προϊόν είναι η εξέλιξη των αναψυκτικών και η απάντηση στις νέες απαιτήσεις του καταναλωτή για υγιεινότερα προϊόντα;

Μαρία Γεωργίτση:
Ο χαρακτηρισμός «η εξέλιξη των αναψυκτικών» μου αρέσει πολύ και σίγουρα θα χαιρόμασταν αν το αντιλαμβάνονταν έτσι και οι καταναλωτές! Σαφώς είναι μια εναλλακτική, διαφοροποιημένη πρόταση που περιέχει συστατικά γνωστά για την ευεργετική αντιοξειδωτική τους δράση.

Παρόλο που το Ήβη Fruitea είναι «από τη φύση του» μια πιο υγιεινή πρόταση, ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα απολαυστικό προϊόν με ωφέλιμα συστατικά, και όχι να συγκριθούμε άμεσα με τις αμιγώς «υγιεινές» κατηγορίες όπως οι χυμοί, στις οποίες άλλωστε υπάρχουν ήδη προτάσεις στην οικογένεια της Ήβη.

Ως εκ τούτου, και χωρίς να παραβλέπουμε τα οφέλη των συστατικών του για την υγεία, η έμφαση της σειράς Ήβη Fruitea είναι σαφώς στη γεύση, τη δροσιά, και την απόλαυση.

Marketing Week: Πότε θα ξεκινήσει η τοποθέτηση του προϊόντος και σε ποια σημεία;

Μαρία Γεωργίτση:
Η τοποθέτηση της σειράς Ήβη Fruitea έχει ήδη ξεκινήσει και η διανομή του θα είναι σε όλα τα σημεία που διατίθενται τα προϊόντα της PepsiCo-Ήβη, όπως supermarket, περίπτερα κ.λπ.

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea είναι ένα προϊόν το οποίο αναπτύχθηκε στην Ελλάδα. Πόσο σημαντική επένδυση αποτελεί για την εταιρεία σας; Προβλέπεται επέκτασή του και σε άλλες αγορές;

Έλενα Γαλάνη:
Η επένδυση πίσω από τη σειρά Ήβη Fruitea ήταν σημαντική τόσο σε επίπεδο R&D πόρων, για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των συγκεκριμένων «συνταγών», όσο και σε επίπεδο έρευνας με τους τελικούς καταναλωτές προκειμένου να μπορέσουμε να βελτιστοποιήσουμε όλες τις παραμέτρους του προϊόντος (γεύσεις, συσκευασία, ονομασία, επικοινωνία κ.λπ.).

Μετά από όλη αυτήν την προσπάθεια είμαστε πραγματικά πολύ χαρούμενοι που έχουμε δύο υπέροχα νέα προϊόντα στην οικογένεια της Ήβη! Πρώτος σταθμός είναι το άμεσο λανσάρισμα και η υποστήριξη στην Ελλάδα και είναι πολύ πιθανό η σειρά να επεκταθεί και σε άλλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Pepsico-Ήβη.

Marketing Week: Πώς θα εξελιχθεί το πρόγραμμα προβολής; Τι κονδύλι θα διατεθεί για την προώθησή του και ποια μέσα θα χρησιμοποιηθούν;

Έλενα Γαλάνη:
Το πρόγραμμα προβολής και υποστήριξης της νέας σειράς θα ξεκινήσει άμεσα με πολλές νέες και διαφορετικές ενέργειες, που ετοιμάζουμε ήδη πυρετωδώς, όπου Ήβη και Έλενα Παπαρίζου θα είναι «φυσικά μαζί» και αυτό το καλοκαίρι! Οι ενέργειες περιλαμβάνουν νέα διαφημιστική καμπάνια, νέο σούπερ τραγούδι για την Ήβη, νέο video clip, συναυλίες σε όλη την Ελλάδα, πολλά events και διαγωνισμούς, σε παραδοσιακά αλλά και Νέα Μέσα.

Marketing Week: Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας κατά την οποία λανσάρεται, σε τι επίπεδα θα κινηθεί η τιμή του προϊόντος; Θεωρείτε ότι ο έλληνας καταναλωτής είναι διατεθειμένος να διαθέσει περισσότερα για ένα τέτοιο προϊόν;

Μαρία Γεωργίτση:
Εμείς ως PepsiCo-Ήβη ήδη δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο να προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερο «value for money» και το τελευταίο διάστημα έχουμε αποδείξει ότι είμαστε ακόμα πιο ευαισθητοποιημένοι λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας.

Επίσης, πιστεύουμε πολύ στην καινοτομία και θεωρούμε ότι μια «πρόταση» η οποία βασίζεται και καλύπτει πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών «αυτοχρηματοδοτείται» μακροπρόθεσμα, και ως εκ τούτου η καινοτομία και οι διαφοροποιημένες προτάσεις δεν θα έπρεπε να επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό σημαίνει ότι, αν και πιστεύουμε ότι η σειρά Ήβη Fruitea λόγω των συστατικών της θα μπορούσε να δικαιολογήσει premium pricing, η τιμή του Ήβη Fruitea θα είναι ίδια με αυτή της υπάρχουσας σειράς αναψυκτικών της Ήβη.

Το προϊόν Ήβη Fruitea
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από τις κατηγορίες των αναψυκτικών, του τσαγιού και των χυμών για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Η Καμπάνια «Φυσικά μαζί»
Το λανσάρισμα της σειράς Ήβη Fruitea θα υποστηριχτεί με μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια που θα επεκταθεί σε πολλά Μέσα. Το κύριο ζητούμενο της επικοινωνίας ήταν να τονίσει τη διαφοροποίηση των Ήβη Fruitea με ένα τρόπο τόσο διαφορετικό όσο και το ίδιο προϊόν, οπότε εστιάζει αρκετά στα προϊοντικά χαρακτηριστικά, δηλαδή στα συστατικά του και στη σύνθεσή τους. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας Ήβη Fruitea είναι το «Φυσικά μαζί».

To «Φυσικά μαζί» προκύπτει από το συνδυασμό των κόκκινων φρούτων με το κόκκινο τσάι, αλλά υποστηρίζεται και από την πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, την Έλενα Παπαρίζου, ένα πρόσωπο που έχει ήδη ταυτιστεί με την Ήβη. Την επικοινωνία της σειράς Ήβη Fruitea υπογράφει η Lowe Athens, η όποια σχεδίασε και τη συσκευασία.

Συντελεστές
Από την PepsiCo-Ήβη
Μάνος Σπανός,
Marketing Director
Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Innovation & Consumer Insights
Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks
Στεφανία Τσάπαλα, Senior Brand Manager, Ήβη

Από τη Lowe Athens
Αντώνης Κόχειλας,
Planning Director
Τριαντάφυλλη Καλδίρη, Group Account Director
Ματίνα Τσιγκάκου, Account Manager
Διονύσης Βαγουρδής, Γιάννα Πολυδούρη, Creative Directors
Αλέξης Ξενάκης, Germano Conca, Δήμητρα Παπανίκου, Art Directors
Μαρία Φύτρου, Production Director

Red Eye
Θοδωρής Κωστάκης,
Παραγωγός
Μαρία Σκόκα, Σκηνοθέτης
Marketing Week (T. 1286)

::Στο ράφι:: Ήβη Fruitea: Αναψυκτικό, χυμός και τσάι «φυσικά μαζί»


Το Ήβη Fruitea αποτελεί τη νέα πρόταση της Pepsico-Ήβη, συνδυάζοντας τις ευεργετικές ιδιότητες των κόκκινων φρούτων και του τσαγιού, με τη γεύση, τη δροσιά και την απόλαυση. Η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μίας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και η συνεχής ανανέωση και εξέλιξη της μάρκας Ήβη οδήγησαν την Pepsico-Ήβη να επενδύσει σε μία νέα προϊοντική σειρά, την Ήβη Fruitea, η οποία συνδυάζει χυμό, αναψυκτικό και τσάι σε ένα προϊόν.

Η νέα σειρά αποτελείται από δύο προϊόντα, ρόδι και φράουλα, και αυτές τις μέρες τοποθετείται στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Παράλληλα, ξεκινά η επικοινωνιακή του δραστηριότητα, με ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών, τις οποίες υποστηρίζει η «πρέσβειρα» της μάρκας Έλενα Παπαρίζου. Την καμπάνια αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος έχει επιμεληθεί η Lowe Athens.

Η Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Ιnnovation & Consumer Insights και η Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks της Pepsico-Ήβη μιλούν στο Marketing Week για τη νέα επένδυση της εταιρείας, για τους στόχους που βρίσκονται πίσω από το λανσάρισμα του νέου προϊόντος, αλλά και για την ανάγκη «σεβασμού» της δύσκολης οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής από τις εταιρείες, με προϊόντα που υπηρετούν το «value for money».

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας Ήβη. Σε τι αφορά το προϊόν και ποιο είναι το target group του;

Μαρία Γεωργίτση:
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Το target group του είναι αρκετά ευρύ γιατί αφορά τόσο σε όσους ψάχνουν για διαφορετικές γεύσεις, όσο και σε αυτούς που θέλουν πιο «υγιεινές» εναλλακτικές, δεδομένου ότι τα κόκκινα φρούτα και το τσάι φημίζονται για την αντιοξειδωτική τους δράση.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι στόχοι σας από το λανσάρισμα του Ήβη Fruitea και τη διεύρυνση της γκάμας της Ήβη;

Μαρία Γεωργίτση:
Οι πρωταρχικοί στόχοι μας με αυτήν την επέκταση της γκάμας της Ήβη είναι η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μιας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και -ως μέρος της προσπάθειάς μας για τη συνεχή ανανέωση της μάρκας- να φέρουμε εξελίξεις στην Ήβη.

Marketing Week: Σε ποια κατηγορία κατατάσσεται το Ήβη Fruitea, δεδομένου ότι συνδυάζει χαρακτηριστικά τριών κατηγοριών (χυμοί, αναψυκτικά, τσάι);

Μαρία Γεωργίτση:
Ακριβώς επειδή συνδυάζει χαρακτηριστικά πολλών κατηγοριών, η σειρά Ήβη Fruitea είναι δύσκολο να καταταχθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία.

Βέβαια, όπως και να το χαρακτηρίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, οι οποίοι δεν οριοθετούν τις κατηγορίες τόσο αυστηρά όσο εμείς του κλάδου, αλλά βάση της ανάγκης που τους καλύπτει το κάθε προϊόν, είναι εκείνοι που τελικά θα το κατατάξουν.

Άλλωστε η Ήβη είναι μια μεγάλη μάρκα που εμπεριέχει πολλές κατηγορίες όπως αναψυκτικά, χυμούς και νερό, και από έρευνες οι καταναλωτές μας έχουν δείξει ότι είναι πολύ θετικοί σε νέες προτάσεις από την Ήβη, αρκεί να μην ξεφεύγουν από τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, τα οποία είναι η φυσικότητα και η απόλαυση.


Marketing Week: Πώς διαφοροποιείται το προϊόν από τον ανταγωνισμό του;

Μαρία Γεωργίτση:
Το βασικό σημείο διαφοροποίησης του Ήβη Fruitea από τον ανταγωνισμό του είναι η διαφορετικότητα των γεύσεών του αλλά επιπλέον η ανάμειξη χυμού με τσάι αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση από την Ήβη, η όποια πιστεύουμε ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Η νέα σειρά αποτελείται από δύο προϊόντα, ρόδι και φράουλα, και αυτές τις μέρες τοποθετείται στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Παράλληλα, ξεκινά η επικοινωνιακή του δραστηριότητα, με ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών, τις οποίες υποστηρίζει η «πρέσβειρα» της μάρκας Έλενα Παπαρίζου. Την καμπάνια αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος έχει επιμεληθεί η Lowe Athens.

Η Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Ιnnovation & Consumer Insights και η Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks της Pepsico-Ήβη μιλούν στο Marketing Week για τη νέα επένδυση της εταιρείας, για τους στόχους που βρίσκονται πίσω από το λανσάρισμα του νέου προϊόντος, αλλά και για την ανάγκη «σεβασμού» της δύσκολης οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής από τις εταιρείες, με προϊόντα που υπηρετούν το «value for money».

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας Ήβη. Σε τι αφορά το προϊόν και ποιο είναι το target group του;

Μαρία Γεωργίτση:
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Το target group του είναι αρκετά ευρύ γιατί αφορά τόσο σε όσους ψάχνουν για διαφορετικές γεύσεις, όσο και σε αυτούς που θέλουν πιο «υγιεινές» εναλλακτικές, δεδομένου ότι τα κόκκινα φρούτα και το τσάι φημίζονται για την αντιοξειδωτική τους δράση.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι στόχοι σας από το λανσάρισμα του Ήβη Fruitea και τη διεύρυνση της γκάμας της Ήβη;

Μαρία Γεωργίτση:
Οι πρωταρχικοί στόχοι μας με αυτήν την επέκταση της γκάμας της Ήβη είναι η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μιας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και -ως μέρος της προσπάθειάς μας για τη συνεχή ανανέωση της μάρκας- να φέρουμε εξελίξεις στην Ήβη.

Marketing Week: Σε ποια κατηγορία κατατάσσεται το Ήβη Fruitea, δεδομένου ότι συνδυάζει χαρακτηριστικά τριών κατηγοριών (χυμοί, αναψυκτικά, τσάι);

Μαρία Γεωργίτση:
Ακριβώς επειδή συνδυάζει χαρακτηριστικά πολλών κατηγοριών, η σειρά Ήβη Fruitea είναι δύσκολο να καταταχθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία.

Βέβαια, όπως και να το χαρακτηρίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, οι οποίοι δεν οριοθετούν τις κατηγορίες τόσο αυστηρά όσο εμείς του κλάδου, αλλά βάση της ανάγκης που τους καλύπτει το κάθε προϊόν, είναι εκείνοι που τελικά θα το κατατάξουν.

Άλλωστε η Ήβη είναι μια μεγάλη μάρκα που εμπεριέχει πολλές κατηγορίες όπως αναψυκτικά, χυμούς και νερό, και από έρευνες οι καταναλωτές μας έχουν δείξει ότι είναι πολύ θετικοί σε νέες προτάσεις από την Ήβη, αρκεί να μην ξεφεύγουν από τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, τα οποία είναι η φυσικότητα και η απόλαυση.


Marketing Week: Πώς διαφοροποιείται το προϊόν από τον ανταγωνισμό του;

Μαρία Γεωργίτση:
Το βασικό σημείο διαφοροποίησης του Ήβη Fruitea από τον ανταγωνισμό του είναι η διαφορετικότητα των γεύσεών του αλλά επιπλέον η ανάμειξη χυμού με τσάι αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση από την Ήβη, η όποια πιστεύουμε ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Marketing Week: Θα λέγατε ότι το εν λόγω προϊόν είναι η εξέλιξη των αναψυκτικών και η απάντηση στις νέες απαιτήσεις του καταναλωτή για υγιεινότερα προϊόντα;

Μαρία Γεωργίτση:
Ο χαρακτηρισμός «η εξέλιξη των αναψυκτικών» μου αρέσει πολύ και σίγουρα θα χαιρόμασταν αν το αντιλαμβάνονταν έτσι και οι καταναλωτές! Σαφώς είναι μια εναλλακτική, διαφοροποιημένη πρόταση που περιέχει συστατικά γνωστά για την ευεργετική αντιοξειδωτική τους δράση.

Παρόλο που το Ήβη Fruitea είναι «από τη φύση του» μια πιο υγιεινή πρόταση, ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα απολαυστικό προϊόν με ωφέλιμα συστατικά, και όχι να συγκριθούμε άμεσα με τις αμιγώς «υγιεινές» κατηγορίες όπως οι χυμοί, στις οποίες άλλωστε υπάρχουν ήδη προτάσεις στην οικογένεια της Ήβη.

Ως εκ τούτου, και χωρίς να παραβλέπουμε τα οφέλη των συστατικών του για την υγεία, η έμφαση της σειράς Ήβη Fruitea είναι σαφώς στη γεύση, τη δροσιά, και την απόλαυση.

Marketing Week: Πότε θα ξεκινήσει η τοποθέτηση του προϊόντος και σε ποια σημεία;

Μαρία Γεωργίτση:
Η τοποθέτηση της σειράς Ήβη Fruitea έχει ήδη ξεκινήσει και η διανομή του θα είναι σε όλα τα σημεία που διατίθενται τα προϊόντα της PepsiCo-Ήβη, όπως supermarket, περίπτερα κ.λπ.

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea είναι ένα προϊόν το οποίο αναπτύχθηκε στην Ελλάδα. Πόσο σημαντική επένδυση αποτελεί για την εταιρεία σας; Προβλέπεται επέκτασή του και σε άλλες αγορές;

Έλενα Γαλάνη:
Η επένδυση πίσω από τη σειρά Ήβη Fruitea ήταν σημαντική τόσο σε επίπεδο R&D πόρων, για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των συγκεκριμένων «συνταγών», όσο και σε επίπεδο έρευνας με τους τελικούς καταναλωτές προκειμένου να μπορέσουμε να βελτιστοποιήσουμε όλες τις παραμέτρους του προϊόντος (γεύσεις, συσκευασία, ονομασία, επικοινωνία κ.λπ.).

Μετά από όλη αυτήν την προσπάθεια είμαστε πραγματικά πολύ χαρούμενοι που έχουμε δύο υπέροχα νέα προϊόντα στην οικογένεια της Ήβη! Πρώτος σταθμός είναι το άμεσο λανσάρισμα και η υποστήριξη στην Ελλάδα και είναι πολύ πιθανό η σειρά να επεκταθεί και σε άλλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Pepsico-Ήβη.

Marketing Week: Πώς θα εξελιχθεί το πρόγραμμα προβολής; Τι κονδύλι θα διατεθεί για την προώθησή του και ποια μέσα θα χρησιμοποιηθούν;

Έλενα Γαλάνη:
Το πρόγραμμα προβολής και υποστήριξης της νέας σειράς θα ξεκινήσει άμεσα με πολλές νέες και διαφορετικές ενέργειες, που ετοιμάζουμε ήδη πυρετωδώς, όπου Ήβη και Έλενα Παπαρίζου θα είναι «φυσικά μαζί» και αυτό το καλοκαίρι! Οι ενέργειες περιλαμβάνουν νέα διαφημιστική καμπάνια, νέο σούπερ τραγούδι για την Ήβη, νέο video clip, συναυλίες σε όλη την Ελλάδα, πολλά events και διαγωνισμούς, σε παραδοσιακά αλλά και Νέα Μέσα.

Marketing Week: Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας κατά την οποία λανσάρεται, σε τι επίπεδα θα κινηθεί η τιμή του προϊόντος; Θεωρείτε ότι ο έλληνας καταναλωτής είναι διατεθειμένος να διαθέσει περισσότερα για ένα τέτοιο προϊόν;

Μαρία Γεωργίτση:
Εμείς ως PepsiCo-Ήβη ήδη δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο να προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερο «value for money» και το τελευταίο διάστημα έχουμε αποδείξει ότι είμαστε ακόμα πιο ευαισθητοποιημένοι λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας.

Επίσης, πιστεύουμε πολύ στην καινοτομία και θεωρούμε ότι μια «πρόταση» η οποία βασίζεται και καλύπτει πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών «αυτοχρηματοδοτείται» μακροπρόθεσμα, και ως εκ τούτου η καινοτομία και οι διαφοροποιημένες προτάσεις δεν θα έπρεπε να επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό σημαίνει ότι, αν και πιστεύουμε ότι η σειρά Ήβη Fruitea λόγω των συστατικών της θα μπορούσε να δικαιολογήσει premium pricing, η τιμή του Ήβη Fruitea θα είναι ίδια με αυτή της υπάρχουσας σειράς αναψυκτικών της Ήβη.

Το προϊόν Ήβη Fruitea
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από τις κατηγορίες των αναψυκτικών, του τσαγιού και των χυμών για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Η Καμπάνια «Φυσικά μαζί»
Το λανσάρισμα της σειράς Ήβη Fruitea θα υποστηριχτεί με μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια που θα επεκταθεί σε πολλά Μέσα. Το κύριο ζητούμενο της επικοινωνίας ήταν να τονίσει τη διαφοροποίηση των Ήβη Fruitea με ένα τρόπο τόσο διαφορετικό όσο και το ίδιο προϊόν, οπότε εστιάζει αρκετά στα προϊοντικά χαρακτηριστικά, δηλαδή στα συστατικά του και στη σύνθεσή τους. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας Ήβη Fruitea είναι το «Φυσικά μαζί».

To «Φυσικά μαζί» προκύπτει από το συνδυασμό των κόκκινων φρούτων με το κόκκινο τσάι, αλλά υποστηρίζεται και από την πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, την Έλενα Παπαρίζου, ένα πρόσωπο που έχει ήδη ταυτιστεί με την Ήβη. Την επικοινωνία της σειράς Ήβη Fruitea υπογράφει η Lowe Athens, η όποια σχεδίασε και τη συσκευασία.

Συντελεστές
Από την PepsiCo-Ήβη
Μάνος Σπανός,
Marketing Director
Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Innovation & Consumer Insights
Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks
Στεφανία Τσάπαλα, Senior Brand Manager, Ήβη

Από τη Lowe Athens
Αντώνης Κόχειλας,
Planning Director
Τριαντάφυλλη Καλδίρη, Group Account Director
Ματίνα Τσιγκάκου, Account Manager
Διονύσης Βαγουρδής, Γιάννα Πολυδούρη, Creative Directors
Αλέξης Ξενάκης, Germano Conca, Δήμητρα Παπανίκου, Art Directors
Μαρία Φύτρου, Production Director

Red Eye
Θοδωρής Κωστάκης,
Παραγωγός
Μαρία Σκόκα, Σκηνοθέτης
Marketing Week (T. 1286)

::Στο ράφι:: Ήβη Fruitea: Αναψυκτικό, χυμός και τσάι «φυσικά μαζί»


Το Ήβη Fruitea αποτελεί τη νέα πρόταση της Pepsico-Ήβη, συνδυάζοντας τις ευεργετικές ιδιότητες των κόκκινων φρούτων και του τσαγιού, με τη γεύση, τη δροσιά και την απόλαυση. Η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μίας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και η συνεχής ανανέωση και εξέλιξη της μάρκας Ήβη οδήγησαν την Pepsico-Ήβη να επενδύσει σε μία νέα προϊοντική σειρά, την Ήβη Fruitea, η οποία συνδυάζει χυμό, αναψυκτικό και τσάι σε ένα προϊόν.

Η νέα σειρά αποτελείται από δύο προϊόντα, ρόδι και φράουλα, και αυτές τις μέρες τοποθετείται στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Παράλληλα, ξεκινά η επικοινωνιακή του δραστηριότητα, με ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών, τις οποίες υποστηρίζει η «πρέσβειρα» της μάρκας Έλενα Παπαρίζου. Την καμπάνια αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος έχει επιμεληθεί η Lowe Athens.

Η Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Ιnnovation & Consumer Insights και η Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks της Pepsico-Ήβη μιλούν στο Marketing Week για τη νέα επένδυση της εταιρείας, για τους στόχους που βρίσκονται πίσω από το λανσάρισμα του νέου προϊόντος, αλλά και για την ανάγκη «σεβασμού» της δύσκολης οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής από τις εταιρείες, με προϊόντα που υπηρετούν το «value for money».

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας Ήβη. Σε τι αφορά το προϊόν και ποιο είναι το target group του;

Μαρία Γεωργίτση:
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Το target group του είναι αρκετά ευρύ γιατί αφορά τόσο σε όσους ψάχνουν για διαφορετικές γεύσεις, όσο και σε αυτούς που θέλουν πιο «υγιεινές» εναλλακτικές, δεδομένου ότι τα κόκκινα φρούτα και το τσάι φημίζονται για την αντιοξειδωτική τους δράση.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι στόχοι σας από το λανσάρισμα του Ήβη Fruitea και τη διεύρυνση της γκάμας της Ήβη;

Μαρία Γεωργίτση:
Οι πρωταρχικοί στόχοι μας με αυτήν την επέκταση της γκάμας της Ήβη είναι η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μιας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και -ως μέρος της προσπάθειάς μας για τη συνεχή ανανέωση της μάρκας- να φέρουμε εξελίξεις στην Ήβη.

Marketing Week: Σε ποια κατηγορία κατατάσσεται το Ήβη Fruitea, δεδομένου ότι συνδυάζει χαρακτηριστικά τριών κατηγοριών (χυμοί, αναψυκτικά, τσάι);

Μαρία Γεωργίτση:
Ακριβώς επειδή συνδυάζει χαρακτηριστικά πολλών κατηγοριών, η σειρά Ήβη Fruitea είναι δύσκολο να καταταχθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία.

Βέβαια, όπως και να το χαρακτηρίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, οι οποίοι δεν οριοθετούν τις κατηγορίες τόσο αυστηρά όσο εμείς του κλάδου, αλλά βάση της ανάγκης που τους καλύπτει το κάθε προϊόν, είναι εκείνοι που τελικά θα το κατατάξουν.

Άλλωστε η Ήβη είναι μια μεγάλη μάρκα που εμπεριέχει πολλές κατηγορίες όπως αναψυκτικά, χυμούς και νερό, και από έρευνες οι καταναλωτές μας έχουν δείξει ότι είναι πολύ θετικοί σε νέες προτάσεις από την Ήβη, αρκεί να μην ξεφεύγουν από τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, τα οποία είναι η φυσικότητα και η απόλαυση.


Marketing Week: Πώς διαφοροποιείται το προϊόν από τον ανταγωνισμό του;

Μαρία Γεωργίτση:
Το βασικό σημείο διαφοροποίησης του Ήβη Fruitea από τον ανταγωνισμό του είναι η διαφορετικότητα των γεύσεών του αλλά επιπλέον η ανάμειξη χυμού με τσάι αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση από την Ήβη, η όποια πιστεύουμε ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Η νέα σειρά αποτελείται από δύο προϊόντα, ρόδι και φράουλα, και αυτές τις μέρες τοποθετείται στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Παράλληλα, ξεκινά η επικοινωνιακή του δραστηριότητα, με ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών, τις οποίες υποστηρίζει η «πρέσβειρα» της μάρκας Έλενα Παπαρίζου. Την καμπάνια αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος έχει επιμεληθεί η Lowe Athens.

Η Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Ιnnovation & Consumer Insights και η Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks της Pepsico-Ήβη μιλούν στο Marketing Week για τη νέα επένδυση της εταιρείας, για τους στόχους που βρίσκονται πίσω από το λανσάρισμα του νέου προϊόντος, αλλά και για την ανάγκη «σεβασμού» της δύσκολης οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής από τις εταιρείες, με προϊόντα που υπηρετούν το «value for money».

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας Ήβη. Σε τι αφορά το προϊόν και ποιο είναι το target group του;

Μαρία Γεωργίτση:
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Το target group του είναι αρκετά ευρύ γιατί αφορά τόσο σε όσους ψάχνουν για διαφορετικές γεύσεις, όσο και σε αυτούς που θέλουν πιο «υγιεινές» εναλλακτικές, δεδομένου ότι τα κόκκινα φρούτα και το τσάι φημίζονται για την αντιοξειδωτική τους δράση.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι στόχοι σας από το λανσάρισμα του Ήβη Fruitea και τη διεύρυνση της γκάμας της Ήβη;

Μαρία Γεωργίτση:
Οι πρωταρχικοί στόχοι μας με αυτήν την επέκταση της γκάμας της Ήβη είναι η προσέγγιση νέων καταναλωτών μέσω μιας διαφοροποιημένης πρότασης αλλά και -ως μέρος της προσπάθειάς μας για τη συνεχή ανανέωση της μάρκας- να φέρουμε εξελίξεις στην Ήβη.

Marketing Week: Σε ποια κατηγορία κατατάσσεται το Ήβη Fruitea, δεδομένου ότι συνδυάζει χαρακτηριστικά τριών κατηγοριών (χυμοί, αναψυκτικά, τσάι);

Μαρία Γεωργίτση:
Ακριβώς επειδή συνδυάζει χαρακτηριστικά πολλών κατηγοριών, η σειρά Ήβη Fruitea είναι δύσκολο να καταταχθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία.

Βέβαια, όπως και να το χαρακτηρίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, οι οποίοι δεν οριοθετούν τις κατηγορίες τόσο αυστηρά όσο εμείς του κλάδου, αλλά βάση της ανάγκης που τους καλύπτει το κάθε προϊόν, είναι εκείνοι που τελικά θα το κατατάξουν.

Άλλωστε η Ήβη είναι μια μεγάλη μάρκα που εμπεριέχει πολλές κατηγορίες όπως αναψυκτικά, χυμούς και νερό, και από έρευνες οι καταναλωτές μας έχουν δείξει ότι είναι πολύ θετικοί σε νέες προτάσεις από την Ήβη, αρκεί να μην ξεφεύγουν από τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, τα οποία είναι η φυσικότητα και η απόλαυση.


Marketing Week: Πώς διαφοροποιείται το προϊόν από τον ανταγωνισμό του;

Μαρία Γεωργίτση:
Το βασικό σημείο διαφοροποίησης του Ήβη Fruitea από τον ανταγωνισμό του είναι η διαφορετικότητα των γεύσεών του αλλά επιπλέον η ανάμειξη χυμού με τσάι αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση από την Ήβη, η όποια πιστεύουμε ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Marketing Week: Θα λέγατε ότι το εν λόγω προϊόν είναι η εξέλιξη των αναψυκτικών και η απάντηση στις νέες απαιτήσεις του καταναλωτή για υγιεινότερα προϊόντα;

Μαρία Γεωργίτση:
Ο χαρακτηρισμός «η εξέλιξη των αναψυκτικών» μου αρέσει πολύ και σίγουρα θα χαιρόμασταν αν το αντιλαμβάνονταν έτσι και οι καταναλωτές! Σαφώς είναι μια εναλλακτική, διαφοροποιημένη πρόταση που περιέχει συστατικά γνωστά για την ευεργετική αντιοξειδωτική τους δράση.

Παρόλο που το Ήβη Fruitea είναι «από τη φύση του» μια πιο υγιεινή πρόταση, ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα απολαυστικό προϊόν με ωφέλιμα συστατικά, και όχι να συγκριθούμε άμεσα με τις αμιγώς «υγιεινές» κατηγορίες όπως οι χυμοί, στις οποίες άλλωστε υπάρχουν ήδη προτάσεις στην οικογένεια της Ήβη.

Ως εκ τούτου, και χωρίς να παραβλέπουμε τα οφέλη των συστατικών του για την υγεία, η έμφαση της σειράς Ήβη Fruitea είναι σαφώς στη γεύση, τη δροσιά, και την απόλαυση.

Marketing Week: Πότε θα ξεκινήσει η τοποθέτηση του προϊόντος και σε ποια σημεία;

Μαρία Γεωργίτση:
Η τοποθέτηση της σειράς Ήβη Fruitea έχει ήδη ξεκινήσει και η διανομή του θα είναι σε όλα τα σημεία που διατίθενται τα προϊόντα της PepsiCo-Ήβη, όπως supermarket, περίπτερα κ.λπ.

Marketing Week: Το Ήβη Fruitea είναι ένα προϊόν το οποίο αναπτύχθηκε στην Ελλάδα. Πόσο σημαντική επένδυση αποτελεί για την εταιρεία σας; Προβλέπεται επέκτασή του και σε άλλες αγορές;

Έλενα Γαλάνη:
Η επένδυση πίσω από τη σειρά Ήβη Fruitea ήταν σημαντική τόσο σε επίπεδο R&D πόρων, για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των συγκεκριμένων «συνταγών», όσο και σε επίπεδο έρευνας με τους τελικούς καταναλωτές προκειμένου να μπορέσουμε να βελτιστοποιήσουμε όλες τις παραμέτρους του προϊόντος (γεύσεις, συσκευασία, ονομασία, επικοινωνία κ.λπ.).

Μετά από όλη αυτήν την προσπάθεια είμαστε πραγματικά πολύ χαρούμενοι που έχουμε δύο υπέροχα νέα προϊόντα στην οικογένεια της Ήβη! Πρώτος σταθμός είναι το άμεσο λανσάρισμα και η υποστήριξη στην Ελλάδα και είναι πολύ πιθανό η σειρά να επεκταθεί και σε άλλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Pepsico-Ήβη.

Marketing Week: Πώς θα εξελιχθεί το πρόγραμμα προβολής; Τι κονδύλι θα διατεθεί για την προώθησή του και ποια μέσα θα χρησιμοποιηθούν;

Έλενα Γαλάνη:
Το πρόγραμμα προβολής και υποστήριξης της νέας σειράς θα ξεκινήσει άμεσα με πολλές νέες και διαφορετικές ενέργειες, που ετοιμάζουμε ήδη πυρετωδώς, όπου Ήβη και Έλενα Παπαρίζου θα είναι «φυσικά μαζί» και αυτό το καλοκαίρι! Οι ενέργειες περιλαμβάνουν νέα διαφημιστική καμπάνια, νέο σούπερ τραγούδι για την Ήβη, νέο video clip, συναυλίες σε όλη την Ελλάδα, πολλά events και διαγωνισμούς, σε παραδοσιακά αλλά και Νέα Μέσα.

Marketing Week: Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας κατά την οποία λανσάρεται, σε τι επίπεδα θα κινηθεί η τιμή του προϊόντος; Θεωρείτε ότι ο έλληνας καταναλωτής είναι διατεθειμένος να διαθέσει περισσότερα για ένα τέτοιο προϊόν;

Μαρία Γεωργίτση:
Εμείς ως PepsiCo-Ήβη ήδη δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο να προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερο «value for money» και το τελευταίο διάστημα έχουμε αποδείξει ότι είμαστε ακόμα πιο ευαισθητοποιημένοι λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας.

Επίσης, πιστεύουμε πολύ στην καινοτομία και θεωρούμε ότι μια «πρόταση» η οποία βασίζεται και καλύπτει πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών «αυτοχρηματοδοτείται» μακροπρόθεσμα, και ως εκ τούτου η καινοτομία και οι διαφοροποιημένες προτάσεις δεν θα έπρεπε να επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό σημαίνει ότι, αν και πιστεύουμε ότι η σειρά Ήβη Fruitea λόγω των συστατικών της θα μπορούσε να δικαιολογήσει premium pricing, η τιμή του Ήβη Fruitea θα είναι ίδια με αυτή της υπάρχουσας σειράς αναψυκτικών της Ήβη.

Το προϊόν Ήβη Fruitea
Η σειρά Ήβη Fruitea δανείζεται στοιχεία από τις κατηγορίες των αναψυκτικών, του τσαγιού και των χυμών για να συνθέσει μια νέα πρόταση. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό κόκκινων φρούτων σε 2 γεύσεις, ρόδι και φράουλα, εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού rooibos και χαμηλή ανθράκωση, χωρίς τεχνητά χρώματα.

Η Καμπάνια «Φυσικά μαζί»
Το λανσάρισμα της σειράς Ήβη Fruitea θα υποστηριχτεί με μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια που θα επεκταθεί σε πολλά Μέσα. Το κύριο ζητούμενο της επικοινωνίας ήταν να τονίσει τη διαφοροποίηση των Ήβη Fruitea με ένα τρόπο τόσο διαφορετικό όσο και το ίδιο προϊόν, οπότε εστιάζει αρκετά στα προϊοντικά χαρακτηριστικά, δηλαδή στα συστατικά του και στη σύνθεσή τους. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας Ήβη Fruitea είναι το «Φυσικά μαζί».

To «Φυσικά μαζί» προκύπτει από το συνδυασμό των κόκκινων φρούτων με το κόκκινο τσάι, αλλά υποστηρίζεται και από την πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, την Έλενα Παπαρίζου, ένα πρόσωπο που έχει ήδη ταυτιστεί με την Ήβη. Την επικοινωνία της σειράς Ήβη Fruitea υπογράφει η Lowe Athens, η όποια σχεδίασε και τη συσκευασία.

Συντελεστές
Από την PepsiCo-Ήβη
Μάνος Σπανός,
Marketing Director
Μαρία Γεωργίτση, Marketing Manager, Innovation & Consumer Insights
Έλενα Γαλάνη, Marketing Manager, Carbonated Soft Drinks
Στεφανία Τσάπαλα, Senior Brand Manager, Ήβη

Από τη Lowe Athens
Αντώνης Κόχειλας,
Planning Director
Τριαντάφυλλη Καλδίρη, Group Account Director
Ματίνα Τσιγκάκου, Account Manager
Διονύσης Βαγουρδής, Γιάννα Πολυδούρη, Creative Directors
Αλέξης Ξενάκης, Germano Conca, Δήμητρα Παπανίκου, Art Directors
Μαρία Φύτρου, Production Director

Red Eye
Θοδωρής Κωστάκης,
Παραγωγός
Μαρία Σκόκα, Σκηνοθέτης
Marketing Week (T. 1286)

::water news:: Ίδρυση Ινστιτούτου Νερού προτείνει ο Μανόλης Στρατάκης



Την πρόταση για ίδρυση ενός σύγχρονου Ινστιτούτου Νερού στην Κρήτη, έφερε στη Βουλή με Ερώτησή του προς τις Υπουργούς Περιβάλλοντος και Παιδείας, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ κ.Μανόλης Στρατάκης. Όπως αναφέρει ο βουλευτής, είναι πολλοί οι φορείς που κατά καιρούς έχουν εκφραστεί θετικά για την προοπτική ιδρύσεως ενός Ινστιτούτου Νερού στην Κρήτη, με διεθνή εμβέλεια.

Η ίδρυση του ινστιτούτου κρίνεται αναγκαία ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψιν μας τα εξής δεδομένα:

- Την κρισιμότητα των υδατικών πόρων στη χώρα μας αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.

- Τις ιδιαιτερότητες της υδρολογίας και της υδρογεωλογίας του Κρητικού χώρου σε σχέση μ' αυτές των Κεντρικών και Βόρειών Ευρωπαϊκών χωρών (μεσογειακό κλίμα, καρστικές πηγές, παράκτιοι υδροφορείς κ.ά).

-Τις υδρολογικές και υδρογεωλογικές ομοιότητες με την υπόλοιπη νοτιοανατολική χώρα και άλλες χώρες της ευρύτερης περιοχής.

- Την ανάγκη ανάπτυξης μικρής κλίμακας, χαμηλού κόστους και φιλικών στο περιβάλλον διαχειριστικών συστημάτων.

- Την μακραίωνη πολιτιστική παράδοση της Κρήτης στην ανάπτυξη έργων υδατικών πόρων που χαρακτηρίζονται για:
* Την προσαρμοστικότητα τους στο περιβάλλον και στις τοπικές συνθήκες (διαφοροποίηση ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες).
* Το σχεδιασμό και το χρόνο λειτουργίας τους.
* Την πρόβλεψη για μελλοντικές αυξημένες ανάγκες.
* Την ολοκληρωμένη διαχείριση και κυρίως την εξισορρόπηση προσφοράς και ζήτησης.
* Τη δυνατότητα συνδυασμού των αρχαίων πρακτικών με τα σύγχρονα μέσα και γνώσεις και
* Τον ασφαλή προσδιορισμό πιθανών επιπτώσεων των κλιματικών μεταβολών στους υδατικούς πόρους.

Ο κ.Στρατάκης επισημαίνει ότι δεν υπάρχει άλλο παρόμοιο ινστιτούτο στην ευρύτερη περιοχή και πολλοί φορείς έχουν τοποθετηθεί θετικά σε μια τέτοια προοπτική, την ώρα που υπάρχει πιθανότητα στήριξης και από διεθνείς οργανισμούς, όπως ο Food & Agriculture Organization , o World Health Organization και ο Intergroup Water του Ευρωκοινοβουλίου.

Ταυτόχρονα θα δοθεί στη χώρα μας η δυνατότητα εξαγωγής τεχνογνωσίας υδατικών πόρων.

Έτσι, ο κ.Στρατάκης καταλήγει ερωτώντας τις κ.Υπουργούς αν προτίθενται να ενεργοποιήσουν τις διαδικασίες για την ίδρυση ενός συγχρόνου Ινστιτούτου Νερού στην Κρήτη με διεθνή ή τουλάχιστον Μεσογειακή εμβέλεια.

paseges.gr

::f&b marketing news:: Διεθνής διάκριση για Out There Media και Pepsico-HBH.


Διεθνής διάκριση για Out There Media και Pepsico-HBH
http://www.sarmeeting.be/PepsiCo%20PO1.jpg

Τη διάκριση «Mobile Ad of the Week» από τη διεθνή διαφημιστική κοινότητα XIPAX απέσπασε η mobile advertising καμπάνια «Με ποιον βγαίνει η Έλενα» που δημιούργησε η Out There Media για λογαριασμό της εταιρείας Pepsico-Ήβη.

Η καμπάνια απέσπασε τη διάκριση ανάμεσα σε πολλές συμμετοχές από όλο τον κόσμο, από τη XIPAX, μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές κοινότητες, με έδρα τη Βιέννη, τα μέλη της οποίας είναι διακεκριμένοι επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης παγκοσμίως. Η καμπάνια έτρεξε στο Vodafone Live! και είχε διάρκεια ένα μήνα, με στόχο την περαιτέρω προώθηση της συνεργασίας της Ήβη με την Έλενα Παπαρίζου.

Οι συνδρομητές της Vodafone έλαβαν μέρος στην κλήρωση κάνοντας κλικ σε ειδικά banners ή text links, για να επισκεφτούν μία ειδικά σχεδιασμένη σελίδα στο site της Ήβη, το www.iviworld.gr, στην οποία κλήθηκαν να απαντήσουν 10 ερωτήσεις σχετικά με την Έλενα Παπαρίζου. Από τους συμμετέχοντες που απάντησαν σωστά σε όλες τις ερωτήσεις, πέντε τυχεροί νικητές είχαν την ευκαιρία να «βγουν ραντεβού» με τη γνωστή τραγουδίστρια. Η καμπάνια παρουσίασε σημαντικά ποσοστά ανταπόκρισης (click-through rates) που άγγιξαν το 5%.

Marketing Week Online

::beer news::Mειωμένα έσοδα στο α’ τρίμηνο για τη Heineken

http://www.agronews.gr/images/stories/content_images_old/heineken.jpg
Οι αυξήσεις στις τιμές πώλησης αντιστάθμισαν εν μέρει τους συρρικνωμένους όγκους πωλήσεων για τη Heineken, όμως συνολικά η ολλανδική ζυθοποιία (Τρίτη μεγαλύτερη του κόσμου βάσει εσόδων) δεν απέφυγε την μείωση των εσόδων στο πρώτο τρίμηνο του 2010.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν, τα έσοδα υποχώρησαν κατά 3,5% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, διαμορφούμενα στα 2,94 δις ευρώ, ενώ οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν κατά 3,5%.

Όπως μεταδίδει το Dow Jones Newswires, η πτώση ήταν μεγαλύτερη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη καθώς ο τριπλασιασμός του ειδικού φόρου κατανάλωσης στη Ρωσία επιβάρυνε τους όγκους πωλήσεων. Οι οικονομικές συνθήκες σε Ευρώπη και Αμερική παρέμειναν ασταθείς, ενώ οι κρύοι μήνες του χειμώνα άσκησαν πιέσεις στους όγκους, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η εταιρεία ανέφερε πως αύξησε τις τιμές στις περισσότερες αγορές της στο πρώτο τρίμηνο του έτους, σε χαμηλότερο ωστόσο επίπεδο συγκριτικά με το 2009.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και έκτακτων στοιχείων εμφάνισαν μονοψήφια αύξηση, ωθούμενες κυρίως από τα χαμηλότερα κόστη και τη βελτιωμένη τιμολόγηση.

Η εταιρεία απέφυγε να δώσει outlook (πρόβλεψη) για το υπόλοιπο του έτους.

Οι μετοχές της Heineken έκλεισαν την Τρίτη στα 37,26 ευρώ.

agronews.gr

::beer marketing news:: Η Kaiser με νέα τηλεοπτική καμπάνια

http://www.athensswingcats.com/pics3/events/kaiser_circle.gif

Η Kaiser ξεκίνησε τη νέα τηλεοπτική της καμπάνια με σποτ που εστιάζει στη γευστική υπεροχή της μπίρας.

Μέσα από πλάνα υψηλής αισθητικής, ο σκηνοθέτης της ταινίας Patrick Van Hautem, με την βοήθεια του γνωστού beer stylist Adrian Jendrosz, αποκαλύπτουν την υπεροχή της Kaiser χρησιμοποιώντας υψηλής τεχνολογίας ψηφιακή κάμερα. Η καμπάνια «ντύθηκε» με remix του «Litanie De Saints» και φέρει την υπογραφή με το γνωστό μήνυμα «Μπίρα ή Kaiser;». Την καμπάνια επιμελήθηκε η McCann Erickson σε συνεργασία με την X-Rated.

Marketing Week Online
marketingweel.gr

::food industry news:: Δυο νέες μονάδες για λάδι και μέλι από την ΕΑΣ Ρεθύμνου.


Δύο νέες σύγχρονες μονάδες της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Ρεθύμνου – τυποποίησης ελαιολάδου και εργαστήρι μελισσοτροφών – εγκαινιάστηκαν την Κυριακή. Οι νέες μονάδες λειτουργούν στις εγκαταστάσεις της ΕΑΣΡ στα Τρία Μοναστήρια και το τυποποιητήριο ήδη «μετράει» έξι μήνες ζωής, με μηναία τυποποίηση 120 περίπου τόνων ελαιολάδου.

Το «παρών» στα εγκαίνια έδωσε και ο υφυπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Σταύρος Αρναουτάκης, τονίζοντας πως η κυβέρνηση είναι στο πλευρό των παραγωγών, σε μια, μάλιστα, τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία όπως η σημερινή, στηρίζοντας πρωτοβουλίες που στόχο έχουν την ανάδειξη και προώθηση των τοπικών προϊόντων.

Οι συγκεκριμένες μονάδες άλλωστε έχουν ενταχθεί στον αναπτυξιακό νόμο του υπουργείου.

Το ελαιόλαδο και το μέλι έχουν καθορίσει τον πολιτισμό της Κρήτης, αλλά και του δυτικού κόσμου, τα τελευταία τέσσερις χιλιάδες χρόνια, τόνισε ο πρόεδρος της ΕΑΣΡ, κ. Νίκος Μπιρλιράκης στην ομιλία του.

Σημείωσε, δε, πως «σε μια περίοδο κρίσης όπως η σημερινή, μακροχρόνιας και επίπονης, θα αποτελέσουν αυτές οι ενέργειες μια ανάσα τόσο για τους ελαιοπαραγωγούς όσο και για την υπόλοιπη κοινωνία».
Αναφέρθηκε επίσης στο γεγονός ότι πρόκειται για μια τυποποιητική μονάδα που το προϊόν που τυποποιεί βρίσκεται ήδη στην αγορά, σε αντίθεση με άλλες που εγκαινιάζονται και ψάχνουν πελάτες, όπως είπε χαρακτηριστικά.

«Η μονάδα αυτή ήδη τυποποιεί περίπου 120 τόνους το μήνα και ήδη η δεύτερη μονάδα τυποποίησης μελισσοτροφών έχει αγορά.

Πιστεύουμε ότι σε μια τριετία το σύνολο του παρθένου ελαιολάδου της περιοχής μας θα περνά μέσα από το τυποποιητήριο και θα φεύγει προς την ελληνική και την ξένη αγορά τυποποιημένο», υπογράμμισε.

Νέο μοντέλο ανάπτυξης

Για την ανάγκη ενός νέου μοντέλου ανάπτυξης μίλησε ο υφυπουργός Σταύρος Αρναουτάκης, τονίζοντας πως τα αγροτικά προϊόντα είναι ένας από τους πυλώνες ανάπτυξης της Κρήτης.

«Είναι μια σημαντική επένδυση της Ένωσης Ρεθύμνου, που έχει χρηματοδοτηθεί από τον επενδυτικό νόμο και δίνει μια απάντηση στις δύσκολες συγκυρίες που περνάει η χώρα. Μόνο με την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα μπορούν τα προϊόντα μας να έχουν καλύτερη αντιμετώπιση από τις διεθνείς αγορές και να είναι ανταγωνιστικά. Εμείς είμαστε δίπλα να βοηθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο όλη την περιοχή.

Η κυβέρνηση με τον αναπτυξιακό νόμο, τα προγράμματα που υπάρχουν παράλληλα από εθνικούς πόρους, μπορεί και στηρίζει τέτοιες ενέργειες, ώστε να έχουμε τις καλύτερες επενδύσεις που χρειάζεται η περιοχή για να μπορούν να μένουν οι κάτοικοι στον τόπο και να έχουμε ανταγωνιστικά και ποιοτικά προιόντα», είπε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του.

Από την πλευρά του ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Μανώλης Όθωνας, σημείωσε πως πρωτοβουλίες όπως αυτή της Ένωσης με τη στήριξη της πολιτείας στοχεύουν στην αναβάθμιση του τοπικού προϊόντος και ενισχύουν το εισόδημα των παραγωγών. «Το λάδι, πολύτιμο για την οικονομία μας, την κοινωνία και τον πολιτισμό μας περνάει μια βαθιά εμπορική κρίση τα τελευταία χρόνια, που μόνο μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες οργανωμένες και συντονισμένες από την πολιτεία μπορεί να βρει διεξόδους και να πάρει τη θέση που του αξίζει στην ελληνική αλλά και διεθνή αγορά, αλλά και να συμβάλει με τον τρόπο που πρέπει στην αναβάθμιση του εισοδήματος του παραγωγού», υπογράμμισε.

paseges.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr