http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος: Απαντώντας στο σύγχρονο τρόπο ζωής

Ο Λουμίδης Παπαγάλος δεν σταματά να τοποθετεί νέες προτάσεις στην αγορά, εκσυγχρονίζοντας μια παραδοσιακή αγαπημένη συνήθεια, αυτήν του ελληνικού καφέ. Η πιο πρόσφατη πρότασή του, είναι αυτή του Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος.Ο ελληνικός καφές αποτελεί διαχρονικά μια αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων. «Ο Λουμίδης Παπαγάλος έχει επηρεάσει τη στάση των Ελλήνων απέναντι στον ελληνικό καφέ, αφού προβάλλει συστηματικά μια σύγχρονη εικόνα προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του σημερινού Έλληνα», μας λέει μεταξύ άλλων ο Ανδρέας Κουρούμαλης, Group Brand Manager RG Coffee Retail της Nestle Hellas, μιλώντας για το νέο λανσάρισμα της μάρκας, Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος.

Marketing Week: Ποια είναι η πρόταση που ο Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος φέρνει στην αγορά;

Ανδρέας Κουρούμαλης:
Ο Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος αποτελεί μία ξεχωριστή πρόταση που ανταποκρίνεται στις τάσεις και τις ανάγκες της εποχής μας. Χάρη στο ειδικό του καβούρδισμα προσφέρει πλούσιο άρωμα και δυνατή γεύση, που τον καθιστούν ιδανική επιλογή για ένα δυναμικό

Προώθηση αγροτικών προϊόντων με 30 εκατ. ευρώ από την ΕΕ




ImageH Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε 30,3 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση 19 προγραμμάτων από 14 χώρες, που αφορούν την παροχή πληροφοριών για αγροτικά προϊόντα και την προώθησή τους στην αγορά της ΕΕ. Τα προγράμματα είναι τριετούς διάρκειας και η κοινοτική συμμετοχή ανέρχεται στο 50% του συνολικού τους προϋπολογισμού, που ανέρχεται στα 60,6 εκατ. ευρώ. Τα προγράμματα καλύπτουν τα οπωροκηπευτικά, το κρέας, τα γαλακτοκομικά, το μέλι, τα άνθη, το λινάρι, προϊόντα Π.Ο.Π. και Π.Γ.Ε. και βιολογικά προϊόντα. Από τα 19 προγράμματα, δύο αφορούν και την Ελλάδα.
Το πρώτο πρόγραμμα αφορά τη συνεργασία Ελλάδας, Γαλλίας και Γερμανίας συνολικού ύψους 2,46 εκατ. ευρώ από τα οποία 1,23 εκατ. ευρώ θα είναι η κοινοτική συνεισφορά, ενώ το δεύτερο πρόγραμμα αφορά τη συνεργασία Ελλάδας, Ιταλίας και Ρουμανίας συνολικού ύψους 2,73 εκατ. ευρώ από τα οποία 1,36 εκατ. ευρώ θα είναι η κοινοτική

Στην Commission παρέπεμψαν οι υπουργοί Γεωργίας τα μεταλλαγμένα καλαμπόκια

 
Όπως κατ΄ εξακολούθηση συνηθίζεται από το Συμβούλιο υπουργών Γεωργίας και στην συνεδρίαση της Τρίτης 29ης Ιουνίου, στο Λουξεμβούργο, δεν κατέστη δυνατός ο σχηματισμός της ειδικής πλειοψηφίας που απαιτείται για τις εγκρίσεις ή απορρίψεις αδειών κυκλοφορίας στην αγορά της Ε.Ε. γενετικώς τροποποιημένων φυτών. Έτσι οι πέντε νέες ποικιλίες μεταλλαγμένων αραβόσιτων και η ανανέωση της άδειας του καλαμποκιού Bt 11 x GA 21 της Syngenta, που είχαν περιληφθεί στην ημερήσια διάταξη παραπέμπονται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την τελική απόφαση.

 Φυσικά, οι εγκρίσεις, δεδομένης στης στάσης της Ε. Επιτροπής σε ανάλογα θέματα στο παρελθόν, πρέπει να θεωρούνται τελικά δεδομένες.
Σημειώνεται πως οι προτάσεις, που είχουν υποβληθεί στο Συμβούλιο των υπουργών προς έγκριση, αφορούν τη λήψη αποφάσεων που θα επιτρέπει τη χρήση των έξι γενετικώς τροποποιημένων ποικιλιών αραβοσίτου στα τρόφιμα και τις ζωοτροφές και όχι την καλλιέργειά τους στην Ε.Ε.
Η αρχική υποβολή των αιτήσεων για την έγκριση αυτών των μεταλλαγμένων ποικιλιών, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό 1829/2003, έγινε στην Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας των Τροφίμων

Επίσημη πρώτη για το λογότυπο των βιολογικών




ImageΟι νέοι κανόνες επισήμανσης της ΕΕ, συμπερι- λαμβανομένου του νέου λογότυπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα βιολογικά προϊόντα, αρχίζουν να ισχύουν από σήμερα 1η Ιουλίου.
Οι νέοι κανόνες επισήμανσης για τα βιολογικά προϊόντα στην ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης επίδειξης του νέου λογότυπου της ΕΕ για τα βιολογικά προϊόντα, θα αρχίσουν να ισχύουν από την 1η Ιουλίου 2010. Το αποκαλούμενο «ευρω-φύλλο» θα είναι πλέον υποχρεωτικό για όλα τα προσυσκευασμένα βιολογικά προϊόντα τα οποία έχουν παραχθεί σε κάποιο από τα κράτη μέλη της ΕΕ και τα οποία ανταποκρίνονται στα απαιτούμενα πρότυπα.
Δίπλα από το σήμα της ΕΕ θα μπορούν να εξακολουθούν να τοποθετούνται και άλλοι ιδιωτικοί, περιφερειακοί ή εθνικοί λογότυποι. Η χρήση του λογότυπου θα είναι προαιρετική για τα μη συσκευασμένα και για τα εισαγόμενα προϊόντα.
Εκτός από τον λογότυπο, στους νέους κανόνες επισήμανσης εντάσσονται επίσης η υποχρεωτική αναγραφή του τόπου παραγωγής των συστατικών του προϊόντος και ο κωδικός αριθμός του

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr