Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Αυστραλιανό κρασί-"μαϊμού" κάνει θραύση στην Αγγλία


 
Κρασί-"μαϊμού" έχει κατακλύσει την αγορά της Αγγλίας. Προέρχεται από την Κίνα και είναι κάκιστη προσπάθεια μίμησης του γνωστού κρασιού Jacobs Creek που λατρεύουν οι Άγγλοι. Το κρασί εντόπισε η εταιρία εισαγωγής, εξαιτίας ορθογραφικού λάθους στην ετικέτα του μπουκαλιού, όπου η Αυστραλία αναγράφεται ως Austrlia.
Σε έρευνα που έγινε, βρέθηκαν εκατοντάδες μπουκάλια του εν λόγω κρασιού. Την αρχή του νήματος βρήκαν οι εισαγωγείς, από παράπονα καταναλωτών για την απαίσια γεύση του κρασιού.
 Στο μεταξύ, πάρα πολλοί έπεσαν στην κακοστημένη -όπως αποδείχθηκε- παγίδα, εξαιτίας της τιμής… ευκαιρίας. Το γνήσιο πουλιέται προς 15 δολάρια το μπουκάλι, ενώ το νόθο μόνο προς 3!
Οι εισαγωγείς καθησυχάζουν τους καταναλωτές, τονίζοντας πως, παρά την απαίσια γεύση του, το κρασί

Σε spec η Burger King στη Μεγάλη Βρετανία

Μέχρι πριν 1 μήνα χειριζόταν τον παγκόσμιο λογαριασμό η CPB

Σε spec η Burger King στη Μεγάλη Βρετανία

http://www.bk.com/images/corporate/bkg.section-header-worldwide.gif
Η Burger King θα πραγματοποιήσει spec για το διαφημιστικό λογαριασμό της στη Μεγάλη Βρετανία, η αξία του οποίου ανέρχεται στα 12 εκατ. λίρες.
(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Η συγκεκριμένη απόφαση φανερώνει ενδεχομένως την πρόθεση της εταιρείας να αναθέτει πλέον τους λογαριασμούς της σε διαφορετικά agencies και όχι σε ένα συγκεκριμένο. Μέχρι πριν έναν μήνα, τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό χειριζόταν η Crispin, Porter & Bogusky η οποία είχε την ευθύνη τα τελευταία 7 χρόνια και είχε δημιουργήσει μια σειρά από καινοτόμες καμπάνιες όπως οι

Δεν ενδιαφέρεται να εξαγοράσει τη «Δωδώνη» η Danone


 
Tέλος στα σενάρια που θέλουν τη γαλλική γαλακτοβιομηχανία να βρίσκεται μεταξύ των υποψήφιων αγοραστών της ηπειρώτικης εταιρείας «Δωδώνη Γαλακτοβιομηχανία», βάζει o διευθύνων σύμβουλος της Danone Hellas, Benoit De Lavarene.
Ο κ. De Lavarene ξεκαθαρίζει μιλώντας στην εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ, πως η Danone δεν σχεδιάζει -τουλάχιστον προς το παρόν- να προχωρήσει σε εξαγορές ή να συγχωνευθεί με άλλη εταιρεία στην Ελλάδα, τονίζοντας πως πρωταρχικός της στόχος είναι να γίνει η δεύτερη δύναμη της αγοράς γιαουρτιού μέσα από την αυτόνομη ανάπτυξη.
Παραδέχεται πάντως πως η συγκέντρωση και η δημιουργία μεγαλύτερων σχημάτων είναι το «κλειδί» για όσες εταιρείες θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να βγουν ισχυρότερες από την ύφεση, η οποία έχει πλήξει σε σημαντικό βαθμό την κατανάλωση γαλακτοκομικών.
Σύμφωνα με την ACNielsen το 2010, οι πωλήσεις γιαουρτιού στα καταστήματα τροφίμων και στα

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr