Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::f&b marketing news::Προωθητικές ενέργειες στηρίζουν την καμπάνια Pepsi.

http://www.andrew.cmu.edu/user/jwilder/pepsi.jpg

Η Pepsi Max πραγματοποιεί διαγωνισμό με έπαθλο 115 LCD Samsung τηλεοράσεις και άλλα δώρα με κάθε αγορά προϊόντος Pepsi Max ή Pepsi Twist, μέχρι τις αρχές Μαΐου σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Με την αγορά του προϊόντος οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν το ειδικό κουπόνι και να μάθουν αυτόματα εάν κέρδισαν. Στο πλαίσιο της ίδιας καμπάνιας η Pepsi Max διοργανώνει online διαγωνισμό με έπαθλο ένα ταξίδι για μία εβδομάδα στο Johannesburg της Νότιας Αφρικής, με διαμονή σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο, ξενάγηση στο μουσείο Apartheid, Safari tour στο εθνικό πάρκο Pilanesberg, και συνάντηση με τον Fernando Torres.

Οι δύο διαγωνισμοί εντάσσονται στο πλαίσιο της φετινής παγκόσμιας καμπάνιας της Pepsi με κεντρικό θέμα την Αφρική στην οποία συμμετέχουν οι Fernando Torres, Lionel Messi, Ricardo Kaka, Frank Lampard, Andrei Arshavin, Didier Drogba, Thierry Henry και Michael Ballack. Στην καμπάνια συμμετέχει επίσης, ο διεθνούς φήμης τραγουδιστής Akon ο οποίος συνεργάστηκε με την Pepsi, για τη δημιουργία του “Oh Africa” που ντύνει μουσικά την καμπάνια, ενώ παράλληλα, αποτελεί μέρος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της Pepsi υπέρ της ενίσχυσης των νέων της Αφρικής.

MarketingWeek.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr