Πηγή:marketingweek.gr
Follow us -Twitter
::food marketing news:: Nutri Cookies!!!
Πηγή:marketingweek.gr
::food health news:: Σέλινο και μαϊντανός στη "μάχη" κατά της λευχαιμίας.
::horeca news:: Γρηγόρης: Δεν μετακυλύει την αύξηση του ΦΠΑ στις λιανικές τιμές.
Να μην προχωρήσει σε μετακύλιση της αύξησης του ΦΠΑ στις λιανικές τιμές των προϊόντων αποφάσισε η εταιρεία Γρηγόρης Μικρογεύματα, ενεργώντας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, με κοινωνική υπευθυνότητα, την οποία η παρούσα οικονομική συγκυρία και κοινωνική κατάσταση επιτάσσουν. Με βασική αρχή το σεβασμό στον καταναλωτή και αναγνωρίζοντας την αφοσίωση των εκατοντάδων χιλιάδων πελατών, που καθημερινά επισκέπτονται τα καταστήματά, το δίκτυο Γρηγόρης Μικρογεύματα θα διατηρήσει τις τιμές των προϊόντων στα ίδια επίπεδα, απορροφώντας το κόστος που προκύπτει από την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται επίσης πως η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει σε αύξηση του τιμοκαταλόγου λιανικής από το 2008.
Πηγή: capital.gr
::food industry news:: Vivartia: Χαμηλότερες και το 2010 αναμένονται οι πωλήσεις.
Σε ανάπτυξη των πωλήσεών της στην αγορά των ΗΠΑ με τη διάθεση κρουασάν σε οκτώ Πολιτείες προσδοκά η Vivartia, η οποία φέτος βλέπει τον τζίρο της να πιέζεται κατά 5% λόγω του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος και της μειωμένης κατανάλωσης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Vivartia, κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος. |
Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο, οι πωλήσεις των κρουασάν στις ΗΠΑ θα αρχίσουν από το Μάρτιο στο νοτιοανατολικό τμήμα των ΗΠΑ, μέσω της εξαγορασθείσας από τη Vivartia Nonni΄s, η οποία διαθέτει ήδη στην τοπική αγορά τα δικά της προϊόντα σε διευρυμένο δίκτυο σούπερ μάρκετ. Σε ό,τι αφορά την πορεία της εταιρείας το 2010, το πρώτο δίμηνο του έτους καταγράφηκε μείωση των εσόδων κατά 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, μεταβολή αναμενόμενη βάσει πλάνων της Vivartia, τόσο για την Ελλάδα όσο και σε επίπεδο ομίλου. Για την απόσχιση των τεσσάρων κλάδων της Vivartia ο κ. Θεοδωρόπουλος δήλωσε, χθες, ότι δεν έχει αλλάξει ο νέος προγραμματισμός που προβλέπει κατάρτιση ισολογισμού μετασχηματισμού με ημερομηνία 30 Ιουνίου 2010, ενώ διευκρίνισε ότι ο δανεισμός της εταιρείας ανέρχεται στο ποσό των 900 εκατ. ευρώ, προέρχεται από 17 τράπεζες και το διάστημα αυτό προσδιορίζεται το πώς θα "σπάσει" το συνολικό ποσό του δανεισμού στις τέσσερις προς συγκρότηση θυγατρικές της Vivartia.
Μονάδα συμπαραγωγής
Χθες, συνήλθε η γενική συνέλευση των μετόχων της Vivartia, η οποία αποφάσισε διεύρυνση σκοπού της εταιρείας και την τροποποίηση του άρθρου 3 του καταστατικού της, με την προσθήκη της φράσης «παραγωγή και εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας». Η επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας αφορά στη λειτουργία μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας 2 MW, στον Άγιο Στέφανο και στη δυνατότητα που θα έχει η εταιρεία μέρος της παραγόμενης ενέργειας να την πουλά στο ΔΕΣΜΗΕ. Πρόκειται για επένδυση της τάξης των 1,5 εκατ. ευρώ, η οποία θα αποφέρει στην εταιρεία ένα ετήσιο όφελος περί τα 300.000 με 400.000 ευρώ.
Απορρόφηση του ΦΠΑ
Σχετικά με την αύξηση του ΦΠΑ ο κ. Θεοδωρόπουλος τόνισε με έμφαση ότι η εταιρεία του δεν θα την απορροφήσει, αλλά θα την υπολογίσει στην τιμή, ενώ για τις τιμές στο γάλα δήλωσε ότι σε αυτή τη φάση δεν προγραμματίζονται αυξήσεις. Σημειώνεται ότι το φρέσκο γάλα κατέχει το 6% των πωλήσεων της Vivartia και τα προϊόντα της πρώην Chipita συμμετέχουν με 40% στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας.
Πηγή: naftemporiki.gr
::food news:: Τα ενεργειακά ποτά βλάπτουν
Για τις τελευταίες γενιές που τα απολαμβάνουν, τα ενεργειακά ποτά αποτελούν την καλύτερη επιλογή για την αναπλήρωση της ενέργειας που χάνεται στη διάρκεια της άσκησης ή μιας κοπιαστικής εργασίας. Οι ειδικοί όμως προειδοποιούν πως οι βλάβες που μπορεί να δημιουργήσουν στον οργανισμό είναι τόσο σοβαρές, ώστε τα ενεργειακά ποτά θα πρέπει να πωλούνται με προειδοποιήσεις για την υγεία, όπως δηλαδή τα πακέτα των τσιγάρων.
Ορισμένα από αυτά περιέχουν επτά φορές περισσότερη καφεΐνη από έναν δυνατό καφέ και 14 φορές απ΄ ό,τι ένα κουτάκι κόκα κόλα. Γι΄ αυτό ο καθηγητής Ρόλαντ Γκρίφιθς από το Πανεπιστήμιο Τζονς Χόπκινς του Μέριλαντ, ο οποίος πραγματοποίησε μελέτη για τα συγκεκριμένα ποτά, επισημαίνει πως υπάρχει ο κίνδυνος ορισμένα άτομα να αναπτύξουν εξάρτηση από τα ενεργειακά ποτά και να εμφανίσουν ανεπιθύμητες αντιδράσεις, όπως κρίσεις πανικού, ναυτία και πόνους στο στήθος.
Υπολογίζεται ότι ένα κουτάκι αναψυκτικού τύπου κόλα περιέχει περίπου 35 mg καφεΐνης, ενώ ένα φλιτζάνι στιγμιαίου καφέ 65 mg. «Μπορείτε εύκολα να φανταστείτε ότι ορισμένοι καταναλωτές είναι πιθανό να καταλήξουν στο νοσοκομείο πιστεύοντας ότι παθαίνουν έμφραγμα», επισήμανε ο Γκρίφιθς.
Ο Σκοτ Γουίλουουμπαϊ, από το Καρδιαγγειακό Ερευνητικό Κέντρο της Αδελαΐδας, είναι πιο κατηγορηματικός. Σε έρευνα που έκανε ανακάλυψε πως η χωρίς προσθήκη ζάχαρης εκδοχή τέτοιων ποτών μπορεί να προκαλέσει πήξιμο του αίματος, αυξάνοντας τις πιθανότητες για έμφραγμα και εγκεφαλικό: «Αν μάλιστα προσθέσετε και άλλους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο, όπως στρες ή μεγάλη πίεση, είναι δυνάμει θανατηφόρο», προειδοποιεί.
Πηγή: capitalhealth.gr
Σταθερά πρώτη στις αυξήσεις η Ελλάδα
Σύμφωνα με την ανάλυση των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που πραγματοποίησε το ΕΛΚΕΚΑ και αφορούν τις Χώρες της Ευρωζώνης, για τον μήνα Ιανουάριο-10, προκύπτει ότι η Ελλάδα κατέχει σταθερά τις πρώτες θέσεις στις αυξήσεις σε πολλά προϊόντα.
Συγκεριμμένα:
Η Ελλάδα τρίτη στον πληθωρισμό μέ 2,3% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 1,0%
Η Ελλάδα πρώτη στις επισκευές οικιακών συσκευών με αύξηση 4,1% με δεύτερη την Ισπανία 3,2% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 1,8%.
Η Ελλάδα πρώτη στόν σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6% , με δεύτερη την Ιταλία με αύξηση 14,9% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 4,3%.
Η Ελλάδα πρώτη στην αύξηση του καφέ, κακάο, τσάϊ , με 1,9% % με δεύτερη την Μάλτα με 1,7% όταν ο Μ.Ο της Η Ε.Ε είναι 0,20 %
Η Ελλάδα πρώτη στις οδικές μεταφορές με 19,2% , με δεύτερη την Μάλτα με 5,2% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 2,8%.
Η Ελλάδα πρώτη στις ασφάλειες μεταφορών με αύξηση 10,9% με δεύτερη την Κύπρο με 7,7% όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 4,8%
Η Ελλάδα πρώτη στην αύξηση της βενζίνης με 28,3% με δεύτερη την Ιρλανδία με 26,7% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 16,2%.
Η Ελλάδα τρίτη στην αύξηση προϊόντων διατροφής με 2,2% με πρώτο το Λουξεμβούργο με 3,6% και δεύτερο το Βέλγιο με 2,6% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι -0,2%.