http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

ΝΕΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ


Οι αγνές και υψηλής διατροφικής αξίας ιδιότητες του φρέσκου βιολογικού γάλακτος σε συνδυασμό με τις ευεργετικές ιδιότητες του εξαιρετικά παρθένου βιολογικού ελαιολάδου Σητείας (Π.Ο.Π.) συντελούν στην δημιουργία της ιδανικής λιχουδιάς για τα παιδιά. Τα βιολογικά Μπισκότα Γάλακτος είναι χειροποίητα με αγνές πρώτες ύλες της κρητικής βιολογικής καλλιέργειας και αποτελούν ένα υγιεινό σνακ για όλους, κατάλληλο για όλες τις ώρες της ημέρας. Τα υψηλής ποιότητας προϊόντα «Σητειακός Μύλος» της οικογένειας Καλαμπόκη είναι πιστοποιημένα με τα διεθνή πιστοποιητικά IFS, KOSHER και EN ISO 22000. Παράλληλα η βιολογική σειρά «Σητειακός Μύλος» φέρει την πιστοποίηση της BIO HELLAS.
Επιχείρηση:
ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ Α.Ε. "ΣΗΤΕΙΑΚΟΣ ΜΥΛΟΣ"  
Περιοχή Παραγωγής:
Τρυπητός Σητείας, Κρήτη

BIO ELEA CRETA ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ: Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο


Το βιολογικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο είναι το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο το οποίο παράγεται από βιολογική καλλιέργεια. Σύμφωνα με τον Κανονισμό του  Συμβουλίου  της Ε.Ε. Νο. 2092/91 και άλλους μεταγενέστερους κανονισμούς οι οποίοι καθορίζουν το νομοθετικό πλαίσιο της βιολογικής παραγωγής των αγροτικών προϊόντων, η βιολογική καλλιέργεια ορίζεται ως το σύστημα διοίκησης των γεωργικών εκμεταλλεύσεων που εφαρμόζει τους ειδικούς περιορισμούς στη χρήση του συνθετικού λιπάσματος και των εντομοκτόνων. Οι προαναφερθέντες κανονισμοί ορίζουν  ότι η βιολογική καλλιέργεια προωθεί την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων χωρίς χημικές ουσίες, την εξέλιξη τεχνικών φιλικών προς το περιβάλλον  που εγγυώνται την απουσία συνθετικών λιπασμάτων και εντομοκτόνων , όπως επίσης και την εφαρμογή μεθόδων καλλιέργειας που αποκαθιστούν και διατηρούν τη γονιμότητα του εδάφους. Σύμφωνα με τους ίδιους κανονισμούς , διεξάγονται από εξουσιοδοτημένους οργανισμούς υποχρεωτικοί έλεγχοι σε όλα τα στάδια του βιολογικού προϊόντος, δηλ. κατά τη διάρκεια της παραγωγής , της τυποποίησης , της ταυτοποίησης και της εμπορίας. Αυτά τα βιολογικά προϊόντα θα διατηρήσουν την ταυτότητα του βιολογικού μόνον όταν τα αποτελέσματα των  ελέγχων συγκλίνουν στους καθορισμένους προσδιορισμούς. Με σεβασμό στους καταναλωτές , το μεγάλο πλεονέκτημα της αγοράς πιστοποιημένων βιολογικών προϊόντων  είναι ότι αυτά τα προϊόντα είναι χωρίς υπολείμματα ουσιών προστασίας των φυτών διότι η χρήση καθώς και η ανίχνευση αγρο-χημικών ουσιών απαγορεύονται.
Eπεξεργασία του Βιολογικού Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιόλαδου "ΒΙΟ ELEA CRETA"
Ποικιλίες καρπών ελιάς Κορωνέικη και Ψιλολιά οι οποίες  καλλιεργούνται αποκλειστικά στην ορεινή περιοχή της νότιας Κρήτης, στην Πλώρα Ηρακλείου , με τη χρήση βιολογικών μεθόδων παραγωγής.
Οι ελαιο-καλλιεργητές ελέγχονται από τον Οργανισμό Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων «BIO HELLAS» βάσει του νομικού πλαισίου που καθορίζεται από τον Κανονισμό 2092/91, καθόλη τη διάρκεια της ελαιοπαραγωγικής περιόδου.

Χτυπώντας τα κλαδιά απ’ τα δέντρα, συλλέγουμε τις ελιές από τα δίχτυα, στους σάκους από φυτικές ίνες.
Η μεταφορά των σάκων μας στο ελαιοτριβείο γίνεται άμεσα και οι ελιές αλέθονται παρουσία του Βιο-καλλιεργητή . Το ελαιοτριβείο πιστοποιείται από τον Οργανισμό «BIO HELLAS» , βάσει του ίδιου Κανονισμού σχετικά με το άλεσμα της ελιάς και την απόσταξη του λαδιού

Αφαιρούμε τα φύλλα ελιάς  και πλένουμε τους καρπούς.

Σύνθλιψη και μίξη των ελιών.

Διαχωρισμός των στερεών και των υγρών συστατικών των ελιών.
Φυγοκεντρικός διαχωρισμός του παρθένου ελαιολάδου από τα φυτικά υγρά.
Διατήρηση του ελαιολάδου σε δεξαμενές του Βιο-καλλιεργητή και μεταφορά από τον ίδιο 
στις εγκαταστάσεις της εταιρίας Elea Creta.
Η εταιρία Elea Creta έχει πιστοποιηθεί και ελέγχεται από τον Οργανισμό Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων «BIO HELLAS» για την τυποποίηση του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου (EL-03-BIO KP. 480477)
Το ελαιόλαδο θα συγκεντρωθεί και θα αποθηκευτεί σε ανοξείδωτες δεξαμενές  αποκλειστικές για αποθήκευση βιολογικού ελαιολάδου, υπό την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της ανάλυσης είναι εντός των καθορισμένων κανονισμών και ακολουθούν την παρουσίαση πιστοποίησης του βιολογικού γεωργικού προϊόντος
από τον καλλιεργητή, η οποία πιστοποίηση εκδίδεται από τον Οργανισμό «BIO HELLAS» βάσει της οποίας ο καλλιεργητής πληρεί τις προϋποθέσεις της βιολογικής καλλιέργειας που καθορίζονται από τον Κανονισμό 2092/91.
Το ελαιόλαδο θα παραμείνει στη δεξαμενή μέχρι να καθαριστεί φυσικά με κρύο νερό.
Φιλτράρισμα  μέσω φίλτρων χαρτιού.
Αποθήκευση σε μια νέα καθαρή δεξαμενή ανοξείδωτου χάλυβα η οποία χρησιμοποιείται αποκλειστικά
και μόνο για την αποθήκευση βιολογικού ελαιολάδου.
Θα ακολουθήσει χημική και οργανική ανάλυση του ελαιολάδου  για τον ποιοτικό
έλεγχο κατόπιν του φιλτραρίσματος.
Καθαρισμός της γραμμής εμφιάλωσης με βιολογικό ελαιόλαδο. Κατόπιν το βιολογικό ελαιόλαδο θα περάσει στην εμφιάλωση, ετικετοποίηση και στην ταυτοποίηση. Η εμφιάλωση μπορεί να πραγματοποιηθεί και παρουσία εκπροσώπου του Οργανισμού «BIO HELLAS»
Συσκευασία και παλλετοποίηση των φιαλών
Η δειγματοληψία  του ελαιολάδου γίνεται παρουσία του καλλιεργητή και  του εκπροσώπου του
Οργανισμού «BIO HELLAS» . Δύο σφραγισμένα δείγματα θα αποσταλούν σε πιστοποιημένο
εργαστήριο για τον έλεγχο υπολειμμάτων ουσιών από χημικά λιπάσματα ή εντομοκτόνα.
Ένα τρίτο δείγμα θα εξεταστεί από το εργαστήριο της εταιρίας Elea Creta για την
ποιοτική κατάταξη του ελαιολάδου.

Αιφνιδιασμός με ανατιμήσεις έως 5%

Ακριβαίνουν 700 προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ 

Ανατιμήσεις σε δεκάδες προϊόντα σούπερ μάρκετ άρχισαν να εμφανίζονται ξαφνικά από τις αρχές του έτους στα ράφια, παρά τις συγκρατημένες αγορές από τα νοικοκυριά λόγω της οικονομικής κρίσης.
Βιομηχανίες αλλά και εισαγωγικές εταιρείες έχουν ήδη ανοίξει τον πρώτο κύκλο αυξήσεων του 2010. Οι ανατιμήσεις κυμαίνονται από 2% έως 5% και αφορούν περίπου 700 προϊόντα, παρά το γεγονός ότι οι τιμές αρκετών πρώτων υλών έχουν μειωθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες. Την ίδια ώρα, φόβους για νέες αυξήσεις τιμών και κερδοσκοπικά παιχνίδια στην αγορά εκφράζουν οι εκπρόσωποι εμπόρων και βιοτεχνών εξαιτίας των προβλημάτων που δημιουργούνται στην τροφοδοσία της αγοράς από τα μπλόκα των αγροτών. Ήδη με δυσκολία γίνεται ο ανεφοδιασμός των επιχειρήσεων σε πρώτες ύλες, ενώ τα μεταφορικά τους έχουν επιβαρυνθεί κατά 5% σε σχέση με το κόστος πριν από την έναρξη των κινητοποιήσεων, το οποίο το επόμενο διάστημα θα περάσει και στις τιμές των προϊόντων. Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ήδη ενημερωθεί από τους προμηθευτές τους για αυξήσεις σε προϊόντα ακόμη και διπλάσιες του πληθωρισμού, ενώ ανησυχία επικρατεί στο υπουργείο Οικονομίας προκειμένου να προλάβουν και νέες, μεγαλύτερες ανατιμήσεις. Σύμφωνα με τους λιανεμπόρους, αρκετές επιχειρήσεις έχουν ήδη παραλάβει τιμοκαταλόγους με αυξήσεις τιμών, τις οποίες ήδη περνούν στα προϊόντα. Συγκεκριμένα αφορούν αυξήσεις σε γαλακτοκομικά (έως 3,2%), σοκολάτες (έως 3,5%), αλάτι (έως 3,5%), αλλαντικά (έως 4%), καφέδες (έως 5%), τσάι (έως 3%), κακάο (έως 4,5%), πατατάκια (έως 3%), σνακ (έως 2,5%), μπισκότα και κρουασάν (έως 5%), μαρμελάδες (έως 3%). Επίσης αυξήσεις αναμένονται και σε άλλες κατηγορίες ειδών όπως είναι τα ζυμαρικά, οι ξηροί καρποί, τα έτοιμα γεύματα και τα είδη καθαρισμού για το σπίτι.
Οι πρώτες του 2010
Οι ανατιμήσεις αυτές, οι οποίες αναμένεται να περάσουν στα ράφια έως το τέλος του Φεβρουαρίου, είναι οι πρώτες του 2010. Πάντως, ακόμη μία φορά η καθοδική πορεία των τιμών των πρώτων υλών δεν φαίνεται να επηρεάζει τις τιμές των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων που παραμένουν στα ύψη. Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αφορούν στον Οκτώβριο του 2009, στην Ελλάδα η τιμή του μαλακού σιταριού έχει μειωθεί σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008 κατά 30%, το σκληρό σιτάρι κατά 27%, το καλαμπόκι κατά 13%, το χοιρινό κρέας κατά 14%, το ελαιόλαδο κατά 14,5%, ενώ το μοσχαρίσιο κρέας και το κρέας πουλερικών παρατηρείται αύξηση 1% και 6%, αντιστοίχως. Ωστόσο, δεν μειώθηκαν ανάλογα και οι τιμές στα τρόφιμα που αγοράζουν οι Έλληνες καταναλωτές.
Αναζητούν λύσεις
Το υπουργείο Οικονομίας αναζητά τρόπους παρεμβάσεων ώστε να μπορέσει να ανακόψει το κύμα νέων αυξήσεων, το αποτέλεσμα των οποίων όμως θα κριθεί στην πράξη. Ήδη έθεσε σε λειτουργία το Ηλεκτρονικό Παρατηρητήριο Τιμών. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο μικροσκόπιο των αρμόδιων υπηρεσιών της έχουν τεθεί και οι εκπτώσεις που δίνουν οι επιχειρήσεις προς τις αλυσίδες σούπερ μαρκετ, με στόχο αυτές τελικά να περνούν στον καταναλωτή. Επίσης από το τέλος του 2009 με αγορανομική διάταξη οι επιχειρήσεις, βιομηχανίες, λιανεμπορικές και εταιρείες παροχής υπηρεσιών κατά την υποβολή των τιμοκαταλόγων τους πρέπει να ενημερώνουν τις αρμόδιες αρχές για τον κωδικό κάθε προϊόντος, την παλιά τιμή και την ημερομηνία ισχύος της, τη νέα τιμή, όπως επίσης και την ημερομηνία έναρξής της, την ποσοστιαία μεταβολή της και αναλυτικά το είδος στο οποίο ανήκει το προϊόν.
ΟΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ
έχουν ήδη ενημερωθεί από προμηθευτές τους για αυξήσεις τιμών ακόμη και διπλάσιες του πληθωρισμού
Φοβούνται κερδοσκοπικά παιχνίδια λόγω μπλόκων
ΑΝΗΣΥΧΙΑ επικρατεί στην αγορά και για ενδεχόμενα κερδοσκοπικά παιχνίδια που θα επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τα νοικοκυριά λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων. Σε αρκετές περιπτώσεις οι επιχειρήσεις έχουν επιβαρυνθεί έως και 5% από το αυξημένο κόστος μεταφοράς πρώτων υλών και άλλων προϊόντων. «Ήδη οι πρώτες επιπτώσεις είναι ορατές, καθώς ο αποκλεισμός των δρόμων έχει προκαλέσει επιβάρυνση στο κόστος των μεταφορικών κατά 5% στις πρώτες ύλες», λέει ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Παύλος Ραβάνης. Ανάλογες είναι και οι εκτιμήσεις του προέδρου της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Βασίλη Κορκίδη. «Οι συνθήκες που διαμορφώνονται ευνοούν κερδοσκοπικά παιχνίδια εις βάρος των καταναλωτών. Η αγορά μέχρι τώρα δεν έχει προβλήματα εφοδιασμού, παρά μόνο επιβαρύνσεις λόγω του αυξημένου κόστους μεταφοράς. Αν οι κινητοποιήσεις συνεχιστούν όμως, δεν αποκλείεται να δούμε και πάλι τους επιτήδειους να αναλαμβάνουν δράση», συμπληρώνει. Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου θα καταθέσουν σήμερα τόσο ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας Κεντρικής Ελλάδος όσο και η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας.
Πηγή: tanea.gr

Αναδιάρθρωση δραστηριοτήτων υλοποιεί η αλυσίδα Ατλάντικ


Την αναδιάρθρωση της χονδρεμπορικής της δραστηριότητας δρομολογεί η Ατλάντικ [ATLr.AT] Σχετικά άρθρα , διαχωρίζοντάς την πλήρως από τις πωλήσεις λιανικής, ώστε, όπως υποστηρίζει, να διαμορφώσει ένα περισσότερο λειτουργικό και ξεκάθαρο μοντέλο ανάπτυξης.
O σχεδιασμός της εισηγμένης προβλέπει από την 1η Μαρτίου του 2010 τη σταδιακή μεταφορά των πωλήσεων χονδρικής από την Ατλάντικ στη, κατά 99,71% θυγατρική, ΒΗΤΑ ΠΙ, η οποία εξειδικεύεται στον τομέα της χονδρικής διάθεσης.
Ειδικότερα, η σχετική παραχώρηση θα αρχίσει από τη Β. Ελλάδα και την Κρήτη και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2010 με την ενσωμάτωση και της Ν. Ελλάδας.
Για την υλοποίηση των ανωτέρω ορισμένοι από τους ιδιόκτητους χώρους της μητρικής εταιρείας, οι οποίοι χρησιμοποιούνταν για την εξυπηρέτηση των αναγκών του τομέα χονδρικής, θα ενοικιαστούν στη θυγατρική ΒΗΤΑ ΠΙ, ενώ, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω «παραχώρηση αφορά αποκλειστικά και μόνο στην παραχώρηση του κύκλου εργασιών του τομέα χονδρικής της μητρικής εταιρείας.
Κατά συνέπεια, τα υπόλοιπα των λογαριασμών ενεργητικού και παθητικού μέχρι την ολοκλήρωση της παραχώρησης που αφορούν στην εν λόγω δραστηριότητα θα παραμείνουν στη μητρική εταιρεία».
Σημειώνεται ότι βάσει των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων χρήσης 2008 ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής της μητρικής εταιρείας ανερχόταν σε 195,734 εκατ. ευρώ επί συνόλου ενοποιημένων πωλήσεων 614,365 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 31,9%, ενώ βάσει των οικονομικών καταστάσεων εννεαμήνου 2009 ο κύκλος εργασιών χονδρικής της μητρικής ανέρχονταν σε 165,258 εκατ. ευρώ επί συνόλου ενοποιημένων πωλήσεων 417,475 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 39,6%.
«Μετά την ολοκλήρωση της παραχώρησης δεν θα υπάρξει καμία απολύτως μεταβολή στα ενοποιημένα στοιχεία της Ατλάντικ», τονίζεται στην προαναφερόμενη ανακοίνωση, στην οποία προστίθεται ότι «η παραχώρηση του κύκλου εργασιών του τομέα χονδρικής της μητρικής εταιρείας στη θυγατρική ΒΗΤΑ ΠΙ δεν συνιστά ούτε μεταβολή της δραστηριότητας και του σκοπού της εισηγμένης εταιρείας, ούτε απόσχιση κλάδου, ενώ καμία απολύτως επίπτωση δεν θα έχει στα ενοποιημένα αποτελέσματα».
Τη νέα στρατηγική του ομίλου ανέπτυξε ο πρόεδρος της Ατλάντικ, Μανώλης Αποστόλου, στο πλαίσιο της καθιερωμένης ετήσιας συγκέντρωσης και κοπής πίτας των προμηθευτών Βορείου Ελλάδος της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε προ ημερών σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Αποστόλου τόνισε ότι το management της εταιρείας ΒΗΤΑ ΠΙ συνεχίζει, όπως μέχρι σήμερα, να ασκεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΒΗΤΑ ΠΙ, Γιάννης Πηλίδης, ο οποίος είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ατλάντικ, όπως και γενικός διευθυντής χονδρικής και franchising.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο Αριστα όπου επικεντρώνονται οι πωλήσεις χονδρικής της Ατλάντικ καλύπτει το σύνολο της ελληνικής επικράτειας με καταστήματα franchising και ειδικούς συνεργάτες που αντιστοιχούν σε 689 σημεία πώλησης.
ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΤΣΟΥΛΟΣ
Πηγή: naftemporiki.gr 

Διαγωνισμός νηστίσιμης μαγειρικής από τη MISKO






Νέο ρεκόρ 30 χρόνων για την τιμή της ζάχαρης

ImageΣε πολύ υψηλά επίπεδα κυμαίνεται εκ νέου η τιμή της ζάχαρης στα διεθνή χρηματιστήρια εμπορευμάτων, φτάνοντας σε ένα νέο ρεκόρ για τα τελευταία 29 χρόνια στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Την ίδια ώρα και στο χρηματιστήριο του Λονδίνου έφτασε στα 753 δολάρια ο τόνος, τιμή που αποτελεί την υψηλότερη στην ιστορία του προϊόντος. Στη ζάχαρη αντίστοιχες τιμές έχουν σημειωθεί κατά το παρελθόν μόνο άλλες δυο φορές, τις περιόδους 1973 - 1974 και 1980 - 1981.
Οι κυριότεροι παράγοντες που προκάλεσαν αυτές τις έντονες ανόδους στην τιμή της ζάχαρης είναι η ξηρασία που επικράτησε στην Ινδία, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή ζάχαρης παγκοσμίως, αλλά και οι ασυνήθιστα έντονες βροχοπτώσεις στη Βραζιλία, που και στις δυο περιπτώσεις μείωσαν ραγδαία την παγκόσμια παραγωγή. Παραδοσιακά η Ινδία βρίσκεται σε θέση να καλύπτει τις ιδιαίτερα αυξημένες εγχώριες ανάγκες της και να εξάγει το πλεόνασμα της. Φέτος οι καιρικές συνθήκες ανέτρεψαν τα δεδομένα και έχει προχωρήσει σε μεγάλες εισαγωγές προϊόντος, δημιουργώντας κατάλληλες συνθήκες για την εκτόξευση των τιμών.
Ωστόσο, σύμφωνα με προβλέψεις της SaxoBank, αναμένεται να σημειωθεί ουσιαστική υποχώρηση στην τιμή της ζάχαρης μέσα στο 2010, καθώς θα αποκατασταθεί η συνολική παγκόσμια παραγωγή, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επικρατήσουν ξανά ακραία καιρικά φαινόμενα σε κύριες χώρες καλλιέργειας της όπως το 2009.
Πηγή: agronews.gr

ΦΑΓΕ: Ομολογιακό 150 εκατ. δολ.


Στην έκδοση ομολογιακού δανείου έως 150 εκατ. δολ. αναμένεται να προχωρήσει η θυγατρική της ΦΑΓΕ στις ΗΠΑ, Fage USA Dairy Industry.

Στην έκδοση ομολογιακού δανείου έως 150 εκατ. δολ. αναμένεται να προχωρήσει η θυγατρική της ΦΑΓΕ στις ΗΠΑ, Fage USA Dairy Industry. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το ποσό του δανείου σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθεί για την αναχρηματοδότηση υφιστάμενου δανεισμού, που αφορά μεταξύ άλλων υφιστάμενο ομολογιακό δάνειο ύψους 20 εκατ. ευρώ που λήγει το 2015 καθώς και για την κάλυψη άλλων δαπανών όπως κεφαλαιακές δαπάνες. Η διάρκειά του είναι 10ετής, με καταληκτική ημερομηνία το 2020 και πρόθεση είναι να εκδοθεί από κοινού με την ΦΑΓΕ.

Διεθνείς πωλήσεις
Η ΦΑΓΕ δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, κερδίζοντας συνεχώς μερίδια αγοράς με «όπλο» τα γιαούρτια Total. Στο εξωτερικό δραστηριοποιείται σε 28 χώρες, μεταξύ των οποίων η Αγγλία και η Ιταλία. Στο εννεάμηνο του 2009, τα καθαρά κέρδη της ανήλθαν σε 10,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 14,9 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2009 ενώ οι πωλήσεις υποχώρησαν σε 239,8 εκατ. ευρώ έναντι 254,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2008, μειωμένες κατά 5,7%. Σημερα, οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ στο εξωτερικό αντιπροσωπεύουν το 21,5% των συνολικών πωλήσεων σε όγκο ενώ σε αξία το ποσοστό ανέρχεται στο 31,8%.
Η μεγαλύτερη ανάπτυξη προήλθε από τις αγορές των ΗΠΑ και της Ιταλίας, όπου οι πωλήσεις σε όγκο ενισχύθηκαν κατά 30,9% και 9,1% αντίστοιχα ενώ στην αγορά της Βρετανίας, παρατηρήθηκε κάμψη του όγκου πωλήσεων κατά 16%.
Πηγή: www.imerisia.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr