Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Τρίπτυχο εκθέσεων τροφίμων - ποτών στη Helexpo

Πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων και ημερίδων

 
Τρίπτυχο εκθέσεων τροφίμων-ποτών στη Helexpo
 
Η 21η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων-Ποτών-Μηχανημάτων & Εξοπλισμού Detrop 2011, η 3η Διεθνής Έκθεση Οίνου Oenos και η 4η Διεθνής Έκθεση Βιολογικών Προϊόντων Biologica, που πραγματοποιούνται από τις 11-14 Μαρτίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, στοχεύουν με καθαρά εξαγωγικό προσανατολισμό να προβάλλουν τα πιο ποιοτικά προϊόντα της ελληνικής φύσης.
Το φετινό εκθεσιακό τρίπτυχο της Helexpo για τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών αναμένεται να καλύψει μια μεγάλη γκάμα θεμάτων, από τα υλικά της -ευεργετικής για τον οργανισμό- μεσογειακής διατροφής μέχρι τις ετικέτες που πρέπει να έχουν τα ελληνικά προϊόντα για να είναι ελκυστικά στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό.
Οι τρεις αυτές εκθέσεις πλαισιώνονται από πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, όπως η ημερίδα «Βιολογική Γεωργία: Άξονες για την ανάπτυξη και διεύρυνση του κλάδου», η ημερίδα «H συμβολή της Οινολογικής έρευνας και της ενημέρωσης στην παραγωγή ελληνικών οίνων ποιότητας και στην

Συναντήσεις για την προώθηση των τοπικών προϊόντων του Νοτίου Αιγαίου

 
Σε συνέχεια της συζήτησης των σχετικών με τον πρωτογενή τομέα θεμάτων και σε υλοποίηση των προτεραιοτήτων που τέθηκαν στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ν. Αιγαίου την Πέμπτη 3 Μαρτίου, ο αντιπεριφερειάρχης Σωτήρης Παμπάκας, είχε την επόμενη μέρα στη Ρόδο, αλλεπάλληλες συναντήσεις, στο πλαίσιο της σύμπραξης και συνεννόησης των φορέων για την προώθηση των τοπικών προϊόντων. Μεταξύ άλλων, συναντήθηκε, με τον πρόεδρο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, Δημήτρη Καπούνη και με το προεδρείο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων.
Κατά την συνάντηση με το προεδρείο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων συζητήθηκε το ενδεχόμενο διοργάνωσης ενημερωτικού χαρακτήρα έκθεσης τοπικών προϊόντων, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, και τη συνεργασία του Συλλόγου, πριν την έναρξη της τουριστικής

Νέο σχεδιαστικό concept για τα Starbucks

http://www.techgear.gr/wp-content/uploads/2010/06/starbucks.gif 
Η Μαρινόπουλος Εταιρεία Καφέ -Starbucks εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα στο Μοναστηράκι, Μητροπόλεως 80 και Αιόλου.
Πρόκειται για το πρώτο Starbucks στη Ελλάδα και το δεύτερο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με Regional Modern αισθητική. Το νέο αυτό σχεδιαστικό ύφος των Starbucks διεθνώς, εκφράζει την προσήλωση της εταιρείας στην παράδοση του καφέ, στις σχέσεις της με την τοπική κοινωνία και στην περιβαλλοντική της ευθύνη.
Με επένδυση 300.000 ευρώ, το νέο κατάστημα έχει έκταση 475τ.μ., σύγχρονη, βιομηχανική αίσθηση, ζεστή και lounge ατμόσφαιρα και τη χαρακτηριστική Starbucks εικαστική αισθητική, με πίνακες που εξιστορούν το ταξίδι του καφέ μέχρι την κούπα. Στις οικολογικές πρωτοβουλίες που χαρακτηρίζουν τον σχεδιασμό του εν λόγω καταστήματος, περιλαμβάνεται η εξοικονόμηση ενέργειας και νερού.

Πρότυπο τιμολόγησης στο γάλα με βάση τα συστατικά

 
Πρότυπο τιμολόγησης που βασίζεται στα συστατικά του γάλακτος, προωθεί ο Ελληνικός Οργανισμός Γάλακτος και Κρέατος, προκειμένου να διασφαλισθεί η δίκαιη τιμολόγηση του γάλακτος από το ενδεχόμενο νέο σχήμα μετά τη συγχώνευση των εταιρειών VIVARTIA και ΜΕΒΓΑΛ, αλλά και γενικότερα από τις γαλακτοβιομηχανίες.
Όπως αναφέρει σε έγγραφό της που διαβιβάστηκε στη βουλή σχετικά με τη στήριξη των κτηνοτρόφων παραγωγών γάλακτος στη βόρεια Ελλάδα, η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μιλένα Αποστολάκη, "το σύστημα αυτό, θα εξασφαλίζει ισχυρή διαπραγματευτική βάση για τους παραγωγούς, ενώ η αντικειμενικότητα στις μετρήσεις θα ελέγχεται από τα εργαστήρια του Οργανισμού.
"Άλλωστε", θυμίζει η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, "στο πλαίσιο των συζητήσεων που γίνονται σε επίπεδο ΕΕ, από την ομάδα ειδικών εμπειρογνωμόνων, στην οποία συμμετέχει και εκπρόσωπος

Δυναμική ανάπτυξη για το δίκτυο Goody's και Flocafe

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/content_image/files/node_images/0/7/1/361071/Goodys_1_.jpg 
H Goody’s Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο της εστίασης και της ψυχαγωγίας με τις αλυσίδες Goody’s και Flocafe, συνεχίζει τη δυναμική ανάπτυξη του δικτύου της, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σήμερα λειτουργούν 175 εστιατόρια Goody’s σε Ελλάδα και Κύπρο και 90 καταστήματα Flocafe σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ουγγαρία. Η στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου Goody’s Α.Ε. το 2011 περιλαμβάνει το σχεδιασμό και λειτουργία νέων εστιατορίων Goody’s και καταστημάτων Flocafe στους κύριους άξονες του οδικού χάρτη και σε επιλεκτικές περιοχές υψηλής πληθυσμιακής κάλυψης, ενώ παράλληλα διερευνώνται ευκαιρίες για μετεγκαταστάσεις σε εμπορικά σημεία με καλύτερες

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr