Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Winning Together in Difficult Times: Είναι αναστρέψιμη η πτώση των πωλήσεων;

 
Winning Together in Difficult Times: Είναι αναστρέψιμη η πτώση των πωλήσεων;
 
Στο -1,58% βρίσκονταν οι πωλήσεις σε αξία των σούπερ μάρκετ και υπέρ μάρκετ το 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία των SymphonyIRI, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Υπάρχει περιθώριο αναστροφής της πτωτικής πορείας και με ποιον τρόπο; Η απάντηση, μαζί με την ανάλυση και άλλων καυτών θεμάτων της, θα δοθεί στις 16 Μαρτίου από τα ανώτατα στελέχη των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και FMCG στο συνέδριο του σελφ σέρβις με τίτλο Winning Together in Difficult Times.
Κατά γενική ομολογία, το καλάθι του καταναλωτή συνεχώς συρρικνώνεται, ακολουθώντας την αντίστοιχη πορεία των εισοδημάτων του αλλά και της ψυχολογίας του. Και, όπως δείχνουν οι έρευνες, αλλά και η καθημερινή εμπειρία των στελεχών της αγοράς, η λύση δεν έρχεται ούτε μόνο μέσω τιμολογιακών αναπροσαρμογών, ούτε μέσω αύξησης των προσφορών και των εκπτώσεων.
Παρά τα ζητήματα που ανακύπτουν συνεχώς και απαιτούν άμεσες και αποτελεσματικές δράσεις, το

Μελεκούνι


Το παραδοσιακό γλύκισμα της Ρόδου που προσφέρει ενέργεια, υγεία και δύναμη.

         Στο νησί της Ρόδου, σύμφωνα με την παράδοση, στους γάμους και τα βαφτίσια κερνάνε τους καλεσμένους μελεκούνι, ένα γλύκισμα φτιαγμένο από σουσάμι, μέλι αμύγδαλα, πορτοκάλι και διάφορα μπαχαρικά. Οι γυναίκες του χωριού από το οποίο κατάγεται το ζευγάρι,  μαζεύονται όλες μαζί και σε γιορτινή ατμόσφαιρα με τραγούδι και χαρές φτιάχνουν τα μελεκούνια τα οποία τα προσφέρουν στα καλέσματα και στην εκκλησία.
         Οι ρίζες του γλυκίσματος χάνονται στην αρχαιότητα. Τόσο το μέλι, όσο και το σουσάμι ήταν συστατικά της διατροφής των αρχαίων Ελλήνων. Το όνομα Μελεκούνι είναι αρχαίο Ελληνικό και προέρχεται από το μέλι και το κουνί (–κούνα) όπως λέγεται ο σπόρος στη Ρόδο από την αρχαία Ελληνική ονομασία του σπόρου: κόκκων (του κόκκωνος) . 

Τρόπος παρασκευής του μελεκουνιού
Σε όλες τις παραλλαγές της συνταγής στις διάφορες περιοχές της Ρόδου τα βασικά συστατικά είναι

Νέα καμπάνια της Publicis για τον Nescafe Classic

Υπό το μήνυμα «Πιες Nescafe, πες Ναι»

http://bery09.blogsome.com/images/nescafe.JPG 
«Όλα τα καλά αρχίζουν με ένα ναι».

Αυτή είναι η νέα υπογραφή της καμπάνιας του Nescafe Classic, που δημιούργησε η Publicis Athens και βρίσκεται ήδη στον αέρα. Ο πρωταγωνιστής μιλά για τα μικρά και τα μεγάλα «ναι» της ζωής του. Όλα αυτά τα «ναι» που έχει πει κι έχει ακούσει γύρω από μια αχνιστή κούπα Nescafe Classic, τον αγαπημένο καφέ, που του φτιάχνει τη μέρα και του δίνει την ενέργεια να δει τις προκλήσεις της ζωής με αισιοδοξία και θετική ματιά. Η καινούργια μέρα, οι καινούργιες εμπειρίες, όλα τα καλά, αρχίζουν με ένα ναι, αρχίζουν με Nescafe. Η παραγωγή είναι της Top Cut, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρακατσάνη.
 

ΔΙΕΘΝΗΣ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ



http://www.mel.gr/photos/%CE%98%CE%91%CE%A5%CE%9C%CE%91%20%CE%98%CE%95%CE%A9%CE%9D%20500%CE%93%CE%A1%20(250%CE%A7200).jpg

Το θυμαρίσιο μέλι «Θαύμα Θεών» της ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ βραβεύτηκε από την ITQI (Κορυφαίος Ανεξάρτητος Διεθνής Οργανισμός Γεύσης & ποιότητας) για το 2010.           Σε ειδική τελετή στις Βρυξέλλες τιμήθηκε το «Θαύμα Θεών» με το μεγαλύτερο βραβείο 3 αστέρων για την εξαιρετική του ποιότητα, την υπέροχη γεύση του και το ξεχωριστό άρωμά του. Το «Θαύμα θεών» παράγεται από το καλύτερο θυμαρίσιο μέλι που συλλέγεται από νησιά της Δωδεκανήσου όπως τη Ρόδο, τη Κάλυμνο , τη Χάλκη , τη Τήλο, τη Κω κ.α.

Μέτρα για το ελαιόλαδο ζητά ο Σπύρος Δανέλλης

 
«Οι παραγωγοί ελαιολάδου βρίσκονται μπροστά σε ένα τεράστιο αδιέξοδο. Αν και παράγουν ένα από τα πιο πολύτιμα από πλευράς διατροφικής αξίας προϊόντα, βλέπουν κάθε χρόνο τις τιμές τους ολοένα να μειώνονται και το εισόδημά τους να συρρικνώνεται σε επίπεδα απαγορευτικά για τη διατήρηση της καλλιέργειας και την οικονομική τους επιβίωση», επισημαίνει ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ και μέλος της Επιτροπής Γεωργίας και Ανάπτυξης της Υπαίθρου, Σπ. Δανέλλης, προς την Κομισιόν, ζητώντας την αντιμετώπιση της κρίσης με άμεσα, αλλά και μονιμότερου χαρακτήρα μέτρα για μια ολοκληρωμένη αντιμετώπιση ενός προβλήματος.
«Το παράδοξο τονίζεται ακόμα περισσότερο, από το γεγονός, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) προβάλλει ως μέσο ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας της γεωργικής της παραγωγής, τη στροφή σε προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας.  Και όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που όλοι οι άλλοι

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr