
Winning Together in Difficult Times: Είναι αναστρέψιμη η πτώση των πωλήσεων;
Στο -1,58% βρίσκονταν οι πωλήσεις σε αξία των σούπερ μάρκετ και υπέρ μάρκετ το 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία των SymphonyIRI, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Υπάρχει περιθώριο αναστροφής της πτωτικής πορείας και με ποιον τρόπο; Η απάντηση, μαζί με την ανάλυση και άλλων καυτών θεμάτων της, θα δοθεί στις 16 Μαρτίου από τα ανώτατα στελέχη των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και FMCG στο συνέδριο του σελφ σέρβις με τίτλο Winning Together in Difficult Times.
Κατά γενική ομολογία, το καλάθι του καταναλωτή συνεχώς συρρικνώνεται, ακολουθώντας την αντίστοιχη πορεία των εισοδημάτων του αλλά και της ψυχολογίας του. Και, όπως δείχνουν οι έρευνες, αλλά και η καθημερινή εμπειρία των στελεχών της αγοράς, η λύση δεν έρχεται ούτε μόνο μέσω τιμολογιακών αναπροσαρμογών, ούτε μέσω αύξησης των προσφορών και των εκπτώσεων.Παρά τα ζητήματα που ανακύπτουν συνεχώς και απαιτούν άμεσες και αποτελεσματικές δράσεις, το