http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::Global marketing news:: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Nestle στις Φιλιππίνες!!!

::eatcrete.com:: Kαταπληκτικό αγνό μέλι “ΜΕΛΙΓΥΡΙΣ” !!!



Εμείς προτείνουμε το μέλι Μελίγυρης γιατί:

  • Είναι μέλι «όπως παλιά» ανεπεξέργαστο με ιδιαίτερα γευστικά και αρωματικά χαρακτηριστικά.
  • Συλλέγεται από φρύγανα των ορεινών περιοχών της νότιας Κρήτης, μακριά από καλλιεργούμενες εκτάσεις.
  • Η μελισσοκομική μονάδα επανδρώνεται από ανθρώπους που ασχολούνται με την παραδοσιακή μελισσοκομία από το 1920.
  • Είναι πιστοποιημένο με τα συστήματα ασφαλείας τροφίμων ISO 22000& ISO 9001 που ακολουθούνται στη διαδικασία παραγωγής και συσκευασίας από την TUV ΕΛΛΑΣ.
  • Υπόκεινται σε συνεχείς σχολαστικούς ελέγχους υπολειμμάτων φυτοφαρμάκων και πιστοποίηση ποιοτικών χαρακτηριστικών.
  • Γνωρίζουμε τον μελισσοκόμο Μανώλη Στεφανάκη προσωπικά… πως δουλεύει, τα πιστεύω του και την αφοσίωση που δείχνει στην παραγωγή καλού, ποιοτικού μελιού. Η μεγαλύτερη εγγύηση για αυτό το μέλι είναι ο ίδιος ο Μανώλης.

Αγνό Κρητικό Θυμαρίσιο Μέλι - 800 και 450 γρ

Οι γνώστες του καλού θυμαρίσιου μελιού, μπορούν να το αξιολογήσουν, αλλά και οι έχοντες την ανάλογη εμπειρία, θα νιώσουν ότι δοκιμάζουν κάτι διαφορετικό. Άριστης ποιότητας μέλι, με υπέροχη γεύση και χρώμα και με ιδιαίτερη ευεργετική δράση στον οργανισμό.

Αγνό Κρητικό Μέλι Φασκομηλιάς – 800 και 450 γρ

Το βότανο «φασκομηλιά» είναι γνωστό στην Κρήτη για τις ευεργετικές του ιδιότητες και χρησιμοποιείται ευρέως στα ροφήματα για την πρόληψη διαφόρων ασθενειών και την τόνωση του οργανισμού. Απ’ αυτό το βότανο, συλλέγουμε τον Μάιο ένα ανοιχτόχρωμο μέλι, πλούσιο σε αιθέρια έλαια και οργανικά οξέα.

Αγνό Κρητικό Μέλι από Αγριαβοτάνων-Ασπρόθυμου – 800 και 450 γρ

Αυτό το μέλι συλλέγεται στα βουνά της Κρήτης με υψόμετρο μεγαλύτερο των 1500 μέτρων στα οποία ευδοκιμεί και ο ασπρόθυμος (λευκό θυμάρι). Η μειωμένη ατμοσφαιρική υγρασία και οι ξηροθερμικές συνθήκες του τόπου, δίνουν ιδιαίτερο άρωμα και συνεκτική υφή σ’ αυτό το πολύ σπάνιο μέλι.

Αγνό Κρητικό Μέλι Δάσους Ερείκης – 800 και 450 γρ

Ο έρεικας είναι φρύγανο το οποίο ανθίζει το φθινόπωρο στα όρη και πευκοδάση της Κρήτης. Αυτό το μέλι χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη γεύση και σκούρο χρώμα και είναι πολύ θρεπτικό και τονωτικό.

Αγνό Βιολογικό Κρητικό Μέλι Δάσους, Θυμαριού & Αγριοβοτάνων – 800 και 450 γρ

Ένα πιστοποιημένο βιολογικό μέλι που συλλέγεται από μελισσοσμήνη τα οποία δεν μετακινούνται και επισκέπτονται τα πιο χαρακτηριστικά ευγενή βότανα της άνοιξιάτικης χλωρίδας της Κρήτης όπως η θρίμπα, το θυμάρι, η μαλοτίρα, ο έβενος και δασικά φυτά. Πιστοποιείται από την ΒΙΟΕΛΛΑΣ.


::food industry news:: ΑΒ: Στις 20/4 η Γ.Σ. για ομολογιακό έως 50 εκ. €.

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/ab_vasilopoulos180-01_53299_26331I.jpg

Την έκδοση από την ΑΒ Βασιλόπουλος ομολογιακού δανείου, ύψους κεφαλαίου έως 50.000.000 ευρώ, καλείται να αποφασίσει η τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Απριλίου 2010.

www.euro2day.gr

::f&b industry news:: Coca-Cola 3E: Στις 29/4 τα αποτελέσματα α’ τριμήνου.

http://www.customerservice.gr/uploads/images/396.gif

Την Πέμπτη 29 Απριλίου 2010, στις 8:30 πμ ώρα Ελλάδας, θα ανακοινώσει η Coca-Cola Τρία Έψιλον τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2010.

Η διοίκηση της εταιρείας θα διενεργήσει τηλε-συνδιάσκεψη (conference call) µε χρηµατοοικονομικούς αναλυτές στις 4:00 µµ ώρα Ελλάδος.

naftemporiki.gr

::food industry news::Ατλάντικ: Διεύρυνση ζημιών και κάμψη εσόδων το 2009.

http://news.greenmarkets.gr/wp-content/uploads/2010/01/ATLANTIC_logo.jpg
Διεύρυνση ζημιών και κάμψη έσοδων εμφάνισε το 2009 η Ατλάντικ.

Ειδικότερα, στα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας η εταιρεία εμφάνισε ζημιές 14,8 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 5 εκατ. ευρώ το 2008. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κύρια στοιχεία της χρήσης 2009 τα οποία χαρακτήρισαν σε μεγάλο βαθμό και τα οικονομικά αποτελέσματα της Atlantic αποτέλεσαν τα μεγάλα δημοσιονομικά προβλήματα που συνεχίζει να αντιμετωπίζει η χώρα, η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών και παράλληλα και της ζήτησης καθώς και η ύφεση που έπληξε τους περισσότερους τομείς της ελληνικής οικονομίας αλλά και τον τομέα οργανωμένου λιανεμπορίου ειδικότερα.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Atlantic το 2009 σημείωσε κάμψη κατά 6,8% και διαμορφώθηκε σε 572,7 ευρώ εκατ. έναντι 614,4 εκατ. ευρώ το 2008. Η μείωση αυτή αποδίδεται τόσο στην κάμψη των πωλήσεων λιανικής απόρροια της γενικότερης συρρίκνωσης της ζήτησης, όσο και στη μείωση των πωλήσεων χονδρικής ύστερα από τη στρατηγική απόφαση της διοίκησης να προχωρήσει σε διακοπή συνεργασίας με ορισμένους πελάτες χονδρικής με σκοπό να περιορίσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό το ρίσκο των επισφαλών πωλήσεων. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις χονδρικής ανήλθαν σε €234,5 εκατ. μειωμένες κατά 8,8% ενώ οι πωλήσεις λιανικής διαμορφώθηκαν σε €338,2 εκατ. μειωμένες κατά 5,4%.

Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε το 2009 σε €113,5 εκατ. έναντι €121,5 εκατ. το 2008, ενώ το περιθώριο μικτού κέρδους παρέμεινε σταθερό σε 19,8% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών. Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στην χρήση 2009 σε ζημιές €1,9 εκατ. έναντι κερδών €7 εκατ. το 2008. Τέλος,

Αναφορικά με την τρέχουσα χρήση στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η διοίκηση της Atlantic κινείται με στόχο την αναστροφή της αρνητικής πορείας και την κεφαλαιοποίηση των στρατηγικών κινήσεων στις οποίες προχώρησε η εταιρεία στις αρχές του 2010 με στόχο την αναδιοργάνωση των λειτουργιών της. Συγκεκριμένα η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας και η σταδιακή αισθητική αναβάθμιση του δικτύου των καταστημάτων της, ο εξορθολογισμός του δικτύου των καταστημάτων με το άνοιγμα νέων κερδοφόρων σημείων πώλησης στρατηγικά τοποθετημένων και την παράλληλη διακοπή λειτουργίας μη κερδοφόρων αλλά και η παραχώρηση σταδιακά του κύκλου εργασιών της δραστηριότητας χονδρικής της μητρικής εταιρείας στην κατά 99,71% θυγατρική εταιρεία ΒΗΤΑ ΠΙ αναμένεται να αποδώσουν θετικά αποτελέσματα. Παράλληλα μέσω επιθετικών πολιτικών marketing και προωθητικών ενεργειών που σχεδιάζονται και υλοποιούνται από την εταιρεία καθώς και με τον επαναπροσδιορισμό του κωδικολογίου επιδιώκεται η ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας και η διεκδίκηση ολοένα και μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο αφού η καταναλωτική ψυχολογία είναι απολύτως αρνητική.

capital.gr

::food industry news:: Creta Farm: Αύξηση 2% στον ετήσιο τζίρο.

http://www.hrpro.gr/files/_data/Logos2/thumbs/creta_farm_177x.jpg

Στα 111,2 εκατ. ευρώ ανήλθε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Creta Farm το 2009, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Σε επίπεδο εταιρείας, διαμορφώθηκε στα 105,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3%.

Τα ενοποιημένα και τα ατομικά, μικτά κέρδη παρέμειναν σταθερά αντικατοπτρίζοντας την προσπάθεια συγκράτησης του κόστους μέσω οικονομιών κλίμακος, στα πλαίσια αντιμετώπισης της δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας. Τα μεγέθη διαμορφώθηκαν σε 45,9 εκατ. ευρώ (2008: 46,0 εκατ. ευρώ) για τον Όμιλο και 44,7 εκατ. ευρώ (2008: 44,2 εκατ. ευρώ) για την εταιρεία αντίστοιχα.

Τα κέρδη EBITDA του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε 13,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση 7% σε σχέση με το 2008, ενώ αντίστοιχα για την εταιρεία διαμορφώθηκαν σε 14,3 εκατ. ευρώ – σταθερά σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Τα Κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) του Ομίλου μειώθηκαν κατά 12% σε 6,3 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, το EBIT της εταιρείας παρέμεινε ανεπηρέαστο στα 8,1 εκατ. ευρώ.

naftemporiki.gr

::sales management news:: Ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο | Og Mandino.


Ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο | Og Mandino

Πρόκειται για ένα από τα πολύ λίγα βιβλία που μονοπώλησαν την παρουσία τους στον κατάλογο των best sellers για χρόνια. Πάνω από 24.000.000 αντίτυπα δεν είναι λίγα!

Στην αρχή θεωρήθηκε ως ένα εξαιρετικό βιβλίο για πωλητές, σιγά-σιγά όμως, από στόμα σε στόμα, έγινε ένα από τα δημοφιλέστερα βιβλία αυτοβελτίωσης, γιατί ο καθένας είναι στη ζωή «πωλητής του εαυτού του».

Ξεκινώντας από ένα ευρηματικό καμβά -πρόκειται για τη συγκινησιακή ιστορία ενός μικρού σταυλίτη που γίνεται ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο, ακολουθώντας τις αρχές δέκα χειρογράφων επιτυχίας- ο συγγραφέας καθοδηγεί στο πώς να νιώσουμε ωραία με τον εαυτό μας. Έτσι, οι οδηγίες αντί να παρατίθενται συμβατικά, είναι συνυφασμένες με μια μυθιστορηματική πλοκή.

Ένα «γλυκό» βιβλίο, που -όπως δείχνουν blogs και fora- έχει αποκτήσει και στην Ελλάδα ενθουσιώδεις οπαδούς.

Τίτλος πρωτοτύπου: The Greatest Salesman in the World. Μετάφραση: Ο. Αβραμίδης - Γ. Μπαρουξής.

Έκδοση: Διόπτρα, Σελίδες: 325, Διαστάσεις: 14x21, Τιμή: €18 [www.biblionet.gr]

www.marketingweek.gr

::marketing news::H Stefi παράγει για τα Amita Frooties!!!


H Stefi παράγει για τα Amita Frooties

Την παραγωγή 2 τηλεοπτικών σποτ για το νέο λανσάρισμα των Amita Frooties της Coca Cola – 3E επιμελήθηκε η Stefi, σε σενάρια της McCann Erickson.

Η ιδέα υλοποιήθηκε σε studio με κατασκευή dcor, που υποδηλώνει τα head quarters της CCHBC, όπου οι δύο ηθοποιοί (άντρας και γυναίκα) «δοκιμαστές» προσπαθούν «με δικά τους λόγια» να εκφράσουν την απερίγραπτα υπέροχη γεύση που μόλις δοκίμασαν. Την παραγωγή έκανε η Μαρία Στεφανίδη, η σκηνοθεσία είναι του Πάνου Κορώνη, η διεύθυνση φωτογραφίας του Δημήτρη Κυριάκου και το art direction επιμελήθηκε η Άννα Γεωργιάδου.

marketingweek.gr

::european food news:: Από 1ης Ιουλίου σε ισχύ το νέο λογότυπο για τα βιολογικά προϊόντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης


Με απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στις 24 Μαρτίου, τίθεται σε ισχύ από 1ης Ιουλίου 2010 το νέο λογότυπο για την σήμανση των προϊόντων βιολογικής παραγωγής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εξαιρούνται της απόφασης αφορά τα προϊόντα που θα έχουν τεθεί στην κυκλοφορία πριν από την συγκεκριμένη ημερομηνία και πληρούν τις προϋποθέσεις του σχετικού κανονισμού, καθώς και τα ήδη υπάρχοντα υλικά συσκευασίας για τα οποία δίνεται παράταση κυκλοφορίας έως την 1η Ιουλίου 2012.

Η απόφαση, με την μορφή κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 889/2008, δημοσιεύθηκε στο φύλο L 84/19 της Επίσημης Εφημερίδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στις 31 Μαρτίου.

Για το πλήρες κείμενο του νέου κανονισμού, σε pdf μορφή, πιέστε εδώ:

paseges.gr

::marketing news:: Noodle Bar.


http://www.marketingweek.gr/files/_data/MarketingWeek/2010/1284/creativity/thumbs/noodle_bar2_425x.jpg
http://www.marketingweek.gr/files/_data/MarketingWeek/2010/1284/creativity/thumbs/noodle_bar3_425x.jpg
http://www.marketingweek.gr/files/_data/MarketingWeek/2010/1284/creativity/thumbs/noodle_bar4_425x.jpg
«Μοντέρνο, φρέσκο, θετικό» είναι το motο από το διαφημιστικό σποτ του Noodle Bar που δημιούργησε η εταιρεία παραγωγής Magfilms. Το σποτ εκφράζει τη φιλοσοφία της αλυσίδας των ασιατικών εστιατορίων με εικόνες από ασιατικό φαγητό που εμπνέονται από συνταγές που συνδυάζουν το υγιεινό φαγητό με το μοντέρνο τρόπο ζωής. Γυρίστηκε με φωτογραφική ψηφιακή κάμερα τελευταίας τεχνολογίας χωρίς τεχνητό φως και όπως αναφέρουν οι συντελεστές, το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν έχει ξαναδοκιμαστεί στην Ελλάδα και αποτελεί σοβαρό δείγμα παραγωγής χωρίς μεγάλα κόστη. Τα γυρίσματα έγιναν στο κατάστημα Noodle Bar της Παλλήνης. Τα Media της αλυσίδας χειρίζεται επίσης η Magfilms.

marketingweek.gr

Πρωταπριλιά και Πράσινο Ποντίκι . Οι ΄΄αλήθειες΄΄ που πρέπει να μάθετε .

http://agroschannel.com/images/stories/EFIMERIDES/PRASINO_7.jpg
Μην χάσετε το «Πράσινο Ποντίκι» που κυκλοφορεί την Πρωταπριλιά μαζί με το «Ποντίκι».

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τον «Μπάμπη» των δασών. Μια ιστορία για την πρασινοσκουφίτσα, τους «νονούς» της χαλεπίου πεύκης και την χαμένη τιμή του δάσους. Τα τοξικά Όσκαρ. Η πρωτότυπη απονομή που........ έγινε στο Λος Άντζελες για τις πιο επικίνδυνες τοξικές ουσίες που ζουν ανάμεσά μας.

Η πικρή σοκολάτα και οι ραγισμένες καρδιές. Το βρώμικο μυστικό της ανθρωπότητας.

Και ακόμα.

Οι Γάλλοι έρχονται στο Ελληνικό. Το τελικό σχέδιο για την ανάπλαση του παλαιού αεροδρομίου. Πώς θα γίνει σταδιακά η μετατροπή του σε πάρκο. Τα χρηματοδοτικά μέσα και η «απελευθέρωση» του θαλασσίου μετώπου της Αττικής.

Τί αλλάζει στο κέντρο της Αθήνας. Η κρίσιμη σύσκεψη των υπουργών Περιβάλλοντος, Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη και οι αποφάσεις που θα προκαλέσουν σοκ στη ζωή των Αθηναίων.

agroschannel.com

::olive oil news:: Ανάγκη η ιδιωτική αποθεματοποίηση ελαιόλαδου.

ImageΝα ανοίξει επειγόντως την ιδιωτική αποθεμα- τοποίηση για το ελαιόλαδο ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η Copa - Cogeca, προειδο- ποιώντας ότι ο κλάδος αντιμετωπίζει βαθειά κρίση. Σε επιστολή του προς την Κομισιόν, ο Πέκα Πέσονεν, γενικός γραμματέας της αντιπροσωπευτικής οργάνωσης των Ευρωπαίων αγροτών, επισημαίνει ότι «για δύο συνεχόμενα έτη, οι παραγωγοί πωλούν το προϊόν τους κάτω από το κόστος παραγωγής, αν και η ζήτηση είναι αντίστοιχη της προσφοράς. Για παράδειγμα, το κόστος παραγωγής στην Ισπανία, την πρώτη σε παραγωγή ελαιολάδου χώρα, έφτασε τα 2,4 ευρώ το κιλό, ενώ οι τιμές κυμαίνονται ανάμεσα στα 1,80 και τα 2 ευρώ το κιλό, σύμφωνα με τα στοιχεία του ισπανικού υπουργείου γεωργίας. Παρόμοιες καταστάσεις εντοπίζονται και στις άλλες παραγωγούς χώρες της ΕΕ, όπως η Ιταλία».

Ο Μπενεντέτο Ορλάντι, πρόεδρος της ομάδας εργασίας της Copa-Cogeca για το ελαιόλαδο και την επιτραπέζια ελιά, παρατηρεί: «Η κατάσταση είναι τραγική. Οι τιμές παραγωγού έπεσαν μέχρι και 15,2% το 2009 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Πρέπει άμεσα να ενεργοποιηθεί η ιδιωτική αποθεματοποίηση για να αποφευχθεί μια κατάρρευση των τιμών».

Όπως σημειώνει η Copa-Cogeca, όπως έχει δείξει το παρελθόν, η ιδιωτική αποθεματοποίηση μπορεί άμεσα να τονώσει τις τιμές και να βελτιώσει το κέρδος των αγροτών. Η ομάδα εργασίας της οργάνωσης για το ελαιόλαδο εξετάζει σειρά μέτρων για να αντιμετωπίσει το σοβαρό πρόβλημα της ανισορροπίας της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων, το οποίο έχει οδηγήσει στις χαμηλές τιμές.

Πηγή: agronews.gr

::cafe-restaurant news::Gallo Nero - «Γεύσεις Τοσκάνης... στο πάρκο» (Το νέο cafe-restaurant στο Park Hotel).

Το «Gallo Nero», το νέο all day cafe -restaurant στο ισόγειο του ξενοδοχείου PARK στη Λεωφ. Αλεξάνδρας 10, άνοιξε τις πόρτες του τον Μάρτιο του 2010 σε ένα μοναδικό χώρο, εμπνευσμένο από το γειτονικό πάρκο του Πεδίου του Άρεως, για να σας ταξιδέψει με τις μοναδικές γεύσεις του μέχρι τη μαγευτική Τοσκάνη.

Στο ατμοσφαιρικό περιβάλλον του Gallo Nero οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν γνήσιες ιταλικές συνταγές και τα μοναδικά κρασιά της Τοσκάνης σε προσιτές τιμές. Τις γευστικές επιλογές επιμελείται ο Chef Gian Luca Barlucchi - πολύ γνωστός από το εστιατόριο Bandanna της Μυκόνου - που σε συνεργασία με το Park Hotel δημιούργησε το πολυαναμενόμενο στέκι του στην Αθήνα.

Τα αυθεντικά πιάτα από την Τοσκάνη δημιουργούνται με παραδοσιακά υλικά, πολλά εκ των οποίων έρχονται κατευθείαν από τη ιδιαίτερη πατρίδα του Gian Luca, τη Σιένα, όπως τα μανιτάρια porcini από το Monte Amiata, η μοτσαρέλα bufala από το Collini Tosconi, το pecorino di Pienza, το prosciutto di Sangimignano και φυσικά όταν η εποχή επιτρέπει το tartufo di San Giovanni d' Asso. Μια ποικιλία από ορεκτικά όπως ιταλικό μανούρι (tomini), homemade bruschetta al pomodoro, φρέσκα μύδια με σάλτσα από λευκό κρασί, συνοδεύονται τέλεια από ιδιαίτερες σαλάτες όπως η Sun Salad, η Primavera, η Insalata di Bresaola και η Gallo Nero.

Η μυστική συνταγή της ζύμης κάνει τις πίτσες του Gian Luca να αποτελούν γεύσεις αναφοράς που μπορεί κάποιος να απολαύσει σε πληθώρα συνδυασμών, όπως Tao, Angelʼs, Kalafatis και Bandanna. Η ιταλική μαεστρία συνεχίζεται σε πραγματικά ξεχωριστές ποικιλίες pasta, από spaghetti Frutti di Mare, Tagliatelle ai Porcini έως την αυθεντική Carbonara. Αλλά η κάρτα διαθέτει και επιλογές κρεατικών όπως: Filetto di vitello con bacche verdi e rosse, Tagliata di vitello con rucola e tartufo έως την παραδοσιακή Bistecca alla fiorentina. Αποκορύφωμα αποτελούν οι διάσημες γλυκές πίτσες: η πίτσα με φρούτα και η πίτσα σοκολάτα, γνωστή ως Calzone Dolce, σήμα κατατεθέν του Ιταλού Chef που αποτελεί έναν γλυκό ...οργασμό.

Τέλος η κάβα, εκτός από επιλεγμένα ελληνικά κρασιά, ταξιδεύει και στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης αλλά και σε όλη την υπόλοιπη Ιταλία, φέρνοντας μας ετικέτες που δεν έχουμε δοκιμάσει ξανά στην Ελλάδα και σε ιδιαίτερα λογικές τιμές.

Το Gallo Nero θα λειτουργεί καθημερινά, όλο το χρόνο και αποτελεί ιδανική επιλογή για Business Lunch αλλά και για την Κυριακάτικη οικογενειακή έξοδο καθώς η Ιταλική κουζίνα αρέσει σε μικρούς & μεγάλους. Το νέο εστιατόριο φιλοδοξεί να γίνει το "meeting point" της ευρύτερης περιοχής για καφέ -ιταλικό φυσικά- φαγητό και ποτό, αφού διαθέτει μεγάλη μπάρα με "ψαγμένα" cocktails. Παρασκευή δε και Σάββατο οι «τόνοι ανεβαίνουν» με τη συνοδεία DJ.

Σίγουρα πάντως, ο "μαύρος κόκορας" μπορεί να ...κοκορεύεται ότι ήρθε πάνω στην ώρα για να δώσει "χρώμα" και έμπνευση στις γευστικές αποδράσεις της Αθήνας.

Η έμπνευση του αρτίστικου και ντιζαϊνάτου αυτού χώρου ανήκει στους δύο αρχιτέκτονες-σκηνογράφους, τους Γιώργο Γαβαλά & Γιάννη Μουρίκη, οι οποίο με κεντρικό concept τη φύση θέλησαν να φέρουν το πάρκο μέσα στο Park. Η πρόθεση ήταν να δημιουργήσουν έναν χώρο ζωντανό, όπου ο φωτισμός στην οροφή με τα φύλλα εναλλάσσεται κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και προσαρμόζεται ανάλογα με τις εποχές του χρόνου. Το ιδιαίτερο έργο τέχνης του Στέλιου Διαμαντά με τίτλο "Park Life" που διακοσμεί τον τοίχο του bar απεικονίζει στιγμές (ή σκηνές) από το γειτονικό πάρκο. Το Gallo Nero συνδυάζει αρμονικά γεύση και τέχνη, φιλοξενώντας περιοδικές εκθέσεις καλλιτεχνών που θα ανανεώνονται με την αλλαγή των εποχών. Τον χώρο εγκαινίασε η ζωγράφος Γεωργία Μπλιάτσου με έργα ακρυλικά σε καμβά, με θέμα "Φωνές Λουλουδιών".

Πέρα από τη δημιουργία του trendy εστιατορίου, οι δύο αρχιτέκτονες-σκηνογράφοι έχουν αναλάβει την ολική αναγέννηση του Park Hotel σε ύφος urban nature. Ήδη λειτουργούν η Reception, το lobby και η αίθουσα εκδηλώσεων "Silver Forest" με το παραμυθένιο σκηνικό του ασημένιου δάσους και θα ακολουθήσουν τα δωμάτια και οι υπόλοιποι χώροι του ξενοδοχείου, το οποίο φιλοδοξεί να γίνει ένας hip προορισμός για την πόλη των Αθηνών.

Σημείωση: Το εστιατόριο Gallo Nero δανείστηκε το όνομα του από το μύθο του «μαύρου κόκορα». Κατά το μεσαίωνα στη περιοχή της Βόρειας Ιταλίας, η Φλωρεντία και η Σιένα βρίσκονταν σε διαμάχη για να λύσουν τις εδαφικές διαφορές τους. Έπειτα από πολλά χρόνια πολέμου βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να καθορίσουν τα σύνορά τους. Επέλεξαν από έναν κόκορα και θα τον άφηναν να πορευτεί προς την κάθε πόλη αντίστοιχα και στο σημείο που θα συναντιόντουσαν τα δύο πτηνά θα καθορίζονταν τα νέα σύνορα. Οι κάτοικοι της Φλωρεντίας επέλεξαν έναν μαύρο και της Σιένας έναν λευκό κόκορα αντίστοιχα.

Οι Φλωρεντινοί άφησαν τον μαύρο κόκορα πεινασμένο με αποτέλεσμα να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα (για αναζήτηση τροφής) και να φτάσει πολύ κοντά στη Σιένα διευρύνοντας έτσι τα σύνορα της Φλωρεντίας. Από τότε μέχρι και σήμερα ο μαύρος κόκορας θεωρείται σύμβολο της περιοχής και των κρασιών της.

xenodoxia.blogspot.com

::olive oil news:: Προ των πυλών η 3η Ελαιοτεχνία


Από τις 16 έως τις 18 Απριλίου η εταιρεία COMPASS EXPO και οι εκθέτες διοργανώνουν την 3η ΕΛΑΙΟΤΕΧΝΙΑ 2010 «Έκθεση ελιάς και ελαιολάδου». Η Ελαιοτεχνία διοργανώνεται υπό την αιγίδα φορέων και επαγγελματικών οργανώσεων, με τη συνεργασία Διεθνών Οργανισμών, τη συμμετοχή ξένων οργανώσεων και με χορηγούς επικοινωνίας σημαντικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Την έκθεση αναμένεται να επισκεφτούν ενδιαφερόμενοι, επιχειρηματίες, αγοραστές από όλη την χώρα και από το εξωτερικό.

Ημέρες & ώρες λειτουργίας:

Παρασκευή 16/4/2010 10:00-20:00

Σάββατο17/4/2010 10:00-20:00

Κυριακή 18/4/2010 10:00-20:00

Η έκθεση θα διοργανωθεί στο Expo Athens Aνθούσα, Αθήνα Στην έξοδο 14 της Αττικής Οδού

Διαγωνισμοί - Πολυθεματικές εκδηλώσεις

Η Ελαιοτεχνία 2010 διοργανώνεται υπό την αιγίδα φορέων και επαγγελματικών οργανώσεων, με τη συνεργασία Διεθνών Οργανισμών, τη συμμετοχή ξένων οργανώσεων και με χορηγούς επικοινωνίας σημαντικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Την έκθεση αναμένεται να επισκεφτούν ενδιαφερόμενοι, επιχειρηματίες, αγοραστές από όλη την χώρα και από το εξωτερικό.

Την έκθεση θα πλαισιώσουν σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις (Συνέδρια, Ημερίδες, Εταιρικές παρουσιάσεις κλπ). Ιδιαίτερες και εξειδικευμένες υπηρεσίες υποδοχής, φιλοξενίας και ξενάγησης έχουν προγραμματισθεί για τους υπεύθυνους όλων των σημαντικών επιχειρήσεων, αλυσίδων σούπερ μάρκετ κλπ

3ος Διαγωνισμός ελαιολάδου ΚΟΤΙΝΟΣ

που χωρίζεται σε δύο σκέλη, το πρώτο σκέλος αφορά τον Διαγωνισμό Ποιότητας Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου, ενώ το δεύτερο αφορά τον Διαγωνισμό για την ανάδειξη της καλύτερης Συσκευασίας Τυποποιημένου Ελαιολάδου με έγκριτους και πιστοποιημένους κριτές.

Πηγή: paseges.gr

::global food news:: "Μπλόκο" στα αγροτικά προϊόντα της Αργεντινής.

ImageΤη λήξη της απεργίας των λιμενεργατών που διαρκεί μια εβδομάδα και έχει παραλύσει τις εξαγωγές των αγροτικών προϊόντων της Αργεντινής, προκαλώντας ανησυχίες για την επάρκεια των προμηθειών και αυξάνοντας τις τιμές της σόγιας, ψάχνει να βρει η κυβέρνηση της χώρας.

"Μίλησα με τις εταιρίες και συζητώ συνεχώς [με τους εκπροσώπους των εργαζομένων]. Το θέμα μας ανησυχεί. . . προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να προχωρήσουμε", δήλωσε ο υπουργός Σχεδιασμού Χούλιο δε Βίδο μετά από συνάντησή του με στελέχη εταιριών της βιομηχανίας τω βιοκαυσίμων.

Οι λιμενεργάτες ζητούν τα μεροκάματα για τη φόρτωση των πλοίων να αυξηθούν, έως και να διπλασιαστούν, εξ αιτίας του εξαιρετικά υψηλού πληθωρισμού στη χώρα. Άρχισαν απεργία την περασμένη εβδομάδα, η οποία την Δευτέρα επεκτάθηκε σε τρία λιμάνια --Σαν Μαρτίν, Σαν Λορένσο και Τίμπουες-- κοντά στο Ροζάριο, 500 χλμ. βόρεια της πρωτεύουσας, από όπου εξάγεται η μεγαλύτερη ποσότητα της αργεντίνικης σόγιας.

Η Αργεντινή είναι ο τρίτος μεγαλύτερος εξαγωγέας σόγιας στον κόσμο και ο πρώτος εξαγωγέας παραγώγων σόγιας. Εφέτος η παραγωγή στη χώρα αναμένεται να φθάσει σε επίπεδα ρεκόρ--στα 53 εκατ. τόνους. Προβλέπεται να εξάγει 26,95 εκατ. τόνους.

Οι κινητοποιήσεις σημειώνονται στην έναρξη της περιόδου της σοδειάς και εμποδίζουν την αποστολή 100.000-200.000 τόνων προϊόντων την ημέρα.

Η κατάσταση είναι "τεταμένη", δήλωσε στέλεχος εταιρίας διαχείρισης ενός λιμανιού, προσθέτοντας ότι "ουδείς γνωρίζει πόσο θα κρατήσει η σύγκρουση. Τα λιμάνια είναι εντελώς αποκλεισμένα. Δεν έχε υπάρξει καμιά συνάντηση, καμιά προσέγγιση".

Σύμφωνα με την εφημερίδα El Cronista, εάν και όταν υπάρξει διαπραγμάτευση σε αυτή θα συμμετάσχει και ο Ούγο Μογιάνο, γενικός γραμματέας της συνδικαλιστικής ομοσπονδίας CGT και σύμμαχος της προέδρου Φερνάντες.

Πηγή: agronews.gr

::food news:: Έκκληση του INKA προς καταναλωτές για αγορές ελληνικών προϊόντων.



''Προτιμούμε και αγοράζουμε Ελληνικά προϊόντα'' με αυτό το σύνθημα προτρέπει το Ινστιτούτο Καταναλωτών (Νεο ΙΝΚΑ) τους καταναλωτές να ενισχύσουν την παραγωγική οικονομία της χώρας, ιδιαίτερα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΙΝΚΑ, ''στην Ελλάδα εισάγουμε τρεις φορές περισσότερα προϊόντα από όσα εξάγουμε'', σημειώνει ότι στη χώρα μας παράγεται μια σειρά από άριστα προϊόντα και προσθέτει ''δεν μισούμε κανένα, δεν κάνουμε επίθεση σε κανένα λαό, απλά αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη να στηριχθεί η ελληνική παραγωγή, να αυξηθεί, να γίνει επαρκέστερη και καλύτερη, γιατί αυτή είναι η λύση για όλους μας. Πρέπει να καταλάβουμε την δύναμή μας και να την χρησιμοποιήσουμε για να προχωρήσουμε''.

paseges.gr

::food news:: Ξεπερνούν το 80% οι διαφορές τιμών των πασχαλινών τροφίμων, αναλόγως σημείου πώλησης


Μεγάλες διαφορές τιμών, που ξεπερνούν ακόμη και το 80% για τα ίδια προϊόντα σε ίσες ποσότητες, αναλόγως του σημείου πώλησης, διαπιστώνονται και φέτος στο κόστος των εδεσμάτων για το πασχαλινό τραπέζι. Σύμφωνα με τιμοληψίες του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, ένα τραπέζι με προϊόντα υψηλών τιμών, είναι ακριβότερο κατά 83,23%, από το αντίστοιχο των κατώτερων. Κατά συνέπεια, μια προσεκτική έρευνα, πριν από κάθε αγορά, είναι απαραίτητη.

Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 271/2010 της Επιτροπής, της 24ης Μαρτίου 2010, σχετικά με την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 889/2008 για τον καθορισμό λεπτομερών κανόνων εφαρμογής του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 834/2007 του Συμβουλίου όσον αφορά τον λογότυπο βιο

Το Κέντρο εκφράζει ακόμη τη δυσαρέσκειά του για τις τιμές, υποστηρίζοντας ότι "παρά τις βαρύγδουπες δηλώσεις επαγγελματιών ότι θα απορροφήσουν την αύξηση του Φ.Π.Α., κάποιοι, σιγά-σιγά, αυξάνουν τις τιμές τους, αδιαφορώντας για το ότι το φετινό Πάσχα είναι εξαιρετικά δύσκολο, λόγω της οικονομικής κρίσης".

Κατά τους υπολογισμούς του ΚΕΠΚΑ, το φετινό πασχαλινό τραπέζι, για οκτώ-δέκα άτομα, με μαγειρίτσα, δύο κύρια πιάτα, ισάριθμες σαλάτες, τσουρέκι, αυγά και φρούτα, θα στοιχίσει 85,97 ευρώ-157,51 ευρώ. Δηλαδή, κινείται σε ένα εύρος τιμών, που κυμαίνεται από το -0,33%, σε σχέση με πέρυσι, έως το +2,29%.

Με βάση την τιμοληψία, το εγχώριο κατσικάκι πωλείται φέτος προς 7,99-11,80 ευρώ/κιλό, έναντι 6,99 έως 9,80 ευρώ πέρυσι, ενώ το ελληνικό αρνί διατίθεται προς 6,99-10,60 ευρώ/κιλό, από 6,99 ως 9,80 ευρώ το 2009.

Το τσουρέκι πωλείται φέτος προς 5,33-12,50 ευρώ/κιλό, έναντι 5,75-12,50 ευρώ πέρυσι. Με άλλα λόγια, για ένα τσουρέκι δύο κιλών, ο καταναλωτής θα πρέπει να διαθέσει 25 ευρώ.

Για καταγγελίες σε σχέση με την τιμή ή την ποιότητα των αγαθών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΚΕ.Π.ΚΑ. (τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 - 14:30).

Πηγή: paseges.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr