Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Θεσσαλικά προϊόντα στα ράφια 800 μάρκετ

Θεσσαλικά προϊόντα στα ράφια 800 μάρκετ
Πρωτοβουλία για την προώθηση των τοπικών αγροτικών προϊόντων στα ράφια των 800 καταστημάτων σούπερ μάρκετ της Θεσσαλίας αναλαμβάνει η αιρετή Περιφέρεια.
Ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός σε χθεσινή συνάντηση με τους προέδρους και τις διοικήσεις των Ενώσεων Αγροτικών Συνεταιρισμών, των Ομοσπονδιών Κτηνοτροφικών Συλλόγων και των Συλλόγων Αγελαδοτρόφων-Χοιροτρόφων της Θεσσαλίας δεσμεύτηκε να αναλάβει πρωτοβουλία, ώστε παραγωγοί και διευθυντές των σούπερ μάρκετ να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να συζητήσουν για το πώς θα επεκταθεί η συνεργασία που υπάρχει ήδη μεταξύ πολλών σούπερ μάρκετ και ενώσεων συνεταιρισμών και συνεταιρισμών.
Παρόμοια πρόταση κατέθεσαν σχεδόν όλοι οι παριστάμενοι στη σύσκεψη και ο κ. Αγοραστός

Εγκρίθηκαν δαπάνες 16,6 εκατ. ευρώ για το τριετές εθνικό πρόγραμμα μελισσοκομίας

 
Ποσό των 16,6 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση του τριετούς εθνικού προγράμματος βελτίωσης της παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων της μελισσοκομίας, για τα έτη 2011, 2012 και 2013 εγκρίνει η Κοινή Υπουργική Απόφαση, που υπεγράφη στις 18 Ιανουαρίου. από τους υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κ. Σκανδαλίδη, Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μ. Χρυσοχοϊδς, και τους υφυπουργούς Οικονομικών, Φ. Σαχινίδη και Εσωτερικών, Γ. Ντόλιο.
Αναλυτικότερα, πρόκειται για την με αριθμό 312751 ΚΥΑ σύμφωνα με την οποία:
  • Εγκρίνεται συνολική δαπάνη μέχρι 16.600.000,00 € για τα έτη 2011, 2012 και 2013, για την υλοποίηση του τριετούς εθνικού προγράμματος βελτίωσης της παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων της μελισσοκομίας, όπως εγκρίθηκε με την αριθμ. Ε (2010) 6054 τελικό/ 14−9−2010 απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
  • Το 50% της παραπάνω δαπάνης του προγράμματος και μέχρι του ποσού των 8.300.000,00 € θα βαρύνει τον ΚΑ 5521 του Ε.Λ.Ε.Γ.Ε.Π.
  • Το υπόλοιπο 50% της δαπάνης του προγράμματος και μέχρι του ποσού των 8.300.000,00€ θα

AU9 Event Stories και North Star επαναλανσάρουν τη «Ρένα της Φτελιάς»

 
AU9 Event Stories και North Star επαναλανσάρουν τη «Ρένα της Φτελιάς»
 
H AU9 event stories και η North Star Communication Unlimited συνεργάστηκαν για το επαναλανάρισμα του γνωστού εστιατορίου «Ρένα της Φτελιάς».
 Στο πλαίσιο του relaunch, δημιουργήθηκε η νέα εταιρική ταυτότητα του εστιατορίου, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων. Αναλυτικότερα, η AU9 event stories επιμελήθηκε τη νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει την εικόνα ενός εστιατορίου με μεγάλη ιστορία προσαρμοσμένο, στο σήμερα. Η νέα εταιρική ταυτότητα, εφαρμόστηκε σε όλα τα επικοινωνιακά υλικά, ενώ στοιχεία της χρησιμοποιήθηκαν στον εξωτερικό και εσωτερικό διάκοσμο

Εντατικοποίηση των ελέγχων για τις τιμές της πατάτας ζητά το ΥΠΑΑ

 
Εντατικοποίηση των ελέγχων στην αγορά για τις τιμές των οπωροκηπευτικών έχει ζητήσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, με αφορμή τους φόβους που υπάρχουν για ελλείψεις στην αγορά αλλά και τεχνικές αυξήσεις τιμών κυρίως στην πατάτα, ως απόρροια της εξέγερσης στην Αίγυπτο.
Η αιγυπτιακή πατάτα, για παράδειγμα, αγοράζεται από τους εμπόρους στο ένα δέκατο της τιμής από την ελληνική και οι ''ελληνοποιήσεις'' είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Ήδη, όπως αναφέρουν παραγωγοί και έμποροι της κεντρικής αγοράς του Ρέντη, έχουν παρουσιαστεί οι πρώτες ελλείψεις σε πατάτες και

Από την ΕΛΕΔ η online προβολή της Pizza Ristorante

 
Από την ΕΛΕΔ η online προβολή της Pizza Ristorante

Διαφημιστική προβολή, site και online διαγωνισμός

Στον αέρα βρίσκεται η ιστοσελίδα της πίτσας «Ristorante» www.pizzaristorante.gr, της εταιρείας Dr Oetker.
Στην ιστοσελίδα ο επισκέπτης μπορεί να δει πληροφορίες για τα προϊόντα, την ιστορία της πίτσας Ristorante, καθώς επίσης να συμμετάσχει σε διαγωνισμό με έπαθλο τρία ταξίδια στην Ιταλία. Τη διαφημιστική προβολή, το concept, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και προώθηση του www.pizzaristorante.gr και του διαγωνισμού, ανέλαβε και ολοκλήρωσε η Ελληνική Εταιρεία

Αρτοβιομηχανία 2000-2010: Τα μεγάλα λανσαρίσματα

 
Αρτοβιομηχανία 2000-2010: Τα μεγάλα λανσαρίσματα
Δεκαετία κοσμογονίας ήταν για την αγορά τυποποιημένου ψωμιού η δεκαετία 2000-2010, αφού κατά τη διάρκειά της όλες οι μεγάλες αρτοβιομηχανίες προχώρησαν σε καινοτόμα και ευρηματικά λανσαρίσματα προϊόντων, διευρύνοντάς τη με νέα δυναμικά segments. Η δυναμική αυτή φαίνεται να διατηρείται και τη δεκαετία που μόλις ανέτειλε.
Στο παρόν ρεπορτάζ επιχειρούμε τη μεστή αλλά ουσιαστική παρουσίαση των τυποποιημένων αρτοσκευασμάτων που ξεχώρισαν τα προηγούμενα χρόνια, τα οποία δείχνουν το στίγμα μιας αγοράς που βρίθει καινοτομίας, έστω και εν μέσω ύφεσης.

Η δεκαετία του 2000
Πρωταγωνιστές της δεκαετίας ήταν αναμφισβήτητα οι 3 μεγάλες αρτοβιομηχανίες Elbisco, Καραμολέγκος και Κατσέλης, οι οποίες λάνσαραν την περίοδο 2000-2010, επτά προϊόντα που άλλαξαν τα δεδομένα της αγοράς. Η αρχή έγινε το 2001 από την εταιρεία Καραμολέγκος, η οποία λάνσαρε το πρώτο ψωμί για τοστ με προζύμι, με ευρείας έκτασης διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησε η Cream. H καμπάνια ήταν βασισμένη στη μοναδικότητα του προϊόντος (παρουσία

Παρουσίαση του «Προγράμματος προβολής προώθησης οίνων στις Τρίτες Χώρες» από το ΥΠΑΑΤ

 
Με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Μεταποίησης Τυποποίησης και Ποιοτικού Ελέγχου και ειδικότερα του τμήματος Οίνου και Αλκοολούχων Ποτών, πραγματοποιήθηκε την 1η Φεβρουαρίου, σύσκεψη για την πορεία του προγράμματος «Προβολή και προώθηση οίνων στις Τρίτες Χώρες» η οποία, σύμφωνα με την ΚΕΟΣΟΕ που την παρακολούθησε, ήταν πολύ καλά οργανωμένη και ολοκληρωμένη ως προς την παρουσίαση, αλλά και απαραίτητη, για τις επιχειρήσεις που έχουν υποβάλλει προγράμματα, στο πλαίσιο της ΚΟΑ Οίνου.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης οι εκπρόσωποι του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κκ. Ε. Κούρεντα και Α. Παπαγιαννοπούλου εκτός της απολογιστικής παρουσίασης των ενεργειών από τις επιχειρήσεις του πρώτου έτους του προγράμματος και των λεπτομερών οδηγιών που παρείχαν,

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr