Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Ο Ευτύχης Μπλέτσας έφερε δημιουργικές συμβουλές παρουσίασης στο ΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ




Ήταν μία εξαιρετική ευκαιρία για όλους… Και κυρίως για τους σπουδαστές του ΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ που είχαν τη δυνατότητα να τα πουν από κοντά με τον Ευτύχη Μπλέτσα για την επαγγελματική τους ζωή, ανεξαρτήτως ειδικότητας! Στο σεμινάριο με θέμα «Μαγειρική στο Γυαλί και Τεχνική Παρουσιάσεων μπροστά στην κάμερα», ο δημιουργός της «Κουζίνας της Μαμάς» έδωσε χρήσιμες συμβουλές στους αυριανούς επαγγελματίες για να παρουσιάζουν και να προωθούν τη δουλειά και τα προϊόντα τους μέσα από την τηλεόραση και τα Social

Έκθεση της ΠΑΣΕΓΕΣ: Ανοδικές τάσεις στις τιμές ελαιολάδου, "ανοίγουν" σιγά σιγά και οι εξαγωγές

 
Σημαντική άνοδος των τιμών παραγωγού στο εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο διαπιστώνεται το τελευταίο διάστημα στην ιταλική αγορά. Η αύξηση στην τιμή φτάνει το 17%. διαπιστώνει έκθεση της ΠΑΣΕΓΕΣ, για να σκορπίσει χαμόγελα αισιοδοξίας σε ένα ακόμη κλάδο, όπως ο ελαιοκομικός. Θετικό είναι το κλίμα και για τις εξαγωγές, ιδίως σε χώρες με αχανείς αγορές, όπως για παράδειγμα η Ρωσία, δικαιώνοντας την παρουσία της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Ελαιόλαδου και Ελιάς (ΕΔΟΕΕ) κατά τη διετία 2008-2010.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του ιταλικού οργανισμού Ismea, την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου η μέση τιμή παραγωγού στο εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο έφθασε στο επίπεδο των 3,69 ευρώ/κιλό, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 17% περίπου σε μηνιαίο επίπεδο, όπως καταγράφει έκθεση του γενικού διευθυντή, κ. Γιάννη Τσιφόρου και της αρμόδιας υπηρεσίας της ΠΑΣΕΓΕΣ.
Αισθητή αύξηση παρουσιάζει η μέση τιμή παραγωγού και στο παρθένο ελαιόλαδο, όπως φαίνεται στον πίνακα που ακολουθεί.
Πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι η αγορά της Ρωσίας, στο διάστημα της τελευταίας διετίας, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τη χώρα μας, μια και απορροφά σημαντικά αυξανόμενη

Νέα καμπάνια Mythos από τη Leo Burnett

Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Γιώργος Λάνθιμος

http://www.easnaxos.com/images/stories/food/mythos.jpg
Η Mythos λάνσαρε την νέα της καμπάνια, με μια νέα, χιουμοριστική και αισιόδοξη ματιά.
Κατανοώντας τις δυσκολίες της εποχής αναδεικνύει εκ νέου την καθημερινότητα των Ελλήνων και τη σημασία της θετικής σκέψης ως τρόπου ζωής. Η καθημερινή κίνηση στους δρόμους και η πίεση να τα προλάβει κανείς όλα, πολλές φορές λειτουργούν ανατρεπτικά στα καθημερινά σχέδια.

Όμως, σύμφωνα με το concept, η Mythos είναι εκεί και προτείνει θετική αντιμετώπιση ακόμη και στα απρόσμενα. Το δημιουργικό υπογράφει η Leo Burnett και τη σκηνοθεσία ο Γιώργος Λάνθιμος.

Η PIZZA FAN και η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ διοργανώνουν το πρώτο camp για παιδιά, «Αναζητώντας τα Ταλέντα του Aύριο»


 


H PIZZA FAN και η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ διοργανώνουν το πρώτο camp ανάδειξης ταλέντων στο μπάσκετ με τίτλο «Αναζητώντας τα Ταλέντα του Αύριο» και σε καλούν να δοκιμάσεις τις δυνάμεις σου! Δήλωσε τώρα συμμετοχή και ίσως είσαι εσύ ο Πρωταθλητής του Αύριο.

Από τις 15 Μαΐου και για τέσσερις εβδομάδες στο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας 160 τυχεροί ηλικίας 9 έως 15 ετών θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο μπάσκετ και να μάθουν τα μυστικά του αθλήματος από τους προπονητές του Ολυμπιακού σε ένα πρότυπο πρόγραμμα ανάδειξης ταλέντων. Οι καλύτεροι αθλητές από κάθε ημέρα θα κερδίζουν συμμετοχή σε μία προπόνηση της αντίστοιχης ηλικιακά ομάδας των Ακαδημιών της ΚΑΕ Ολυμπιακός.

Το camp «Αναζητώντας τα ταλέντα του Αύριο» ξεκινά την Κυριακή 15 Μαΐου και συνεχίζεται

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr