http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::food news:: Ανάκληση προϊόντος "Τσίλι Carrefour".

http://www.efet.gr/images/efetlogo.gif

Ο Ε.Φ.Ε.Τ., στο πλαίσιο εφαρμογής της κοινοτικής νομοθεσίας, ενημερώθηκε από την ελληνική επιχείρηση "Carrefour" για τη διακίνηση τσίλι, σε ένα δείγμα του οποίου παρατηρήθηκε αυξημένη ποσότητα αφλατοξίνης Β1.

Πρόκειται για τσίλι, σε συσκευασίες των 150 g, με εμπορική επωνυμία "Τσίλι Carrefour", αριθμό παρτίδας 3289ΚΑ5 και ημερομηνία λήξης 24.11.2012. Η συνολική ποσότητα διακίνησης της εν λόγω παρτίδας από το "Carrefour" είναι περίπου 3.200 τεμάχια. Το εν λόγω προϊόν παρασκευάστηκε από την εταιρεία "ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ ΚΑΓΙΑΣ" στην Πάτρα. Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε από τις ανωτέρω εταιρείες την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου της συγκεκριμένης παρτίδας για προληπτικούς λόγους και ήδη έχουν ξεκινήσει σχετικοί έλεγχοι.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. καλεί τους καταναλωτές, που έχουν στην κατοχή τους το ανωτέρω προϊόν (κάτωθι φωτογραφία), να μην το καταναλώσουν.

::wine news:: Το κρασί της ΕΑΣ Αμυνταίου "ενώνει" Κινέζους, Ρώσους, Αμερικανούς και Γερμανούς


Τι κι αν η βότκα συνδέεται άρρηκτα με τον Ρώσο, το ουίσκι με τον Αμερικανό και η μπύρα με τον Γερμανό. Το Αμύνταιο, μια "κουκίδα" 8.500 κατοίκων στο χάρτη της Ελλάδας, φιλοδοξεί, με το κρασί του, να κατακτήσει τις αγορές αλλά και τις ... καρδιές των λαών αυτών και να αποτελέσει τον κοινό παρανομαστή τους.

"Οίνος ευφραίνει καρδίαν ανθρώπου" λέει ο θυμόσοφος λαός, ενώ κατά τον μυθικό Διόνυσο, το κρασί απαλύνει τις λύπες και τη δυστυχία των θνητών. Αυτό ακριβώς είναι και το "μήνυμα" που επιθυμεί να διαδώσει στους τρεις παραπάνω λαούς η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΑΣ) Αμυνταίου. Και φαίνεται πως τα καταφέρνει, με επιτυχία, αφού οι παραγγελίες της αυξάνονται ολοένα και περισσότερο και οι μηχανές του αρχαιότερου οινοποιείου της Β. Ελλάδας δουλεύουν στο φουλ, όπως αποκάλυψε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του, Γιώργος Βεράνης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στη Γερμανία έχει ήδη βρεθεί ο αντιπρόσωπος του οινοποιείου και βρίσκονται καθ' οδόν προς το Αμβούργο δύο φορτηγά, φορτωμένα με 50 τόνους κρασί (ήτοι 36.0000 φιάλες), εκ των οποίων το 70% είναι κόκκινο.

Οι περιοχές στόχος του οινοποιείου, σε ό,τι αφορά την αγορά της Γερμανίας είναι το Βερολίνο, το Μόναχο, η Νυρεμβέργη, η Κολωνία και το Ντίσελντορφ και τα σημεία που θέλει να αποκτήσει παρουσία η ΕΑΣ Αμυνταίου είναι οι κάβες, τα εστιατόρια και τα σούπερ-μάρκετ της χώρας.

«Τα πράγματα πηγαίνουν πολύ καλά για το οινοποιείο και βάσει των στοιχείων που διαθέτουμε και της έρευνας που έχει γίνει, δεν αποκλείεται, οι εξαγωγές στη Γερμανία να φθάνουν τα 40 φορτηγά ετησίως», επισήμανε ο κ. Βεράνης.

Μεταξύ άλλων, μας ανέφερε ότι περί το τέλος του τρέχοντος μήνα πρόκειται να γίνει μία μεγάλη περιοδεία, σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας, για την περαιτέρω προώθηση και διαφήμιση της γκάμας των κρασιών που παράγει το οινοποιείο.

Αναφορικά με την αγορά της Ρωσίας και ειδικότερα της Μόσχας, ο κ. Βεράνης γνωστοποίησε ότι είναι στο τελικό στάδιο η υπογραφή συμφωνίας με συνεργάτη-αντιπρόσωπο, ο οποίος και θα αποτελεί τα "μάτια" και τα "αυτιά" του οινοποιείου στην περιοχή. Βάσει μια πρώτης έρευνας που έγινε, η αγορά της Μόσχας μπορεί να απορροφά τουλάχιστον 500.000 φιάλες κρασιού ετησίως, όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βεράνης.

Η διαφήμιση και προώθηση των κρασιών του οινοποιείου στη Ρωσία εντάσσεται στο πλαίσιο τριετούς ανάπτυξης, που γίνεται με ευρωπαϊκό κονδύλι ύψους 2 εκατ. ευρώ και αφορά και την αγορά των ΗΠΑ.

Για τη συγκεκριμένη αγορά, ο κ. Βεράνης ανέφερε ότι, κυρίως λόγω του μεγέθους της αμερικανικής ηπείρου και της συνύπαρξης πολλών πολιτισμών, τα βήματα που γίνονται είναι πιο αργά και πολύ προσεκτικά. «Στόχος μας στην αγορά των ΗΠΑ είναι, βασικά, το κρασί του οινοποιείου μας να αποκτήσει παρουσία και δημοφιλία», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «ένα καλό όνομα ανοίγει διάπλατα πολλές πόρτες».

Πέτυχε το εγχείρημα στην Κίνα

Στο μεταξύ, η ΕΑΣ Αμυνταίου έχει ήδη προχωρήσει στη σύναψη συμφωνίας με εισαγωγέα του Χονγκ Κονγκ, που συνεργάζεται, μάλιστα, με την πολυεθνική ναυτιλιακή και μεταφορική εταιρία Cosco, και από το οινοποιείο έχουν φύγει ήδη 25.000 φιάλες κόκκινο κρασί και κατευθύνονται στην περιοχή Χουάν Ζού, κοντά στη Σαγκάη.

Ο κ. Βεράνης επανέλαβε ότι, αφού γίνει γνωστό το ελληνικό κρασί της ΕΑΣ Αμυνταίου σε περιοχές της Κίνας και "κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών της, τότε θα 'ρίξουμε' στην αγορά τη σαμπάνια -ροζέ αφρώδες- που είναι και η σπεσιαλιτέ μας".

Στο μεταξύ, ξεκίνησε στην κρατική τηλεόραση της Κίνας η προβολή 20λεπτου ντοκιμαντέρ σχετικά με το ελληνικό κρασί και θα αναμεταδίδεται καθ' όλη τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Ο "κολοσσός" των κινεζικών ΜΜΕ (λόγω της μεγάλης της εμβέλειας), η κρατική τηλεόραση, επέλεξε το οινοποιείο της Ένωσης ως ένα από τα σημαντικότερα και αντιπροσωπευτικότερα ελληνικά οινοποιεία, για να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ σχετικά με το ελληνικό κρασί. Το ντοκιμαντέρ θα προβάλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και αναμένεται να το παρακολουθήσουν περίπου ένα δισεκατομμύριο τηλεθεατές.

Υψηλοί ρυθμοί παραγωγής στο αρχαιότερο οινοποιείο της Β. Ελλάδας

Οι περσινές πωλήσεις της ΕΑΣ Αμυνταίου έτρεξαν με ρυθμό +25%, ενώ η παραγωγή φθάνει σήμερα τους 1.900 τόνους (ήτοι 2 εκατ. φιάλες ετησίως) και υπάρχει δυνατότητα αύξησης έως και τους 2.500 τόνους. Η Ένωση εξάγει το 15% της ετήσιας παραγωγής της στη Ρωσία, τη Λευκορωσία, το Βέλγιο, τη Γερμανία και την Ολλανδία.

Η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αμυνταίου ιδρύθηκε το 1945, αποτελούμενη από 27 πρωτοβάθμιους συνεταιρισμούς, δηλαδή 2.250 φυσικά μέλη. Το 1959, ιδρύθηκε το Οινοποιείο της ΕΑΣ, ως μία από τις κυριότερες δραστηριότητες της Ένωσης και τον επόμενο χρόνο (1960) βγήκε το πρώτο κόκκινο κρασί, που, ύστερα από πετυχημένες δοκιμασίες και πειράματα, διατέθηκε στην τοπική αγορά και ... πέρασε στην ιστορία. Την επόμενη κιόλας χρονιά (1961), διευρύνθηκε η αγορά έξω από το Αμύνταιο.

Από το 1965, που ήταν δημοφιλής η ρετσίνα στη χώρα μας, η ΕΑΣ αποφάσισε να μπει στην παραγωγική διαδικασία, με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Πέντε χρόνια αργότερα, το 1971, μια καινούρια ιδέα "γεννήθηκε" στους χώρους του οινοποιείου, η παραγωγής σαμπάνιας, που με τον καιρό "κερδίζει έδαφος".

Το πρώτο λευκό κρασί στην Ελλάδα, από την ποικιλία ξινόμαυρου, εμφιαλώθηκε και κυκλοφόρησε το φθινόπωρο του 1990 και το 1996 ένα προϊόν μοναδικής ποιότητας, εξαιρετικού αρώματος και γεύσης γεννήθηκε: "οι επιλεγμένοι αμπελώνες".

Το οινοποιείο της ΕΑΣ είναι επισκέψιμο. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, ο επισκέπτης μπορεί να δει τους χώρους οινοποίησης και τους χώρους εμφιάλωσης. Στο τέλος της διαδρομής, υπάρχει ο χώρος παλαίωσης, όπου οδηγούνται οι καλύτερες σοδειές. Υπάρχει, επίσης, ένας χώρος γευστικών δοκιμών, όπου ο επισκέπτης μπορεί να δοκιμάσει όλα τα κρασιά του οινοποιείου, αλλά και να παρακολουθήσει τις διαδικασίες οινοποίησης σε DVD, ενώ στο πωλητήριο του οινοποιείου διατίθενται φιάλες με κρασί από τις σπανιότερες σοδειές.

paseges.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr