
Οι 25 ομιλητές του «FMCG in Action!» (Αμφιθέατρο OTEAcademy, Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019) θα παρουσιάσουν πρακτικές που αφορούν σε μερικά από τα σημαντικότερα καθιερωμένα και ανερχόμενα FMCG brands, τα οποία διατίθενται από το κανάλι του σούπερ μάρκετ.
Το περιεχόμενο του συνεδρίου κατανέμεται σε 4 ενότητες. Στην 1η Ενότητα, FMCG Go Social & Reach Out Consumers, πρόκειται να παρουσιαστούν καινοτόμες πρακτικές προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού, κυρίως μέσω των social media, και συγκεκριμένα, καμπάνιες και δράσεις των Scotch-Brite, Coca-Cola Hellas, Fanta, Henkel Hellas, Dixan, Vapona, Nestlé Hellas, Crunch και Kit Kat.
Η δεύτερη ενότητα, FMCG Excel at Marketing & Product Launches, είναι αφιερωμένη σε λανσαρίσματα που έκαναν αίσθηση και είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα στο κοινό, όπως τα γιαούρτι Δέλτα διπλοστραγγιστό, Coffeeway Flavored Filter Coffee, Pedigree, Knorr,