Τα αυστηρά κριτήρια των Elite Brands του IWSR και η επίδραση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης έχει αρνητικό αντίκτυπο σε μερικές από τις μάρκες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, σε σχέση με εκείνες στον κατάλογο του τρέχοντος έτους που γενικά παρουσιάζουν καλύτερη μακροπρόθεσμη ανθεκτικότητα από ορισμένους ανταγωνιστές τους.
Πέντε μάρκες κατάφεραν να κερδίσουν τον τίτλο της Elite Brand κάθε χρόνο από τον πρώτο κατάλογο που δημοσιεύθηκε το 2007: Jägermeister, Finlandia, Havana Club, Jameson και
Buchanan.
Οι συνεπής κορυφαίες τέσσερις Elite Brands - Smirnoff, Johnnie Walker, Absolut και Jack Daniel - όλες έπεσαν από τον κατάλογο του 2010 λόγω των επιπτώσεων της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Η Βότκα έχει τους περισσότερους νεοεισερχόμενους στον κατάλογο – τέσσερις- στους συνολικά 10.
Η φετινή πρώτη θέση πήγε στην Nemiroff, η οποία υποστηρίχθηκε από την ισχυρή αύξηση στις
Follow us -Twitter
Το Johnnie Walker Black Label παρουσιάζει τη νέα, πρωτοποριακή του φιάλη
Το Johnnie Walker Black Label, το Νο1 Deluxe Whisky στον κόσμο, πιστό στη θεμελιώδη αρχή της προόδου, όπως αυτή ενσαρκώνεται στη φράση ‘Keep Walking’, πραγματοποιεί ένα πρωτοποριακό βήμα εξέλιξης, παρουσιάζοντας τη νέα του φιάλη. Εμπνευσμένη από το πρότυπό της – την τετράγωνη φιάλη, με την πλαγιαστή ετικέτα σύμβολο του οίκου Johnnie Walker – η νέα φιάλη εξελίσσει τα χαρακτηριστικά των προγενέστερων, και μέσα από το δυναμικό και σύγχρονο σχεδιασμό της, αποπνέει στυλ, ποιότητα και πολυτέλεια.
Το σχήμα της νέας φιάλης, ακολουθεί τις σύγχρονες αφαιρετικές γραμμές, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ιστορικού whisky. Ξεκινά από τη βάση, με έντονες γωνιώδεις πλευρές, που σβήνουν απαλά πλησιάζοντας τον επιμηκυμένο λαιμό της, για να καταλήξουν στους τετραγωνισμένους, γεμάτους αυτοπεποίθηση, ώμους της. Η πλαγιαστή ετικέτα γίνεται λιτή και κομψή, αναγνωρίζοντας την αξία της απλότητας, ενώ διακριτικά τοποθετείται και η βασιλική διάκριση, ως έμβλημα κύρους και αναγνώρισης. Ο διάσημος Περιπατητής, διαχρονικό σύμβολο προόδου, τοποθετείται ανάγλυφα, ζωντανεύοντας τη δέσμευση για διαρκή εξέλιξη. O χρόνος ωρίμανσης – 12 χρόνια – ακολουθεί, με χρυσά γράμματα, στη βάση της φιάλης.
Η νέα φιάλη του Johnnie Walker Black Label, επιβεβαιώνει ότι, το
Το Lipton λανσάρει νέες γεύσεις τσαγιού
Νέες γεύσεις λευκού και πράσινου τσαγιού, λανσάρει το Lipton.
Το λευκό τσάι θεωρείται το πιο σπάνιο και ντελικάτο είδος τσαγιού, γνωστό για τα ευεργετικά οφέλη του στην υγεία και την ομορφιά και αποτελεί τη νέα παγκόσμια τάση ευζωίας. Οι νέες γεύσεις περιλαμβάνουν λευκό τσάι Lipton με ρόδι, με βιολέτα-τριαντάφυλλο και φραμπουάζ.Στην κατηγορία του πράσινου τσαγιού, το Lipton λανσάρει τις γεύσεις λεμόνι-μελισσόχορτο, γιασεμί και μανταρίνι-πορτοκάλι. Το πράσινο τσάι Lipton έρχεται με ανανεωμένη γεύση που οφείλεται στα πολύ φρέσκα φύλλα τσαγιού που διαλέγονται και αποξηραίνονται με προσοχή.
Συνεχής μείωση παραγωγής καταγράφεται στην βιομηχανία ποτών
Πτώση, για τρίτο συνεχόμενο έτος, παρουσιάζει εφέτος η παραγωγή ποτών, που είχε μειωθεί κατά 4,8% το 2009. Η συρρίκνωση αφορά κυρίως τα αναψυκτικά και τις μπίρες, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του συνολικού όγκου της εγχώριας παραγωγής ποτών. Καταγράφεται επιτάχυνση των πτωτικών ρυθμών, σε σχέση με αυτούς που είχαν σημειωθεί το 2009.
Οι μεταβολές που σημειώνονται στην παραγωγή της ελληνικής βιομηχανίας ποτών αντανακλούν την περιστολή των δαπανών των ελληνικών νοικοκυριών, καθώς και τα μειωμένα έσοδα από την τουριστική κίνηση.
Επί συνόλου πέντε κατηγοριών προϊόντων του κλάδου, όπως αυτές προσδιορίζονται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, άνοδο του όγκου παραγωγής την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2010, σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο του 2009, παρουσιάζει μόλις μία, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες
Επί συνόλου πέντε κατηγοριών προϊόντων του κλάδου, όπως αυτές προσδιορίζονται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, άνοδο του όγκου παραγωγής την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2010, σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο του 2009, παρουσιάζει μόλις μία, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες
INCOFRUIT – HELLAS: Έκκληση να προστατευτούν τα εμπορικά συμφέροντα της Κοινότητας.
Η πρόσβαση των ευρωπαίων παραγωγών στις αγορές των τρίτων χωρών, και στην δυναμικά αναπτυσσόμενη κατανάλωση τους, είναι ολοένα και πιο δύσκολη λόγω φυτοϋγειονομικών εμποδίων που επιβάλλονται από αυτές τις τρίτες χώρες σαν...... μέτρα ισοδυνάμου αποτελέσματος προς απαγόρευση-παρεμπόδιση εισαγωγών επισημαίνει ο κ. Γ. Πολυχρονάκης, ειδικός Σύμβουλος του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών INCOFRUIT – HELLAS. Μάλιστα τονίζει τώρα προσανατολίζονται (συνασπίζονται) επιβάλλοντας και |
Γενικευμένη άνοδος τιμών παραγωγού, όργιο μεσαζόντων
Γενικεύεται η άνοδος των τιμών παραγωγού για τα περισσότερα αγροτικά προϊόντα, ενώ την ίδια ώρα οι κάθε είδους «μεσάζοντες» που ενδημούν στην ελληνική αγορά, σπεύδουν να επωφεληθούν της κατάστασης και να εξασφαλίσουν, ως συνήθως, τη δική τους «αριστοκρατική μερίδα». Οι ραγδαίες εξελίξεις στα διεθνή χρηματιστήρια εμπορευμάτων με το βαμβάκι να σημειώνει το τελευταίο τριήμερο νέα εκρηκτική άνοδο από τα 111,8 στα 125,20 σεντς ανά λίμπρα (στο Λίβερπουλ) και τα δημητριακά να σημειώνουν νέα ρεκόρ, παράλληλα με το κλίμα ενθουσιασμού στις τάξεις των παραγωγών, δημιουργούν μεγάλες ευκαιρίες για τα «κυκλώματα» της αγοράς που σπεύδουν να εκμεταλλευθούν το κλίμα αβεβαιότητας που δημιουργείται. Με δεδομένη μάλιστα την απουσία ισχυρών οργανώσεων από την πλευρά των παραγωγών, ικανών να δώσουν το στίγμα της αγοράς και να ενσωματώσουν τις διεθνείς εξελίξεις στην τιμολογιακή τους πολιτική, τα
ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
Αγαπητοί φίλοι και μέλη της Λέσχης,
Μια νέα "Γαστρονομική Χρονιά" ξεκινά για τη Λέσχη μας, μετά την ραστώνη του καλοκαιριού, τη φθινοπωρινή "αντράλα" και τις εκλογές που καθυστέρησαν την έναρξή της.
Όμως, "ουδέν κακόν αμηγές καλού" ή "κάθε εμπόδιο για καλό" αφού έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να προετοιμάσουμε ένα πολύ ιδιαίτερο εναρκτήριο Συμπόσιο το οποίο, ελπίζουμε, θα θυμόμαστε όλοι για καιρό!
Όσοι από εσάς παρευρεθήκατε τον περσινό Δεκέμβριο στο Συμπόσιό μας στο Μπουραζάνι, θα θυμάστε ακόμη την αξέχαστη εκείνη βραδιά καθώς και την υπέροχη, χιονισμένη ημέρα που ακολούθησε...
Έκτοτε, πολλά από τα μέλη μας αλλά και φίλοι της Λέσχης μας ζητούσαν να ξανακάνουμε ένα τέτοιο Συμπόσιο εκτός Ιωαννίνων. Έτσι λοιπόν...
Μια νέα "Γαστρονομική Χρονιά" ξεκινά για τη Λέσχη μας, μετά την ραστώνη του καλοκαιριού, τη φθινοπωρινή "αντράλα" και τις εκλογές που καθυστέρησαν την έναρξή της.
Όμως, "ουδέν κακόν αμηγές καλού" ή "κάθε εμπόδιο για καλό" αφού έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να προετοιμάσουμε ένα πολύ ιδιαίτερο εναρκτήριο Συμπόσιο το οποίο, ελπίζουμε, θα θυμόμαστε όλοι για καιρό!
Όσοι από εσάς παρευρεθήκατε τον περσινό Δεκέμβριο στο Συμπόσιό μας στο Μπουραζάνι, θα θυμάστε ακόμη την αξέχαστη εκείνη βραδιά καθώς και την υπέροχη, χιονισμένη ημέρα που ακολούθησε...
Έκτοτε, πολλά από τα μέλη μας αλλά και φίλοι της Λέσχης μας ζητούσαν να ξανακάνουμε ένα τέτοιο Συμπόσιο εκτός Ιωαννίνων. Έτσι λοιπόν...
Το ψωμί...αντέχει
Κατηγορηματικός ήταν χθες ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών κ. Μιχάλης Μούσιος για τις επικείμενες αυξήσεις στο ψωμί.
«Δεν θα υπάρξει καμία αύξηση στο ψωμί από τους αρτοποιούς» δήλωσε χαρακτηριστικά εξηγώντας ότι παρότι το κόστος παραγωγής έχει αυξηθεί η τιμή θα διατηρηθεί σταθερή.
«Δεν θα υπάρξει καμία αύξηση στο ψωμί από τους αρτοποιούς» δήλωσε χαρακτηριστικά εξηγώντας ότι παρότι το κόστος παραγωγής έχει αυξηθεί η τιμή θα διατηρηθεί σταθερή.
Αλλιώς θα πούμε το ψωμί, ψωμάκι…
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)