Τα αυστηρά κριτήρια των Elite Brands του IWSR και η επίδραση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης έχει αρνητικό αντίκτυπο σε μερικές από τις μάρκες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, σε σχέση με εκείνες στον κατάλογο του τρέχοντος έτους που γενικά παρουσιάζουν καλύτερη μακροπρόθεσμη ανθεκτικότητα από ορισμένους ανταγωνιστές τους.Πέντε μάρκες κατάφεραν να κερδίσουν τον τίτλο της Elite Brand κάθε χρόνο από τον πρώτο κατάλογο που δημοσιεύθηκε το 2007: Jägermeister, Finlandia, Havana Club, Jameson και
Buchanan.
Οι συνεπής κορυφαίες τέσσερις Elite Brands - Smirnoff, Johnnie Walker, Absolut και Jack Daniel - όλες έπεσαν από τον κατάλογο του 2010 λόγω των επιπτώσεων της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Η Βότκα έχει τους περισσότερους νεοεισερχόμενους στον κατάλογο – τέσσερις- στους συνολικά 10.
Η φετινή πρώτη θέση πήγε στην Nemiroff, η οποία υποστηρίχθηκε από την ισχυρή αύξηση στις

Η πρόσβαση των ευρωπαίων παραγωγών στις αγορές των τρίτων χωρών, και στην δυναμικά αναπτυσσόμενη κατανάλωση τους, είναι ολοένα και πιο δύσκολη λόγω φυτοϋγειονομικών εμποδίων που επιβάλλονται από αυτές τις τρίτες χώρες σαν...... μέτρα ισοδυνάμου αποτελέσματος προς απαγόρευση-παρεμπόδιση εισαγωγών επισημαίνει ο κ. Γ. Πολυχρονάκης, ειδικός Σύμβουλος του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών INCOFRUIT – HELLAS. Μάλιστα τονίζει τώρα προσανατολίζονται (συνασπίζονται) επιβάλλοντας και
Γενικεύεται η άνοδος των τιμών παραγωγού για τα περισσότερα αγροτικά προϊόντα, ενώ την ίδια ώρα οι κάθε είδους «μεσάζοντες» που ενδημούν στην ελληνική αγορά, σπεύδουν να επωφεληθούν της κατάστασης και να εξασφαλίσουν, ως συνήθως, τη δική τους «αριστοκρατική μερίδα». Οι ραγδαίες εξελίξεις στα διεθνή χρηματιστήρια εμπορευμάτων με το βαμβάκι να σημειώνει το τελευταίο τριήμερο νέα εκρηκτική άνοδο από τα 111,8 στα 125,20 σεντς ανά λίμπρα (στο Λίβερπουλ) και τα δημητριακά να σημειώνουν νέα ρεκόρ, παράλληλα με το κλίμα ενθουσιασμού στις τάξεις των παραγωγών, δημιουργούν μεγάλες ευκαιρίες για τα «κυκλώματα» της αγοράς που σπεύδουν να εκμεταλλευθούν το κλίμα αβεβαιότητας που δημιουργείται. Με δεδομένη μάλιστα την απουσία ισχυρών οργανώσεων από την πλευρά των παραγωγών, ικανών να δώσουν το στίγμα της αγοράς και να ενσωματώσουν τις διεθνείς εξελίξεις στην τιμολογιακή τους πολιτική, τα

