Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Στα Μπισκότα Παπαδοπουλου...εκτός από εξαιρετικές γευσεις...δημιουργούν με ήχο και εικόνες!!!Εύγε παιδιά...Δείτε τη νεα ταινία...

ΕΖΑ Πρότυπος Ζυθοποιία: Νέα επωνυμία για τη Ζυθοποιία Αταλάντης

Ανακοίνωσε επταετές πλάνο ανάπτυξης με επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ

 
ΕΖΑ Πρότυπος Ζυθοποιία: Νέα επωνυμία για τη Ζυθοποιία Αταλάντης
Τη νέα ταυτότητα και το πλάνο ανάπτυξης για την επταετία 2011 - 2017 ανακοίνωσε χθες η εzα πρότυπος ελληνική ζυθοποιία (πρώην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης) στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε την αλλαγή της εταιρικής της επωνυμίας και του λογοτύπου αντίστοιχα. Το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ, με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής για ανταγωνιστικότερες τιμές, σε υψηλότερη ποιότητα και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
Συγκεκριμένα, αυτοματοποιούνται το ζυθοβραστήριο και η σίτευση, αναβαθμίζεται η μονάδα επεξεργασίας νερού και επεκτείνονται οι εγκαταστάσεις διακίνησης ετοίμων προϊόντων στην Αταλάντη και την Αττική. Η εταιρεία ακολουθεί στρατηγική ανάπτυξης πολλαπλών σημάτων, με ιδιόκτητα και διεθνώς αναγνωρισμένα σήματα. Στα ιδιόκτητα συγκαταλέγονται η Pils Hellas και η Berlin ενώ στα διεθνή οι Bavaria, Krombacher, Arcobrau, Augustijn και Gulden Draak.
Το δίκτυο αυτόνομης διανομής αναπτύσσεται στην Αττική και τη Στερεά Ελλάδα ενώ η εταιρεία διευρύνει συνεχώς το δίκτυο εξαγωγών της με παρουσία σε Ολλανδία, Γερμανία, Κύπρο, Ισραήλ και σε χώρες των Βαλκανίων. Τη δημοσιότητα της νέας επωνυμίας καθώς και τη διοργάνωση της ενημερωτικής συνάντησης ανέλαβε η Concept Communication Strategies.

Στη Weber Shandwick αναθέτει η Nespresso Hellas

Το λανσάρισμα της Nespresso Pixie, μετά από spec


 
Στη Weber Shandwick αναθέτει η Nespresso Hellas
 
Το λανσάρισμα της νέας μηχανής καφέ Nespresso Pixie ανέλαβε η Weber Shandwick μετά από spec.
Η συνεργασία αφορούσε σε υπηρεσίες internal communication και συγκεκριμένα στο σχεδιασμό, στην οργάνωση και στην υλοποίηση ενός trade event για τους πωλητές της Nespresso, με αφορμή την επίσημη κυκλοφορία της μηχανής καφέ Pixie στην Ελλάδα. Η Weber Shandwick ανέλαβε επίσης την επιμέλεια μιας επιπλέον εκδήλωσης για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Weber Shandwick συνεργάστηκε με το Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο οποίος παρουσίασε μια προσομοίωση γνωστού τηλεπαιχνιδιού της ελληνικής τηλεόρασης, δημιουργώντας

Έντονη ανάπτυξη της αγοράς κρεατοσκευασμάτων

 
Ανοδική πορεία παρουσίασε το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς κρεατοσκευασμάτων το χρονικό διάστημα 2005-2009, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 3,11%, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα μελέτης της Icap Group. Το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς αλλαντικών αυξήθηκε την πενταετία 2005-2009, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανόδου μόλις 0,76%.
Το 2009 η εγχώρια φαινομενική κατανάλωση εκτιμάται ότι αυξήθηκε κατά 2,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά το 2008 είχε υποχωρήσει κατά 1,0% περίπου σε σχέση με το 2007. Την τελευταία διετία η αγορά των κρεατοσκευασμάτων παρουσιάζει έντονους ρυθμούς αύξησης. Συγκεκριμένα, το 2008 αυξήθηκε κατά 4,9% σε σχέση με το 2007 και το 2009 αυξήθηκε κατά 5,5% συγκριτικά με το 2008.
Στο πλαίσιο της μελέτης έγινε και χρηματοοικονομική ανάλυση των παραγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου βάσει επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Επίσης, συνετάχθη ο ομαδοποιημένος ισολογισμός βάσει αντιπροσωπευτικού δείγματος 32 παραγωγικών επιχειρήσεων, για τις οποίες υπήρχαν διαθέσιμα στοιχεία ισολογισμών των χρήσεων 2007 και 2008. Όπως προκύπτει από τα δεδομένα αυτά, το

Αψέντι: Η πράσινη νεράιδα...


Ένα ποτό θρύλος , ίσως το μοναδικό ποτό το οποίο απέκτησε τόσους φανατικούς θαυμαστές και ορκισμένους εχθρούς.


Κατηγορήθηκε για πρόκληση εθισμού, παραισθήσεων και σχιζοφρένειας, αγαπήθηκε για το σμαραγδένιο χρώμα του, τη ζάλη και την έμπνευση που χάριζε, γέννησε μύθους, έγινε θρύλος, απαγορεύτηκε και...
επέστρεψε δυναμικά.


Ιστορία


Η ονομασία του πράσινου ελιξιρίου προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη αψίνθιο δηλαδή, αυτό που δεν πίνεται! Γραπτές πηγές αναφέρουν τη χρήση του αρωματικού ποώδους φυτού, της αψιθιάς, για ιατροφαρμακευτικούς λόγους από πολούς λαούς κατά

Η Nutriart προχωρά σε μειώσεις τιμών

http://www.nutriart.gr/picts/logo/logo.png 
 Η Nutriart ανακοινώνει σημαντικές μειώσεις τιμών καθώς και συμφέρουσες εκπτώσεις σε βασικά προϊόντα της.
Πιο συγκεκριμένα, από 1 Μαρτίου, τα προϊόντα Κατσέλης ψίχας θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα σημεία πώλησης με σημαντικά μειωμένη τιμή. Επιπλέον, οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν τα προϊόντα Κατσέλης ψωμί για τοστ σταρένιο 350 γρ. και σίκαλη 350 γρ. με έκπτωση 40 λεπτών πάνω στη συσκευασία καθώς και έκπτωση 1 ευρώ στη μεγάλη συσκευασία σίτου των 700 γραμμαρίων. Οι

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr