Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Το Johnnie Walker παρουσιάζει τους City Walkers

http://www.newsbeast.gr/files/temp/A13F94EE3EEE08212AAC3D69F1627F56.jpg 

Στο πλαίσιο των δράσεων για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Η Diageo Hellas και το Johnnie Walker, παρουσιάζουν τους City Walkers, μια νέα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από το ζήτημα «αλκοόλ και οδήγηση» που κινείται στους σύγχρονους ρυθμούς της πόλης και αγκαλιάζει τις συνήθειες των νέων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η παρέα των City Walkers είναι μια κοινότητα, μία νέα τάση στην πόλη, μια γενιά που εμπνέεται από το όραμα της προσωπικής προόδου και προτείνει νέες ιδέες και λύσεις νυχτερινής διασκέδασης.
Εκτός από το Facebook, σύντομα θα έχει παρουσία στο Internet και το κινητό τηλέφωνο και θα πραγματοποιήσουν το πρώτο τους πάρτι. Στο youtube έχει αναρτηθεί σχετική ταινία μικρού μήκους στη διεύθυνση http://bit.ly/citywalkers2.

Τα Wellaby's λανσάρει η Unismack

 
Τα Wellaby's λανσάρει η Unismack

H U&S Unismack s.a. προχώρησε στο λανσάρισμα ενός νέου brand στην κατηγορία των snacks, των Wellaby’s.
Πρόκειται για σειρά προϊόντων χωρίς γλουτένη, φιλικά στο πεπτικό σύστημα και με κύριο συστατικό το τυρί. Η παραγωγή γίνεται στην Ελλάδα και διατίθενται στα ΑΒ Βασιλόπουλος και σε καταστήματα βιολογικών ειδών. Τα Wellaby’s εξάγονται ήδη σε Αμερική, Σαουδική Αραβία και Αυστραλία. Σε επίπεδο επικοινωνίας, στόχος της εταιρείας είναι να χτίσει την αναγνωρισιμότητα του brand, με πρώτο βήμα την ενημέρωση του καταναλωτή γύρω από το θέμα της γλουτένης. Το brand design και concept των Wellaby’s αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Brandexcel.

Πρόταση για εξαγωγή λαδιού στην Κίνα μελετούν στην ΕΑΣ Πηλίου

 
Επί τάπητος τέθηκε στην ΕΑΣ Πηλίου η πρόταση για εξαγωγή λαδιού στην Κίνα. Παρόντες στη σύσκεψη ήταν όλοι οι πρόεδροι των αγροτικών συνεταιρισμών, ενώ ο πρόεδρος της ΕΑΣ κ. Δημήτρης Σπανός τούς ζήτησε να συγκεντρώσουν τις προτάσεις τους μέχρι τις 15 Ιανουαρίου, σημειώνοντας πως θα είναι μεγάλη επιτυχία για την περιοχή να ανοίξει διαύλους επικοινωνίας με την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.
Η αρχική έκπληξη στο άκουσμα και μόνο της πρότασης να γίνει εξαγωγή λαδιού από το Πήλιο στην Κίνα εξελίχθηκε σε ευκαιρία τόσο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Πηλίου, όσο και ολόκληρης της Μαγνησίας, να γίνουν γνωστές σε όλο τον κόσμο.
Πριν από δύο εβδομάδες μεσολαβητής μεγάλης κινεζικής εταιρίας προσέγγισε τους υπευθύνους της

Στην David & Goliath λογαριασμός 100 εκατ. δολαρίων

http://www.dng.com/images/logo.png 
Η ανεξάρτητη διαφημιστική David & Goliath ανέλαβε, έπειτα από spec, το διαφημιστικό λογαριασμό ύψους 100 εκατ. δολαρίων της CKE Restaurants, στην οποία ανήκουν οι αλυσίδες Carl’s Jr. και Hardee’s.
(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Ο Brad Haley, Executive Vice President Marketing για την CKE, ανέφερε ότι η «David & Goliath παρουσίασε ένα φρέσκο τρόπο παρουσίασης των brands μας, διατήρησε ωστόσο τη δυναμικότητα και την τόλμη για τα οποία είναι διάσημα όλα αυτά τα χρόνια». Η CKE Restaurants διαθέτει περισσότερα από 3.100 εστιατόρια σε 42 πολιτείες και 18 χώρες. Η David & Goliath εδρεύει στο Λος Άντζελες,

Σε περίοδο αναφοράς 2006, 2007, 2008 «κλίνει» το υπουργείο για τη βιομηχανική ντομάτα


 
Στις χρονιές 2006, 2007 και 2008 φαίνεται ότι καταλήγουν στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ως περίοδο αναφοράς, που θα καθορίσει ποιοι παραγωγοί θα εισπράξουν το πρόσθετο κονδύλι.
Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο είχαν συμφωνήσει ομόφωνα οι εκπρόσωποι των Συνεταιριστικών Οργανώσεων Παραγωγών, κατά τη σύσκεψη που οργάνωσε η ΠΑΣΕΓΕΣ, στην Αθήνα.
Θυμίζουμε ότι για τη βιομηχανική ντομάτα το 2011 θα περάσουν στην ενιαία ενίσχυση των παραγωγών 10,719 εκατ. ευρώ, ενώ οι καλλιεργητές που θα καρπωθούν το συγκεκριμένο ποσό ανέρχονται στους 2.000 περίπου.
Εκ μέρους της ΠΑΣΕΓΕΣ, το στέλεχος κ. Θ. Βλουτής έθεσε στη διάθεση των παρευρισκόμενων

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr